Показати схожі тендери

Закупівля Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»). код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування від ЗП(ПТ)О "Броварський професійний коледж".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-24-000537-a
Id Tender 852de801e53045dab329833238df46d4
План UA-P-2025-07-24-000223-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 24.07.2025 09:16
Остання зміна 29.08.2025 15:49
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 626 623 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
18 133.12 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 24.07.2025 09:07 до 01.08.2025 08:50
Завершено
Період уточнень
з 24.07.2025 09:07
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 24.07.2025 09:07
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 11:30
до 14.08.2025 08:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 08:31
до 20.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 14.08.2025 08:51
до 29.08.2025 15:49
Період уточнень
з 24.07.2025 09:07 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 24.07.2025 09:07 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 11:30 до 14.08.2025 08:51
Період кваліфікації
з 04.08.2025 11:30 до 14.08.2025 08:51
Основні параметри
Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»). код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування
Закупівля проводиться в рамках реалізації проекту "План України Ukraine Facility" , співфінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 626 623 грн.
Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»). код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування
Назва предмета закупівлі
Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»). код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування
Очікувана вартість
3 626 623 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
18133,12
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 11:07
Закінчення аукціону
04.08.2025 11:30
Позиція : №1 2 (штуки)
Піч пароконвекційна
Опис предмета закупівлі
Піч пароконвекційна
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №2 1 (штуки)
Теплова кулінарна система
Опис предмета закупівлі
Теплова кулінарна система
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №3 1 (штуки)
Підставка для теплової кулінарної системи
Опис предмета закупівлі
Підставка для теплової кулінарної системи
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №4 1 (штуки)
Комплект аксесуарів для теплової кулінарної системи
Опис предмета закупівлі
Комплект аксесуарів для теплової кулінарної системи
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №5 1 (штуки)
Піч подова пекарська електрична подвійнана деко розміром 600*400
Опис предмета закупівлі
Піч подова пекарська електрична подвійнана деко розміром 600*400
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Шафа розсійна на 10 рівнів
Опис предмета закупівлі
Шафа розсійна на 10 рівнів
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №7 1 (штуки)
Зонт з паровим конденсатором
Опис предмета закупівлі
Зонт з паровим конденсатором
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №8 1 (штуки)
Посудомийна машина купольного типу
Опис предмета закупівлі
Посудомийна машина купольного типу
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №9 1 (штуки)
Тістоміс спіральний
Опис предмета закупівлі
Тістоміс спіральний
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №10 1 (штуки)
Картоплечистка
Опис предмета закупівлі
Картоплечистка
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №11 1 (штуки)
Підставка картоплечистки
Опис предмета закупівлі
Підставка картоплечистки
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №12 1 (штуки)
Боковий абразив картоплечистки
Опис предмета закупівлі
Боковий абразив картоплечистки
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №13 1 (штуки)
Контейнер з фільтром для картоплечистки
Опис предмета закупівлі
Контейнер з фільтром для картоплечистки
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №14 1 (штуки)
Душируючий пристрій картоплечистки
Опис предмета закупівлі
Душируючий пристрій картоплечистки
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №15 1 (штуки)
М'ясорубка електрична
Опис предмета закупівлі
М'ясорубка електрична
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №16 1 (штуки)
Овочерізка
Опис предмета закупівлі
Овочерізка
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №17 1 (штуки)
Комплект з 7 дисків для овочерізки
Опис предмета закупівлі
Комплект з 7 дисків для овочерізки
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Позиція : №18 2 (штуки)
Підставка під 10-рівневий пароконвектомат
Опис предмета закупівлі
Підставка під 10-рівневий пароконвектомат
Код ДК 021:2015
39310000-8 - Обладнання для закладів громадського харчування
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
07400, Україна, Київська область, м.Бровари, бульвар Незалежності , 14Б
Дата постачання по
30.11.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»). код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ Гентех
Пропозиція:
3 354 952 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Поздняков Євген Ігорович
Пропозиція:
3 082 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 11:07
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.07.2025 15:10
Оголошення про проведення закупівлі
Донор
ЄДРПОУ
55000
Назва
Ukraine facility
Повна назва
Ukraine facility
Адреса
1048, Королівство Бельгія, Brussel, Брюссель, Rue de la Loi / Wetstraat, 175
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Оксана Безпалько
Електронна пошта
Телефон
+380459460132
Замовник
ЄДРПОУ
05536642
Повна назва
ЗП(ПТ)О "Броварський професійний коледж"
Поштовий індекс
07400
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Бровари
Адреса
Бульвар Незалежності, 14 Б
Кваліфікація
Лот № 1 Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»). код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування
Період вимог/скарг з 07.08.2025 08:31 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 11:30 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
є такою, строк дії якої закінчився;
Зміст
є такою, строк дії якої закінчився;
Документи кваліфікації
07.08.2025 08:31
Повідомлення про рішення
04.08.2025 11:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 09:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 09:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 14.08.2025 08:51 по 20.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 08:31 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
14.08.2025 08:51
Довідка НАЗК
14.08.2025 08:51
Повідомлення про рішення
07.08.2025 08:31
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 09:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
24.07.2025 09:07
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У складі тенд. пропозиції дод.1 до ТД п. 6 надали довідку щодо збереження навколишнього середовища - треба Гарантійний лист . Додайте будь ласка.
Створено
11.08.2025 14:45
Надати до
12.08.2025 14:45
Договір
UA-2025-07-24-000537-a-b1
Підписаний і діє
Номер
248
3 354 952 грн.
2 795 793.33 грн.
З ПДВ
Підписано
29.08.2025
Строк дії договору з
29.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
2 (штуки)
Піч пароконвекційна
Номенклатура
Піч пароконвекційна
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Теплова кулінарна система
Номенклатура
Теплова кулінарна система
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Підставка для теплової кулінарної системи
Номенклатура
Підставка для теплової кулінарної системи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект аксесуарів для теплової кулінарної системи
Номенклатура
Комплект аксесуарів для теплової кулінарної системи
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Піч подова пекарська електрична подвійнана деко розміром 600*400
Номенклатура
Піч подова пекарська електрична подвійнана деко розміром 600*400
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Шафа розсійна на 10 рівнів
Номенклатура
Шафа розсійна на 10 рівнів
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Зонт з паровим конденсатором
Номенклатура
Зонт з паровим конденсатором
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Посудомийна машина купольного типу
Номенклатура
Посудомийна машина купольного типу
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Тістоміс спіральний
Номенклатура
Тістоміс спіральний
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Картоплечистка
Номенклатура
Картоплечистка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Підставка картоплечистки
Номенклатура
Підставка картоплечистки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Боковий абразив картоплечистки
Номенклатура
Боковий абразив картоплечистки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Контейнер з фільтром для картоплечистки
Номенклатура
Контейнер з фільтром для картоплечистки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Душируючий пристрій картоплечистки
Номенклатура
Душируючий пристрій картоплечистки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
М'ясорубка електрична
Номенклатура
М'ясорубка електрична
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Овочерізка
Номенклатура
Овочерізка
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
1 (штуки)
Комплект з 7 дисків для овочерізки
Номенклатура
Комплект з 7 дисків для овочерізки
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.
Номенклатура
2 (штуки)
Підставка під 10-рівневий пароконвектомат
Номенклатура
Підставка під 10-рівневий пароконвектомат
Кількість
2
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 30 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ЗП(ПТ)О "Броварський професійний коледж"
Повна назва
ЗП(ПТ)О "Броварський професійний коледж"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
05536642

Постачальник

Статус
Підтверджено
Коротка назва
ТОВ Гентех
Повна назва
ТОВ Гентех
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45410744

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

IBAN
UA573052990000026005031038038
ПІБ підписанта
Тітулов Геннадій Вікентійович
Посада підписанта
Директор
Діє на підставі
Статуту
Номер телефону
+380939551168
Електронна пошта
Документи договору
29.08.2025 15:49
-
29.08.2025 15:48
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-19-000067
Дата створення проекту
19.08.2025 10:47
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
19.08.2025 13:39
Дата публікації висновку про результати
08.09.2025 16:44
Дата завершення усунення порушень
23.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 218-10-00
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479560
Назва
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 18.08.2025 №296 Київ Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. 3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель/закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин. Заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель/ закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі / закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 2 UA-2025-07-24-000537-a 24.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
19.08.2025 13:39
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 08 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон № 922-VIII) з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 у редакції чинній на дату оголошення відкритих торгів (далі - Особливості № 1178), відповідності умов тендерної документації та проєкту договору про закупівлю умовам Рамкової угоди між Україною та Європейським Союзом щодо спеціальних механізмів реалізації фінансування Союзу для України згідно з інструментом Ukraine Facility, ратифікованої Законом України від 06 червня 2024 року № 3786-IX (далі – Рамкова угода), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію затверджену рішенням уповноваженої особи Замовника від 24.07.2025 № 78 (далі – ТД), реєстр отриманих тендерних пропозицій від 04.08.2025, тендерні пропозиції ФОП Поздняков Євген Ігорович та ТОВ «Гентех» (далі – Учасник, Переможець), протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо відхилення тендерної пропозиції ФОП Поздняков Євген Ігорович від 07.08.2025 № 84, вимогу про усунення невідповідностей у документах тендерної пропозиції ТОВ «Гентех» від 11.08.2025, протокол про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможцем процедури закупівлі ТОВ «Гентех» від 14.08.2025 № 87 та повідомлення про намір укласти договір від 14.08.2025, договір від 29.07.2025 № 248, пояснення та документи надані Замовником від 21.08.2025 та від 27.08.2025 на запити органу державного фінансового контролю. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що згідно з реєстром отриманих пропозицій на участь у торгах надійшли наступні пропозиції: ФОП Поздняков Євген Ігорович з остаточною ціновою пропозицією 3 082 000,00 гривень та ТОВ «Гентех» з остаточною ціновою пропозицією 3 354 952,00 гривень. Моніторингом встановлено, що тендерну пропозицію ФОП Поздняков Євген Ігорович Замовником відхилено (протокольне рішення уповноваженої особи від 07.08.2025 № 84) на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. Перевіркою підстав відхилення тендерної пропозиції, порушень не установлено. Аналізом інформації, розміщеної на вебпорталі Уповноваженого органу встановлено, що Переможцем торгів обрано - ТОВ «Гентех» з остаточною ціновою пропозицією 3 354 952,00 гривень з ПДВ. За результатами здійсненого моніторингу встановлено невідповідність тендерної пропозиції переможця ТОВ «Гентех» вимогам тендерної документації Замовника. Відповідно до вимог підпункту 2.1. пункту 2 Додатку 2 «Технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування» до ТД, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам щодо предмета закупівлі, встановлених в Додатку 2 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції надає технічну специфікацію, складену учасником згідно з Таблицею 1. Разом з тим, згідно з вимогами підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 2 до ТД, технічні та якісні характеристики техніки повинні відповідати вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів, що підтверджується наданням копій санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності на запропоноване обладнання чинних на дату розкриття пропозицій. Так, на підтвердження вищезазначених вимог, в складі тендерної пропозиції Учасником надано документ «Технічні характеристики» від 17.07.2025 № G-3956/16 (файл: «22. Таблиця 1.pdf») з переліком обладнання в якому Учасник, відповідно до позиції № 14 запропоновано товар для постачання «Душируючий пристрій картоплечистки Monolith R0801010101» виробництва Monolith Srl країна походження товару Італія. Поруч з тим, у складі тендерної пропозиції Учасником не надано/відсутні копії санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності до запропонованого обладнання, а саме щодо позиції № 14 «Душируючий пристрій картоплечистки Monolith R0801010101» виробництва Monolith Srl країна походження товару Італія, чим недотримано вимоги підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 2 до ТД. З огляду на викладене, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону № 922-VIII під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північний офіс Держаудитслужби 25.08.2025 звернувся через електронну систему закупівель до Замовника з метою отримання обґрунтованих пояснень щодо вищезазначеного. У відповідь на запит Замовником 27.08.2025 надано наступні пояснення: «…У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЕНТЕХ» було надано Декларацію відповідності № UA.D.0111-25 від 31.07.2025, яка поширюється, зокрема, на комплектуючі до картоплечистки Fimar PPF 10M. Згідно з пунктом 4 вказаної Декларації, у перелік комплектуючих входять, зокрема: «вінчік, діжа, диски, ножі, кошики, лезо, матриці для виробництва макаронів, лопатки, насадки, пакети, плам'ягасник, прес для піци та гамбургерів, підставки, решітки, стійки, фільтри, ємності, папір, контейнери, наповнювачі ковбас, тісторозкатувачі ручні, витяжні ковпаки, ручні різки, прес для морозива та інші». Слід зазначити, що зазначений перелік не є вичерпним, про що свідчить використання формулювання «та інші» наприкінці списку…». Однак, Замовником надано пояснення які не спростовують встановленого порушення, в частині не підтвердження Учасником саме на запропоноване обладнання у складі тендерної пропозиції щодо позиції № 14 «Душируючий пристрій картоплечистки Monolith R0801010101» копією санітарно-гігієнічних висновків або декларацій, або сертифікатів відповідності, чим, відповідно не дотримано вимоги підпунктом 2.2. пункту 2 Додатку 2 до ТД. Відповідно до підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178 замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, якщо тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації. Однак, Замовником, на порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178, не відхилено тендерну пропозицію ТОВ «Гентех», як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а натомість, укладено з ним договір від 29.08.2025 № 248 вартістю 3 354 952,00 гривень з ПДВ.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Гентех», установлено порушення вимог підпункту 2 пункту 44 Особливостей № 1178. За результатами аналізу питання дотримання замовником законодавства у сфері публічних закупівель при визначенні предмета закупівлі, відображенні закупівлі у річному плані, оприлюдненні інформації щодо закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону № 922-VIII з урахуванням Особливостей № 1178, а також вимогам Рамкової угоди, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця та вимогам законодавства - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором, та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
08.09.2025 00:00
Дата публікації
08.09.2025 16:44
Документи висновку
08.09.2025 16:44
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
Інформація про усунення порушень
Дата публікації
15.09.2025 15:46
Документи інформації про усунення порушення
-
15.09.2025 15:50
-
Повідомлення
Відповідь
Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель
Заклад професійної(професійно-технічної) освіти "Броварський професійний коледж" ознайомилося з Вашим Наказом №296 від 18.08.2025 р. "Про початок моніторингу процедур закупівель/ закупівель" за номером UA-2025-07-24-000537-а за кодом ДК 021:2015:39310000-8 Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»).
Рішеня
19.08.2025 16:41
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предметом якої є закупівля товару, а саме «Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти»). код ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування», за кодом ДК 021:2015:39310000-8: Обладнання для закладів громадського харчування (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-24-000537-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII, пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23, постала потреба у отриманні пояснень/ інформації/ документів. 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію та/або документальне підтвердження щодо обсягів фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію Замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідома неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
20.08.2025 17:34
Орган перевірки
26.08.2025 00:00
Документи повідомлення
20.08.2025 17:35
-
Відповідь
Пояснення щодо проведення моніторингу закупівлі №UА-2025-07-24-000537-а
Закупівля : Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти») , кодом ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування . Закупівля здійснюються в рамках Ukraine Facility . 1.Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначалося на підставі отриманих трьох комерційних(цінових) пропозицій (пункт 2 розділу ІІІ наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275). Лист- запит комерційної пропозиції та отримані комерційні пропозиції на обладнання додаються. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі Згідно з чинним законодавством, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості, оприлюднюється на офіційному веб-сайті замовника https://bpk.net.ua/prozorist_ta_infovidrytist/654-prozorist-ta-vidkrytist-zakladu.html ЗП(ПТ)О «Броварський професійний коледж» опубліковано. 3. Фінансування здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору (Цей крок фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility) та за рахунок коштів обласного бюджету (на умовах спів фінансування). Оплата за договором здійснюється за кодом програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВ): - КПКВ 0611221 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору; сума 622 663,00 грн.(Шістсот двадцять дві тисячі шістсот шістдесят три грн. 00 коп.) - КПКВ 0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, сума 2732289,00 грн. (Два мільйони сімсот тридцять дві тисячі двісті вісімдесят дев’ять грн.00 коп.). Документи, що додаються: 1. Наказ № 79В від 29.05.2025 "Про затвердження паспорту бюджетних програм на 2025 piк" 2. Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік . 4. Кошторис ЗП (ПТ)О «Броварський професійний коледж» на 2025 рік.
Рішеня
21.08.2025 16:18
Замовник
Відповідь
Пояснення щодо проведення моніторингу закупівлі №UА-2025-07-24-000537-а
Заклад професійної (професійно-технічної)освіти «Броварський професійний коледж» Код ЄДРПОУ: 05536642 Адреса: 07400, Київська область, м. Бровари, б-р. Незалежності, 14-Б ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ (обл.) Пояснення щодо проведення моніторингу закупівлі №UА-2025-07-24-000537-а Закупівля : Кухонне обладнання для навчально-практичного центру «Харчових технологій» (проєкт: «Модернізація майстерень і лабораторій закладів професійної освіти») , кодом ДК 021:2015 39310000- 8 Обладнання для закладів громадського харчування . Закупівля здійснюються в рамках Ukraine Facility . 1.Обгрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі визначалося на підставі отриманих трьох комерційних(цінових) пропозицій (пункт 2 розділу ІІІ наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275). Лист- запит комерційної пропозиції та отримані комерційні пропозиції на обладнання додаються. 2. Посилання на сторінку власного веб-сайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі Згідно з чинним законодавством, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, а також очікуваної вартості, оприлюднюється на офіційному веб-сайті замовника https://bpk.net.ua/prozorist_ta_infovidrytist/654-prozorist-ta-vidkrytist-zakladu.html ЗП(ПТ)О «Броварський професійний коледж» опубліковано. 3. Фінансування здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проєкту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору (Цей крок фінансується Європейським Союзом - Ukraine Facility) та за рахунок коштів обласного бюджету (на умовах спів фінансування). Оплата за договором здійснюється за кодом програмної класифікації видатків та кредитування (КПКВ): - КПКВ 0611221 - Співфінансування заходів, що реалізуються за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору; сума 622 663,00 грн.(Шістсот двадцять дві тисячі шістсот шістдесят три грн. 00 коп.) - КПКВ 0611222 - Виконання заходів щодо реалізації публічного інвестиційного проекту на модернізацію майстерень і лабораторій закладів професійної та фахової передвищої освіти, забезпечення енергоефективності, безпеки та інклюзивності освітнього простору за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам, сума 2732289,00 грн. (Два мільйони сімсот тридцять дві тисячі двісті вісімдесят дев’ять грн.00 коп.). Документи, що додаються: 1. Наказ № 79В від 29.05.2025 "Про затвердження паспорту бюджетних програм на 2025 piк" 2. Паспорт бюджетної програми місцевого бюджету на 2025 рік . 4. Кошторис ЗП (ПТ)О «Броварський професійний коледж» на 2025 рік.
Рішеня
21.08.2025 16:40
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі, постала потреба в отриманні додаткових пояснень. Яким чином та на підставі яких документів Замовником встановлено відповідність тендерної пропозиції ТОВ «Гентех» (далі - Учасник) вимогам підпункту 2.2. пункту 2 Додатку 2 до тендерної документацію, на запропонований у складі - душируючий пристрій картоплечистки Monolith R0801010101? Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Рішеня
25.08.2025 17:19
Орган перевірки
29.08.2025 00:00
Документи повідомлення
25.08.2025 17:21
-
Відповідь
Відповідь на запит про надання пояснень
Відповідь на запит про надання пояснень щодо відповідності тендерної пропозиції ТОВ «ГЕНТЕХ» вимогам пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації У межах моніторингу процедури закупівлі повідомляємо наступне. Відповідно до підпункту 2.2 пункту 2 Додатку 2 до тендерної документації, учасники повинні надати документи, що підтверджують відповідність запропонованої техніки вимогам та стандартам відповідних діючих нормативних документів, а саме: копії санітарно-гігієнічних висновків, декларацій або сертифікатів відповідності на запропоноване обладнання, чинних на дату розкриття тендерних пропозицій. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ГЕНТЕХ» було надано Декларацію відповідності № UA.D.0111-25 від 31.07.2025, яка поширюється, зокрема, на комплектуючі до картоплечистки Fimar PPF 10M. Згідно з пунктом 4 вказаної Декларації, у перелік комплектуючих входять, зокрема: «вінчік, діжа, диски, ножі, кошики, лезо, матриці для виробництва макаронів, лопатки, насадки, пакети, плам'ягасник, прес для піци та гамбургерів, підставки, решітки, стійки, фільтри, ємності, папір, контейнери, наповнювачі ковбас, тісторозкатувачі ручні, витяжні ковпаки, ручні різки, прес для морозива та інші». Слід зазначити, що зазначений перелік не є вичерпним, про що свідчить використання формулювання «та інші» наприкінці списку. Це вказує на відкритий характер переліку комплектуючих, що охоплюються дією Декларації відповідності. Запропонований у складі тендерної пропозиції душируючий пристрій Monolith R0801010101 є конструктивно та функціонально пов’язаним із картоплечисткою як допоміжний елемент - ручний душ для очищення бака. Його призначення та технічні характеристики підтверджуються відповідною технічною документацією. Враховуючи вищезазначене, душируючий пристрій не є самостійним товаром, що підлягає окремій сертифікації, а входить до складу основного обладнання. Таким чином, дія Декларації відповідності № UA.D.0111-25 поширюється і на зазначений елемент комплектації. У зв’язку з цим, Замовником встановлено, що тендерна пропозиція ТОВ «ГЕНТЕХ» відповідає вимогам пп. 2.2 п. 2 Додатку 2 до тендерної документації, оскільки відповідність обладнання, включно з душируючим пристроєм, підтверджена належним чином.
Рішеня
27.08.2025 16:23
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 626 623 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 08:50
Замовник:
ЗП(ПТ)О "Броварський професійний коледж"
Контактний телефон:
+380459460132
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 626 623 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 08:50
Замовник:
ЗП(ПТ)О "Броварський професійний коледж"
Контактний телефон:
+380459460132
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності