Показати схожі тендери
Закупівля «Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області» від ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ .
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-011460-a
Id Tender 34cd9d0b47a44f81bb6b55a62c388bcd
План UA-P-2025-07-24-013473-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.07.2025 18:01
Остання зміна 25.11.2025 13:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
51 568 466.06 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
515 684.66 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 17:56 до 10.09.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 17:56
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 17:56
до 07.09.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.09.2025 12:53
до 22.09.2025 17:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 22.09.2025 17:02
до 28.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 22.09.2025 17:02
до 25.11.2025 13:00
Період уточнень
з 24.07.2025 17:56 до 07.09.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 17:56 до 07.09.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.09.2025 12:53 до 22.09.2025 17:02
Період кваліфікації
з 11.09.2025 12:53 до 22.09.2025 17:02
Основні параметри
«Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області»
Процедура закупівлі Відкриті торги проводиться Замовником з урахуванням Постанови від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (зі змінами)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
51 568 466.06 грн.
«Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області»
Очікувана вартість
51 568 466.06 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
515684,66
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
11.09.2025 12:30
Закінчення аукціону
11.09.2025 12:53
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області»
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
67625, Україна, Одеська область, Одеський район, с.Дачне, межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД"
Пропозиція:
51 428 399.3 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДОРЕКС-БЕЗПЕКА РУХУ"
Пропозиція:
51 568 466.06 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.09.2025 12:30
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.09.2025 19:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна Миколаївна Дінслер
Електронна пошта
Телефон
+380937812848
Замовник
ЄДРПОУ
44941770
Повна назва
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
67625
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
село Дачне
Адреса
вул.Шахтарська, будинок 8-А
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області»
Період вимог/скарг з 22.09.2025 17:02 по 28.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 12:53 по 10.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.09.2025 17:02
Довідка НАЗК
22.09.2025 17:02
Повідомлення про рішення
18.09.2025 14:54
Електроний протокол про продовження строку
11.09.2025 12:53
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 17:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 17:56
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для більш детального ознайомлення з документами (документами, що стосуються кваліфікаційної частини та великої / об’ємної кошторисної частини), що були надані Учасником - ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД" в складі тендерної пропозиції до закупівлі за предметом «Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області» (ДК 021:2015 (CPV) - 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь), у Замовника виникла потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
18.09.2025 14:52
Дата кінця розгляду
10.10.2025 00:00
Договір
UA-2025-07-24-011460-a-c1
Підписаний і діє
Номер
61
51 428 399.3 грн.
42 856 999.42 грн.
З ПДВ
Підписано
21.11.2025
Строк дії договору з
21.11.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області»
Номенклатура
«Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44941770

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43149224

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
25.11.2025 13:00
-
Підписаний договір
25.11.2025 12:57
Підписаний договір
25.11.2025 12:57
Додатки до договору
Додатки до договору
25.11.2025 12:57
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-01-000004
Дата створення проекту
01.10.2025 10:19
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.10.2025 11:53
Дата публікації висновку про результати
20.10.2025 12:00
Дата завершення усунення порушень
04.11.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Інформація, отримана від громадських
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 30.09.2025 Київ № 261 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, з урахуванням наказу Держаудитслужби від 25 вересня 2025 року № 140-к «Про закордонне відрядження» НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-07-24-011460-a 24.07.2025 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі" Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
30.09.2025 00:00
Документи рішення
01.10.2025 11:53
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 17 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, виконання рішень комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – комісія АМКУ). Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель відділу з питань утримання комунального майна Дачненської сільської ради Одеського району Одеської області (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи (протокол від 05 вересня 2025 року б/н), реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» (далі – ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД»), рішення комісії АМКУ від 14 серпня 2025 року № 12593-р/пк-пз, протокольні рішення уповноваженої особи від 22 вересня 2025 року б/н та від 07 жовтня 2025 року № 51/2025, повідомлення про намір укласти договір від 22 вересня 2025 року, пояснення Замовника, отримані через електронну систему закупівель 09 жовтня 2025 року та 16 жовтня 2025 року. Моніторинг закупівлі щодо тих порушень, обставин, підстав, які були предметом розгляду комісії АМКУ, не здійснювався. Пунктом 1.1. Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» (далі – Настанова) передбачено, що ця Настанова визначає основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування (далі – будівництво). Ця Настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Застосування цієї Настанови при будівництві об’єктів із залученням інших джерел фінансування обумовлюється договором. Враховуючи, що предметом досліджуваної закупівлі є роботи з капітального ремонту мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області, на вказані роботи розповсюджуються норми Настанови. Під час моніторингу встановлено, що підпунктом 3.2 пункту 3 розділу 2 та пунктом 4.1.1 Додатку 3 тендерної документації передбачено, що вартість робіт, які виконуватимуться учасником, повинна бути розрахована з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві». При цьому, Додатком 2 до тендерної документації (Технічна специфікація щодо предмету закупівлі) чітко визначено: КЛАС НАСЛІДКІВ (відповідальності) об’єкту – СС2. Пункти 4.38 та 4.39 Настанови встановлюють, що розміри кошторисного прибутку та адміністративних витрат визначаються на підставі показників, наведених у Додатках 25 та 27 до цієї Настанови, виходячи з класу наслідків (відповідальності) об’єкта. Зокрема, для об'єктів з класом наслідків СС2: • Додаток 25 до Настанови (п. 4.38) визначає показник для розміру кошторисного прибутку – 18,11 грн/люд.год. • Додаток 27 до Настанови (п. 4.39) визначає показник для розміру адміністративних витрат – 5,06 грн/люд.год. Учасник процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» у складі тендерної пропозиції надав: Договірну ціну (файл - ДЦ_ДЦ_3.pdf), Зведений кошторисний розрахунок вартості об`єкта будівництва (файл - ДЦ_ЗКР_5.pdf) та Підсумкову відомість ресурсів (файл - ДЦ_ПВР.pdf) (далі – Кошторисна документація). Так, у Кошторисній документації зафіксовані наступні дані: - кошторисний прибуток складає - 309,59726 тис. грн.; - кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій складає – 157,42919 тис. грн.; - кошторисна трудомісткість становить 40,47023 тис. люд. год. Таким чином, учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» було фактично застосовано: - показник для визначення розміру кошторисного прибутку – 7,65 грн/люд.год (розрахунок 309,59726 тис.грн./ 40,47023 тис. люд.год) - показник для визначення розміру адміністративних витрат будівельних організацій 3,89 грн/люд.год (розрахунок 157,42919 тис.грн./ 40,47023 тис. люд.год). Отже, зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва та відповідно договірна ціна, що надані учасником процедури закупівлі ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД», не відповідають вимогам додатку 25 та додатку 27 Настанови, чим не дотримано вимоги підпункту 3.2 пункту 3 розділу 2 та пункті 4.1.1 Додатку 3 тендерної документації. На запит Держаудитслужби Замовником 09 жовтня 2025 року надане пояснення, в якому зазначено: «…відповідно до додатку 25 та додатку 27 до Настанови (п.4.38, п.4.39) по об’єктам нового будівництва кошторисний прибуток та адміністративні витрати визначаються у залежності від класу наслідків об’єкту, тоді як, по об’єктам з капітального ремонту кошторисний прибуток та адміністративні витрати визначаються за показником для об’єктів ремонту (п.4 у додатку 25 та додатку 27 до Настанови). Так, у відповідності до п. 4 додатку 25 до Настанови по об’єктам з капітального ремонту показник кошторисного прибутку складає 7,65 грн/люд. год., даний показник (7,65 грн/люд. год) і враховано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» в договірній ціні до тендерної пропозиції. Також, у відповідності до п. 4 додатку 27 до Настанови по об’єктам з капітального ремонту показник адміністративних витрат складає 3,89 грн/люд. год., даний показник (3,89 грн/люд. год) і враховано ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» в договірній ціні до тендерної пропозиції. Крім того, в розробленій інвесторській проектно-кошторисній документації по даному об’єкту, на яку отримано позитивний висновок експертизи, у відповідності до чинного законодавства, також враховано данні показники (Пояснювальна записка до інвесторської проектно-кошторисної документації додається)». Однак надані Замовником пояснення не спростовують невідповідність тендерної пропозиції учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» вимогам Настанови та підпункту 3.2 пункту 3 розділу 2 та пункту 4.1.1 Додатку 3 тендерної документації. Технічною специфікацію Додатку 2 тендерної документації чітко визначено клас об’єкта СС2, що, відповідно до Настанови, вимагає застосування показників, призначених саме для цього класу, а не загальних показників для ремонту житла, об’єктів соціальної сфери, комунального призначення та благоустрою та реставраційно-відновлювальних робіт на пам’ятках архітектури та містобудування, вартість яких визначається за збірниками КНУ РЕКНрв №№ 4,6,7,10,11,16,19,21. Отже, Замовник визначив переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД», тендерна пропозиція якого за показниками кошторисного прибутку та адміністративних витрат є необґрунтовано заниженою та не відповідає вимогам Технічної специфікації Додатку 2 тендерної документації, а отже, не відповідає умовам тендерної документації. Враховуючи зазначене, Замовник на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію учасника ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД», як таку що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Варто зазначити, що використання Учасником показників, які не відповідають класу наслідків СС2, призвело до штучного заниження ціни тендерної пропозиції. Реальна (скоригована) ціна тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД», розрахована відповідно до вимог Настанови, мала б становити 51 899 068,07 грн та перевищувала б очікувану вартість – 51 568 466,06 грн на 330 602,01 гривень. Також встановлено, що Замовником, відповідно до норм статей 25 та 27 Закону, не було встановлено вимог щодо надання забезпечення тендерної пропозиції та забезпечення виконання договору про закупівлю. Відсутність вимоги про надання забезпечення виконання договору створює ризик неефективного використання бюджетних коштів та суперечить принципу максимальної економії та ефективності здійснення публічних закупівель. Зважаючи на виявлене штучне заниження ціни тендерної пропозиції Учасника, ненадання фінансових гарантій виконання зобов’язань суттєво підвищує ризик несвоєчасного або неякісного виконання договору про закупівлю. Це, у свою чергу, загрожує інтересам Замовника щодо отримання якісного результату робіт у встановлені строки.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» установлено порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю, внесення змін до договору та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом скасування рішення від 22 вересня 2025 року б/н про визначення переможцем ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД», недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
17.10.2025 00:00
Дата публікації
20.10.2025 12:00
Документи висновку
20.10.2025 12:00
-
Оскарження в суді
Замовником подано позовну заяву до Одеського окружного адміністративного суду
Дата публікації
01.11.2025 18:26
Інформація про відкриття провадження
31.10.2025
№П/420/38206/25
Документи оскарження в суді
01.11.2025 19:36
-
03.11.2025 10:43
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Замовник надає аргументовані заперечення та інформацію про намір звернення до суду задля захисту своїх прав та інтересів
Дата публікації
27.10.2025 13:51
Документи інформації про усунення порушення
27.10.2025 16:05
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-011460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів). 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати пояснення щодо виконання учасником ТОВ «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД» вимог пункту 4.1.1. додатку 3 до тендерної документації в частині розрахунку договірної ціни згідно вартості тендерної пропозиції учасника, враховуючи застосування показників прибутку та адміністративних витрат, призначених для іншого класу наслідків, аніж СС2? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
06.10.2025 10:27
Орган перевірки
10.10.2025 00:00
Документи повідомлення
06.10.2025 10:28
-
Відповідь
Відповідь
Замовник надає пояснення на питання органу моніторингу
Рішеня
09.10.2025 14:00
Замовник
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Капітальний ремонт мережі водопостачання від свердловин № 6166, 8020 в межах вулиць Абрикосової, Квіткової, Козацької, Калинової, Лазурної, Яблуневої, Привокзальної, Залізничної, Перемоги, Західної, Миру, Преображенської, Солов’їної, Лікарняної, Шахтарської та провулка Осіннього на території с. Дачне Одеського району Одеської області» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-011460-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), чи укладався договір про закупівлю з переможцем процедури закупівлі товариством з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПРЕМІУМСТАНДАРТБУД»? У разі укладання такого договору – надати його копію та пояснення щодо причин не оприлюднення договору в електронній системі закупівель. У разі не укладання договору про закупівлю – надати інформацію та відповідні документи, які обґрунтовують необхідність продовження строку для його укладення. Якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.10.2025 14:12
Орган перевірки
17.10.2025 00:00
Документи повідомлення
13.10.2025 14:12
-
Відповідь
Відповідь
Замовник надає відповідь на запит органу моніторингу
Рішеня
16.10.2025 10:42
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
51 568 466.06 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 01:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380937812848
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
51 568 466.06 грн.
Період подання пропозицій
до 10.09.2025 01:00
Замовник:
ВІДДІЛ З ПИТАНЬ УТРИМАННЯ КОМУНАЛЬНОГО МАЙНА ДАЧНЕНСЬКОЇ СІЛЬСЬКОЇ РАДИ ОДЕСЬКОГО РАЙОНУ ОДЕСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380937812848
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності