Показати схожі тендери

Закупівля Метал листовий від ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-009407-a
Id Tender d990f61aa1a948c1b35dc84eedc004ab
План UA-P-2025-07-24-010919-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.07.2025 15:50
Остання зміна 22.08.2025 15:01
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
378 844.3 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 894.22 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 15:49 до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 15:49
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 15:49
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2025 15:48
до 08.08.2025 15:02
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 15:02
до 14.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 08.08.2025 15:02
до 22.08.2025 15:01
Період уточнень
з 24.07.2025 15:49 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 15:49 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.08.2025 15:48 до 08.08.2025 15:02
Період кваліфікації
з 01.08.2025 15:48 до 08.08.2025 15:02
Основні параметри
Метал листовий
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
378 844.3 грн.
Метал листовий
Назва предмета закупівлі
Метал листовий
Очікувана вартість
378 844.3 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1894,22
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.08.2025 15:25
Закінчення аукціону
01.08.2025 15:48
Позиція
Опис предмета закупівлі
метал листовий
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
87
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за поставлений Товар (партію Товару) здійснюються Покупцем на підставі рахунку, наданого Постачальником, протягом 15 робочих днів від дня підписання Сторонами видаткової накладної / акту приймання-передачі товару.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПОЛІМЕТАЛ УКРАЇНА"
Пропозиція:
347 369.5 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ"
Пропозиція:
347 369.45 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.08.2025 15:25
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.07.2025 15:50
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Сирота Іван Леонідович
Електронна пошта
Телефон
380532601165
Замовник
ЄДРПОУ
45483786
Повна назва
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон

Населений пункт
Адреса
Кваліфікація
Лот № 1 Метал листовий
Період вимог/скарг з 08.08.2025 15:02 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 15:48 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Учасником ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» (43006207) було усунуто виявлені невідповідності, тому Уповноважена особа детально опрацювала тендерну пропозицію ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» (43006207) та виявила, що пропозиція Учасника відповідає вимогам, визначеним тендерною документацією. Відтак Замовник визначає Учасника ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» (43006207) переможцем процедури Закупівлі за та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до абзацу 1 частини 15, статті 29 Закону, за результатами розгляду та оцінки тендерної пропозиції замовник визначає переможця процедури закупівлі та приймає рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до Закону з урахуванням Особливостей. Рішення про намір укласти договір про закупівлю приймається замовником відповідно до статті 33 Закону та пункту 49 Особливостей. Відповідно до пункту 49 Особливостей повідомлення про намір укласти договір про закупівлю автоматично формується електронною системою закупівель протягом одного дня з дати оприлюднення замовником рішення про визначення переможця процедури закупівлі в електронній системі закупівель. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Визнати ТОВ «МІКС ТРЕЙДІНГ» (43006207) переможцем процедури закупівлі за предметом: Метал листовий (код ДК 021:2015 14620000-3 Сплави), Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-24-009407-a
Документи кваліфікації
08.08.2025 15:02
Довідка НАЗК
08.08.2025 15:02
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
07.08.2025 10:35
Електроний протокол про продовження строку
01.08.2025 15:48
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:49
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією. Згідно абзацу першого ч. 10 ст. 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Відповідно до абзацу першого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 (далі – Особливості закупівель), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. У зв’язку з дотриманням вимог вказаної норми, замовнику необхідно продовжити строк розгляду тендерної пропозиції до 12.08.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
07.08.2025 10:34
Дата кінця розгляду
30.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно з вимогами, визначеними у пункті 8, Додатку 2 до тендерної документації: «учасник повинен надати підписану технічну специфікацію (Додаток 4) із заповненою таблицею. Таблиця повинна містити точну назву товару, марку (в разі відсутності зазначити «без маркування»), найменування виробника, країну походження та конкретні технічні й якісні характеристики, які передбачені у Додатку 4 для відповідної продукції, що пропонується учасником У випадку не зазначення учасником конкретних технічних характеристик товару (предмету закупівлі) і, зокрема, дублювання замість цього інформації, (наприклад: «Товщина – не менше 40 мм»), така пропозиція буде відхилена замовником як така, що не відповідає умовам тендерної документації. У випадку, якщо учасником буде зазначено назву товару або характеристику, яка буде містити словосполучення «або еквівалент», тендерна пропозиція такого учасника вважається такою, що не відповідає умовам технічної специфікації». Учасником ТОВ "МІКС ТРЕЙДІНГ" було подано специфікацію, у якій були вказані всі характеристики запропонованого товару, характеристики якого відповідають вимогам замовника, але було порушено форму подачі- таблиця не відповідає тій, яка вимагалась Замовником. Виправлення цієї невідповідності не призведе до зміни предмету закупівлі, лише змінить форму подання інформації, тому, Замовник не може застосувати частину 2, статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» та пункту 43 Особливостей. Відповідно до абзацу першого пункту 43 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі - Особливості закупівель), якщо Замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Згідно з ч.9 ст. 26 Закону – Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Створено
07.08.2025 14:44
Надати до
08.08.2025 14:44
Договір
UA-2025-07-24-009407-a-c1
Підписаний і діє
Номер
155-20250820-118-з
347 369.4 грн.
347 369.4 грн.
Без ПДВ
Підписано
20.08.2025
Строк дії договору з
20.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
87 (штуки)
метал листовий
Номенклатура
метал листовий
Кількість
87
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45483786

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МІКС ТРЕЙДІНГ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43006207

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
22.08.2025 15:01
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
378 844.3 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380532601165
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
378 844.3 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380532601165
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності