Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт котельні (технічне переоснащення – з заміною твердопаливних котлів), з дотриманням вимог по енергозбереженню Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці по вул. Соборна 1-А від Комунальне підприємство "Міськводоканал" Дунаєвецької міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-002921-a
Id Tender 4c55e7c7a32448958881abf00f8f454d
План UA-P-2025-07-24-003331-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 24.07.2025 11:01
Остання зміна 04.09.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
7 353 521.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
36 767.61 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 11:00 до 10.08.2025 18:00
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 11:00
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 11:00
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 10.08.2025 18:00
до 29.08.2025 17:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 13.08.2025 13:12
до 04.09.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 29.08.2025 17:20
-
Період уточнень
з 24.07.2025 11:00 до 07.08.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 11:00 до 07.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 10.08.2025 18:00 до 29.08.2025 17:20
Період кваліфікації
з 10.08.2025 18:00 до 29.08.2025 17:20
Основні параметри
Капітальний ремонт котельні (технічне переоснащення – з заміною твердопаливних котлів), з дотриманням вимог по енергозбереженню Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці по вул. Соборна 1-А
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
7 353 521.6 грн.
Капітальний ремонт котельні (технічне переоснащення – з заміною твердопаливних котлів), з дотриманням вимог по енергозбереженню Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці по вул. Соборна 1-А
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт котельні (технічне переоснащення – з заміною твердопаливних котлів), з дотриманням вимог по енергозбереженню Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці по вул. Соборна 1-А
Очікувана вартість
7 353 521.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
36767,61
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт котельні (технічне переоснащення – з заміною твердопаливних котлів), з дотриманням вимог по енергозбереженню Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці по вул. Соборна 1-А
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
32400, Україна, Хмельницька область, Кам’янець-Подільський район, м. Дунаївці, вул. Соборна 1-А
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник може здійснювати платежі за виконані роботи на підставі підписаних актів приймання виконаних будівельних робіт (ПФ № КБ-2в), інших актів та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (ПФ № КБ-3) протягом 10 календарних днів з дати їх підписання
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "Поділля-Євробуд"
Пропозиція:
7 340 100 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
01.08.2025 14:51
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Владислав Васільєв
Електронна пошта
Телефон
+380682142435
Замовник
ЄДРПОУ
32013356
Повна назва
Комунальне підприємство "Міськводоканал" Дунаєвецької міської ради
Поштовий індекс
32400
Країна
Україна
Область або регіон
Хмельницька область
Населений пункт
Кам'янець-Подільський р-н місто Дунаївці
Адреса
вул.Соборна будинок 15
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт котельні (технічне переоснащення – з заміною твердопаливних котлів), з дотриманням вимог по енергозбереженню Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці по вул. Соборна 1-А
Період вимог/скарг з 13.08.2025 13:12 по 19.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 10.08.2025 18:00 по 16.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
13.08.2025 13:12
Довідка НАЗК
13.08.2025 13:12
Повідомлення про рішення
13.08.2025 13:11
-
10.08.2025 18:00
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 29.08.2025 17:20 по 04.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.08.2025 17:08 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону;; відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону; відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
29.08.2025 17:20
Повідомлення про рішення
29.08.2025 17:08
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 11:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 11:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-28-000012
Дата створення проекту
28.08.2025 18:06
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.08.2025 18:21
Дата публікації висновку про результати
11.09.2025 10:37
Дата завершення усунення порушень
26.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 97) 700-98-85
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.08.2025 № 78-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.08.2025 № 78-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-07-24-002921-a 24.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.08.2025 00:00
Документи рішення
28.08.2025 18:21
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 11 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII із змінами (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Комунального підприємства «Міськводоканал» Дунаєвецької міської ради (далі – Замовник) UA-P-2025-07-24-003331-a на 2025 рік; оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 24.07.2025 № 26 (далі – Тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерних пропозицій; тендерну пропозицію Товариства з обеженою відповідальністю «Поділля-Євробуд» (далі - ТОВ «Поділля-Євробуд»); протокольне рішення уповноваженої особи від 13.08.2025 № 31 про визначення переможця та про намір укласти договір; протокольне рішення уповноваженої особи від 29.08.2025 № 34 про відхилення тендерної пропозиції ТОВ «Поділля-Євробуд»; пояснення Замовника отримані через електронну систему закупівель 02.09.2025 та 08.09.2025. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено наступне. Пунктом 3 Особливостей передбачено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. Пунктом 28 Особливостей передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. У пункті 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що тимчасово, з 2022 року строком на 10 років, встановлюються такі особливості здійснення закупівель, якщо вартість предмета закупівлі дорівнює або перевищує 200 тис. гривень: замовник здійснює закупівлю товарів, визначених підпунктом 2 цього пункту, виключно якщо їх ступінь локалізації виробництва дорівнює чи перевищує, зокрема: у 2025 році – 25 відсотків. Крім того, у підпункті 1 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено, що ступінь локалізації виробництва визначається самостійно виробником товару, що є предметом закупівлі, та підтверджується Уповноваженим органом у порядку, встановленому Кабінетом Міністрів України. При цьому, в Додатку 2 «Технічна частина» до Тендерної документації міститься перелік товарів, які підлягають локалізації. Механізм підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, що визначені підпунктом 2 пункту 6-1 розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону визначено у Порядку підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861 (далі – Порядок № 861). Враховуючи вищевикладене, якщо Замовник здійснює закупівлю товарів, які входять до переліку, визначеного пунктом 6-1 Розділу Х «Прикінцеві та перехідні положення» Закону і очікувана вартість дорівнює або перевищує 200 тисяч гривень, Замовник повинен застосовувати дані норми Закону. Наявність цих умов є безумовною підставою для застосування норми щодо локалізації при здійсненні такої закупівлі, а отже, Замовник при формуванні тендерної документації повинен встановити вимоги щодо локалізації. Проведеним моніторингом встановлено, що тендерна документація Замовника не містить вищевказаних вимог, чим не дотримано норми п. 13-1 Порядку № 861. На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 08.09.2025 Замовником надано пояснення, що уповноваженою особою Замовником було допущено помилку під час перевірки технічного завдання викладеного в Додатку 2 до тендерної документації та не передбачено вимог стосовно підтвердження ступення локалізації по «Насосах», які є в переліку локалізованих товарів. За результатами розгляду тендерної пропозиції учасника-переможця ТОВ «Поділля-Євробуд» встановлено наступне. Згідно пункту 3 Додатку 5 «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції щодо закупівлі» Тендерної документації встановлена вимога, що учасник процедури закупівлі повинен надати в складі тендерної пропозиції Оригінал або належним чином завірену копію ліцензії на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 2 до тендерної пропозиції), якщо отримання такої ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. Якщо надання ліцензії не передбачено відповідно до вимог Додатку 2 тендерної документації Учасники закупівлі повинні надати лист-пояснення щодо відсутності такої ліцензії. Учасником ТОВ «Поділля-Євробуд» надано в складі пропозиції ліцензію з додатком до неї, видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ № 11-Л від 28.02.2018). Технічна частина (Додаток № 2 до Тендерної документації) в переліку робіт містить роботи протипожежного призначення, які підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 № 852. Завантажена в складі пропозиції ТОВ «Поділля-Євробуд» ліцензія з додатком до неї, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ № 11-Л від 28.02.2018), містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Проте, такий вид робіт як роботи протипожежного призначення відсутній в даному переліку. Таким чином, тендерна пропозиція учасника-переможця ТОВ «Поділля-Євробуд» в своєму складі не містить підтвердження щодо наявності ліцензії, яка дає право на провадження діяльності з виконання робіт протипожежного призначення, що не відповідає умовам тендерної документації (пункт 3 Додаток 5). З огляду на вищевикладене, тендерна пропозиція учасника ТОВ «Поділля-Євробуд», якого визнано переможцем торгів, не відповідає умовам тендерної документації. Відповідно до абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли: тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих Особливостей. При цьому, Замовником в порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей, не відхилено тендерну пропозицію учасника ТОВ «Поділля-Євробуд». На запит Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, який оприлюднений через електронну систему закупівель, 08.09.2025 Замовником надано пояснення, яке не обґрунтовує правомірність визначення переможцем торгів учасника ТОВ «Поділля-Євробуд». Слід зазначити, що Замовником 29.08.2025 в електронній системі оприлюднено протокол уповноваженої особи від 29.08.2025 № 34 про відхилення пропозицію ТОВ «Поділля-Євробуд» на підставі абзацу 2 підпункту 3 пункту 44 Особливостей: «переможець процедури закупівлі відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю», а також абзацу 5 підпункту 2 пункту 44 Особливостей: «тендерна пропозиція не відповідає вимогам, встановленим в тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону». У зв’язку з відхиленням всіх тендерних пропозицій - торги відмінено.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення вимог пункту 13-1 Порядку № 861 та пунктів 3, 28 Особливостей. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції учасника встановлено порушення вимог абзацу 2 підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
11.09.2025 00:00
Дата публікації
11.09.2025 10:37
Документи висновку
11.09.2025 10:37
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Пояснення на висновок
Дата публікації
17.09.2025 13:55
Документи інформації про усунення порушення
17.09.2025 13:55
-
17.09.2025 15:24
-
Повідомлення
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт котельні (технічне переоснащення – з заміною твердопаливних котлів), з дотриманням вимог по енергозбереженню Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці по вул. Соборна 1-А» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-24-002921-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (дефектні акти, кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат, експертний звіт, комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). 2. Надати посилання на сторінку вебсайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.08.2025 11:36
Орган перевірки
04.09.2025 00:00
Документи повідомлення
29.08.2025 11:38
-
Відповідь
Пояснення
Уповноважена особа Комунального підприємства «Міськводоканал» Дунаєвецької міської ради ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 29.08.2025 року, може повідомити наступне. 1. 1. Під час визначення очікуваної вартості Замовником було враховано положення наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі». Згідно інформаційного листа МЕРТУ № 3301-04/34980-06 від 20.08.2019 року, замовники можуть застосовувати вказану методику для визначення очікуваної вартості предмета закупівлі товарів, робіт, та послуг, які закуповують за Законом України «Про публічні закупівлі», а також Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіті послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі Особливості). Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Очікувана вартість закупівлі робіт з капітального ремонту визначено з урахуванням кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджена наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281, та відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації, яка отримала позитивний експертний звіт № Т1565-ОБ від 14 липня 2025 року (копія додається). Підсумовуючи вищевказане очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва (копія додається) шляхом віднімання від загальної вартості будівництва глави 10 «Утримання служби замовника та інжинірінгові послуги» помноженої на 1.2 (ПДВ) та глави 12 «Проєктно-вишукувальнi роботи, експертиза та авторський нагляд»: «Вартість проектних робіт (не оподатковується ПДВ)», «Вартість експертизи проектної документації на 1.2 (ПДВ)», «Кошти на здійснення авторського нагляду (не оподатковується ПДВ)», а також шляхом віднімання Зворотних сум (не оподатковується ПДВ). 1.2. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів (копії додаються) із проектної документації по об’єкту будівництва. ІІ. Стосовно надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Звертаємо Вашу увагу, що Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема, пунктом 14 частини 1 статті 1 чітко визначено поняття «моніторинг процедури закупівлі» як процедуру здійснення аналізу дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель під час проведення процедури закупівлі, укладення договору про закупівлю та протягом його дії з метою запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель. В свою чергу, положення абзацу 1 частини 4 статті 3 Закону, передбачається, що відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Таким чином, вимога щодо надання посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) не може бути предметом моніторингу. Аналогічна позиція викладена в Постанові Третього апеліційного адміністративного суду № 160/1084/22 від 09.01.2023 року де зазначено, що «Разом з тим, згідно ч.1, п.3 ч.2 ст.22 Закону №922 тендерна документація безоплатно оприлюднюється замовником разом з оголошенням про проведення конкурентних процедур закупівель в електронній системі закупівель для загального доступу шляхом заповнення полів в електронній системі закупівель. Тендерна документація не є об`єктом авторського права та/або суміжних прав. У тендерній документації зазначається інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі, у тому числі відповідну технічну специфікацію (у разі потреби - плани, креслення, малюнки чи опис предмета закупівлі). Технічні, якісні характеристики предмета закупівлі та технічні специфікації до предмета закупівлі повинні визначатися замовником з урахуванням вимог, визначених ч. 4 ст. 5 цього Закону. Частиною 6 ст.10 Закону №922 визначено, що доступ до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, є безоплатним та вільним. Інформація про закупівлю, визначена цим Законом, розміщується в електронній системі закупівель безоплатно через авторизовані електронні майданчики. Авторизований електронний майданчик - це авторизована Уповноваженим органом інформаційно - телекомунікаційна система, яка має комплексну систему захисту інформації з підтвердженою відповідністю згідно із Законом України «Про захист інформації в інформаційно-телекомунікаційних системах», є частиною електронної системи закупівель та онлайн-сервісом, що забезпечує реєстрацію осіб, автоматичне розміщення, отримання і передання інформації та документів під час проведення закупівель, користування сервісами з автоматичним обміном інформацією, доступ до якого здійснюється за допомогою мережі Інтернет (п.1 ч .1 ст.1 Закону №922). У разі якщо інформація, розміщена в електронній системі закупівель шляхом завантаження документів, містить відомості, що відрізняються від тих, які розміщені шляхом заповнення електронних полів, автентичною вважається інформація, розміщена шляхом заповнення електронних полів. Оприлюднення інформації на веб-порталі здійснюється електронною системою закупівель автоматично. Отже, інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщується виключно на авторизованому електронному майданчику. Закон №922 не передбачає створення замовником власного веб-сайту, як вірно зазначив суд першої інстанції. Також, відповідно до положень пункту 41 Постанови Кабінету України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2020 р. № 1266). головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель. Підсумовуючи вищевикладене та враховуючи той факт, що ми не є бюджетною установою та як наслідок розпорядником бюджетних коштів обов’язку розміщення на власному веб-сайті обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі в нас немає. Повідомляємо, що нами, як Замовником було проінформовано розпорядників бюджетних коштів про проведення закупівлі «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт котельні (технічне переоснащення – з заміною твердопаливних котлів), з дотриманням вимог по енергозбереженню Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці по вул. Соборна 1-А)». Комунального підприємства «Міськводоканал» Дунаєвецької міської ради не володіє інформацією про розміщення на веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. З вказаним питанням рекомендуємо звернутись безпосередньо до головного розпорядника бюджетних коштів. На веб-сайті головного розпорядника коштів оприлюднена інформація про закупівлю за посиланням https://dunrada.gov.ua/perelik-zakupivel-z-obgruntuvannyam-kp-dmr-miskvodokanal, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі «код ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (Капітальний ремонт котельні (технічне переоснащення – з заміною твердопаливних котлів), з дотриманням вимог по енергозбереженню Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці по вул. Соборна 1-А)».
Рішеня
02.09.2025 15:50
Замовник
Документи повідомлення
02.09.2025 15:50
-
02.09.2025 15:50
-
02.09.2025 15:52
-
Запит
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Капітальний ремонт котельні (технічне переоснащення – з заміною твердопаливних котлів), з дотриманням вимог по енергозбереженню Дунаєвецької міської територіальної громади в м. Дунаївці по вул. Соборна 1-А» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-24-002921-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Технічна частина (Додаток № 2 до Тендерної документації) в переліку робіт містить роботи протипожежного призначення, які підлягають обов’язковому ліцензуванню згідно з вимогами Закону України «Про ліцензування видів господарської діяльності», Переліком послуг і робіт протипожежного призначення, що підлягають ліцензуванню, затвердженим постановою Кабінету Міністрів України від 23.11.2016 №852. Завантажена в складі пропозиції ТОВ «Поділля-Євробуд» ліцензія з додатком до неї, видана Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (наказ № 11-Л від 28.02.2018), містить перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належать до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). Проте, такий вид робіт як роботи протипожежного призначення відсутній в даному переліку. Обґрунтуйте відповідність пропозиції ТОВ «Поділля-Євробуд» вимогам Додатку 2 до Тендерної документації. 2. Відповідно до підпункту 3.6.3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації встановлена вимога, що учасники до кінцевого строку подання пропозицій надають об’єктний кошторис та договірну ціну відповідно до своєї початкової ціни виконані згідно вимог Додатку № 2, підписану уповноваженою особою учасника та інженером проектувальником (кошторисником) договірну ціну, дефектний акт (у форматі pdf, imd). Договірна ціна може бути надана без обґрунтовуючих розрахунків її вартості. Договірна ціна має бути розрахована у програмному комплексі АВК, або іншому програмному комплексі, який взаємодіє в частині передачі (зчитування) кошторисної документації та розрахунків для Замовника. Проте, завантажені в складі пропозиції ТОВ «Поділля-Євробуд» вищевказані документи не містять підпису інженера проектувальника (кошторисника). Обґрунтуйте відповідність пропозиції ТОВ «Поділля-Євробуд» вимогам підпункту 3.6.3 пункту 6 Розділу ІІІ Тендерної документації. 3. Пунктом 3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 передбачено, що під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей (крім випадків, передбачених абзацами четвертим - шостим цього пункту) замовники застосовують положення пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, крім підпункту 4 пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, з урахуванням положень, визначених цим абзацом. У разі здійснення замовником закупівлі робіт чи послуг, якщо виконання таких робіт чи надання послуг передбачає набуття замовником у власність товару, визначеного пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, вартість якого у складі предмета закупівлі дорівнює або перевищує вартісні межі, визначені абзацом першим пункту 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону, закупівля таких робіт чи послуг здійснюється з урахуванням особливостей, установлених пунктом 6-1 розділу X «Прикінцеві та перехідні положення» Закону. При цьому, в Додатку 2 «Технічна частина» до Тендерної документації міститься перелік товарів, які підлягають локалізації. Підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів визначено Порядком підтвердження ступеня локалізації виробництва товарів, затвердженого постановою кабінету Міністрів України від 02.08.2022 № 861. Надайте пояснення чому Тендерна документації не містить вищевказаних вимог щодо підтвердження ступеня локалізації? Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
05.09.2025 12:27
Орган перевірки
11.09.2025 00:00
Документи повідомлення
05.09.2025 12:27
-
Відповідь
Пояснення на запит
Уповноважена особа Комунального підприємства «Міськводоканал» Дунаєвецької міської ради ради за результатами розгляду Вашого Запиту, щодо надання пояснень від 05.09.2025 року, надає відповідні пояснення, що висвітлені в прикріплених документах.
Рішеня
08.09.2025 15:35
Замовник
Торги не відбулися
Очікувана вартість
7 353 521.6 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2025 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міськводоканал" Дунаєвецької міської ради
Контактний телефон:
+380682142435
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
7 353 521.6 грн.
Період подання пропозицій
до 10.08.2025 18:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Міськводоканал" Дунаєвецької міської ради
Контактний телефон:
+380682142435
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності