Закупівля «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування
Очікувана вартість
174 845 760 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
874228,8
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
874 228
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування
Код ДК 021:2015
45210000-2 -
Будівництво будівель
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати:
Аванс
Період:
30
робочі
днів
Розмір оплати:
30,0 %
Опис:
Замовник може передбачати попередню оплату (аванс), яка не повинна перевищувати 30% від вартості річного обсягу робіт за цим Договором згідно з вимогами постанови Кабінету Міністрів України від 04.12. 2019 № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» (зі змінами), та відповідно до Положення про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються в поточному бюджетному періоді 2025 року, затвердженого наказом департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради від 01.01.2025 № 1.
Порядковий номер:
1
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
30
робочі
днів
Розмір оплати:
65,0 %
Опис:
Розрахунки за виконані роботи будуть здійснюватися на підставі актів прийняття-передачі виконаних робіт за ф. № КБ-2в, довідок про вартість виконаних будівельних робіт за ф. № КБ-3 та рахунків на оплату робіт протягом 30 робочих днів за умови наявного бюджетного фінансування; проміжними платежами в міру виконання робіт, які надаються не пізніше 25 числа поточного місяця для перевірки Замовнику та відповідно до підпункту 2 пункту 19 Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 09.06.2021 № 590 (зі змінами та доповненнями).
Порядковий номер:
2
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
14
календарні
днів
Розмір оплати:
5,0 %
Опис:
Згідно з постановою Кабінету Міністрів України від 27.12.2001 № 1764 (зі змінами) проміжні платежі за виконані роботи здійснюються в межах не більше як 95 відсотків їх загальної вартості за договірною ціною. Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та отримання декларації про готовність об’єкта до експлуатації або сертифіката відповідності закінченого об’єкта.
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційна довідка, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, Учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій. У разі, якщо не планується застосовувати технології для надання послуг / виконання робіт Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі.
У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (без підтвердних документів).
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (без підтвердних документів).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасники повинні надати:
Інформаційну довідку, що складена в довільній формі, яка підтверджує досвід виконання аналогічних договорів. Учасниками зазначається та надається не менше ніж два аналогічних договори, укладених не раніше 2023 року, всі вказані в довідці договори мають бути виконаними.
Довідка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги(роботи) яка закуповувалась, ціну (вартість) договору, суму виконання станом на дату подання тендерної пропозиції, назву, адресу та контакти колишнього замовника та посилання на закупівлю в електронній системі закупівлі. (ID-закупівлі в електронній системі закупівель).
Крім того, за вказаним (вказаними) в довідці посиланням (ми) (ID-закупівлі в електронній системі закупівель), має відображатись наступна інформація:
• предмет аналогічного договору наданого учасниками у складі тендерної пропозиції має відповідати предмету закупівлі вказаному в електронній системі закупівель за аналогічним (ми) договором (договорами) наданим (ми) учасниками у складі тендерної пропозиції;
• первина ціна за аналогічним (ми) договором (договорами) наданим (ми) учасниками у складі тендерної пропозиції має відповідати ціні вказаній в договорі (договорах), який (які) оприлюднено в електронній системі закупівель за вказаним (ми) в довідці посиланням (ми);
• інформація про назву колишнього замовника має відповідати інформації зазначеній в електронній системі закупівель за вказаним (ми) в довідці посиланням (ми);
• до довідки надаються копії (оригінали) аналогічних (ного) договорів (у). Зазначені (ний) договори (договір) можуть (може) надаватись без додатків та додаткових угод.
Оригінали позитивних листів відгуків, до кожного з вказаних в довідці договорів, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору, суму виконання за договором, унікальний номер закупівлі (ID-закупівлі в електронній системі закупівель). Зазначені листи відгуки повинні бути датовані не раніше дати відкриття цього тендеру.
У розумінні даної тендерної документації, вважатимуться аналогічними договори на виконання робіт з реконструкції та/або капітального ремонту та/або будівництва будівель (споруд/приміщень). Клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з врахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю:
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність (форма № 1, або форма № 1-м, та форма № 2 або форма № 2-м) за останній звітний період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
* В контексті тендерної документації показником доходу (виручки) вважається чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).
Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
детальну інформацію зазначено в пункті 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пункту 20 Додатку 1 до тендерної документації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційна довідка, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, Учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій. У разі, якщо не планується застосовувати технології для надання послуг / виконання робіт Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі.
У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (без підтвердних документів).
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (без підтвердних документів).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасники повинні надати:
Інформаційну довідку, що складена в довільній формі, яка підтверджує досвід виконання аналогічних договорів. Учасниками зазначається та надається не менше ніж два аналогічних договори, укладених не раніше 2023 року, всі вказані в довідці договори мають бути виконаними.
Довідка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги(роботи) яка закуповувалась, ціну (вартість) договору, суму виконання станом на дату подання тендерної пропозиції, назву, адресу та контакти колишнього замовника та посилання на закупівлю в електронній системі закупівлі. (ID-закупівлі в електронній системі закупівель).
Крім того, за вказаним (вказаними) в довідці посиланням (ми) (ID-закупівлі в електронній системі закупівель), має відображатись наступна інформація:
• предмет аналогічного договору наданого учасниками у складі тендерної пропозиції має відповідати предмету закупівлі вказаному в електронній системі закупівель за аналогічним (ми) договором (договорами) наданим (ми) учасниками у складі тендерної пропозиції;
• первина ціна за аналогічним (ми) договором (договорами) наданим (ми) учасниками у складі тендерної пропозиції має відповідати ціні вказаній в договорі (договорах), який (які) оприлюднено в електронній системі закупівель за вказаним (ми) в довідці посиланням (ми);
• інформація про назву колишнього замовника має відповідати інформації зазначеній в електронній системі закупівель за вказаним (ми) в довідці посиланням (ми);
• до довідки надаються копії (оригінали) аналогічних (ного) договорів (у). Зазначені (ний) договори (договір) можуть (може) надаватись без додатків та додаткових угод.
Оригінали позитивних листів відгуків, до кожного з вказаних в довідці договорів, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору, суму виконання за договором, унікальний номер закупівлі (ID-закупівлі в електронній системі закупівель). Зазначені листи відгуки повинні бути датовані не раніше дати відкриття цього тендеру.
У розумінні даної тендерної документації, вважатимуться аналогічними договори на виконання робіт з реконструкції та/або капітального ремонту та/або будівництва будівель (споруд/приміщень). Клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з врахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю:
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність (форма № 1, або форма № 1-м, та форма № 2 або форма № 2-м) за останній звітний період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
* В контексті тендерної документації показником доходу (виручки) вважається чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).
Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Вимога
Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Вимога
Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
детальну інформацію зазначено в пункті 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пункту 20 Додатку 1 до тендерної документації.
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Вимога
Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Вимога
Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
49001
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Дніпро
Адреса
вул. Троїцька, 21 а
Кваліфікація
Лот № 1
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування
При відсутності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі не мав з цим самим замовником договорів достроково розірваних через невиконання (учасником) своїх зобов'язань через що було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
При наявності не виконаних зобов'язань за раніше укладеним договором підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі вжив заходів для доведення своєї надійності, а саме: сплатив або зобов?язався сплатити відповідні зобов?язання та відшкодування завданих збитків
Відомості про учасника процедури закупівлі не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Група вимог
Фізичною особою підтверджується, що
Вимога
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов'язаного з корупцією
Учасник процедури закупівлі протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів торгів, аукціонів, конкурсів, тендерів
Учасник процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої знято або погашено у встановленому законом порядку
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України 'Про санкції', крім випадку, коли активи такої особи в установленому законодавством порядку передані в управління АРМА
Учасника процедури закупівлі не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов'язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Група вимог
Юридичною особою підтверджується, що
Вимога
Керівника учасника процедури закупівлі, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України 'Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань'
Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційна довідка, про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій.
На підтвердження інформації стосовно наявності технологій, необхідних для надання послуг / виконання робіт, визначених у технічних вимогах, Учасник повинен надати інформацію про патент або наявність ліцензії, або інший документ, що підтверджує право використання учасником технологій. У разі, якщо не планується застосовувати технології для надання послуг / виконання робіт Учасник повинен надати відповідну довідку в довільній формі.
У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності обладнання, матеріально-технічної бази та технологій, то такі учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) обладнання, матеріально-технічної бази та технологій (без підтвердних документів).
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід:
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
Інформаційна довідка, про наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
У разі якщо учасник планує залучити субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) для підтвердження наявності працівників, які мають необхідні знання та досвід то такий учасники у складі пропозиції надають довідку в довільній формі, щодо наявності у субпідрядника(ів)/співвиконавця(ів) працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (без підтвердних документів).
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження досвіду виконання аналогічних договорів Учасники повинні надати:
Інформаційну довідку, що складена в довільній формі, яка підтверджує досвід виконання аналогічних договорів. Учасниками зазначається та надається не менше ніж два аналогічних договори, укладених не раніше 2023 року, всі вказані в довідці договори мають бути виконаними.
Довідка повинна містити: номер та дату аналогічного договору, назву послуги(роботи) яка закуповувалась, ціну (вартість) договору, суму виконання станом на дату подання тендерної пропозиції, назву, адресу та контакти колишнього замовника та посилання на закупівлю в електронній системі закупівлі. (ID-закупівлі в електронній системі закупівель).
Крім того, за вказаним (вказаними) в довідці посиланням (ми) (ID-закупівлі в електронній системі закупівель), має відображатись наступна інформація:
• предмет аналогічного договору наданого учасниками у складі тендерної пропозиції має відповідати предмету закупівлі вказаному в електронній системі закупівель за аналогічним (ми) договором (договорами) наданим (ми) учасниками у складі тендерної пропозиції;
• первина ціна за аналогічним (ми) договором (договорами) наданим (ми) учасниками у складі тендерної пропозиції має відповідати ціні вказаній в договорі (договорах), який (які) оприлюднено в електронній системі закупівель за вказаним (ми) в довідці посиланням (ми);
• інформація про назву колишнього замовника має відповідати інформації зазначеній в електронній системі закупівель за вказаним (ми) в довідці посиланням (ми);
• до довідки надаються копії (оригінали) аналогічних (ного) договорів (у). Зазначені (ний) договори (договір) можуть (може) надаватись без додатків та додаткових угод.
Оригінали позитивних листів відгуків, до кожного з вказаних в довідці договорів, які видані суб’єктами господарювання (з яким було укладено договір) з інформацією про номер та дату договору, назву предмету закупівлі, ціну (вартість) договору, суму виконання за договором, унікальний номер закупівлі (ID-закупівлі в електронній системі закупівель). Зазначені листи відгуки повинні бути датовані не раніше дати відкриття цього тендеру.
У розумінні даної тендерної документації, вважатимуться аналогічними договори на виконання робіт з реконструкції та/або капітального ремонту та/або будівництва будівель (споруд/приміщень). Клас наслідків (відповідальності) об’єкта за аналогічним договором повинен бути не нижче класу наслідків об’єкта за предметом закупівлі.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з врахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Наявність фінансової спроможності, яка підтверджена фінансовою звітністю:
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
На підтвердження фінансової спроможності учасник процедури закупівлі має надати фінансову звітність (форма № 1, або форма № 1-м, та форма № 2 або форма № 2-м) за останній звітний період. Якщо учасник процедури закупівлі є новоствореним підприємством (працює менше року), учасник має надати фінансову звітність за період роботи). У разі, якщо складання та подання фінансової звітності або скороченої фінансової звітності не передбачені законодавством для учасником, учасник має надати лист пояснення із посиланням на відповідні норми Закону.
* В контексті тендерної документації показником доходу (виручки) вважається чистий дохід від реалізації продукції (товарів, робіт, послуг).
Фінансова звітність або скорочена фінансова звітність учасника має підтвердити обсяг річного доходу (виручки) Учасника у розмірі не менше ніж 50 % від очікуваної вартості предмета цієї закупівлі.
У разі участі об’єднання учасників підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям здійснюється з урахуванням узагальнених об’єднаних показників кожного учасника такого об’єднання на підставі наданої об’єднанням інформації.
Фізична особа, фізична особа - підприємець чи юридична особа - резидент або нерезидент, всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у закупівлях, незалежно від вартості таких закупівель, товарів, робіт і послуг в рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, на рівних умовах, крім випадків, передбачених пунктами 85 та 86 цих Особливостей, за умови, що вони зареєстровані у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Усі товари, товари та/або матеріальні ресурси в складі закупівель робіт і послуг, незалежно від їх вартості, у рамках виконання заходів Плану України, що схвалений для реалізації інструменту Ukraine Facility, повинні походити з прийнятних країн
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Спроможності суб’єкта господарювання можуть бути залучені як субпідрядника/співвиконавця до виконання робіт чи послуг за умови, що такий суб’єкт господарювання зареєстрований у прийнятних країнах
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Відповідь на вимогу
Значення
Так
Вимога
Учасник процедури закупівлі особисто або його кінцевий бенефіціарний власник, його член або учасник (акціонер) юридичної особи - учасника процедури закупівлі є особою, до якої не застосовано обмежувальні заходи у вигляді санкцій Європейського Союзу та про те, що не знаходиться у санкційному списку Європейського Союзу
Розмір забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції у грошовому виразі у % від очікуваної вартості закупівлі
Тип даних
Дробове число
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 16:40
Повний опис умов та розміру надання забезпечення
детальну інформацію зазначено в пункті 2 Забезпечення тендерної пропозиції розділу Інструкція з підготовки тендерної пропозиції та пункту 20 Додатку 1 до тендерної документації.
«Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Покупець
Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ДНІПРОВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
18.08.2025 Київ № 216
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
17 UA-2025-07-24-010592-a 24.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 09 вересня 2025 року.
Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування ЄС для України згідно з інструментом Ukraine Facility, підписаної між Україною та Європейським Союзом 21 травня 2024 року у м. Києві та 22 травня 2024 року у м. Брюсселі та ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства.
Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24 липня 2025 року №24-07/25-1, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «СК СТРОЙІНВЕСТ» (далі – ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ»), протокол від 08 серпня 2025 року № 08/08-25/1, повідомлення про намір укласти договір від 08 серпня 2025 року, договір від 18 серпня 2025 року № 18/08-1 на суму 174 814 535,72 грн з ПДВ (далі – Договір), додаткову угоду від 19 серпня 2005 року № 1 до Договору, додаткову угоду від 27 серпня 2005 року № 2 до Договору, пояснення, надані Замовником на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель 26 серпня, 05 вересня 2025 року та 08 вересня 2025 року.
Згідно з пунктом 3 Особливостей Замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом.
Пунктом 17 Особливостей визначено, що договір про закупівлю за результатами проведеної закупівлі згідно з пунктами 10 і 13 цих особливостей укладається відповідно до Цивільного і Господарського кодексів України з урахуванням положень статті 41 Закону, крім частин другої - п’ятої, сьомої - дев’ятої статті 41 Закону та цих особливостей.
За нормою частини першої статті 41 Закону договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом.
Порядок укладення та виконання договорів підряду на проведення робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації та капітального ремонту об’єкта будівництва визначено постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 «Загальні умови укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» (далі – Постанова № 668).
Відповідно до пункту 83 Постанови № 668 установлено, що фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду.
Згідно з пунктом 84 Постанови № 668 план фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки.
Замовник в поясненнях, наданих на запит Держаудитслужби 05 вересня 2025 року, зазначив «План фінансування, що є невід’ємною частиною договору, складений замовником та погоджений із підрядником, відповідає зазначеним вимогам, оскільки він: охоплює увесь період будівництва; містить розподіл фінансування за місяцями на поточний рік; визначає напрями фінансування шляхом деталізації коштів за джерелами фінансування, де обсяги по кожному джерелу відображені окремими рядками».
Водночас, під час моніторингу установлено, що у додатку 3 «План фінансування виконаних робіт» до Договору не зазначено фінансування на поточний рік – З ВИЗНАЧЕННЯМ НАПРЯМІВ ФІНАНСУВАННЯ (ВИДАМИ ВИТРАТ), чим не дотримано вимог, встановлених пунктом 84 Постанови № 668.
Таким чином, Замовником укладено Договір з порушенням вимог, встановлених пунктом 84 Постанови № 668, чим не дотримано вимоги пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності договору про закупівлю вимогам законодавства встановлено порушення вимог пункту 84 Постанови
№ 668, пункту 17 Особливостей, а також частини першої статті 41 Закону.
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ», своєчасності укладання договору про закупівлю, змін до нього та їх оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Держаудитслужба зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення Договору у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668, недопущення встановлених порушень у подальшому та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-010592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування, ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-010592-a), (ID моніторингу: UA-M-2025-08-19-000042). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
1. По питанню першому:
Обґрунтання технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічній специфікації (Додаток № 4 до тендерної документації), розробленої на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «ЕКСПЕРТНА КОМПАНІЯ «ОСНОВА» від 10 липня 2025 року № 1915-ЕК-25. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі- Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю.
Обґрунтання технічних та якісних характеристик: Якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі складені відповідно до норм чинного законодавства та викладені у Технічній специфікації (Додаток № 4 до тендерної документації), розробленої на підставі проєктно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт ТОВ «Експертна Компанія «ОСНОВА» від 10 липня 2025 року № 1915-ЕК-25. Відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (із змінами) (далі- Закон), постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості) технічні, якісні характеристики предмета закупівлі передбачають необхідність застосування заходів із захисту довкілля. Так як предмет закупівлі в подальшому може використовуватися фізичними особами з інвалідністю, технічні характеристики розроблено відповідно до нормативних вимог та проєктних рішень для врахування потреб усіх категорій користувачів, у тому числі осіб з інвалідністю.
Обґрунтування очікуваної вартості: Очікувана вартість предмета закупівлі визначається на підставі «Настанова з визначення вартості будівництва, затвердженою Наказом Мінрегіону «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» від 01.11.2021 р. № 281. Очікувану вартість визначено на підставі сумарного показника коштів зведеного кошторисного розрахунку, а саме: Глава 1-9: 132 008 714,00 грн., Прибуток: 2 530 837,00 грн., Адміністративні: 712 610,00 грн., Ризики: 2 640 174,00 грн., Інфляція: 7 812 465,00 грн., Всього: 145 704 800,00 грн., ПДВ: 29 140 960,00 грн., Всього з ПДВ: 174 845 760,00 грн.
Обґрунтування бюджетного призначення: рішення міської ради від 23.07.2025 № 2/68 «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 № 2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік» у розмірі – 34 845 889,00 грн.
Співфінансування за бюджетною програмою 2301800 “Реалізація публічних інвестиційних проектів Міністерства охорони здоров’я”. Цей крок Плану України, що схвалений для реалізації фінансування Європейського Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, фінансується Європейським Союзом у розмірі - 83 047 883,00 грн.
Співфінансування з обласного бюджету за бюджетною програмою КТПКВК МБ 1517368 «Виконання інвестиційних проектів за рахунок субвенцій з інших бюджетів» рішення міської ради від 20.08.2025 № 2/69 «Про внесення змін до рішення міської ради від 04.12.2024 № 2/59 «Про бюджет Дніпровської міської територіальної громади на 2025 рік» у розмірі – 56 951 988,00 грн.
2. По питанню другому:
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 78 400,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/uk/skilki-koshtue-zrobiti-sayt/ та https://rubika.agency/ua/service/dev/corporate). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 5000,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-010592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) з інформацією про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2025-07-24-010592-a.
2. Надати пояснення щодо відповідності плану фінансування робіт, який складається замовником та узгоджується з підрядником, пунктам 83, 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668 від 01 серпня 2005 року «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві» в частині визначення фінансування на поточний рік З ВИЗНАЧЕННЯМ НАПРЯМІВ ФІНАНСУВАННЯ (ВИДАМИ ВИТРАТ).
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-010592-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) щодо підписання договору від 18.08.2025 № 18/08-1 виконуючим обов’язки генерального директора Фоменком Андрієм Олександровичем, тоді як відповідно до вимог пункту 3 Додатку 1 до тендерної документації «ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ТА/АБО ІНФОРМАЦІЇ, ЯКІ ПОДАЮТЬСЯ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СКЛАДІ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ» учасником ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» надано довідку від 30.07.2025 № 01/358-4/2025, у якій зазначено, що уповноваженою особою на підписання документів, що входять до складу тендерної пропозиції та ДОГОВОРУ за результатами закупівлі є генеральний директор Гавриленко Сергій Олександрович, повноваження якого підтверджені відповідними документами.
У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування, ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-010592-a), (ID моніторингу: UA-M-2025-08-19-000042). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
1. По питанню першому:
Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) зазначаємо таке. Листом від 30.04.2021 № 4/10-496 Дніпровською міською радою рекомендовано виконавчим органам, комунальним підприємствам, установам та закладам міської ради з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: - обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; - оприлюднення обґрунтування. Також, запропоновано використовувати можливості офіційного веб-сайту Дніпровської міської ради для відображення закупівель, які оголошені в системі Prozorro. Таким чином, з 25.05.2021 Департамент встановив віджет на сайті dniprorada.gov.ua. для можливості публікації на зазначеному сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Разом з цим, для можливості виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 16.12.2020 року № 1266 (далі - ПКМУ від 16.12.2020 № 1266) Департаментом здійснювався моніторинг та аналітика послуг з розробки власного веб-сайту, за результатами якого встановлено, що мінімальна вартість розробки власного веб-сайту складає 78 400,00 грн. (декілька посилань з моніторингу: https://www.seo-design.ua/uk/skilki-koshtue-zrobiti-sayt/ та https://rubika.agency/ua/service/dev/corporate). Також необхідно зазначити що супровід веб-сайту включає в себе наступні послуги: Підтримка, наповнювання даними веб-сайту (штатна одиниця або договір на надання відповідних послуг). Сплата за Домене ім’я понад 5000,00 грн./рік Сплата за послуги Хостингу понад 7000,00 грн/рік Розробка та впровадження комплексної системи захисту інформації веб-сайту, на виконання Закону України «Про інформацію» понад 200000 грн. (Крім того кожні 5 років потрібно отримувати новий атестат відповідності). Відповідно до вищезазначеного та у зв’язку із тим, що вся інформація стосовно діяльності Департаменту розміщується на сайті Дніпровської міської ради за посиланням https://dniprorada.gov.ua, не раціонально використовувати такі великі кошти територіальної громади лише для виконання ПКМУ від 16.12.2020 № 1266. Наразі Департамент розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на сайті https://dniprorada.gov.ua/uk/page/departament-kapitalnogo-budivnictva-dniprovskoi-miskoi-radi, чим повністю виконує рекомендації ПКМУ від 16.12.2020 № 1266.
2. По питанню другому:
Відповідно до пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року
№ 668 «Про затвердження Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві», фінансування будівництва здійснюється на підставі плану фінансування, який складається замовником та узгоджується з підрядником. Такий план формується на весь період будівництва з визначенням обсягів фінансування по роках.
План фінансування, що є невід’ємною частиною договору, складений замовником та погоджений із підрядником, відповідає зазначеним вимогам, оскільки він:
• охоплює увесь період будівництва;
• містить розподіл фінансування за місяцями на поточний рік;
• визначає напрями фінансування шляхом деталізації коштів за джерелами фінансування, де обсяги по кожному джерелу відображені окремими рядками.
Таким чином, план фінансування робіт, що складений замовником та погоджений із підрядником, повністю відповідає вимогам пункту 84 Постанови Кабінету Міністрів України № 668.
Департамент капітального будівництва Дніпровської міської ради (далі – Замовник) розглянув запит про надання пояснень ДЕРЖАВНІЙ АУДИТОРСЬКІЙ СЛУЖБІ УКРАЇНИ, який надійшов у процесі проведення моніторингу закупівлі робіт «Нове будівництво захисної споруди цивільного захисту на території Дніпровського ліцею № 144 імені Леві Іцхака Шнеєрсона Дніпровської міської ради за адресою: вул. Менахем-Мендл Шнеєрсона, 1, м. Дніпро». Коригування, ДК 021:2015 45210000-2 Будівництво будівель (інформація оприлюднена в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-24-010592-a), (ID моніторингу: UA-M-2025-08-19-000042). Проаналізувавши інформацію, наведену у запиті, Замовник надає наступні пояснення, стосовно питань, зазначених у запиті.
Щодо підписання договору від 18.08.2025 № 18/08-1.
ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» у складі тендерної пропозиції надало довідку
від 30.07.2025 № 01/358-4/2025, відповідно до якої уповноваженою особою на підписання тендерної пропозиції та договору визначено генерального директора Гавриленка Сергія Олександровича, проте слід зазначити, що вимогу про надання довідки про уповноважену особу не було встановлено тендерною документацією.
На момент підписання договору № 18/08-1 від 18.08.2025 генеральний директор Гавриленко С.О. перебував у щорічній відпустці. З цього приводу ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» направило Замовнику офіційний лист від 15.08.2025 № 01/388-1/2025 з додаванням підтвердних документів на право підпису договору за результатами процедури закупівлі, а саме: наказу про відпустку генерального директора, наказу про покладання обов’язків генерального директора на директора операційного (уповноваженого представника ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ») Фоменка Андрія Олександровича, паспорт громадянина України Фоменка Андрія Олександровича, рішення єдиного учасника ТОВ «СК СТРОЙІНВЕСТ» від 15.08.2025 № 10.
Разом із зазначеним листом учасником також була надана виписка з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, у якій відображено відомості як про керівника підприємства Гавриленка С.О., так і про повноваження уповноваженого представника Фоменка А.О., зокрема із зазначенням його права вчиняти дії від імені товариства, у тому числі підписувати договори тощо (Згідно Статуту) в інтересах товариства.
Таким чином, договір № 18/08-1 від 18.08.2025 був підписаний Фоменком А.О. як уповноваженим представником у межах підтверджених повноважень.