Показати схожі тендери
Закупівля ДК 021:2015 (CPV) 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання. Послуги з ремонту та технічного обслуговування: УЗД апарату Samsung Hera w 10, УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Vinno 6; УЗД апарату Siemens SonoLine G-60 S; УЗД апарату Samsung HM 70A; УЗД апарату Philips HD 11; автоматичного біохімічного аналізатора ERBA XL-200. від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-009124-a
Id Tender faef09f92dea42d188189662c67ad677
План UA-P-2025-07-24-010989-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.07.2025 15:48
Остання зміна 19.08.2025 09:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 412 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
14 120 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 15:47 до 01.08.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 15:47
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 15:47
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 12:58
до 12.08.2025 10:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 11.08.2025 16:21
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.08.2025 10:39
до 19.08.2025 09:34
Період уточнень
з 24.07.2025 15:47 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 15:47 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 12:58 до 12.08.2025 10:39
Період кваліфікації
з 04.08.2025 12:58 до 12.08.2025 10:39
Основні параметри
ДК 021:2015 (CPV) 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання. Послуги з ремонту та технічного обслуговування: УЗД апарату Samsung Hera w 10, УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Vinno 6; УЗД апарату Siemens SonoLine G-60 S; УЗД апарату Samsung HM 70A; УЗД апарату Philips HD 11; автоматичного біохімічного аналізатора ERBA XL-200.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
1 412 000 грн.
Послуги з ремонту та технічного обслуговування: УЗД апарату Samsung Hera w 10, УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Vinno 6; УЗД апарату Siemens SonoLine G-60 S; УЗД апарату Samsung HM 70A; УЗД апарату Philips HD 11; автоматичного біохімічного аналізатора ERBA XL-200.
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування: УЗД апарату Samsung Hera w 10, УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Vinno 6; УЗД апарату Siemens SonoLine G-60 S; УЗД апарату Samsung HM 70A; УЗД апарату Philips HD 11; автоматичного біохімічного аналізатора ERBA XL-200.
Очікувана вартість
1 412 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
14120,0
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 12:35
Закінчення аукціону
04.08.2025 12:58
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту та технічного обслуговування: УЗД апарату Samsung Hera w 10, УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Vinno 6; УЗД апарату Siemens SonoLine G-60 S; УЗД апарату Samsung HM 70A; УЗД апарату Philips HD 11; автоматичного біохімічного аналізатора ERBA XL-200.
Код ДК 021:2015
50420000-5 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
03037, Україна, м. Київ, пр. Лобановського Валерія, будинок 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ ПІ ЕЙЧ-СЕРВІС
Пропозиція:
1 273 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ВИРОБНИЧО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ МЕДТЕХОКСІГЕН"
Пропозиція:
1 412 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 12:35
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.07.2025 15:48
Оголошення про проведення закупівлі
24.07.2025 15:40
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Критерії оцінки
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Омельчук Людмила Степанівна
Електронна пошта
Телефон
380677684523,380987683228
Замовник
ЄДРПОУ
22964365
Назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "PERINATALNII TsENTR M. KIYeVA" VIKONAVChOGO ORGANU KIYiVSKOYi MISKOYi RADI (KIYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва (англійською мовою)
KOMUNALNE NEKOMERTsIINE PIDPRIYeMSTVO "PERINATALNII TsENTR M. KIYeVA" VIKONAVChOGO ORGANU KIYiVSKOYi MISKOYi RADI (KIYiVSKOYi MISKOYi DERZhAVNOYi ADMINISTRATsIYi)
Поштовий індекс
03037
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
Адреса
пр. Лобановського Валерія, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту та технічного обслуговування: УЗД апарату Samsung Hera w 10, УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Vinno 6; УЗД апарату Siemens SonoLine G-60 S; УЗД апарату Samsung HM 70A; УЗД апарату Philips HD 11; автоматичного біохімічного аналізатора ERBA XL-200.
Період вимог/скарг з 11.08.2025 16:21 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 12:58 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник виявив невідповідності в документах, що подані учасником процедури закупівлі ТОВ «ПІ ЕЙЧ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 38605336) у тендерній пропозиції подання яких передбачалося тендерною документацією, за 16 робочих днів до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій та о 14 годині 19 хвилин 08.08.2025 розмістив повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель. Зокрема, оформити копії документів: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Наказ про призначення керівника, Протокол Загальних зборів Учасників від 29.08.2014 р. та Протокол Загальних зборів Учасників від 07.07.2016 р., із зазначенням найменування посади, імені та прізвища, особи, яка засвідчує копію, дати засвідчення копії згідно вимог п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі). Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей (ч.9 ст. 26 Закону). Станом на 15 годину 30 хвилин 11.08.2025 учасник ТОВ «ПІ ЕЙЧ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 38605336) не виправив виявлені невідповідності, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів. На підставі абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей тендерна пропозицію учасника ТОВ «ПІ ЕЙЧ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 38605336) підлягає відхиленню
Документи кваліфікації
11.08.2025 16:13
Повідомлення про рішення
documentType.award.eligibilityDocuments
08.08.2025 14:14
Електроний протокол про продовження строку
04.08.2025 12:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У замовника є потреба продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ПІ ЕЙЧ-СЕРВІС» (код ЄДРПОУ 38605336) до 20 робочих днів, а саме до 15.08.2025 року, для більш ретельної перевірки та аналізу документів, наданих Учасником для закупівлі.
Дата продовження строку розгляду
08.08.2025 14:13
Дата кінця розгляду
02.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідності Невідповідність п. 1 Розділу ІІІ тендерної документації: «Документи тендерної пропозиції, які надані не у формі електронного документа (без електронного підпису на документі) повинні бути оформлені належним чином, а саме: відмітка про засвідчення копії документа складається з таких елементів: слів «Згідно з оригіналом» (без лапок), найменування посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її власного імені та прізвища, дати засвідчення копії. Відмітку про засвідчення копії документа проставляють нижче реквізиту «Підпис» на лицьовому боці останнього аркуша копії документа.», Учасник ТОВ «ПІ ЕЙЧ-СЕРВІС» у складі тендерної пропозиції надав копії наступних документів: Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Наказ про призначення керівника, Протокол Загальних зборів Учасників від 29.08.2014 р. та Протокол Загальних зборів Учасників від 07.07.2016 р., які містять лише слова «Згідно з оригіналом» (без лапок), печатку та підпис. Згідно вимоги не вистачає найменування посади, імені та прізвища, особи, яка засвідчує копію, дати засвідчення копії. Прошу усунути невідповідності у строк визначений тендерною документацією на закупівлю та постановою КМУ від12.10.2022 №1178 (зі змінами)
Створено
08.08.2025 14:19
Надати до
09.08.2025 14:19
Період вимог/скарг з 12.08.2025 10:39 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 16:21 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.08.2025 10:39
Довідка НАЗК
12.08.2025 10:39
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
11.08.2025 16:21
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-24-009124-a-c1
Підписаний і діє
Номер
74/25
1 412 000 грн.
1 412 000 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
8 (послуга)
Послуги з ремонту та технічного обслуговування: УЗД апарату Samsung Hera w 10, УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Vinno 6; УЗД апарату Siemens SonoLine G-60 S; УЗД апарату Samsung HM 70A; УЗД апарату Philips HD 11; автоматичного біохімічного аналізатора ERBA XL-200.
Номенклатура
Послуги з ремонту та технічного обслуговування: УЗД апарату Samsung Hera w 10, УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Vinno 6; УЗД апарату Siemens SonoLine G-60 S; УЗД апарату Samsung HM 70A; УЗД апарату Philips HD 11; автоматичного біохімічного аналізатора ERBA XL-200.
Кількість
8
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
22964365

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВИРОБНИЧО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ МЕДТЕХОКСІГЕН"
Повна назва
ТОВ "ВИРОБНИЧО-СЕРВІСНА КОМПАНІЯ МЕДТЕХОКСІГЕН"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44470933

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 09:34
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 412 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380677684523,380987683228
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
1 412 000 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 10:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ПЕРИНАТАЛЬНИЙ ЦЕНТР М. КИЄВА" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
380677684523,380987683228
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності