Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. Стельмаха в селищі Теплик, Вінницької області від ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТЕПЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-012134-a
Id Tender 503951b15362462da985b043e9a4928a
План UA-P-2025-07-23-012141-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.07.2025 21:03
Остання зміна 24.09.2025 09:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
4 393 041 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
21 965.21 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 21:01 до 02.09.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 21:01
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 21:01
до 30.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:02
до 15.09.2025 13:24
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 08.09.2025 17:23
до 21.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 15.09.2025 13:24
-
Період уточнень
з 23.07.2025 21:01 до 30.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 21:01 до 30.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:02 до 15.09.2025 13:24
Період кваліфікації
з 02.09.2025 14:02 до 15.09.2025 13:24
Основні параметри
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. Стельмаха в селищі Теплик, Вінницької області
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
4 393 041 грн.
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. Стельмаха в селищі Теплик, Вінницької області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. Стельмаха в селищі Теплик, Вінницької області
Очікувана вартість
4 393 041 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
21965,21
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
21 000
Аукціон
Cтарт аукціону
02.09.2025 13:39
Закінчення аукціону
02.09.2025 14:02
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. Свободи в селищі Теплик, Вінницької області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
23800, Україна, Вінницька область, селище Теплик, вул. Стельмаха
Дата постачання по
20.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Пропозиція:
4 392 108.96 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"
Пропозиція:
4 391 756.95 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 02.09.2025 13:39
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.08.2025 17:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
-
15.08.2025 12:50
-
15.08.2025 12:50
-
15.08.2025 12:50
-
15.08.2025 12:50
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Супрун
Електронна пошта
Телефон
+380677559347
Замовник
ЄДРПОУ
43940116
Повна назва
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТЕПЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
23800
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
селище Теплик
Адреса
вул. Незалежності, будинок 25
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. Стельмаха в селищі Теплик, Вінницької області
Період вимог/скарг з 08.09.2025 17:23 по 14.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 02.09.2025 14:02 по 10.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
08.09.2025 17:23
Повідомлення про рішення
02.09.2025 14:02
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 21:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 21:01
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Опис: 1. виявлені невідповідності: - невідповідність інформації наданої в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт відповідно до п.2.1. додатку 1 до ТД документам, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника, а саме: копія наказу про прийняття на посаду та/або копія трудової книжки (першої сторінки та сторінки з інформацією про працевлаштування), або копія цивільно-правової угоди/трудового договору (контракту), які підтверджують наявність правовідносин учасника з відповідними працівниками відповідно до п.2.2. додатку 1 до ТД (невідповідність посад в довідці і наказах); - відсутні посвідчення, видані уповноваженими органами (підприємствами)), що підтверджують проходження навчання та/або протокол (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці відповідно НПАОП 0.00-1.15-07, 0.00-1.62-12, 0.00-1.76-15, 0.00-1.75-15, 0.00-1.81-18, 0.00-1.80-18, 0.00-1.71-13, 0.00-1.83-18, 0.00-7.17-18, НПАОП 45.2-7.02-12, 63.21-1.01-09, 63.23-1.03-08 на керівний персонал учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт), головний інженер, виконавець робіт); - в довідці про виконання аналогічних* договорів (не менше двох) відповідно до п.3.1. додатку 1 до ТД міститься інформація про договір №352 від 25.08.2023 який має предмет закупівлі ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» - 45453000-7 – Капітальний ремонт і реставрація. Даний договір не є аналогічним у розумінні вимог тендерної документації; - відсутні копії своєї фінансової звітності за останній звітний період (з відміткою про прийняття управлянням державної статистики за місцем знаходження учасника, або квитанцією про подання), а саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий: - копію звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - надано забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарантія), яке оформлено не у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції» 2. посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: п.2.1 п.2.2. п.2.4.; п.3.1. п.3.2.; п.4.1 Додатку 1 до ТД; п.2 розділу ІІІ тендерної документації та Додаток 5 до ТД; 3. перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: - усунути невідповідність в інформації наданої в довідці про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт (№31/11 від 13.08.2025) та документах, що підтверджують працевлаштування фахівців учасника; - надати посвідчення, видані уповноваженими органами (підприємствами)), що підтверджують проходження навчання та/або протокол (витяг з протоколу) засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці керівного персоналу учасника (директор (або особа яка виконує керівні повноваження під час виконання робіт), головний інженер, виконавець робіт) які підтверджують знання з охорони праці відповідно до всіх нормативних документів, а саме: НПАОП 0.00-1.15-07, 0.00-1.62-12, 0.00-1.76-15, 0.00-1.75-15, 0.00-1.81-18, 0.00-1.80-18, 0.00-1.71-13, 0.00-1.83-18, 0.00-7.17-18, НПАОП 45.2-7.02-12, 63.21-1.01-09, 63.23-1.03-08; - надати довідку про виконання аналогічних* договорів (не менше двох), складену учасником за формою встановленою пунктом 3.1. додатку 2 до тендерної документації. * Аналогічним буде вважатись договір генерального підряду на виконання робіт з будівництва/реконструкції/капітального ремонту вулиць, який укладено із замовником у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та повністю виконано. Сума аналогічного договору має бути не менше 100% від очікуваної вартості цієї закупівлі (Класифікатор ДК аналогічного договору має відповідати предмету цієї закупівлі ДК 021:2015:45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь). Якщо учасником надається декілька договорів, сума кожного має бути не менша 100% від очікуваної вартості цієї закупівлі. Для підтвердження інформації, що зазначена у довідці, Учасник надає наступні документи: - аналогічні договори з усіма додатками та невід’ємними частинами до договору; - акти приймання виконаних будівельних робіт (форми КБ-2в) та довiдки про вapтicть виконаних будівельних робiт та витрати (форми КБ-3); - позитивні відгуки про надання послуг (виконання роботі), який має містити інформацію про номер та дату договору, назву об'єкту, суму договору, підтвердження, що на об'єкті виконано роботи в повному обсязі (виконано повний комплекс робіт), підтвердження, що роботи виконано якісно, із дотримання строків, підтвердження відсутності претензій та позовів; - надати копії своєї фінансової звітності за останній звітний період (з відміткою про прийняття управлянням державної статистики за місцем знаходження учасника, або квитанцією про подання), а саме: - копію Балансу (форма №1), з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий: - копію звіту про фінансові результати (форма №2) з підтвердженням (відміткою, квитанцією тощо) про прийняття відповідними органами, до яких він мав бути поданий; - надати забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності: до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції». Учасником надано забезпечення тендерної пропозиції (електронна банківська гарантія), яке оформлено не у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції».
Створено
05.09.2025 16:51
Надати до
06.09.2025 16:51
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:24 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.09.2025 17:23 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:24
Довідка НАЗК
15.09.2025 13:24
Повідомлення про рішення
08.09.2025 17:23
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-23-012134-a-c1
Очікує підписання
4 392 108.96 грн.
4 392 108.96 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. Свободи в селищі Теплик, Вінницької області
Номенклатура
Капітальний ремонт дорожнього покриття проїзної частини та тротуару по вул. Свободи в селищі Теплик, Вінницької області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 20 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТЕПЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Повна назва
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТЕПЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
43940116

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОРСТРОЙ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33819662

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 393 041 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТЕПЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380677559347
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
4 393 041 грн.
Період подання пропозицій
до 02.09.2025 00:00
Замовник:
ВІДДІЛ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА, ЗЕМЕЛЬНИХ ВІДНОСИН, МІСТОБУДУВАННЯ, АРХІТЕКТУРИ ТА РОЗВИТКУ ІНФРАСТРУКТУРИ ТЕПЛИЦЬКОЇ СЕЛИЩНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380677559347
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності