Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі від ЛКП "Ратуша-сервіс".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-003302-a
Id Tender 7f0dafe318f54bcba3d588294c712311
План UA-P-2025-07-24-003817-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.07.2025 11:16
Остання зміна 02.09.2025 08:57
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
254 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 270 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 11:16 до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 11:16
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 11:16
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.08.2025 00:00
до 29.08.2025 13:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 29.08.2025 13:55
до 04.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 29.08.2025 13:55
-
Період уточнень
з 24.07.2025 11:16 до 07.08.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 11:16 до 07.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.08.2025 00:00 до 29.08.2025 13:55
Період кваліфікації
з 10.08.2025 00:00 до 29.08.2025 13:55
Основні параметри
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації .Код КПКВ 0210180. З метою забезпечення доступності та безбар’єрності, замовник очікує отримати повноцінну систему навігації, що включає в себе дослідження, створення дизайн-концепції, а також інструкції для подальшої реалізації та підтримки. Система має враховувати потреби маломобільних груп населення та інших груп користувачів, відповідати чинним стандартам, бути інклюзивною, зрозумілою та зручною для використання.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
254 000 грн.
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Назва предмета закупівлі
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Примітки
Під час проведення закупівлі усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою. Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Критеріями оцінки є: – «Ціна» (вказується для платників ПДВ – «з ПДВ», а для не платників – «без ПДВ») Питома вага критерію «Ціна» становить 100%.Інформація про необхідні технічні, якісні та інші характеристики предмета закупівлі викладена у Додатку 2 до тендерної документації .Код КПКВ 0210180. З метою забезпечення доступності та безбар’єрності, замовник очікує отримати повноцінну систему навігації, що включає в себе дослідження, створення дизайн-концепції, а також інструкції для подальшої реалізації та підтримки. Система має враховувати потреби маломобільних груп населення та інших груп користувачів, відповідати чинним стандартам, бути інклюзивною, зрозумілою та зручною для використання.
Очікувана вартість
254 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1270,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Код ДК 021:2015
71315200-1 - Консультаційні послуги у галузі будівництва
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
79008, Україна, Львівська область, Львів, м.Львів, пл.Ринок, 1
Дата постачання по
15.10.2025 11:19
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Замовник може оплатити авансовий платіж у розмірі не більше 30(тридцяти відсотків) від вартості договору
Порядковий номер: 1
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 40,0 %
Опис:
Завершений етап концепції . Замовник оплачує 100 (сто) відсотків завершеного етапу концепції за вирахуванням авансового платежу після підписання акту виконаних робіт
Порядковий номер: 2
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 30,0 %
Опис:
Завершений етап впровадження . Замовник оплачує 100 (сто) відсотків завершеного етапу впровадження після підписання акту виконаних робіт
Порядковий номер: 3
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Фізична особа-підприємець Фединяк Сергій Миколайович
Пропозиція:
254 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
-
Критерії прийнятності
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії оцінки
Тендерна документація
24.07.2025 11:16
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Дуда Ігор Іванович
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380962925149
Замовник
ЄДРПОУ
23949155
Назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Повна назва
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Повна назва (англійською мовою)
Lviv municipal enterprise "Ratusha-service"
Поштовий індекс
79006
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
пл.Ринок,1,326
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Період вимог/скарг з 29.08.2025 13:55 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.08.2025 00:00 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
29.08.2025 13:55
Довідка НАЗК
29.08.2025 13:55
Повідомлення про рішення
29.08.2025 13:54
-
15.08.2025 15:14
Електроний протокол про продовження строку
10.08.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 11:14
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 11:14
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
ПРОТОКОЛ ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ 15 серпня 2025 року м. Львів №1021/УО Порядок денний: Враховуючи ст. 3, ст.11 , ст. 14 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), «Положення про уповноважену особу», затверджене наказом в.о.директора ЛКП «Ратуша-сервіс» від 31.12.2021 року №96, ПОРЯДОК ДЕННИЙ: 1. Подовження терміну розгляду пропозиції замовником процедури відкритих торгів ( з особливостями) по предмету закупівлі Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі ДК021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва UA-2025-07-24-003302-a 7f0dafe318f54bcba3d588294c712311 та публікація повідомлення у електронній системі закупівель. Розгляд У зв’язку із великим обсягом документів та завантаженістю уповноваженої особи замовника, для закінчення кваліфікації Фізична особа-підприємець Фединяк Сергій Миколайович у відповідності ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі», строк розгляду терміну найбільш економічно вигідної тендерної пропозиції аргументовано може бути продовжений до 20 робочих днів. Вирішив 1.Продовжити термін розгляду пропозиції учасника Фізична особа-підприємець Фединяк Сергій Миколайович замовником процедури відкритих торгів (з особливостями) із закупівлі закупівлі Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі ДК021:2015: 71310000-4 — Консультаційні послуги у галузях інженерії та будівництва UA-2025-07-24-003302-a 7f0dafe318f54bcba3d588294c712311 на підставі ч.10 ст.29 ЗУ «Про публічні закупівлі» до 20 робочих днів та оприлюднити повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття цього рішення відповідне повідомлення згідно ч. 10 ст. 29 Закону. Уповноважена особа І.Дуда ЛКП «Ратуша-сервіс»
Дата продовження строку розгляду
15.08.2025 15:08
Дата кінця розгляду
06.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-07-24-003302-a-b1
Очікує підписання
254 000 грн.
254 000 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (штуки)
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Номенклатура
Послуги з розроблення проекту аудиту просторової навігації приміщення Львівської міської ради з метою доступності та безбар’єрності та розробка системи навігації будівлі
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 15 жовтня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Повна назва
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
23949155

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Фізична особа-підприємець Фединяк Сергій Миколайович
Повна назва
Фізична особа-підприємець Фединяк Сергій Миколайович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3404905656

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
254 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2025 00:00
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380962925149
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
254 000 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2025 00:00
Замовник:
ЛКП "Ратуша-сервіс"
Контактний телефон:
+380962925149
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності