Показати схожі тендери

Закупівля Хлор рідкий в контейнерах від Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-010884-a
Id Tender 7023c21fb0bf495cbe963adfd4508ed2
План UA-P-2025-07-24-011200-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.07.2025 16:57
Остання зміна 23.09.2025 10:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
11 910 420 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
119 104 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 16:57 до 01.08.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 16:57
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 16:57
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 13:18
до 15.09.2025 15:49
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2025 15:46
до 21.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 15.09.2025 15:49
до 23.09.2025 10:01
Період уточнень
з 24.07.2025 16:57 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 16:57 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 13:18 до 15.09.2025 15:49
Період кваліфікації
з 04.08.2025 13:18 до 15.09.2025 15:49
Основні параметри
Хлор рідкий в контейнерах
Під час проведення процедури закупівлі усі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та складаються безпосередньо учасником, викладаються українською мовою. У разі надання інших документів, складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою. Застосовані критерії оцінки – ціна.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
11 910 420 грн.
Хлор рідкий в контейнерах
Назва предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Очікувана вартість
11 910 420 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
119104,0
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 12:55
Закінчення аукціону
04.08.2025 13:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Хлор рідкий в контейнерах
Код ДК 021:2015
24311900-6 - Хлор
Кількість
180
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
18000, Україна, Черкаська область, Черкаський район, с. Сокирна, Дніпровська водоочисна станція
Дата постачання по
31.12.2026 17:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 180 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за поставлений Товар здійснюється Замовником після отримання Товару протягом 180 календарних днів, з дня його отримання. Днем отримання Товару вважається день підписання відповідної товарно-транспортної накладної.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГІДРОХІМ"
Пропозиція:
10 800 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Пропозиція:
11 880 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 12:55
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Коваль Лариса Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Kоval Larisa
Електронна пошта
Телефон
+380472635830
Факс
+380472635830
Замовник
ЄДРПОУ
03357168
Назва (англійською мовою)
Communal Enterprise “Cherkasyvodokanal” of Cherkasy City Council
Повна назва
Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Communal Enterprise “Cherkasyvodokanal” of Cherkasy City Council
Поштовий індекс
18036
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Черкаси
Адреса
вул. Гетьмана Сагайдачного, 12
Кваліфікація
Лот № 1 Хлор рідкий в контейнерах
Період вимог/скарг з 11.08.2025 15:46 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 13:18 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
Підстави відхилення тендерної пропозиції згідно з пунктом 44 Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 №1178 (зі змінами) (далі – Особливості): Відповідно до п.6 «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідна технічна специфікація (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі)» тендерної документації, Учасники процедури закупівлі повинні надати у складі тендерних пропозицій інформацію та документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим замовником в Додатку №1 (в Додатку №1.1) тендерної документації. Відповідно п.2 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» тендерної документації, учасник повинен надати для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам предмета закупівлі документи згідно Додатку №1.1. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини. Технічна специфікація до предмета закупівлі» (далі – Додаток №1.1.). В порушення зазначених в Додатку №1.1 вимог, Учасником не надано наступні документи та інформацію: - Дозвіл використання, зберігання, транспортування, застосування небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки (зокрема хлору рідкого) – не надано Учасником; - Учасник, який не являється виробником хлору рідкого, повинен надати копію договору з заводом-виробником та/або постачальником хлору рідкого, дійсний протягом строку поставки товару. ТОВ "ГІДРОХІМ" не надано копію договору з заводом-виробником -компанією FORTISCHEM a.s., Словацька Республіка та/або договір з постачальником хлору рідкого ТОВ «Зовнішагротранс-1», що зазначені в наданих документах тендерної пропозиції Учасника; - У разі, якщо Учасник закупівлі буде постачати товар імпортного виробництва, Учасник додатково надає діючий Дозвіл Державної служби експортного контролю на імпорт рідкого хлору та довідку, що підтверджує реєстрацію хлору рідкого у регламенті REACH. Назва заводу-виробника або Єдиного представника виробника згідно з Регламентом (ЄС) №1907/2006 для ЄС має бути зазначена на сайті Європейського агентства хімічних речовин ECHA (www.echa.europa.eu) на хімічну речовину (хлор рідкий) що пропонується Учасником. Зазначені документи не надані Учасником; - У разі, якщо Учасник закупівель – буде постачати товар імпортного виробництва, на виконання вимог ст. 21 Закону України «Про охорону праці», учасник додатково надає - скан-копію експертного висновку, що підтверджує пройдену на території України експертизу товару, що пропонує Учасник на відповідність його нормативно-правовим актам з охорони праці, що чинні на території України. Висновок експертизи повинен містити інформацію про чинний стандарт (з останніми змінами) на підставі якого виготовляється товар, що пропонується до поставки Замовнику, що був предметом оцінки експерта; висновок повинен бути чинним та дійсним протягом всього періоду постачання товару Замовнику та виданий уповноваженою експертною організацією на проведення таких досліджень. В підтвердження повноважень експертної організації, учасник повинен надати копію документу, що підтверджує акредитацію експертної організації, що чинна на дату надання зазначеного висновку). Учасником не надано документ, що підтверджує акредитацію експертної організації, яка видала зазначений висновок. - Учасник повинен надати Гарантійний лист, що у власності/користуванні або іншому законному володінні Учасника наявна хлорна тара (контейнери) у кількості не менше 15 одиниць (вказати їх заводські номери), що забезпечує потребу у відвантажені товару Замовнику, з зазначенням організації/підприємства, що буде здійснювати підготовку тари до наповнення відповідно до вимог Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосуванні хлору, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду від 12.03.2010 р. №56. ТОВ "ГІДРОХІМ" надано Гарантійний лист, який не містить інформацію, щодо заводських номерів наявної хлорної тари (контейнерів); - Контейнери Учасника повинні бути укомплектовані захисними ковпаками, двома запірними кутовими вентилями/переносними кранами Ду (Dn) 5 або Ду (Dn) 10; Ру (PN)-25, надати довідку в довільній формі на підтвердження зазначеного. ТОВ "ГІДРОХІМ" не надано зазначений документ; - Учасник повинен надати документ, що підтверджує інформацію про проведений технічний огляд та визначений наступний термін технічного огляду відносно кожного контейнеру вказаного у гарантійному листі (надається витяг з паспорту або іншої експлуатаційної документації на контейнер, обов’язкова наявність штампу технічного експерта, в якому зазначено номер контейнеру). Учасником надано паспорт лише на один контейнер; - Контейнери на які розповсюджується дія Технічного регламенту рухомого обладнання, що працює під тиском, що затверджено постановою Кабінету Міністрів України від 4 липня 2018 р. № 536, повинні мати маркування на контейнері знаком відповідності (Пі), що супроводжується ідентифікаційним номером призначеного органу з оцінки відповідності. На підтвердження відповідності обладнання (контейнерів та запірної арматури) зазначеним вимогам, Учасник надає сертифікат відповідності (відповідно до п.18 Постанови) або сертифікат про проведену переоцінку відповідності (відповідно до п. 41 Постанови) відносно кожного контейнеру зазначеного у гарантійному листі та відносно запірної арматури встановленої на кожному контейнері. В складі пропозиції ТОВ "ГІДРОХІМ" відсутні зазначені документи. Вищезазначена невідповідність не належить до помилок, які можна усунити відповідно до вимог пункту 43 Особливостей. Таким чином, на підставі абз.1 пп.2 п. 44 Особливостей, Замовник відхиляє тендерну пропозицію Учасника ТОВ "ГІДРОХІМ": «не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей».
Документи кваліфікації
11.08.2025 15:46
Повідомлення про рішення
04.08.2025 13:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:55
Період вимог/скарг з 22.08.2025 15:11 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 15:46 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
22.08.2025 15:11
Довідка НАЗК
22.08.2025 15:10
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
12.08.2025 17:18
Електроний протокол про продовження строку
11.08.2025 15:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:55
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до пункту 39 і 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Постанови КМУ «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) (далі – Особливості). Наступною найбільш економічно вигідною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ». Згідно з пункту 41 Особливостей «розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.» Строк розгляду найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення її електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною. Такий строк може бути аргументовано подовжений замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. У зв’язку з тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ», тому продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі на 20 робочих днів щодо закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій.
Дата продовження строку розгляду
12.08.2025 17:17
Дата кінця розгляду
09.09.2025 00:00
Період вимог/скарг з 15.09.2025 15:49 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.09.2025 15:34 по 19.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 15:49
Довідка НАЗК
15.09.2025 15:49
Повідомлення про рішення
11.09.2025 15:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно рішення Комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель №13711-р/пк-пз від 05.09.2025р. наявна невідповідність в документах поданої учасником ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» тендерній пропозиції, а саме: Відповідно п.2 Додатку №1.1. «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі. Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини» тендерної документації Учасник повинен надати: Інформацію у вигляді гарантійного листа про те, що Учасник має спецавтотранспорт (власний або орендований або спеціально залучений) для перевезення рідкого хлору в зв’язку з тим що хлор є особливо небезпечною речовиною, а також водій та супроводжуючий пройшли навчання з Правил охорони праці при виробництві, зберіганні, транспортуванні та застосування хлору (НПАОП 0.00-1.23-10). Додатково: - наявність в Учасника власних спеціальних транспортних засобів підтверджується копіями свідоцтв(а) про реєстрацію транспортних(ого) засобів(у) - наявність в Учасника орендованого спеціальних транспортних засобів підтверджується копіями договорів(у) оренди транспортних(ого) засобів(у) чинних(ого) протягом терміну поставки товару - у разі залучення спеціальних транспортних засобів на підставі договору про надання транспортних послуг на перевезення небезпечних вантажів у складі тендерної пропозиції надаються(ється) копії(я) відповідних(ого) договорів(у) чинних(ого) на момент подачі тендерної пропозиції. - копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: 2 класу (транспортування небезпечних речовин). У разі, якщо Учасник залучає до поставки спеціальний транспортний засіб на підставі договору про надання транспортних послуг на перевезення небезпечних вантажів, відповідний дозвіл надається на перевізника, з яким надано відповідний договір. У складі Пропозиції ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» містяться: - гарантійний лист, відповідно до якого: "Учасник закупівлі товариство з обмеженою відповідальністю "АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ", гарантує, що має в наявності власний спеціалізований автотранспорт для перевезення небезпечних вантажів, що є предметом даної закупівлі, а саме: хлор рідкий в контейнерах за кодом СР? за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, має ліцензію на перевезення небезпечних вантажів, що отримана у встановленому законодавством порядку, а тому буде самостійно здійснювати перевезення небезпечного вантажу. На виконання вимог тендерної документації Замовника, у складі пропозиції надаються скан-копії свідоцтв про реєстрацію транспортних засобів, дозвіл на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, ліцензія на перевезення небезпечних вантажів, витяг Укртрансбезпеки на перевезення небезпечних вантажів" (файл 2. Документи пропозиції Додаток 1.1. (1).pdf); - дозвіл від 17.11.2020 №0696.20.12, відповідно до якого, зокрема: "Дозволяється ТОВ "АХПС" експлуатувати устатковання, пов'язане з використанням, зберіганням, транспортуванням, застосуванням небезпечних речовин 1 і 2 класу небезпеки, маса яких дорівнює або перевищує нормативи порогових мас, що визначені постановою Кабінету Міністрів України від 11 липня 2002 р. № 956 "Про ідентифікацію та декларування безпеки об'єктів підвищеної небезпеки" (контейнер для рідкого хлору об'ємом 800 - 114 од 1969р.в. 2 од., СРСР, 1970р.в. 1 од., СРСР, 1971р.в. 3 од., СРСР, 1972р.в. 8 од., СРСР, 1973р.в. 3 од., СРСР, 1974р.84 од, СРСР, 1975р.в. 4 од., СРСР, 1977р.в. 5 од., СРСР, 1978р.в. 2 од., СРСР, 1979р.в. 2 од., СРСР, 1980р.в. 4 од., СРСР, 1981 р.в. 2 од., СРСР, 1982р.в. 2 од., СРСР, 1983р.в. 1 од., СРСР, 1984р.в. 5 од., СРСР, 1985р.в. 5 од., СРСР, 1986р.в. 3 од., СРСР, 1987р.в. - 2 од., СРСР, 1988р.в. 5 од., СРСР, 1989р.в. 7 од., СРСР, 1990р.в. 4 од., СРСР, 1991р.в. 9 од., Україна, 1992р.в. В од., Україна, 1993р.в. 6 од., Україна, 1994р.в. 7 од., Україна, 1995р.в. 8 од., Україна, 1996р. в. 2 од., Україна; балон для рідкого хлору об'ємом 40 л 200 од: 1969р.в. 2 од., СРСР, 1970р.в. 6 од., СРСР, 1971р.в. 3 од., СРСР, 1972р.в. 6 од., СРСР, 1973р.в 7 од., СРСР. 1974р.в. 5 од., СРСР, 1975р.в. 2 од., СРСР, 1976р.в. 7 од. СРСР, 1977р.в. 3 од., СРСР, 1978р.6.6 од., СРСР, 1979р.в 3 од., СРСР, 1980р. в. 6 од., СРСР, 1981 р.в. 6 од., СРСР, 1982р в 5 од., СРСР, 1983р в 3 од., СРСР, 1984р.84 од. СРСР, 1985р. в-5 од., СРСР, 1986р. в. од., СРСР, 1987р.в. 7 од., СРСР, 1988р.в. 5 од., СРСР, 1989р.в. З од., СРСР, 1990р.в. 2 од., СРСР, 1991р.в. 7 од., Україна, 1992р.в. 13 од, Україна, 1993р.в. 12 од., Україна, 1994р.в. 9 од., Україна, 1995р.в. 6 од.. Україна, 1996р. вод. Україна, 1997р.в. 2 од., 12 Україна, 1998р.в. 7 од., Україна, 1999р.в. 7 од., Україна, 2000р. в 7 од., Україна, 2001 р.в. 9 од., Україна, 2002р.в. 7 од., Україна, 2003р.в. 7 од., Україна)". Разом з тим у складі Пропозиції ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» відсутній дозвіл на експлуатування машин, механізмів, а саме - 2 класу (транспортування небезпечних речовин). Для усунення виявлених невідповідностей, ТОВ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» необхідно додати до своєї пропозиції протягом 24 годин, з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: - копію дозволу на експлуатування машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, а саме: 2 класу (транспортування небезпечних речовин).
Створено
11.09.2025 15:37
Надати до
12.09.2025 15:37
Угоди
UA-2025-07-24-010884-a-b2
Підписаний і діє
Номер
37/25/962
11 880 000 грн.
9 900 000 грн.
З ПДВ
Підписано
22.09.2025
Строк дії договору з
22.09.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
180 (тонни)
Хлор рідкий в контейнерах
Номенклатура
Хлор рідкий в контейнерах
Кількість
180
Одиниця виміру
тонни
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради
Повна назва
Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03357168

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33075701

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
23.09.2025 10:01
Повідомлення про договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-29-000014
Дата створення проекту
29.09.2025 15:30
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
29.09.2025 15:52
Дата публікації висновку про результати
14.10.2025 17:23
Дата завершення усунення порушень
18.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
21.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 47) 263-25-92
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40919584
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Черкаси
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 29.09.2025 № 90-З Черкаси Про початок моніторингу процедур закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, згідно з підпунктом 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області Тетяна ВЕЛЬКО Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області «Про початок моніторингу процедур закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2025-07-24-010884-a, 24.07.2025 дані автоматичних індикаторів ризиків
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.09.2025 00:00
Документи рішення
29.09.2025 15:52
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 14 жовтня 2025 року. Предметом аналізу були наступні питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості); розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця процедури закупівлі; стану виконання рішення комісії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель (далі – Комісія АМКУ); надання інформації, документів у випадках, передбачених законом; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Черкасиводоканал» Черкаської міської ради (далі – Замовник); оголошення про проведення процедури відкритих торгів з особливостями; тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23.07.2025р. № 499; скарги до процедури; рішення комісії АМКУ від 07.08.2025 №13711-р/пк-пз; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ГІДРОХІМ» (далі – ТОВ «ГІДРОХІМ»); тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «АУЛЬСЬКА ХЛОРОПЕРЕЛИВНА СТАНЦІЯ» (далі – ТОВ «АХС»); вимога про усунення невідповідностей в тендерній пропозиції ТОВ «АХС»; документи надані ТОВ «АХС»; протоколи уповноваженої особи від 11.08.2025 №544, від 22.08.2025 №578, від 15.09.2025 № 645; повідомлення про намір укласти договір; документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених пунктом 47 Особливостей, надані переможцем відкритих торгів з особливостями «АХС» у спосіб, визначений тендерною документацією; звіт про результати проведення процедури закупівлі; договір поставки від 22.09.2025 № 962; пояснення Замовника, отримане 03.10.2025 в електронній системі закупівель. Моніторинг щодо тих порушень, обставин, питань, що були предметом розгляду Комісії АМКУ, не здійснювався.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; повноти відображення/розміщення інформації про закупівлю; оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей; розгляду тендерних пропозицій ТОВ «ГІДРОХІМ», ТОВ «АХС» та визначення переможця процедури закупівлі ТОВ «АХС»; стану виконання рішення Комісії АМКУ; дотримання вимог законодавства під час укладення договору про закупівлю; надання інформації, документів у випадках, передбачених законом - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
14.10.2025 00:00
Дата публікації
14.10.2025 17:23
Документи висновку
14.10.2025 17:23
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару, інформацію про яку опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-24-010884-a, та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснень із питання: 1) Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом цієї закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування очікуваної вартості закупівлі, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Рішеня
30.09.2025 12:45
Орган перевірки
04.10.2025 00:00
Документи повідомлення
30.09.2025 12:46
-
Відповідь
Пояснення
На запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ у межах проведення моніторингу закупівлі (Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-24-010884-a) за предметом - Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, КП «Черкасиводоканал» надає наступні пояснення: Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі - Хлор рідкий в контейнерах за кодом CPV за ДК 021:2015 24310000-0 Основні неорганічні хімічні речовини, були визначені відповідно до потреб підприємства, враховуючи сферу застосування, а саме: для здійснення виробництва питної води та подачі її в мережу централізованого питного водопостачання, якість якої повинна відповідати вимогам ДСанПіН 2.2.4-171-10 «Гігієнічні вимоги до води питної, призначеної для споживання людиною». Очікувана вартість закупівлі визначена відповідно до рекомендацій Примірної методики визначення очікуваної вартості предмету закупівлі, затвердженої наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 (зі змінами) розділу ІІІ, методом порівняння ринкових цін на підставі даних ринку. Спосіб яким було отримано інформацію про ціну товару, що є предметом закупівлі – це пошук, збір та аналіз загальнодоступної інформації про ціну на товар, до якої відноситься інформація про ціну, що міститься в електронній системі закупівель «Prozorro» та інформація з отриманих цінових пропозицій. Очікувана вартість була сформована на підставі даних середньоарифметичного значення з масиву цінових даних, щодо товару який є предметом закупівлі і склала 11 910 420,00 грн. (розрахунок очікуваної вартості та відповідні документи додаються до пояснення)
Рішеня
03.10.2025 11:32
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 910 420 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 17:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472635830
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
11 910 420 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 17:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Черкасиводоканал" Черкаської міської ради
Контактний телефон:
+380472635830
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності