Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47 від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ПІВДЕННЕ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-012407-a
Id Tender 79a494fa789d4cc2bfa2f55dab9e7d5f
План UA-P-2025-07-23-014557-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.07.2025 23:48
Остання зміна 21.08.2025 14:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 648 708.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
52 974.17 грн. (2,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 23:47 до 07.08.2025 14:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 23:47
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 23:47
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 14:00
до 10.08.2025 22:44
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 10.08.2025 22:44
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 10.08.2025 22:44
до 21.08.2025 14:18
Період уточнень
з 23.07.2025 23:47 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 23:47 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 14:00 до 10.08.2025 22:44
Період кваліфікації
з 07.08.2025 14:00 до 10.08.2025 22:44
Основні параметри
Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 648 708.4 грн.
Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47
Назва предмета закупівлі
Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47
Примітки
Замовник оплачує вартість фактично виконананих робіт, які підтверджені (прийняті) за результатом перевірки авторського та технічного нагляду. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 10 (десяти) календарних днів з дня підписання документів Замовником
Очікувана вартість
2 648 708.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
52974,17
2,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47
Код ДК 021:2015
45220000-5 - Інженерні та будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
62461, Україна, Харківська область, Південне, Українська/Паркова, 55/47
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
Пропозиція:
2 647 919.12 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 23:48
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Вітер
Електронна пошта
Телефон
+380501723733
Замовник
ЄДРПОУ
33561483
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ПІВДЕННЕ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
62461
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
м. Південне
Адреса
вул. Українська, 55
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47
Період вимог/скарг з 10.08.2025 22:44 по 16.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 14:00 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
10.08.2025 22:44
Довідка НАЗК
10.08.2025 22:44
Повідомлення про рішення
07.08.2025 14:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-23-012407-a-c1
Підписаний і діє
Номер
33-2025
2 647 919.12 грн.
2 206 599.27 грн.
З ПДВ
Підписано
18.08.2025
Строк дії договору з
18.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47
Номенклатура
Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ПІВДЕННЕ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ПІВДЕННЕ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33561483

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
Повна назва
ТОВ "АФІНА ГРУПП ЛТД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34630070

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
21.08.2025 14:18
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-01-000001
Дата створення проекту
01.09.2025 09:38
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
01.09.2025 12:11
Дата публікації висновку про результати
12.09.2025 21:11
Дата завершення усунення порушень
27.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
23.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 635-24-18
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40478572
Назва
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Харків
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 29.08.2025 № 264 (дата) м. Харків Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб`євої О.М від 29.08.2025 року. Начальник Станіслав КОСІНОВ Додаток до наказу Північно-східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2025 № 264 Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу 1 UA-2025-07-23-012407-a 23.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель Начальник відділу контролю у сфері закупівель Ольга Аляб’єва
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
29.08.2025 00:00
Документи рішення
01.09.2025 12:11
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 12 вересня 2025 року. Предметом аналізу були такі питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформацій? про закупівлю, відповідності вимог тендерної? документації? вимогам Закону Украі?ни «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням Особливостей? здіи?снення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом Украі?ни «Про публічні закупівлі», на період діі? правового режиму воєнного стану в Украі?ні та протягом 90 днів з дня и?ого припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів Украі?ни від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозицій учасника, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до умов договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Під час моніторингу проаналізовано: річнии? план закупівель УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ПІВДЕННЕ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ (далі – Замовник) на 2025 рік (ідентифікатор плану закупівлі: UA-P-2025-07-23-014557-a), оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями від 23.07.2025, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженоі? особи Замовника від 23.07.2025 № 17, реєстр отриманих тендерних пропозиціи? від 07.08.2025, тендерну пропозицію Товариства з обмеженою відповідальністю «АФІНА ГРУПП ЛТД» (далі - ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД») від 11.08.2025, протокол розкриття тендерних пропозицій від 07.08.2025, протокол Замовника про прийняття рішення уповноваженою особою щодо визначення переможця закупівлі та намір укласти договір про закупівлю від 10.08.2025р., повідомлення про намір укласти договір про закупівлю від 10.08.2025р., звіт про результати проведення процедури закупівлі від 21.08.2025р., ДОГОВІР про закупівлю від 18.08.2025р. № 33-2025 (далі - Договір), додаткова угода від 25.08.2025р. № 1 до Договору, відповідь Замовника на пояснення, отримане через електронну систему закупівель 05.09.2025 року. 1.1. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині відповідності вимог тендерноі? документаціі? вимогам Закону з урахуванням Особливостеи? встановлено наступне. Відповідно до пункту 3 Особливостей № 1178 замовники, що зобов’язані здійснювати публічні закупівлі товарів, робіт і послуг відповідно до Закону, проводять закупівлі з урахуванням цих особливостей та з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель, визначених Законом. Згідно з абзацом першим пункту 28 Особливостей № 1178 тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до частини третьої статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації. Аналізом тендерної документації встановлено, що пункт 10 Додатку 6 до тендерної документації містить вимогу, що Учасник (в подальшому - генпідрядник) повинен забезпечити виконання робіт та супутніх робіт згідно вимог чинного Закону України «Про відходи» від 05.03.1998 р. №187/98-ВР зі змінами), Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-XII (зі змінами). Однак, Закон України «Про відходи» від 05.03.1998 р. №187/98-ВР втратив чинність на підставі Закону № 2320-IX від 20.06.2022, Закону України «Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення» від 24.02.1994 р. №4004-XII втратив чинність на підставі Закону № 2573-IX від 06.09.2022. Тобто, тендерна документація містить вимоги щодо необхідності дотримання нормативно-правових актів, нечинних на момент оголошення закупівлі. Отже, на порушення частини третьої статті 22 Закону тендерна документація містить іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої не передбачені законодавством. 1.2. Моніторингом дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено наступне. Відповідно до пункту 10 частини першої статті 10 Закону визначено, що договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Відповідно до абзацу п’ятого пункту 2 Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 21 жовтня 2015 року № 835 «Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних» (далі – Положення № 835), машиночитаний формат – формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Згідно з пунктом 9 Положення № 835 для оприлюднення наборів даних використовуються такі формати: текстові дані (TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*); структуровані дані (RDF*, XML*, JSON*, CSV*, XLS(X), ODS*, YAML*). Відповідно до пункту 15 Порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, затвердженого наказом Мінекономіки від 11.06.2020 № 1082, договір про закупівлю, додатки до договору про закупівлю, зміни до договору про закупівлю розміщуються замовником в електронній системі закупівель у форматі PDF. Отже, у разі розміщення Замовником в електронній системі закупівель договору про закупівлю, додатків до договору про закупівлю, змін до договору про закупівлю (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у форматі PDF, замовником розміщуються також ці документи у машинозчитувальному форматі. Згідно даних електронної системи закупівель Замовником 21.08.2025 оприлюднено Договір від 18.08.2025 № 33-2025 виключно у форматі PDF. Отже, Замовником не оприлюднено Договір від 18.08.2025 № 33-2025 у машинозчитувальному форматі, а саме не використано для оприлюднення такі формати, як: TXT, RTF, MD, ODT*, DOC(X), (X)HTML*, чим недотримано пункт 10 частини першої статті 10 Закону. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 02.09.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 05.09.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «На виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовником, за результатом проведеної процедури закупівель було укладено договір № 33-2025 від 18 серпня 2025 року (далі – Договір) та забезпечено його оприлюднення в електронній системі публічних закупівель 21 серпня 2025 року, який можна перевірити та завантажити, скориставшись посиланням в мережі Інтернет - https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/contracts/9506b9850fa64a96b38fafcc3f6da739/documents/d0592fbdaf0042ee87d7c36a49ba93d3?download=ace038c0e4804665bfe804e297dd2d42 файл із назвою "Договір 33-2025.pdf". Дані, які є змістом документа із назвою файлу "Договір", структуровані таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. В зазначених файлах відображено дані на двадцяти дев’яти аркушах, які є ідентичні вкладеному договору № 33-2025 від 18 серпня 2025 року щодо закупівлі роботи, яка є предметом даної закупівлі, серед яких наявна інформація про договір про закупівлю та документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (додаток 6 до договору – 23-29 стор.)». Однак, пояснення Замовника не спростовує наявність порушення вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. 1.3. Моніторингом дотримання законодавства в частині відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено наступне. Відповідно частини першої статті 41 Закону визначено, що договір про закупівлю укладається відповідно до норм Цивільного та Господарського кодексів України з урахуванням особливостей, визначених цим Законом. Також, вимогами пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі - Постанова № 668), передбачено, що План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Поряд с цим, Замовником оприлюднено Додаток 3 до Договору від 18.08.2025 № 33-2025, що містить ПЛАН ФІНАНСУВАННЯ РОБІТ, якій складено на 2025 рік та визначає загальний обсяг фінансування будівництва у сумі 2647919,12 грн., у тому числі: серпень - жовтень 2025 року у сумі 2647919,12 грн. Тобто, за місяцями розподіл коштів з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат) план фінансування робіт Замовником не складено. Керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону під час здійснення моніторингу процедури закупівлі Північно-східним офісом Держаудитслужби через електронну систему закупівель Замовнику направлено запит від 02.09.2025 щодо надання інформації та пояснень, прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. На вищезазначений запит Північно-східного офісу Держаудитслужби Замовник 05.09.2025 оприлюднив інформацію наступного змісту: «Запропонований учасником календарний план був взятий до відома замовником та прийнятий до виконання у якості календарного плану виконання робіт, який є додатком до договору. При цьому в календарному плані виконання робіт зазначені етапи виконання робіт (найменування розділу (робіт і витрат)) мають показник «вартість, грн (без ПДВ)». Такий показник визначає вартість даного найменування розділу (робіт і витрат) протягом всього періоду його виконання. Декотрі етапи виконання робіт генпідрядником планується виконувати протягом кількох місяців 2025 року. Така особливість виконання робіт не дає можливості чітко визначити вартість окремих етапів робіт відповідно до окремих календарних місяців за для того щоб визначити суму витрат за кожним окремо місяцем в плані фінансування, що є додатком до Договору». Отже, Замовником підтверджено недотримання вимог пункту 84 Постанови № 668, враховуючи що Додаток 3 до Договору від 18.08.2025 № 33-2025 не містить щомісячний розподіл коштів з визначенням джерел та напрямів фінансування.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання законодавства у сфері закупівель в частині оприлюднення інформації про закупівлю встановлено порушення пункту 10 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання відповідності вимог тендерноі? документаціі? вимогам Закону з урахуванням Особливостеи? встановлено порушення вимог частини третьої статті 22 Закону. За результатами аналізу питання дотримання законодавства в частині відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення пункту 84 Постанови № 668. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, розгляду тендерної пропозицій учасника ТОВ «АФІНА ГРУПП ЛТД», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, наявності підстав для внесення змін до умов договору, надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно - східний офіс Держаудитслужби зобов’язує: - вжити заходів щодо оприлюднення Договору від 18.08.2025 № 33-2025 та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі; - вжити заходів щодо приведення умов Додатку 3 до Договору від 18.08.2025 № 33-2025 у відповідність до вимог пункту 84 Постанови № 668; - протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
12.09.2025 00:00
Дата публікації
12.09.2025 21:11
Документи висновку
12.09.2025 21:11
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі «Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47 (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-23-012407-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме: 1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру витрат з придбання робіт та визначено очікувану вартість предмета закупівлі у сумі 2 648 708,40 грн. з наданням відповідних підтверджуючих документів та розрахунків щодо закупівлі «Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47? 2. Яким чином Замовником виконано вимоги абзацу 10 пункту 28 Постанови КМУ № 1178, а саме тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі що оформляються як окремі додатки до тендерної документації? 3. Надати пояснення щодо причин не оприлюднення договору про закупівлю та всіх додатків до нього (у тому числі документів, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі відповідно до вимог пункту 10 частини першої статті 10 Закону. 4. Підпункт 5.1.4 проекту договору містить умову: Замовник зобов'язаний здійснювати контроль за якістю робіт, матеріалів, устаткування згідно з нормативними вимогами та положеннями загальних умов ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання». При цьому, ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт»- будівельні норми, що застосовують для визначення видів ремонтів та переліку ремонтно-будівельних робіт, які повинні виконуватись на автомобільних дорогах загального користування. ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» - стандарт, що установлює види ремонтів та переліки робіт з капітального, поточного ремонтів та робіт з експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування (далі - автомобільні дороги). Враховуючи, що предметом закупівлі є «Реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47», надати пояснення щодо причин включення до проекту договору необхідності дотримання ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання». 5. Згідно пункту 84 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668 (далі – Постанова №668), План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Відповідно до договору підряду замовник має право у визначені строки уточнити план фінансування будівництва на поточний рік з урахуванням наявних у нього коштів, обсягів фактично виконаних робіт тощо. Надати пояснення щодо причин недотримання вимог п.84 Постанови 668, враховуючи що Додаток 1 до Договору не містить щомісячний розподіл коштів. Пояснення, інформацію та документи, які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена відповідальність.
Рішеня
02.09.2025 14:35
Орган перевірки
06.09.2025 00:00
Документи повідомлення
02.09.2025 14:36
-
Відповідь
Відповідь на запит від 02.09.2025 року
Дана процедура проводилась на виконання вимог ЗУ «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (далі – Закон) з урахуванням особливостей проведення процедури відкритих торгів, які визначені постановою Уряду "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування" від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості). Уповноважена особа з питань публічних закупівель, уважно розглянувши запит про надання пояснень від 02.09.2025 року, повідомляю наступне: 1. Розмір бюджетного призначення визначений з урахуванням вимог наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі" та відповідно Програми Південної міської ради на 2025 рік, затвердженої рішенням XXXVI (позачергової) сесії VIII скликання Південної міської ради від 03.07.2025р. № 36, за рахунок коштів місцевого бюджету, на підставі зведеного - кошторисного розрахунку по об'єкту будівництва за предметом "реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47". Згідно до вимог Настанови з визначення вартості будівництва та вимог наказу Мінрегіонбуду від 05.07.2013 №293, визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснюється згідно зведеного кошторисного розрахунку, який є частиною проекту кошторисної документації за об'єктом будівництва. За результатом перевірки кошторисного розрахунку отримано позитивний експертний звіт № 04-0060/01-25 від 05 червня 2025 року, створений Філією ДП «Укрдержбудекспертиза» у Дніпропетровській області. З метою визначення очікуваної вартості предмета закупівлі проведено розрахунок наступним чином згідно даних за зведеним кошторисним розрахунком об’єкта будівництва, за формулою: разом – графи 1 – 9, кошторисний прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризику всiх учасникiв будiвництва, кошти на покриття додаткових витрат, пов'язаних з iнфляцiйними процесами (2091991.00 грн. + 11751.00 грн. + 6165.00 грн. + 44281.00 грн. + 53069.00 грн.) * 1,2 (ПДВ 20%). Вартість проектних робіт, вартість експертизи проектної документації, кошти на здійснення технічного нагляду не включаються до вартості закупівлі. За результатом проведеного розрахунку визначено суму очікуваної вартості за вище визначеним предметом закупівлі. Обґрунтування даної закупівлі висвітлено на сайті Південної міської ради https://pivdennaotg.gov.ua/. 2. Згідно до десятого абзаца пункту 28 Особливостей Тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, та перелік документів та/або інформації, які подаються переможцем процедури закупівлі. Зазначені переліки оформляються як окремі додатки до тендерної документації. Тендерна документація щодо проведення процедури відкритих торгів на закупівлю роботи за предметом, затверджена протоколом уповноваженої особи Управління ЖКГ м. Південне від 23.07.2024 № 17 (далі – Документація). У додатку 1 до Документації наведено перелік умов надання інформації та документів, що можуть підтвердити відповідність пропозиції встановленим вимогам у тендерної документації. Згідно до умов визначених тендерною документацією та додатками до неї визначається перелік вимог щодо надання документів учасником в складі тендерної пропозиції на різних етапах проведення даної процедури закупівлі, а саме: 1) Інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника вимогам щодо надання забезпечення тендерної пропозиції та/або забезпечення виконання договору про закупівлю – подається учасником у відповідності до вимог наведених у Додатку 1.1 цієї документації; 2) інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним критеріям – подається учасником у відповідності до вимог наведених у Додатку 2 цієї документації; 3) інформація про спосіб підтвердження відповідності учасника(ів) вимогам, встановленим замовником згідно до чинного законодавства та умови надання інформації про залучення субпідрядника/співвиконавця – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 4 до тендерної документації; 4) інформація щодо відповідності учасника вимогам, визначеним в пункті 47 Особливостей – подається учасником відповідно вимог наведених у цій документації та Додатку 3 до тендерної документації; 5) інформація та документи, що підтверджують відповідність учасника встановленим вимогам Замовника, в тому числі згідно до вимог законодавства – подається учасником відповідно вимог наведених у Додатку 4 до тендерної документації; 6) інформація та документами, що вимагаються від учасника-переможця та такі, що підтверджують відповідність учасника-переможця встановленим вимогам Замовника, в тому числі згідно до вимог законодавства – подається учасником відповідно вимог наведених у Додатку 4.1 цієї документації; 7) інформація, що вимагаються від учасника про погодженням з проектом договору, яка повинна бути оформлена Учасником згідно з цією документацією та Додатком 5 до тендерної документації; 8) інформація та/або документами, що має підтверджувати відповідність учасника встановленим вимогам Замовника, у тому числі відповідну технічну специфікацію – подається учасником відповідно вимог визначених у цій документації та Додатку 6 до тендерної документації; 9) форма пропозиції, яка повинна бути оформлена Учасниками згідно з цією документацією та умовами викладеними у Додатку 7 до тендерної документації. Перелік вимог про надання інформації та документів, які повинні надаватись учасником-переможцем, визначений у додатку 4.1 до Документації. Інші вимоги надання інформації та/або документів, які стосуються учасника, визначені додатками, 2, 3, 4, 5, 6, 7 до Документації. 3. Пунктом 10 частини 1 статті 10 Закону визначено, що замовник самостійно та безоплатно через авторизовані електронні майданчики оприлюднює в електронній системі закупівель у порядку, встановленому Уповноваженим органом та цим Законом, інформацію про закупівлю, а саме договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі (у разі оприлюднення договору про закупівлю, зазначеного в абзаці другому частини першої статті 41 цього Закону) - протягом трьох робочих днів з дня його укладення. Другим другому частини першої статті 41 цього Закону встановлено, що невід’ємними додатками до договору про закупівлю послуг з поточного ремонту, робіт з нового будівництва, реконструкції, реставрації, капітального ремонту об’єкта будівництва є документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси. Предметом даної процедури закупівлі є "реконструкція системи водопостачання з влаштуванням водонапірної башти за адресою: Харківська область, Харківський район, м. Південне, вул. Українська/Паркова, 55/47", що зобов’язує замовника оприлюднювати в електронній системі публічних закупівель договір про закупівлю та всі додатки до нього (у тому числі документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси) у машинозчитувальному форматі. Звертаємо увагу на тому, що Законом визначено необхідність здійснювати оприлюднення такого документу саме у машинозчитувальному форматі. Постановою Уряду "Про затвердження Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних" від 21 жовтня 2015 р. № 835 затверджено Положення про набори даних, які підлягають оприлюдненню у формі відкритих даних (далі – Положення). Положенням не визначено поняття або терміну "машинозчитувальний формат". Натомість Положенням визначено поняття "машиночитаний формат" - формат даних, структурований таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. Чинним законодавством не визначено аналогу терміну "машинозчитувальний формат", яке відповідає поняттю "машиночитаний формат". Тому поняття "машинозчитувальний формат" не може застосовуватись у якості поняття "машиночитаний формат". На виконання вимог пункту 10 частини 1 статті 10 Закону замовником, за результатом проведеної процедури закупівель було укладено договір № 33-2025 від 18 серпня 2025 року (далі – Договір) та забезпечено його оприлюднення в електронній системі публічних закупівель 21 серпня 2025 року, який можна перевірити та завантажити, скориставшись посиланням в мережі Інтернет - https://public-api.prozorro.gov.ua/api/2.5/contracts/9506b9850fa64a96b38fafcc3f6da739/documents/d0592fbdaf0042ee87d7c36a49ba93d3?download=ace038c0e4804665bfe804e297dd2d42 файл із назвою "Договір 33-2025.pdf". Дані, які є змістом документа із назвою файлу "Договір", структуровані таким чином, що дає змогу ідентифікувати, перетворювати та отримувати конкретні дані, включаючи окремі факти та їх внутрішню структуру, без участі людини. В зазначених файлах відображено дані на двадцяти дев’яти аркушах, які є ідентичні вкладеному договору № 33-2025 від 18 серпня 2025 року щодо закупівлі роботи, яка є предметом даної закупівлі, серед яких наявна інформація про договір про закупівлю та документи, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси (додаток 6 до договору – 23-29 стор.). У документах, що містять інформацію про ціни на матеріальні ресурси, зазначається інформація із найменуванням матеріального ресурсу (з характеристиками), одиницею його виміру, кількістю, відпускною ціною, а також вартістю транспортування та заготівельно-складські витрати, країною походження товару щодо кожної номенклатурної позиції. 4. Включення до пункту 5.1.4 проекту договору та в подальшому у договір про закупівлю умови щодо здійснення контролю за якістю робіт, матеріалів, устаткування згідно з нормативними вимогами та положеннями загальних умов ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт» та ДСТУ 8747:2017 «Автомобільні дороги. Види та переліки робіт з ремонтів та експлуатаційного утримання» було технічною помилкою при формуванні тендерної документації. Дана умова може бути змінена замовником та генпідрядником на умовах п.11.4 договору про закупівлю, в тому разі, якщо сторони такого договору досягнуть взаємної згоди у вирішенні цього питання. 5. Відповідно до пункту 84 Загальних умов укладання та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01 серпня 2005 року № 668 (далі – Загальні умови укладання договорів підряду) передбачено, План фінансування будівництва складається на весь період будівництва за роками, а на поточний рік - за місяцями з визначенням джерел та напрямів фінансування (видами витрат). Щомісячний розподіл коштів для перехідних об'єктів будівництва щороку узгоджується сторонами у визначені договором підряду строки. Звертаємо увагу на вимозі пункту 83 Загальних умов укладання договорів підряду фінансування робіт (будівництва об'єкта) проводиться за планом, який складається замовником, узгоджується з інвестором (головним розпорядником бюджетних коштів) та підрядником і є невід'ємною частиною договору підряду. План фінансування будівництва складається на підставі титулу будови (об'єкта), проекту організації будівництва з урахуванням календарних графіків виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконані роботи. Сторони узгоджують план фінансування будівництва у порядку, визначеному договором. До того слід зазначити, що на виконання вимог пункту 3 розділу III Додатку 6 до Документації, замовником від учасника вимагалось надання у складі тендерної пропозиції календарний план виконання робіт, виконаний на фірмовому бланку учасника (у разі якщо такий використовується) із зазначенням за кожним із найменувань робіт і додатковим розділом «застосування інших заходів із захисту довкілля» періодів підготовчого процесу, критичних робіт та запасу часу та цифрового значення вартості за кожним із зазначених розділів та найменуванням складових робіт, що є предметом закупівлі. Учасником повинно бути обов’язково передбачено окремий розділ «застосування заходів із захисту довкілля», додатково крім тих найменувань роботи згідно до обсягів, які визначено умовами технічного завдання, а саме у таблиці 1 розділу II Додатку 6 до тендерної документації. Допускається надання послуги за окремим(и) розділом(ами) та/або найменуванням(и) в різні етапи, про що учасником відображатиметься в календарному плані виконання робіт окремими періодами критичних робіт у відповідному(их) розділі(ах) та/або найменуванні(ях). Пунктом 2.1 Договору визначено, що Генпідрядник зобов’язаний виконувати роботи у відповідності з вимогами будівельних норм та правил, календарного плану (графіку) виконання робіт та положень Загальних умов, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 №668. Пунктом 2.1.1 Договору визначено строк (термін) виконання робіт: згідно затвердженого сторонами календарного плану (графіку) виконання робіт. Пунктом 4.1 Договору визначено «джерелом фінансування робіт є кошти: місцевого бюджету». Пунктом 4.2 Договору встановлено, що зобов’язання Сторін щодо фінансування, визначаються положенням Загальних умов Постанови № 668 та узгодженим Сторонами планом фінансування робіт, який є невід’ємною частиною договору (Додаток 3) та цим Договором. План фінансування робіт складається з урахуванням календарного плану виконання робіт і порядку проведення розрахунків за виконанні роботи. Таким чином умовами закупівлі, при виконання робіт по об'єкту, передбачено можливість застосування технологічного процесу, який буде найбільш оптимальний для виконання певних етапів робіт. Пунктом 4 Розділу III тендерної документації встановлено, що у Додатку 6 до тендерної документації визначено технічну специфікацію, яка повинна містити опис усіх необхідних характеристик предмета закупівлі, що закуповуються, у тому числі технічні, функціональні та якісні характеристики. Зазначені характеристики можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва, в тому числі умови надання підтвердження відповідності технічних, якісних та кількісних характеристик предмета закупівлі. На виконання встановлених вимог, у складі тендерної пропозиції учасника наданий календарний план виконання робіт. Такий календарний план передбачає виконання певних етапів робіт в різні періоди, як протягом одного так і протягом кількох календарних місяців. Запропонований учасником календарний план був взятий до відома замовником та прийнятий до виконання у якості календарного плану виконання робіт, який є додатком до договору. При цьому в календарному плані виконання робіт зазначені етапи виконання робіт (найменування розділу (робіт і витрат)) мають показник «вартість, грн (без ПДВ)». Такий показник визначає вартість даного найменування розділу (робіт і витрат) протягом всього періоду його виконання. Декотрі етапи виконання робіт генпідрядником планується виконувати протягом кількох місяців 2025 року. Така особливість виконання робіт не дає можливості чітко визначити вартість окремих етапів робіт відповідно до окремих календарних місяців за для того щоб визначити суму витрат за кожним окремо місяцем в плані фінансування, що є додатком до Договору. Керуючись п. 83 Загальних умов укладання договорів підряду між замовником та генпідрядником було досягнуто згоди на виконання плану фінансування робіт у чинній його редакції, яка оприлюднена разом із Договором. Таким чином, замовником дотримано вимог законодавства з урахуванням особливостей, які визначають суть вкладеного правочину. Уповноважена особа ______________ / Тетяна ВІТЕР
Рішеня
05.09.2025 23:01
Замовник
Документи повідомлення
05.09.2025 23:02
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 648 708.4 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 14:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ПІВДЕННЕ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380501723733
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 648 708.4 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 14:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА М.ПІВДЕННЕ ХАРКІВСЬКОГО РАЙОНУ ХАРКІВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380501723733
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності