Звернення:
За тендером : ДК 021:2015 (CPV) 50420000-5 Послуги з ремонту і технічного обслуговування медичного та хірургічного обладнання. Послуги з ремонту та технічного обслуговування: УЗД апарату Samsung Hera w 10, УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Toshiba Aplio MX; УЗД апарату Vinno 6; УЗД апарату Siemens SonoLine G-60 S; УЗД апарату Samsung HM 70A; УЗД апарату Philips HD 11; автоматичного біохімічного аналізатора ERBA XL-200.
Тема:
Розбивка закупівлі на окремі лоти
Зміст:
Шановний Замовник!
Закон України "Про публічні закупівлі" наголошує, що конкуренція є ключовим принципом,
що забезпечує ефективність, прозорість та запобігає корупції у сфері закупівель.
З метою запобіганню обмеження участі потенційних учасників вимагаємо розбити тендер на лоти :
окремо лот на Послуги з технічного обслуговування та ремонту апаратів УЗД та
на лот : Послуги з діагностики та технічного обслуговування автоматичного біохімічного аналізатора ERBA XL-200,
оскільки це принципово технічно різні апарати які виконують різні завдання .
Очевидно, що компанії які спеціалізуються на обслуговуванні апаратів УЗД не мають глибокої компетенції в області
Технічного обслуговування автоматичних біохімічних аналізаторів і навпаки .
Більш того, доцільно було б також розбити технічне обслуговування апаратів УЗД також на лоти по виробникам обладнання,
оскільки у кожного виробника є свої технічні рішення і знання цих рішень є запорукою ефективного та успішного виконання технічного обслуговування.
Є компанії які спеціалізуються виключно на певному виробнику і розбивка на лоти по виробникам суттєво
б розширила перелік потенційних виконавців, що в свою чергу сприяло б здоровій конкуренції та економії бюджетних коштів.
Дата оприлюднення звернення:
28.07.2025 17:53
Шановний учаснику! Дякуємо за ваш інтерес до участі у відкритих торгах та за звернення із пропозицією щодо поділу предмета закупівлі на окремі лоти. Повідомляємо наступне: Відповідно до частини 1 статті 4 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) замовник самостійно визначає предмет закупівлі відповідно до Порядку, встановленого уповноваженим органом, а також забезпечує здійснення закупівлі з дотриманням принципів відкритості, добросовісної конкуренції, недискримінації учасників, пропорційності та максимальної економії. Згідно з пунктом 24 Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки №708 від 15.04.2020, рішення щодо поділу чи не поділу предмета закупівлі на частини (лоти) є правом, а не обов’язком Замовника. Також наголошуємо, що запропонована закупівля:
- не обмежує участь учасників, оскільки жодна норма тендерної документації не встановлює дискримінаційних вимог щодо досвіду обслуговування конкретного типу обладнання;
- відповідає принципу економії коштів, оскільки дозволяє отримати більш конкурентну цінову пропозицію за весь обсяг робіт;
- спрямована на підвищення ефективності управління сервісними процесами.
Звертаємо увагу, що жодна з норм Закону не містить вимоги щодо обов’язкової диференціації технічного обслуговування обладнання за типами або виробниками. Таким чином, у діях Замовника немає порушення Закону України “ Про публічні закупівлі ” , а предмет закупівлі сформовано відповідно до чинного законодавства, з урахуванням власних технічних, організаційних та економічних потреб.
Дата оприлюднення відповіді:
29.07.2025 11:41