Показати схожі тендери

Закупівля Ювелірні вироби та супутні товари ( Медалі) від Чернівецька обласна рада.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-012264-a
Id Tender f44f8baa94e8454a8d350d07c0d20c2a
План UA-P-2025-07-23-014439-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.07.2025 22:03
Остання зміна 11.08.2025 17:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
199 800 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
999 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 22:03 до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 22:03
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 22:03
до 29.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2025 12:32
до 05.08.2025 13:54
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 13:54
до 11.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 05.08.2025 13:54
до 11.08.2025 17:31
Період уточнень
з 23.07.2025 22:03 до 29.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 22:03 до 29.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.08.2025 12:32 до 05.08.2025 13:54
Період кваліфікації
з 01.08.2025 12:32 до 05.08.2025 13:54
Основні параметри
Ювелірні вироби та супутні товари ( Медалі)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
199 800 грн.
Ювелірні вироби та супутні товари ( Медалі)
Назва предмета закупівлі
Ювелірні вироби та супутні товари ( Медалі)
Очікувана вартість
199 800 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
999,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.08.2025 12:03
Закінчення аукціону
01.08.2025 12:32
Позиція
Опис предмета закупівлі
Ювелірні вироби та супутні товари ( Медалі)
Код ДК 021:2015
18512200-3 - Медалі
Кількість
270
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
58002, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Грушевського, 1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 3 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата за товар здійснюється на підставі видаткової накладної шляхом перерахування Замовником коштів на розрахунковий рахунок Постачальника. Замовник впродовж 3 (трьох) банківських днів з дати підписання видаткової накладної подає платіжну інструкцію на здійснення платежу в Головне управління Державної казначейської служби України у Чернівецькій області. Оплата здійснюється органами Державної казначейської служби України в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку, з урахуванням особливостей, обумовлених дією умов воєнного стану та визначених у постанові КМУ від 09.06.2021 №590 «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» зі змінами та доповненнями.
Порядковий номер: 1
Документи лота
23.07.2025 22:03
Критерії прийнятності
23.07.2025 22:03
Технічні специфікації
23.07.2025 22:03
-
Проект договору
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЕРОЛЬДМАЙСТЕР"
Пропозиція:
124 800 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Петренко Олег Олексійович
Пропозиція:
124 200 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Компанія "Флагман"
Пропозиція:
144 180 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.08.2025 12:03
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 22:03
Оголошення про проведення закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Косташек
Електронна пошта
Телефон
+380372522825
Сайт:
https://bukrada.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
25081241
Повна назва
Чернівецька обласна рада
Поштовий індекс
58010
Країна
Україна
Область або регіон
Чернівецька область
Населений пункт
м. Чернівці
Адреса
вул. Грушевського, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Ювелірні вироби та супутні товари ( Медалі)
Період вимог/скарг з 05.08.2025 13:54 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 12:32 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
05.08.2025 13:54
Довідка НАЗК
05.08.2025 13:54
Повідомлення про рішення
01.08.2025 12:33
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 22:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 22:03
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) № 32 УПОВНОВАЖЕНОЇ ОСОБИ Чернівецької обласної ради від 04 Серпня 2025 року м. Чернівці Присутні: Уповноважена особа : Косташек Наталія Василівна – фахівець з публічних закупівель Порядок денний: 1. Про затвердження повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Петренко Олег Олексійович невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 CPV: 18510000-7 Ювелірні вироби та супутні товари (Основний ДК 021-2015:18512200-3 Медалі) Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-23-012264-a. 2. Про оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Петренко Олег Олексійович невідповідності згідно з вимогами Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості). У ході розгляду питання 1 порядку денного: Пунктом 43 Особливостей визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та / або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та / або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та / або інформації (та / або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та / або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Так, під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Петренко Олег Олексійович у процедурі закупівлі № UA-2025-07-23-012264-a виявлено наступні невідповідності. Відповідно до Додатку 1 пункту 1.4.Тендерної документації : 1.Учасник у складі тендерній пропозиції не завантажив листи-відгуки (або рекомендаційні листи тощо) (не менше одного) від контрагентів . У ході розгляду питання 2 порядку денного: Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. На виконання наведеної вище норми необхідно оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Петренко Олег Олексійович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, Уповноважена особа ВИРІШИЛА: 1. Затвердити повідомлення з вимогою про усунення виявлених під час розгляду тендерної пропозиції ФОП Петренко Олег Олексійович невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та / або подання яких передбачалося тендерною документацією на закупівлю ДК 021:2015 CPV: 18510000-7 Ювелірні вироби та супутні товари (Основний ДК 021-2015:18512200-3 Медалі) Ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-23-012264-a. 2. Оприлюднити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей учасником ФОП Петренко Олег Олексійович у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Уповноважена особа : Косташек Н.В.
Створено
04.08.2025 11:13
Надати до
05.08.2025 11:13
Договір
UA-2025-07-23-012264-a-c1
Підписаний і діє
Номер
64
124 200 грн.
124 200 грн.
Без ПДВ
Підписано
11.08.2025
Строк дії договору з
11.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
270 (штуки)
Ювелірні вироби та супутні товари ( Медалі)
Номенклатура
Ювелірні вироби та супутні товари ( Медалі)
Кількість
270
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
460
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Чернівецька обласна рада
Повна назва
Чернівецька обласна рада
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25081241

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Петренко Олег Олексійович
Повна назва
ФОП Петренко Олег Олексійович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2395008675

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
Підписаний договір
11.08.2025 17:31
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
199 800 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 00:00
Замовник:
Чернівецька обласна рада
Контактний телефон:
+380372522825
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
199 800 грн.
Період подання пропозицій
до 01.08.2025 00:00
Замовник:
Чернівецька обласна рада
Контактний телефон:
+380372522825
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності