Показати схожі тендери

Закупівля Сталь від Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту).

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-007041-a
Id Tender e4870044e3b845d3b2f73d71aac03a96
План UA-P-2024-09-20-009583-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.07.2025 14:23
Остання зміна 14.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 999.45 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 000 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 14:23 до 01.08.2025 15:00
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 14:23
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 14:23
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2025 15:00
до 08.08.2025 10:22
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.08.2025 10:22
до 14.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 08.08.2025 10:22
-
Період уточнень
з 24.07.2025 14:23 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 14:23 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.08.2025 15:00 до 08.08.2025 10:22
Період кваліфікації
з 01.08.2025 15:00 до 08.08.2025 10:22
Основні параметри
Сталь
Мова тендерної пропозиції: українська. Детальну інформацію викладено в пункті 7 Розділу І тендерної документації.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
199 999.45 грн.
Сталь
Назва предмета закупівлі
Сталь
Примітки
код ДК 021:2015 14620000-3 Сплави
Очікувана вартість
199 999.45 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1000,0
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 2.95 (тонни)
Круг сталевий 45 мм
Опис предмета закупівлі
Круг сталевий 45 мм
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
2.95
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 2.23 (тонни)
Лист сталевий 30 мм
Опис предмета закупівлі
Лист сталевий 30 мм
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
2.23
Одиниця виміру
тонни
Адреса постачання
54020, Україна, Миколаївська область, Миколаїв, ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за Товар здійснюється шляхом перерахування грошових коштів з поточного рахунку Покупця протягом 15 (п’ятнадцяти) календарних днів з дати отримання оригіналу належним чином оформленого рахунку, видаткової накладної, товарно-транспортної накладної (за потреби) та належним чином оформленої податкової накладної в електронній формі, зареєстрованої в Єдиному реєстрі податкових накладних в порядку, визначеному Податковим кодексом України. Джерело фінасування закупівлі: власні кошти підприємства.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Крафт"
Пропозиція:
195 121.7 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 11:13
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Побережець Ірина Георгіївна
Електронна пошта
Телефон
380512507357
Замовник
ЄДРПОУ
38728444
Повна назва
Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Поштовий індекс
54020
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ ЗАВОДСЬКА, будинок 23
Кваліфікація
Лот № 1 Сталь
Період вимог/скарг з 08.08.2025 10:22 по 14.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 15:00 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно з Протоколом від 08.08.2025
Документи кваліфікації
08.08.2025 10:22
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
01.08.2025 15:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 14:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 14:23
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) Перелік виявлених невідповідностей: всі документи тендерної пропозиції та електронні документи, надані учасником у складі тендерної пропозиції, підписані удосконаленим електронним підписом (УЕП) всупереч вимогам, встановленим в пункті 1 Розділу ІІІ тендерної документації. 2) Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: пункт 1 розділу ІІІ тендерної документації. 3) Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: завантажити документи тендерної пропозиції, що вимагаються замовником у тендерній документації, з накладеним кваліфікованим електронним підписом (КЕП) на ці документи в цілому та/або на кожен електронний документ тендерної пропозиції окремо, відповідно до вимог пункту 1 Розділу ІІІ тендерної документації.
Створено
06.08.2025 16:39
Надати до
07.08.2025 16:39
Торги не відбулися
Очікувана вартість
199 999.45 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 15:00
Замовник:
Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Контактний телефон:
380512507357
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
199 999.45 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 15:00
Замовник:
Миколаївська філія Державного підприємства "Адміністрація морських портів України" (Адміністрація Миколаївського морського порту)
Контактний телефон:
380512507357
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності