Показати схожі тендери

Закупівля Касова термострічка від Сумський національний аграрний університет.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-012007-a
Id Tender 0dae5944428447eca4c9ece4574da48c
План UA-P-2025-07-23-014045-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.07.2025 19:32
Остання зміна 28.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
14 076 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
70.38 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 19:31 до 31.07.2025 19:24
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 19:31
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 19:31
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 19:24
до 22.08.2025 19:07
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 12:08
до 28.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 22.08.2025 19:07
-
Період уточнень
з 23.07.2025 19:31 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 19:31 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 19:24 до 22.08.2025 19:07
Період кваліфікації
з 31.07.2025 19:24 до 22.08.2025 19:07
Основні параметри
Касова термострічка
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
14 076 грн.
Касова термострічка
Назва предмета закупівлі
Касова термострічка
Очікувана вартість
14 076 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
70,38
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Касова термострічка 57 мм * 21 м
Код ДК 021:2015
30190000-7 - Офісне устаткування та приладдя різне
Кількість
1 200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
40021, Україна, Сумська область, м.Суми, вул. Герасима Кондратьєва, 160
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ГОВОРУНОВА НІНА МИКОЛАЇВНА"
Пропозиція:
13 920 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 19:32
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
23.07.2025 19:31
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ганна КОЛОДЧЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380970005642
Замовник
ЄДРПОУ
04718013
Повна назва
Сумський національний аграрний університет
Поштовий індекс
40021
Країна
Україна
Область або регіон
Сумська область
Населений пункт
м.Суми
Адреса
вул.Герасима Кондратьева, 160
Кваліфікація
Лот № 1 Касова термострічка
Період вимог/скарг з 07.08.2025 12:08 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 19:24 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
07.08.2025 12:08
Довідка НАЗК
07.08.2025 12:08
Повідомлення про рішення
31.07.2025 19:24
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 19:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 19:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Виявлені невідповідності 1. Учасник в складі тендерної пропозиції ненадав документ - копію листа-відгуку про виконання аналогічного договору; 2. Учасник в складі тендерної пропозиції надав документи «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам п. 47 Особливостей», який датований квітнем місяцем; 3. Учасник в складі тендерної пропозиції надав документи - «копію паспорта та ідентифікаційного номера» не завірені згідно з оригіналом відповідно до вимог закону; 4. Учасник в складі тендерної пропозиції надав документ «Відомості про учасника», який невідповідає встановленій формі відповідно до тендерної документації; 5. В тендерній пропозиції учасника відсутня копія свідоцтва про сплату єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку ; 6. Учасник в складі тендерної пропозиції надав гарантійний лист «Заходи щодо захисту довкулля», який не відповідає вимогам тендерної документації; 7. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Довідку щодо згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних»; 8. Учасник в складі тендерної пропозиції надав Довідку «Про санкції» яка невідповідає вимогам тендерної документації та датований квітнем місяцем ; 9. Учасник в складі тендерної пропозиції надав документ «Цінову пропозицію» не на фірмовому бланку учасника; 10. Учасник в складі тендерної пропозиції надав документи – копію виписки з ЄДР не завірену згідно з оригіналом відповідно до вимог закону; 11. Учасник в складі тендерної пропозиції надав довідку про те, що учасник не є громадянином росіїйської федерації , яка не відповідає вимогам тендерної документації; 12.Учасник в складі тендерної пропозиції ненадав, Довідку щодо погодження з істотними умовами договору, відповідно до п.4.5 додатку1 тендерної документації; 13. Учасник в складі тендерної пропозиції ненадав гарантійний лист щодо навантаження, доставка та розвантаження товару відповідно до вимоги зазначеної в додатку 1 п.4.9. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності 1) Додаток 1 до тендерної пропозиції 1.Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) 2) Додаток 1 до тендерної пропозиції 2.Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам п. 47 Особливостей. 3) Додаток 1 до тендерної пропозиції 3.1. Правомочність на укладення договору про закупівлю та підписання пропозиції 4) Додаток 1 до тендерної пропозиції 2. Відомості про учасника 5) Додаток 1 до тендерної пропозиції п.3. Відомості щодо сплати податків та зборів ( у разі наявності) 6) Додаток 1 до тендерної пропозиції п.4 Дотримання заходів із захисту довкілля 7) Додаток 1 до тендерної пропозиції 4.6. Надання згоди на використання інформації на виконання вимог Закону України «Про захист персональних даних» Додаток 3 до тендерної документації 8) Додаток 1 до тендерної пропозиції П.7. Інформацію, що учасник не перебуває під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів 9) Додаток 1 до тендерної пропозиції Додаток 4 до тендерної документації 10) Додаток 1 до тендерної пропозиції П.9. Відомості про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань 11) Додаток 1 до тендерної пропозиції п. 4.4 Виконавець надає гарантійний лист, що він не є: громадянином Російської Федерації/Республіки 12) Додаток1 до тендерної пропозиції 4.5. В складі тендерної пропозиції Учасник надає довідку про те, що ознайомлений з проектом договору, що включає в себе істотні (основні) умови договору, які зазначені в цій тендерній документації та погоджується з включенням їх до договору про закупівлю, якщо його пропозиція буде визнана найбільш економічно вигідною 13) Додаток 1 до тендерної пропозиції П. 4.9. Надати гарнтійний лист про те, що - Навантаження, доставка та розвантаження товару, що є предметом закупівлі здійснюється за рахунок Учасника (зазначити учасника) на адресу Замовника: 40021, Сумська обл., місто Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, будинок 160. Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 1. Надати копію листа-відгуку про виконання аналогічного договору 2. Надати Підтвердження відповідності УЧАСНИКА вимогам п. 47 Особливостей датованим поданням пропозиції. 3. Надати «копію паспорта та ідентифікаційного номера завірені згідно з оригіналом *(копії повинні бути завірені відповідно до вимог закону: «Згідно з оригіналом», назва посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, печатка за наявності). 4. Надати «Відомості про учасника» відповідно за встановленою формою тендерної документації 5. Надати копії свідоцтва про сплату єдиного податку або копія Витягу з реєстру платників єдиного податку завірену відповідно до вимог закону «Згідно з оригіналом» 6. Надати Довідку в довільній формі «заходи щодо захисту довкілля». 7. лист –згоду на обробку персональних даних відповідно до взірця (Додатку 3) тендерної документації. 8. Надати лист Про санкції» відповідно до зразка тендерної документації 9. Надати «Цінову пропозицію» відповідно до Додатку 4 та на фірмовому бланку учасника 10. Надати Копія Виписки/Витягу з ЄДР завірену відповідно до вимог закону «Згідно з оригіналом», назва посади, особистого підпису особи, яка засвідчує копію, її ініціалів та прізвища, печатка за наявності). 11. Надати гарнтійний лист відповідно до п.4.4 додатку 1 до тендерної пропозиції 12. Надати довідку відповідно до п.4.5 Додатку 1 тендерної документації 13. Надати гарнтійний лист про те, що - Навантаження, доставка та розвантаження товару, що є предметом закупівлі здійснюється за рахунок Учасника (зазначити учасника) на адресу Замовника: 40021, Сумська обл., місто Суми, вулиця Герасима Кондратьєва, будинок 160.
Створено
05.08.2025 16:44
Надати до
06.08.2025 16:44
Період вимог/скарг з 22.08.2025 19:07 по 28.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 22.08.2025 18:47 по 30.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Зміст
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
Документи кваліфікації
22.08.2025 19:07
Повідомлення про рішення
22.08.2025 18:47
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 19:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 19:31
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 076 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 19:24
Замовник:
Сумський національний аграрний університет
Контактний телефон:
+380970005642
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
14 076 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 19:24
Замовник:
Сумський національний аграрний університет
Контактний телефон:
+380970005642
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності