Звернення:
За тендером : Програмний продукт Office Home and Business 2021
Тема:
еквівалент 2
Зміст:
Дякуємо за надану відповідь, проте вважаємо за необхідне зазначити наступне:
Частина 4 статті 14 Постанови КМУ №1275 дійсно дозволяє Замовнику встановлювати жорсткі вимоги до предмета закупівлі без допущення еквівалентів, але виключно у разі, якщо:
Закупівля проводиться для потреб оборони;
Таке обмеження обґрунтовано критичними потребами, пов’язаними із:
забезпеченням сумісності,
дотриманням технічних стандартів, у тому числі НАТО,
технічною безпекою,
іншою доведеною необхідністю.
Ваша тендерна документація не містить посилання на такі обґрунтовані причини обмеження конкуренції або пояснення, чому саме еквівалент не допускається.
Крім того, відсутня пряма вказівка в технічному завданні на недопущення еквівалентів, що Ви самі зазначили у відповіді. Отже, посилання на ч.4 ст.14 є безпідставним, оскільки:
технічне завдання не містить положення про недопущення еквіваленту;
відсутнє обґрунтування щодо сумісності, стандартів НАТО або технічної безпеки;
немає ознак, що йдеться саме про закупівлю для потреб оборони у вузькому розумінні, як це розуміється законодавством.
Відповідно до статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», замовник зобов’язаний забезпечити недискримінаційність до учасників та максимальну конкуренцію.
Таким чином, просимо Вас внести відповідні зміни до тендерної документації шляхом:
чіткого визначення обґрунтування, чому саме не допускається еквівалент, або
внесення виразу «або еквівалент» до опису предмета закупівлі, відповідно до принципів Закону
Дата оприлюднення звернення:
25.07.2025 12:53
Військова частина А4633 уповноважена Міністерством оборони України згідно Наказу №111/нм від 01.03.2023р. здійснювати оборонні закупівлі та укладати державні контракти (договори) на період дії правового режиму воєнного стану.
Дата оприлюднення відповіді:
26.07.2025 11:29