Показати схожі тендери

Закупівля Канцелярське приладдя від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА".

Тип закупівлі Укладання рамкової угоди
Тендер UA-2025-07-24-008601-a
Id Tender 71eeb0b5d19b4eca90f19320ea7c6f77
План UA-P-2025-07-24-000981-a link
Статус Період аукціону
Дата публікації протоколу розгляду пропозицій 08.09.2025 17:18
Остання зміна 14.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
10 624 852.74 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
53 124.26 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 15:19 до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 15:19
до 15.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 15:19
до 21.08.2025 00:00
Завершено
Період прекваліфікації
з 25.08.2025 00:00
до 14.09.2025 00:00
Період уточнень
з 24.07.2025 15:19 до 15.08.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 15:19 до 21.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 00:00 до 14.09.2025 00:00
Основні параметри
Канцелярське приладдя
Stationery
Терміни поставки Товарів в оголошенні наведені орієнтовні, детальна інформація щодо умов поставки Товарів визначена в умовах тендерної документації, зокрема в проєкті договору про закупівлю. Мова тендерної пропозиції українська. Всі документи, що готуються учасником, викладаються українською мовою. Якщо в складі тендерної пропозиції надається документ на іншій мові ніж українська, учасник надає переклад цього документа на українську мову. Відповідальність за якість та достовірність перекладу несе учасник. Застосовані критерії оцінки – ціна (100%). Забезпечення тендерної пропозиції не вимагається, тому умови його надання не зазначаються у оголошенні. Дата і час розкриття тендерних пропозицій - у день і час закінчення строку подання тендерних пропозицій, зазначених в оголошенні
The delivery terms of the Goods in the announcement are approximate, detailed information on the terms of delivery of the Goods is specified in the terms of the tender documentation, in particular in the draft procurement agreement. The language of the tender offer is Ukrainian. All documents prepared by the participant are presented in Ukrainian. If a document in a language other than Ukrainian is provided as part of the tender offer, the participant shall provide a translation of this document into Ukrainian. The participant shall be responsible for the quality and reliability of the translation. The evaluation criteria applied are price (100%). Tender offer security is not required, therefore the terms of its provision are not specified in the announcement. The date and time of opening of tender offers are on the day and time of the deadline for submission of tender offers specified in the announcement.
товари
Кількість учасників, з якими буде укладено рамкову угоду
15
Строк, на який укладається рамкова угода
1
роки
11
місяців
0
днів
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 3
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 5
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 10
Тривалість кваліфікації : 20
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 4
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
10 624 852.74 грн.
Канцелярське приладдя
Назва предмета закупівлі
Канцелярське приладдя
Назва предмета закупівлі (англійською мовою)
Stationery
Очікувана вартість
10 624 852.74 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
53124,26
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
15.09.2025 11:21
Позиція : №1 50 640 (штуки)
Бейдж пластиковий з зачіпкою
Опис предмета закупівлі
Бейдж пластиковий з зачіпкою
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Plastic badge with hook
Код ДК 021:2015
30191140-7 - Аксесуари для особистої ідентифікації
Кількість
50 640
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №2 1 020 (пачок)
Біндер, 25 мм, 12 шт./паков
Опис предмета закупівлі
Біндер, 25 мм, 12 шт./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Binder, 25 mm, 12 pcs./pack
Код ДК 021:2015
30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Кількість
1 020
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №3 924 (пачок)
Біндер, 51 мм, 12 шт./паков
Опис предмета закупівлі
Біндер, 51 мм, 12 шт./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Binder, 51 mm, 12 pcs./pack
Код ДК 021:2015
30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Кількість
924
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №4 325 (пачок)
Блок паперу для фліпчарту, клітинка, 70 г/м2, 64х90 см, 30 арк./паков
Опис предмета закупівлі
Блок паперу для фліпчарту, клітинка, 70 г/м2, 64х90 см, 30 арк./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Block of paper for flip chart, cell, 70 g/m2, 64x90 cm, 30 sheets/pack
Код ДК 021:2015
30197621-5 - Паперові блоки для фліпчартів
Кількість
325
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №5 3 120 (пачок)
Блок паперу з липким шаром, 75 г/м2, 76х76 мм, 100 арк./паков
Опис предмета закупівлі
Блок паперу з липким шаром, 75 г/м2, 76х76 мм, 100 арк./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Block of paper with a sticky layer, 75 g/m2, 76x76 mm, 100 sheets/pack
Код ДК 021:2015
30199400-4 - Прогумований або клейкий папір
Кількість
3 120
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №6 600 (штуки)
Діркопробивач, 40 аркущів
Опис предмета закупівлі
Діркопробивач, 40 аркущів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Hole punch, 40 sheets
Код ДК 021:2015
30197330-8 - Діроколи
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №7 455 (штуки)
Діркопробивач, 70 аркущів
Опис предмета закупівлі
Діркопробивач, 70 аркущів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Hole punch, 70 sheets
Код ДК 021:2015
30197330-8 - Діроколи
Кількість
455
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №8 29 572 (штуки)
Клей ПВА, 100 мл
Опис предмета закупівлі
Клей ПВА, 100 мл
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
PVA glue, 100 ml
Код ДК 021:2015
30192000-1 - Офісне приладдя
Кількість
29 572
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №9 62 544 (штуки)
Клей-олівець, 36 г
Опис предмета закупівлі
Клей-олівець, 36 г
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Glue-pencil, 36 g
Код ДК 021:2015
30192000-1 - Офісне приладдя
Кількість
62 544
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №10 7 880 (штуки)
Книга канцелярська, А-4, клітинка, 48 арк.
Опис предмета закупівлі
Книга канцелярська, А-4, клітинка, 48 арк.
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Stationery book, A-4, cell, 48 sheets.
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
7 880
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №11 5 070 (штуки)
Книга канцелярська, А-4, клітинка, 96 арк.
Опис предмета закупівлі
Книга канцелярська, А-4, клітинка, 96 арк.
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Stationery book, A-4, cell, 96 sheets.
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
5 070
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №12 3 620 (штуки)
Ластик комбінований
Опис предмета закупівлі
Ластик комбінований
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Combined eraser
Код ДК 021:2015
30192100-2 - Гумки
Кількість
3 620
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №13 2 090 (штуки)
Лінійка, 30 см
Опис предмета закупівлі
Лінійка, 30 см
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Ruler, 30 cm
Код ДК 021:2015
30194000-5 - Креслярське приладдя
Кількість
2 090
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №14 600 (штуки)
Лоток вертикальний, А-4
Опис предмета закупівлі
Лоток вертикальний, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Vertical tray, A-4
Код ДК 021:2015
30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Кількість
600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №15 895 (штуки)
Лоток горизонтальний, А-4
Опис предмета закупівлі
Лоток горизонтальний, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
The tray is horizontal, A-4
Код ДК 021:2015
30193200-0 - Настільні лотки та органайзери
Кількість
895
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №16 77 052 (штуки)
Маркер перманентний водостійкий, 2-4 мм, чорний
Опис предмета закупівлі
Маркер перманентний водостійкий, 2-4 мм, чорний
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Permanent waterproof marker, 2-4 mm, black
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
77 052
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №17 420 (штуки)
Набір канцелярський "Вертушка" (13 предметів)
Опис предмета закупівлі
Набір канцелярський "Вертушка" (13 предметів)
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Stationery set "Pinwheel" (13 items)
Код ДК 021:2015
30192000-1 - Офісне приладдя
Кількість
420
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №18 400 (пачок)
Набір різнокольорових маркерів для фліпчарту, 2-3 мм, 4 шт./паков
Опис предмета закупівлі
Набір різнокольорових маркерів для фліпчарту, 2-3 мм, 4 шт./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
A set of multi-colored flipchart markers, 2-3 mm, 4 pcs./pack
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
400
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №19 1 140 (пачок)
Набір різнокольорових текстових маркерів, 2-4 мм, 4 шт./паков
Опис предмета закупівлі
Набір різнокольорових текстових маркерів, 2-4 мм, 4 шт./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
A set of multi-colored text markers, 2-4 mm, 4 pcs./pack
Код ДК 021:2015
30192125-3 - Маркери
Кількість
1 140
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №20 2 140 (штуки)
Ніж для паперу, 9 мм
Опис предмета закупівлі
Ніж для паперу, 9 мм
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Knife for paper, 9 mm
Код ДК 021:2015
30197310-2 - Канцелярські ножі
Кількість
2 140
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №21 1 885 (штуки)
Ножиці, 18 см
Опис предмета закупівлі
Ножиці, 18 см
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Scissors, 18 cm
Код ДК 021:2015
30197000-6 - Дрібне канцелярське приладдя
Кількість
1 885
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №22 69 600 (штуки)
Олівець чорнографітний з ластиком
Опис предмета закупівлі
Олівець чорнографітний з ластиком
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Black graphite pencil with eraser
Код ДК 021:2015
30192130-1 - Олівці
Кількість
69 600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №23 1 870 (пачок)
Папір для заміток не склеєний, білий, 90х90 мм, 500 арк./паков
Опис предмета закупівлі
Папір для заміток не склеєний, білий, 90х90 мм, 500 арк./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Paper for notes not glued, white, 90x90 mm, 500 sheets/pack
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
1 870
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №24 220 (штуки)
Папка "до підпису"
Опис предмета закупівлі
Папка "до підпису"
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Signature folder
Код ДК 021:2015
30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість
220
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №25 2 400 (штуки)
Папка з затискачем пластикова, А-4
Опис предмета закупівлі
Папка з затискачем пластикова, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Folder with a plastic clip, A-4
Код ДК 021:2015
30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість
2 400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №26 1 650 (штуки)
Папка з файлами, пластикова, А-4, 30 файлів
Опис предмета закупівлі
Папка з файлами, пластикова, А-4, 30 файлів
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Folder with files, plastic, A-4, 30 files
Код ДК 021:2015
30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість
1 650
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №27 35 200 (штуки)
Папка картонна на зав’язках, А-4
Опис предмета закупівлі
Папка картонна на зав’язках, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Cardboard folder with ties, A-4
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
35 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №28 10 440 (штуки)
Папка конверт на кнопці, пластикова, А-4
Опис предмета закупівлі
Папка конверт на кнопці, пластикова, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Envelope folder with a button, plastic, A-4
Код ДК 021:2015
30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість
10 440
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №29 1 392 (штуки)
Папка куток, пластикова, А-4
Опис предмета закупівлі
Папка куток, пластикова, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Corner folder, plastic, A-4
Код ДК 021:2015
30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість
1 392
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №30 1 000 (штуки)
Папка на гумках пластикова, А-4
Опис предмета закупівлі
Папка на гумках пластикова, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Folder with rubber bands, plastic, A-4
Код ДК 021:2015
30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість
1 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №31 2 150 (штуки)
Папка реєстратор, 5 см, А-4
Опис предмета закупівлі
Папка реєстратор, 5 см, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Folder recorder, 5 cm, A-4
Код ДК 021:2015
30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість
2 150
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №32 2 350 (штуки)
Папка реєстратор, 7 см, А-4
Опис предмета закупівлі
Папка реєстратор, 7 см, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Folder recorder, 7 cm, A-4
Код ДК 021:2015
30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість
2 350
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №33 3 155 (штуки)
Подушка штемпельна у футлярі, синя, 70х110 мм
Опис предмета закупівлі
Подушка штемпельна у футлярі, синя, 70х110 мм
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Stamped pillow in a case, blue, 70x110 mm
Код ДК 021:2015
30192111-2 - Штемпельні подушки
Кількість
3 155
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №34 3 600 (штуки)
Рідина корегуюча з пензликом, 20 мл
Опис предмета закупівлі
Рідина корегуюча з пензликом, 20 мл
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Corrective liquid with a brush, 20 ml
Код ДК 021:2015
30192920-6 - Корегувальна рідина
Кількість
3 600
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №35 50 630 (штуки)
Ручка кулькова на пружині, з підставкою на липучці, синя
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова на пружині, з підставкою на липучці, синя
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Ball pen on a spring, with a stand on a Velcro, blue
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
50 630
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №36 359 450 (штуки)
Ручка кулькова, колір чорнил синій
Опис предмета закупівлі
Ручка кулькова, колір чорнил синій
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
The pen is ballpoint, the color of the ink is blue
Код ДК 021:2015
30192121-5 - Кулькові ручки
Кількість
359 450
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №37 6 660 (пачок)
Скоби № 10, 1000 шт./паков
Опис предмета закупівлі
Скоби № 10, 1000 шт./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Staples No. 10, 1000 pcs./pack
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
6 660
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №38 950 (пачок)
Скоби № 23/13, 1000 шт./паков
Опис предмета закупівлі
Скоби № 23/13, 1000 шт./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Staples No. 23/13, 1000 pcs./pack
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
950
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №39 13 560 (пачок)
Скоби № 24 , 1000 шт./паков
Опис предмета закупівлі
Скоби № 24 , 1000 шт./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Staples No. 24, 1000 pcs./pack
Код ДК 021:2015
30197110-0 - Скоби
Кількість
13 560
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №40 2 090 (пачок)
Скріпки великі, 50 мм, 100 шт./паков
Опис предмета закупівлі
Скріпки великі, 50 мм, 100 шт./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Paper clips large, 50 mm, 100 pcs./pack
Код ДК 021:2015
30197220-4 - Канцелярські скріпки
Кількість
2 090
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №41 7 190 (пачок)
Скріпки малі, 25 мм, 100 шт./паков
Опис предмета закупівлі
Скріпки малі, 25 мм, 100 шт./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Paper clips are small, 25 mm, 100 pcs./pack
Код ДК 021:2015
30197220-4 - Канцелярські скріпки
Кількість
7 190
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №42 1 460 (штуки)
Степлер №10
Опис предмета закупівлі
Степлер №10
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Stapler #10
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
1 460
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №43 140 (штуки)
Степлер №23
Опис предмета закупівлі
Степлер №23
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Stapler #23
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №44 1 440 (штуки)
Степлер №24/6
Опис предмета закупівлі
Степлер №24/6
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Stapler #24/6
Код ДК 021:2015
30197320-5 - Степлери
Кількість
1 440
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №45 3 180 (пачок)
Стікери-закладки паперові асорті, 5 кольорів, 15х45 мм, 150 арк./паков
Опис предмета закупівлі
Стікери-закладки паперові асорті, 5 кольорів, 15х45 мм, 150 арк./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Assorted paper bookmark stickers, 5 colors, 15x45 mm, 150 sheets/pack
Код ДК 021:2015
30199600-6 - Розділювачі сторінок
Кількість
3 180
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №46 60 672 (штуки)
Фарба штемпельна на водній основі, синя
Опис предмета закупівлі
Фарба штемпельна на водній основі, синя
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Water-based stamping paint, blue
Код ДК 021:2015
30192110-5 - Чорнила та пов’язана продукція
Кількість
60 672
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №47 1 560 (штуки)
Чинка
Опис предмета закупівлі
Чинка
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Chinka
Код ДК 021:2015
30192133-2 - Точила для олівців
Кількість
1 560
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №48 71 550 (штуки)
Швидкозшивач картонний, А-4
Опис предмета закупівлі
Швидкозшивач картонний, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Cardboard stapler, A-4
Код ДК 021:2015
30199000-0 - Паперове канцелярське приладдя та інші паперові вироби
Кількість
71 550
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №49 6 948 (штуки)
Швидкозшивач пластиковий, А-4
Опис предмета закупівлі
Швидкозшивач пластиковий, А-4
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Plastic stapler, A-4
Код ДК 021:2015
30199500-5 - Сегрегатори, лотки для листів, коробки для зберігання паперів та подібне приладдя
Кількість
6 948
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №50 1 135 (штуки)
Картон палітурний
Опис предмета закупівлі
Картон палітурний
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Binding cardboard
Код ДК 021:2015
30197610-5 - Багатошарові папір і картон
Кількість
1 135
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №51 6 690 (пачок)
Файл прозорий, 100 шт./паков
Опис предмета закупівлі
Файл прозорий, 100 шт./паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
The file is transparent, 100 pcs./pack
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
6 690
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №52 10 000 (штуки)
Ніж канцелярський з металевою направляючою, 18 мм
Опис предмета закупівлі
Ніж канцелярський з металевою направляючою, 18 мм
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Stationery knife with a metal guide, 18 mm
Код ДК 021:2015
30197310-2 - Канцелярські ножі
Кількість
10 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Позиція : №53 100 (пачок)
Плівка для ламінування, А-3, 100 шт/паков
Опис предмета закупівлі
Плівка для ламінування, А-3, 100 шт/паков
Опис предмета закупівлі (англійською мовою)
Film for lamination, A-3, 100 pcs/pack
Код ДК 021:2015
30192700-8 - Канцелярські товари
Кількість
100
Одиниця виміру
пачок
Адреса постачання
Україна, Київська область, Логістичний Термінал (Хаб) Київ Лівий АТ «Укрпошта». Київська область, Бориспільський район, Бориспільська окружна автомобільна дорога Р-03, Північно-східний обхід м. Києва на 13 км + 513 м.
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Відповідно до умов Договору, проєкт якого наведений в Додатку 1 до тендерної документації: оплата Товару здійснюється впродовж 21 ( двадцяти одного ) робочого дня з моменту отримання кожної окремої партії Товару, на підставі належно оформленої видаткової накладної або Акту приймання-передачі Товару (далі – Первинні документи), за умови реєстрації Постачальником до дати оплати в Єдиному реєстрі податкових накладних належним чином складеної податкової накладної та за умови відсутності неусунених Постачальником зауважень Покупця до змісту та форми зазначених документів. In accordance with the terms of the Agreement, the draft of which is provided in Appendix 1 to the tender documentation: Payment for the delivered Goods shall be made by the Buyer within the period specified in the Specification (payment for the Goods shall be made within 21 (twenty-one) business days from the date of receipt of each separate batch of Goods), on the basis of a properly executed expense invoice or the Act of Acceptance and Transfer of Goods (hereinafter referred to as the Primary Documents), provided that the Supplier registers a properly drawn up tax invoice in the Unified Register of Tax Invoices by the date of payment and provided that there are no comments of the Buyer regarding the content and form of the specified documents that have not been eliminated by the Supplier.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС-2000"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ»
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР"
Пропозиція:
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 15.09.2025 11:21
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
08.09.2025 17:18
Звіт про оцінку
11.08.2025 16:14
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анисимова Олена Василівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Anysymova Olena
Електронна пошта
Телефон
380674564592
Мова спілкування
Українська
Сайт:
http://ukrposhta.ua
Додаткова контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Москаленко Валентина
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Valentina Moskalenko
Електронна пошта
Телефон
380503603565
Мова спілкування
Українська
Замовник
ЄДРПОУ
21560045
Назва (англійською мовою)
SC "Ukrposhta"
Повна назва
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Повна назва (англійською мовою)
SC "Ukrposhta"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Хрещатик, 22
Прекваліфікація
Лот № 1 Канцелярське приладдя
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ІМПОРТ ПАПІР" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
25.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
ID
e1e1fa1f7f7d4048ad7b62c799e5868c
Створено
03.09.2025 19:22
Надати до
04.09.2025 19:22
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ "ІМПОРТ ПАПІР" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку про досвід (файл «1__Довідка досвід аналог договір.pdf») та лист-відгук (файл «1__Відгук 01 06.pdf»). В довідці про досвід виконання аналогічного договору (файл «1__Довідка досвід аналог договір.pdf») зазначено предмет договору Папір А 4 СOPY PAPER згідно коду ДК 021:2015 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне, що не відповідає встановленим вимогам до аналогічного договору у Тендерній документації – Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого поставлено канцелярське приладдя. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу ХІV Тендерної документації та пункти 1.1 та 1.2 розділу ХІ Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник через електронну систему закупівель має завантажити уточнені та\або нові документи: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон) та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого поставлено канцелярське приладдя. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "САМТЕКС-2000" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
25.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Товариство з обмеженою відповідальністю «БУМВЕСТ» : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
25.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
ID
e83e033b22694c3599c563b0cd42068e
Створено
03.09.2025 19:23
Надати до
04.09.2025 19:23
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 2 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ "БУМВЕСТ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції учасником не надано документів. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 4 розділу ХІV Тендерної документації. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник через електронну систему закупівель має завантажити уточнені та\або нові документи: Документи, що підтверджують повноваження щодо підпису документів тендерної пропозиції та внесення інформації в електронні поля тендерної пропозиції: - для керівника учасника процедури закупівлі: протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного засновника) та/або наказ (витяг з наказу) про призначення та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів; - для іншої посадової особи або представника учасника процедури закупівлі: довіреність (доручення) керівника учасника на ім’я посадової особи або представника учасника та протокол (виписка з протоколу) зборів засновників (рішення єдиного засновника) та/або наказ (витяг з наказу) про призначення керівника, який надав довіреність (доручення) та/або інший документ, що підтверджує повноваження керівника учасника на підписання документів. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Товариство з обмеженою відповідальністю "ТехноЮг" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
25.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
ТОВ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
25.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
ID
4209f8dd01c64599ba47899c27662a81
Створено
03.09.2025 19:25
Надати до
04.09.2025 19:25
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ "СЕРВІС-ІМПЕРІАЛ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку про досвід (файл «Довідка про кваліфікацію.pdf»), лист-відгук (файли «Lyst vidhuk 412-240624-1 vid 24.06.2024 r..pdf») та копія договору ( «файл «Dohovir postavky za ramkovoiu uhodoiu _ kantsy 071123-09E S 1020101 3.pdf»). В довідці про досвід виконання аналогічного договору (файл «Довідка про кваліфікацію.pdf») зазначено предмет договору – постачання канцелярії, але у договорі (файл «Dohovir postavky za ramkovoiu uhodoiu _ kantsy 071123-09E S 1020101 3.pdf») предметом договору є «Канцелярське приладдя (код ДК:021:2015 - 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне)», що є невідповідністю. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу ХІV Тендерної документації та пункти 1.1 та 1.2 розділу ХІ Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник через електронну систему закупівель має завантажити уточнені та\або нові документи: Уточнена довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон); стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір). Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦЕНТР ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
25.08.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
ID
727c34e258814ec884db681e8c0b08f4
Створено
03.09.2025 19:27
Надати до
04.09.2025 19:27
Зміст
ПОВІДОМЛЕННЯ З ВИМОГОЮ ПРО УСУНЕННЯ НЕВІДПОВІДНОСТЕЙ Керуючись п. 1 ч. 16 ст. 29 ЗУ «Про публічні закупівлі», Замовник надсилає учаснику ТОВ "ЦЕНТР ВИТРАТНИХ МАТЕРІАЛІВ" повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону. 1) перелік виявлених невідповідностей: У складі тендерної пропозиції, на підтвердження кваліфікаційного критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)», учасник надав довідку про досвід (файл «довідка_досвіду_виконання_аналогічного_договору.pdf»), копії договорів (файли «Договір 23-05.pdf» та «Договір 2025-36.pdf»). Позитивного листа-відгука від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із зазначенням номеру та дати укладення такого договору учасником не надано. В довідці про досвід виконання аналогічного договору (файл «довідка_досвіду_виконання_аналогічного_договору.pdf») зазначено предмет договору з КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КОМПЛЕКС З ЕКСПЛУАТАЦІЇ ОБ'ЄКТІВ ВОДОЗНИЖЕННЯ І ЗЛИВОВОЇ КАНАЛІЗАЦІЇ" – ДК 021:2015 30190000-7 «Офісне устаткування та приладдя різне», що не відповідає назві предмету договору, зазначеному у копії договору (файл «Договір 2025-36.pdf»), а саме: «Канцтовари» та з КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО МІСЬКА ПОЛІКЛІНІКА № 18 ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ - ДК 021:2015 Швидкозшивачі та супутнє приладдя, що не відповідає встановленим вимогам до аналогічного договору у Тендерній документації – Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого поставлено канцелярське приладдя. Тому, замовником встановлено невідповідність в інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та подання яких вимагалось тендерною документацією. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Пункт 1 розділу ХІV Тендерної документації та пункти 1.1 та 1.2 розділу ХІ Тендерної документації 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Учасник через електронну систему закупівель має завантажити уточнені та\або нові документи: Довідка у довільній формі, складена учасником торгів, що містить інформацію про наявність досвіду виконання аналогічного** за предметом закупівлі договору із зазначенням: найменування контрагента, предмету договору, номеру та дати укладення договору; стану виконання договору (виконаний/частково виконаний договір); контактних осіб замовників (прізвище, ім’я та контактний телефон) та позитивний лист-відгук від контрагента, зазначеного у довідці, у довільній формі, зміст якого підтверджує якісне виконання договору, із значенням номеру та дати укладення такого договору. **Під аналогічним за предметом закупівлі договором слід розуміти виконаний/частково виконаний договір за умовами якого поставлено канцелярське приладдя. Нагадування: Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
ТОВ "ТВГ УКРАЇНСЬКИЙ ПАПІР" : [email protected]
допущено
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи прекваліфікації
25.08.2025 00:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 15:19
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період аукціону
Очікувана вартість
10 624 852.74 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380674564592
Статус
Період аукціону
Очікувана вартість
10 624 852.74 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКРПОШТА"
Контактний телефон:
380674564592
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності