Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)) від БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-003147-a
Id Tender 252195b52ab0415d99d76a530ecedc1f
План UA-P-2025-07-24-003831-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 24.07.2025 11:17
Остання зміна 15.09.2025 20:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 073 958.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
20 369.79 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 11:16 до 25.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 11:16
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 11:16
до 22.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 25.08.2025 15:16
до 04.09.2025 18:41
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.09.2025 09:58
до 10.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 04.09.2025 18:41
-
Період уточнень
з 24.07.2025 11:16 до 22.08.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 11:16 до 22.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 25.08.2025 15:16 до 04.09.2025 18:41
Період кваліфікації
з 25.08.2025 15:16 до 04.09.2025 18:41
Основні параметри
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг))
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 073 958.8 грн.
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг))
Назва предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг))
Очікувана вартість
4 073 958.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
20369,79
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
25.08.2025 14:53
Закінчення аукціону
25.08.2025 15:16
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 28 800 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
28 800
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Вишнева, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 9 520 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
9 520
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Вишнева, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 2 788 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 10-11 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Опис предмета закупівлі
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 10-11 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Код ДК 021:2015
55520000-1 - Кейтерингові послуги
Кількість
2 788
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
08292, Україна, Київська область, Буча, вулиця Вишнева, будинок 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Інша подія
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки здійснюються Замовником після підписання сторонами акта приймання-передачі наданих послуг шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Виконавця протягом 30 (тридцяти) календарних днів. Валютою платежів за Договором є національна валюта України – гривня. Зобов’язання з оплати вважається виконаним з моменту списання грошових коштів з розрахункового рахунку Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАБРИКА-КУХНЯ "ГОТУЇМО"» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Пропозиція:
3 151 560 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА"
Пропозиція:
3 132 104 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 25.08.2025 14:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
18.08.2025 16:45
Оголошення про проведення закупівлі
18.08.2025 16:41
-
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Носок Микола Сергійович
Електронна пошта
Телефон
380995350182
Замовник
ЄДРПОУ
44449503
Повна назва
БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
08292
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Буча
Адреса
вулиця Вишнева, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг))
Період вимог/скарг з 02.09.2025 09:58 по 08.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 25.08.2025 15:16 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин 2, 12, 16 абзаців 2 і 3 частини 15 статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Частиною 1 статті 29 Закону визначено, що оцінка тендерних пропозицій / пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначених замовником у тендерній документації/оголошенні про проведення спрощеної закупівлі, шляхом застосування електронного аукціону. Відповідно до частини 9 статті 29 Закону після оцінки тендерних пропозицій / пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації / оголошення про проведення спрощеної закупівлі тендерну пропозицію/пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Учасником ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА» не виправлено виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та / або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, згідно рішення уповноваженої особи. Відповідно до абзацу 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Керуючись абзацом 5 підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію ТОВ «РАМЕДАС УКРАЇНА».
Документи кваліфікації
02.09.2025 09:54
Повідомлення про рішення
Скарги та рішення
Скарги та рішення
27.08.2025 17:17
Електроний протокол про продовження строку
25.08.2025 15:16
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Замовником, у відповідності до положень Особливостей було оголошено 24 липня 2025 року відкриті торги на закупівлю: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг))» № UA-2025-07-24-003147-a. Згідно до умов тендерної документації та інформації оприлюдненої в електронній системі 25 серпня 2025 року відбулося розкриття тендерних пропозицій процедури закупівлі в порядку визначеному пунктом 36 Особливостей та статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» Відповідно до абзацу 2 пункту 36 Особливостей замовник розглядає таку тендерну пропозицію відповідно до вимог статті 29 Закону (положення частин другої, п'ятої - дев'ятої, одинадцятої, дванадцятої, чотирнадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п'ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей. Замовник розглядає найбільш економічно вигідну тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту щодо її відповідності вимогам тендерної документації. Згідно до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції / пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Тому, строк для розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РАМЕДАС УКРЇНА», становить до 02.09.2025 року. У відповідності до частини 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п'яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У зв’язку із значною кількістю документів, які подані учасником процедури закупівлі та які потребують вивчення, враховуючи приписи пункту 43 Особливостей задля виконання вимог замовником зазначеного пункту та надання права учаснику усунути виявленні під час розгляду пропозиції невідповідностей, а також керуючись приписами частини 10 статті 29 Закону постала необхідність прийняти рішення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «РАМЕДАС УКРЇНА» у відкритих торгів на закупівлю: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг))» № UA-2025-07-24-003147-a, яка визначена електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною до 20 робочих днів.
Дата продовження строку розгляду
27.08.2025 17:17
Дата кінця розгляду
23.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Так, під час розгляду тендерної пропозиції ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" (надалі – Учасник), поданої на процедуру закупівлі Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг)) (№ UA-2025-07-24-003147-a) згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності, а саме: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. У видатковій накладній від 19.12.2023р № УУ-1089, зазначене обладнання шафа шокової заморозки FRIGINOX RR13, який, згідно характеристик, працює в діапазоні температур 0..-19С. В розділі IV п 1.2. Додатку 1 зазначено: Технологічною моделлю організації харчування, що є предметом закупівлі є фабрика-кухня, що передбачає приготування, шокове охолодження готової їжі, зберігання та транспортування всієї продукції на всіх технологічних етапах в безпечному середовищі за температури від 3 °С до 5 °С (згідно постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку»). Технологічним процесом не передбачене шокове замороження. Пункт 2 Розділу ІІ Додатку №1 Тендерної документації для забезпечення роботи потужностей, Учасник має забезпечити наявність наступного обладнання в кількості, достатній для якісного та своєчасного надання послуг: ? Теплове обладнання; ? Холодильне обладнання; ? Обладнання для шокового охолодження; ? Посудомийне обладнання. Привести у відповідність згідно вимоги тендерної документації, шляхом надання оновленої інформації. 2. Акти наданих послуг надані Учасником на підтвердження належного санітарного стану транспортних засобів датовані 18.07.2025 року та підтверджують проведення дезінфекції транспорту (який вказаний у тендерній пропозиції учасника) лише за поточний квартал 2025 року. На підтвердження належного санітарного стану транспортних засобів надати: - скан-копію діючого договору на проведення дезінфекції транспортних засобів, термін закінчення якого не раніше ніж 31 грудня 2025 року, та акти, що підтверджують періодичність проведення дезінфекції транспорту за 2 місяці ІІ кварталу 2025 року. Надати акти, що підтверджують періодичність проведення дезінфекції транспорту за 2 місяці ІІ кварталу 2025 року. 3. Учасником надані документи та інформація щодо наявності у штаті працівника, а саме Саржан Валентина Ігорівна – інженер – технолог. У складі пропозиції надані документи, а саме : копія трудової книжки (ТК), згідно записів ТК працювала – 29.07.2015 року посада інженер сирно – десертного цеху. 01.09.2020 – переведена на посаду – начальника лабораторії з контролю виробництва. Звільнена 13.10.2022 року. 11.09.2023 року прийнята до учасника на посаду інженера – технолога. Звільнена з посади 12.07.2024р. Прийнята до учасника 21.08.2024 року на посаду інженера – технолога працює на сьогодні. Разом з тим, наданими документами не підтверджено досвід роботи не менше 3-ьох років на посаді технолога. Учасник повинен мати у штаті: - технолога (з вищою освітою та кваліфікацією інженера-технолога та досвідом роботи не менше 3 х років). На підтвердження надати скан-копію з оригіналу диплому про освіту технолога, наказ про призначення та трудову книжку. Привести у відповідність згідно вимоги тендерної документації шляхом надання необхідних документів, які підтверджують стаж роботи, або шляхом надання оновленої інформації та документів, які визначенні пунктом 2 Розділу ІІ Додатку №1 Тендерної документації. 4. Учасником надано довідку Вих. №2208/05-1 від «22» серпня 2025 року про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, згідно якою вказана інформація щодо працівників Нікітенко М. Є, Саржан В.І., Михайловська М.Є. . Разом з тим, у складі тендерної пропозиції учасника відсутні підтверджуючі документи Для забезпечення якісного надання послуг з харчування, Учасник повинен передбачити та залучити достатню кількість працівників (технолог, кухар, кухонний робітник, комірник тощо), які безпосередньо братимуть участь у наданні Послуг. Інформація, зазначена в довідці, може бути підтверджена, зокрема, однією з таких копій документів: 1) трудової книжки; 2) наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); 3) іншого документа, передбаченого законодавством та який підтверджує наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. Привести у відповідність згідно вимоги тендерної документації шляхом надання однією із таких копій наступних документів: 1) трудової книжки; 2) наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); 3)іншого документа, передбаченого законодавством та який підтверджує наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками. 5. Учасником надано довідку Вих. №2208/05-1 від «22» серпня 2025 року про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та документи на інших працівників, які не вказані у довідці, згідно яких вказана інформація та надані документи щодо працівників: 1. Саржан В. І. 2. Михайловська О.О. 3. Нікітенко М. Є Разом з тим, у складі пропозиції відсутні медичні книжки на зазначених працівників Пункт 2 Розділу ІІ Додатку №1 Тендерної документації: Учасник повинен надати скан-копії оригіналів медичних книжок працівників які будуть задіяні в виконанні послуг відповідно до наказу МОЗ від 23.07.2002 № 280 “Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб”, та які мають бути дійсні на дату завершення періоду подачі тендерної пропозиції. Привести у відповідність згідно вимоги тендерної документації шляхом надання медичних книжок на Саржан В. І., Михайловська О.О., Нікітенко М. Є. 6. Учасником надані документи, які підтверджують інформацію в довідці Вих. №2208/05-1 від «22» серпня 2025 року про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, а саме накази на Мельничук Ю.В. та Черкас Ж.І.. Інформація про структурний підрозділ в наказах не відповідає місцю виробничих потужностей зазначених учасником. Пункт 2 Розділу ІІ Додатку №1 Тендерної документації У довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід зазначаються усі працівники в розумінні трудового законодавства, що будуть залучені до надання послуг. Привести у відповідність згідно вимоги тендерної документації шляхом надання документів, які будуть підтверджувати залучення працівників на виробничих потужностях в м. Київ, вул. Тираспольська, 52-А., які зазначена в Договорі №1 суборенди нежитлового приміщення від 01.09.2023р 7. У наданому Учасником у складі тендерної пропозиції примірне чотирьох тижневе сезонне меню на осінній та зимовий період виявлені наступні невідповідності: 1) не вказані номери технологічних карток, що унеможливлює перевірку відповідності та визначення виходу готових страв та здійснити оцінку відповідності меню вимогам Постанови КМУ від 24.03.2021р. №305 Пункт 1.3 Розділу IV Додатку № 1 ТД : передбачає обов'язкове складання сезонного чотирьох тижневого меню, яке Учасник повинен обов’язково надати у складі тендерної пропозиції, а саме сезонне чотиритижневе меню для організації разового харчування (обід) учнів 1 - 4 класів, учнів пільгових категорій в закладах загальної середньої освіти Бучанської міської територіальної громади на період до кінця 2025 року згідно додатку 9-1 постанови Кабінету Міністрів України від 24.03.2021 року № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» Привести у відповідність згідно вимоги тендерної документації шляхом надання документів - чотирьох тижневе меню, які будуть містити номери технологічних карток 8. Учасником в складі документації надано договір про проведеного мікробіологічного контролю санітарного стану об’єкту та продуктів харчування з територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України, але не надані акти з підтвердженням належного проходження мікробіологічного контролю. Пункт 2 Розділу IV Додатку № 1 ТД: Учасники у складі тендерної пропозиції зобов’язані надати скан-копію укладеного договору щодо проведеного мікробіологічного контролю санітарного стану об’єкту та продуктів харчування з територіальним структурним підрозділом лабораторного центру МОЗ України, та акти з підтвердженням належного проходження мікробіологічного контролю. Надати скан-копії актів, які підтверджують належне проходження мікробіологічного контролю санітарного стану об’єкту та продуктів харчування. (Протокол уповноваженої особи №36 від 29.08.2025)
Створено
29.08.2025 17:01
Надати до
30.08.2025 17:01
Період вимог/скарг з 04.09.2025 18:41 по 10.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 09:58 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
04.09.2025 18:41
Довідка НАЗК
04.09.2025 18:41
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Скарги та рішення
02.09.2025 09:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 11:16
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до рішення уповноваженої особи замовника (Протокол уповноваженої особи від «24» липня 2025 року № 31) оголошено проведення відкритих торгів за предметом закупівлі: «Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів, учнів пільгових категорій в Бучанському ліцеї №9 (кейтеринг))» у закупівлі за № UA-2025-07-24-003147-a. Кінцевий строк подання тендерних пропозицій — 25.08.2025 року. У встановлений строк подано тендерні пропозиції учасників : 1) ТОВ "РАМЕДАС УКРАЇНА" (надалі-Учасник – переможець); 2) КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАБРИКА-КУХНЯ "ГОТУЇМО"» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Після прийняття рішення упавноваженої особи про відхилення Учасника-переможця через невиправлення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, Замовник розглядає тендерні пропозиції наступного Учасника, тендерна пропозиція якого визначена електроною системою закупівель як наступна найбільш економічно вигідна, а саме КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАБРИКА-КУХНЯ "ГОТУЇМО"» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ. Згідно з частиною 16 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922- VIII (далі — Закон), якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником-переможцем у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до частини 9 статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. Під час розгляду замовником тендерної пропозиції Учасника виявлено такі невідповідності: № з/п Виявлені невідповідності Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. • Відсутні додатки № 1, 2 до рішення сесії Бучанської міської ради № 4187-56-VIII від 05.03.2024 р. яке Учасник надав у складі тендерної пропозиції як підтвердження наявності обладнання Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації. 2. • У Довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1 зазначена кількість позиції № 2 «Морозильна камера з термоізоляцією (для м’яса та риби) 2900х6100 мм» не відповідає кількості із Акту приймання передачі Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації. 3. • Відсутній додаток № 1 до рішення сесії Бучанської міської ради № 4197-56-VIII від 05.03.2024 р. яке Учасник надав у складі тендерної пропозиції як підтвердження наявності обладнання Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації. 4. • У Довідці про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасника за формою 1 зазначена назва обладнання позиції 26, 36 таблиці не співпадає з назвою зазначеної в підтверджуючих документах наданих Учасником. Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Звірити інформацію із підтверджуючими документами та виправити виявлені невідповідності 5. • Відсутні акти зазначені у довідці за формою 1 на підтвердження наявності позиції 39 таблиці «Генератор Diesel Genset JP800 LSACTR 800 KVA» Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Власне або залучене обладнання» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації шляхом надання зазначених актів 6. • Відсутні акти зазначені у довідці за формою 1 на підтвердження наявності позиції 37 таблиці «Автомобіль MAN TRUCK» Пункт 1 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД «Вантажні транспортні засоби» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації шляхом надання зазначених актів 7. • У Довідці за формою 2 про наявність працівників відповідної кваліфікації Учасник зазначив недостовірну інформацію, а саме: - Не вірно зазначена посада у довідці згідно наданих наказів про призначення працівників Андрієнко В.В. Коваленко Е. В.; Лідов В. Є. • У наданих медичних книжках не вірно зазначена посада згідно наказів про призначення наступних працівників: Коваль А.О., Балишина В.С. Денищук М.С., Завіховська В.М., Кріндась О.А., Йолшина К.П., Коваленко Е.В, Поштар О.Т., у медичній книжці Слободенюк О.М. не зазначена посада. Пункт 2 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД: «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Інформація, зазначена в довідці, може бути підтверджена, зокрема, однією з таких копій документів: 1) трудової книжки; 2) наказу про призначення на посаду, наказу про сумісництво (за наявності); 3) іншого документа, передбаченого законодавством та який підтверджує наявність правовідносин учасника процедури закупівлі з відповідними працівниками.» Звірити зазначену інформацію із підтверджуючими документами, наданими у складі тендерної пропозиції та усунути виявлені невідповідності. 8. • Надані Учасником у складі тендерної пропозиції медичні книжки працівників , які мають бути дійсні на дату завершення періоду подачі тендерної пропозиції а саме на 25.08.2025 року згідно вимоги тендерної документації не відповідають зазначеній вимозі ТД та є простроченими у таких працівників: 1. Чернюк Т.С., 2.Денищук М.С. Пункт 2 Розділ ІІ Додатку № 1 ТД: «Учасник повинен надати скан-копії оригіналів медичних книжок працівників які будуть задіяні в виконанні послуг відповідно до наказу МОЗ від 23.07.2002 № 280 “Щодо організації проведення обов’язкових профілактичних медичних оглядів працівників окремих професій, виробництв і організацій, діяльність яких пов’язана з обслуговуванням населення і може призвести до поширення інфекційних хвороб”, та які мають бути дійсні на дату завершення періоду подачі тендерної пропозиції» Усунути виявлені невідповідності та привести у відповідність згідно вимог тендерної документації. Враховуючи викладене, відповідно до статей 26, 29 Закону необхідно розмістити в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим ніж два робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення виявлених невідповідностей в інформації та/або документах, що подані Учасником. (Протокол Уповноваженої особи №39 від 02.09.2025р.)
Створено
02.09.2025 10:04
Надати до
03.09.2025 10:04
Договір
UA-2025-07-24-003147-a-c1
Очікує підписання
3 151 560 грн.
3 151 560 грн.
З ПДВ
Номенклатура
28 800 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Номенклатура
Послуги з організації харчування учнів 1-4 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Кількість
28 800
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
9 520 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Номенклатура
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 5-9 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Кількість
9 520
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.
Номенклатура
2 788 (послуга)
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 10-11 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Номенклатура
Послуги з організації харчування учнів пільгових категорій 10-11 класів закладів загальної середньої освіти (кейтеринг)
Кількість
2 788
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44449503

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАБРИКА-КУХНЯ "ГОТУЇМО"» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ФАБРИКА-КУХНЯ "ГОТУЇМО"» БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45366376

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 073 958.8 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380995350182
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 073 958.8 грн.
Період подання пропозицій
до 25.08.2025 00:00
Замовник:
БУЧАНСЬКИЙ ЛІЦЕЙ №9 БУЧАНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
380995350182
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності