Підстава для використання процедури
Виникла нагальна потреба здійснити закупівлю у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу
Обгрунтування використання процедури
ОБҐРУНТУВАННЯ
застосування підстави для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування
1. Найменування замовника Литовезька сільська рада.
2. Код згідно з ЄДРПОУ замовника 04335252.
3. Місцезнаходження замовника _с.Литовеж вул.В.Якобчука 11.
4. Вид предмета закупівлі послуги.
5. Конкретна назва предмета закупівлі: комплект обладнання гучномовного оповіщення згідно ДК021:2015:32340000-8 Мікрофони та гучномовці, очікувана вартість якого становить 107 532,00 грн. з ПДВ
7. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг згідно Договору.
8. Місце поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг згідно Договору.
9. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг з 23.07.2025 р.- 31.12.2025 р..
10. Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків) згідно Договору
11. Найменування (для юридичної особи) або прізвище, ім’я, по батькові (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю, ТзОВ науково-виробниче підприємство «Електроприлад»
12. Код згідно з ЄДРПОУ / реєстраційний номер облікової картки платника податків суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю 20800889.
13. Місцезнаходження (для юридичної особи) або місце проживання (для фізичної особи) суб’єкта, з яким укладається договір про закупівлю м. Львів вул Жуковського2/9.
14. Ціна договору 107 532,00 грн. в.т.ч. ПДВ17922,00 грн .
15. Підстава для здійснення замовником закупівлі відповідно до пункту 13 Особливостей — Відповідно до абзацу 2 підпункту 3 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. грн, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. грн, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн грн, може здійснюватися без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, коли замовник не може дотриматися строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, що повинно бути документально підтверджено замовником, якщо публічні закупівлі товарів, робіт і послуг здійснюються для проведення заходів із цивільного захисту.
У замовника є наявна потреба у здійсненні закупівлі комплекту обладнання гучномовного оповіщення згідно ДК021:2015:32340000-8 Мікрофони та гучномовці, очікувана вартість якого становить 107 532,00 грн. з ПДВ
Відповідно до підпункту 3 пункту 13 Особливостей придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли здійснюється закупівля послуг з цивільного захисту населення.
Система оповіщення про повітряну тривогу є частиною заходів з цивільного захисту. Це комплекс заходів, спрямованих на захист населення, територій та майна від загроз надзвичайних ситуацій, зокрема, від воєнних дій та інших небезпек.
З огляду на зазначене, уповноваженою особою прийнято рішення згідно з положеннями підпункту 3 пункту 13 Особливостей здійснити закупівлю комплекту обладнання гучномовного оповіщення шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.