Закупівля Виконання робіт з модернізації приміщення відділення АТ Сенс Банк, за адресою м. Львів, вул. Стрийська, 48-Г від АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "СЕНС БАНК".
Лот 1. Розробка Робочого проекту та проведення комплексу загальнобудівельних і спеціалізованих робіт
Примітки
Виконання робіт з розробки Робочого проекту та модернізації приміщення відділення АТ Сенс Банк за адресою м. Львів, вул. Стрийська, 48 Г (комплекс загальнобудівельних і спеціалізованих робіт).
Очікувана вартість
7 708 668 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
38543,34
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виконання робіт з розробки Робочого проекту та модернізації приміщення відділення АТ Сенс Банк за адресою м. Львів, вул. Стрийська, 48 Г (комплекс загальнобудівельних і спеціалізованих робіт). Вказати загальну суму відповідно до Кошторисної документації
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська, 48 Г
Дата постачання з
18.08.2025 00:00
Дата постачання по
26.11.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати:
Аванс
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору сплачує Підряднику аванс в розмірі 50 % від загальної вартості Договору за умови надання Рахунку-фактури.
Порядковий номер:
1
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
По факту виконання підрядних робіт, вартість яких відповідає сумі сплаченого Замовником авансу, Підрядником складаються проміжні Акти приймання виконаних підрядних робіт за фактично виконані роботи. Замовник сплачує грошові кошти у розмірі 50 % від загальної ціни Договору окремими платежами, сума кожного з яких відповідає вартості виконаних робіт, зазначеної у відповідному проміжному Акті приймання виконаних підрядних робіт.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання Учасником подібного чи аналогічного за характером та видом договору по предмету тендеру
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 19:42
Спосіб підтвердження
Назва
Копії договорів зі всіма додатками (комерційну частину дозволяється заретушувати) АБО Листом(-ами) від компанії- клієнта (далі Відгук), детальні вимоги описані в Тендерній документації
Опис
Документально підтвердити копією договорів зі всіма додатками (комерційну частину дозволяється заретушувати) АБО Листом(-ами) від компанії- клієнта (далі Відгук) на кожний договір. Відгук має містити наступну інформацію*: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про успішне виконання договору, якість поставлених товарів, дотримання термінів виконання, відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов Договору, ПІБ підписанта, контактний телефон. Детальні вимоги описані в Тендерній документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 19:42
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка, складеній в довільній формі про підтвердження забезпечення персоналу при роботі на об'єкті та Довідку про фактичну кількість працівників за трудовими та цивільно – правовими договорами, а також звітності Додаток 4ДФ, поданих до ДПС у відповідності до вимог, викладених в Тендерній документації
Опис
Обов'язкова наявність (штат/субпідряд): електрик, монтажник; маляр, плиточник. Підтвердити забезпечення персоналу при роботі на об'єкті з виділенням виконробу в Довідці, складеній в довільній формі. Надати довідку про фактичну кількість працівників за трудовими та цивільно – правовими договорами станом на 01.07.2025, а також звітності (за період січень – червень 2025) Додаток 4ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (помісячно загальну кількість застрахованих (працюючих) осіб, що працювали за трудовими договорами (контрактами) (ознака 101), та за цивільно правовими договорами (ознака 102) та загальну суму нарахованого та виплаченого їх доходу (з наданням квитанції про прийняття звітності ДПС)).
Учасник повинен підтвердити обсяг доходу (виручки) за звітний період 2024 року
Опис
Копія Фінансової або податкової звітності за попередній рік (2024 рік), з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом). Річна податкова звітність, в залежності від системи оподаткування, на якої перебуває учасник.
ЛОТ 2: Влаштування цільноскляних перегородок та вхідних дверних блоків цільноскляних в алюмінієвому каркасі
Примітки
Виготовлення та монтаж цільноскляних перегородок, дверей, перегородок касових ОЗК згідно Робочого проекту для пристосування приміщення під відділення АТ Сенс Банк, за адресою м. Львів, вул. Стрийська, 48 Г
Очікувана вартість
2 662 312 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
13311,56
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Виготовлення та монтаж цільноскляних перегородок, дверей, перегородок касових ОЗК згідно Робочого проекту для пристосування приміщення під відділення АТ Сенс Банк, за адресою м. Львів, вул. Стрийська, 48 Г. Вказати загальну суму відповідно до Кошторисної документації
Код ДК 021:2015
45453000-7 -
Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Львівська область, Львів, вул. Стрийська, 48 Г
Дата постачання з
18.08.2025 00:00
Дата постачання по
26.11.2025 00:00
Умови оплати
Підписання договору
Тип оплати:
Аванс
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
Замовник протягом 10 (десяти) робочих днів з дати підписання Договору сплачує Підряднику аванс в розмірі 50 % від загальної вартості Договору за умови надання Рахунку-фактури.
Порядковий номер:
1
Виконання робіт
Тип оплати:
Пiсляоплата
Період:
10
робочі
днів
Розмір оплати:
50,0 %
Опис:
По факту виконання підрядних робіт, вартість яких відповідає сумі сплаченого Замовником авансу, Підрядником складаються проміжні Акти приймання виконаних підрядних робіт за фактично виконані роботи. Замовник сплачує грошові кошти у розмірі 50 % від загальної ціни Договору окремими платежами, сума кожного з яких відповідає вартості виконаних робіт, зазначеної у відповідному проміжному Акті приймання виконаних підрядних робіт.
Наявність документально підтвердженого досвіду виконання Учасником подібного чи аналогічного за характером та видом договору по предмету тендеру
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 19:42
Спосіб підтвердження
Назва
Копії договорів зі всіма додатками (комерційну частину дозволяється заретушувати) АБО Листом(-ами) від компанії- клієнта (далі Відгук), детальні вимоги описані в Тендерній документації
Опис
Документально підтвердити копією договорів зі всіма додатками (комерційну частину дозволяється заретушувати) АБО Листом(-ами) від компанії- клієнта (далі Відгук) на кожний договір. Відгук має містити наступну інформацію*: дату видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного Договору, а також інформацію про успішне виконання договору, якість поставлених товарів, дотримання термінів виконання, відсутності з боку Замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов Договору, ПІБ підписанта, контактний телефон. Детальні вимоги описані в Тендерній документації
Тип
Документ
Документи, що підтверджують кваліфікацію
Вимога
Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід.
Тип даних
Ознака
Значення, яке очікується
Так
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 19:42
Спосіб підтвердження
Назва
Довідка, складеній в довільній формі про підтвердження забезпечення персоналу при роботі на об'єкті та Довідку про фактичну кількість працівників за трудовими та цивільно – правовими договорами, а також звітності Додаток 4ДФ, поданих до ДПС у відповідності до вимог, викладених в Тендерній документації
Опис
Обов'язкова наявність (штат/субпідряд): електрик, монтажник; маляр, плиточник. Підтвердити забезпечення персоналу при роботі на об'єкті з виділенням виконробу в Довідці, складеній в довільній формі. Надати довідку про фактичну кількість працівників за трудовими та цивільно – правовими договорами станом на 01.07.2025, а також звітності (за період січень – червень 2025) Додаток 4ДФ до Податкового розрахунку сум доходу, нарахованого (сплаченого) на користь платників – фізичних осіб, і сум утриманого з них податку, а також сум нарахованого єдиного внеску (помісячно загальну кількість застрахованих (працюючих) осіб, що працювали за трудовими договорами (контрактами) (ознака 101), та за цивільно правовими договорами (ознака 102) та загальну суму нарахованого та виплаченого їх доходу (з наданням квитанції про прийняття звітності ДПС)).
Учасник повинен підтвердити обсяг доходу (виручки) за звітний період 2024 року
Опис
Копія Фінансової або податкової звітності за попередній рік (2024 рік), з відмітками про прийняття уповноваженим органом (або з наданням квитанції про прийняття звітності вищезазначеним органом). Річна податкова звітність, в залежності від системи оподаткування, на якої перебуває учасник.