Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт приміщення їдальні 15 державної пожежно-рятувальної частини (м. Бобровиця) 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Чернігівській області за адресою: 17400, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Михайлівська, 101-А від 4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (4 ДПРЗ ГУ ДСНС УКРАЇНИ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ).
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-011853-a
Id Tender 4275869ef3ad4955b200f53f439785e8
План UA-P-2025-07-23-014058-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.07.2025 18:46
Остання зміна 12.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
266 889.61 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 334.45 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 18:43 до 31.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 18:43
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 18:43
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 10:00
до 06.08.2025 10:05
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.08.2025 10:05
до 12.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 06.08.2025 10:05
-
Період уточнень
з 23.07.2025 18:43 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 18:43 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 10:00 до 06.08.2025 10:05
Період кваліфікації
з 31.07.2025 10:00 до 06.08.2025 10:05
Основні параметри
Поточний ремонт приміщення їдальні 15 державної пожежно-рятувальної частини (м. Бобровиця) 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Чернігівській області за адресою: 17400, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Михайлівська, 101-А
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
266 889.61 грн.
Поточний ремонт приміщення їдальні 15 державної пожежно-рятувальної частини (м. Бобровиця) 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Чернігівській області за адресою: 17400, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Михайлівська, 101-А
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення їдальні 15 державної пожежно-рятувальної частини (м. Бобровиця) 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Чернігівській області за адресою: 17400, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Михайлівська, 101-А
Очікувана вартість
266 889.61 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1334,45
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт приміщення їдальні 15 державної пожежно-рятувальної частини (м. Бобровиця) 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Чернігівській області
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
17400, Україна, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Михайлівська, 101-А
Дата постачання по
10.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДІО-ДЕЛА КОНСТРАКШН"
Пропозиція:
262 574.75 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 18:46
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.07.2025 18:43
Проект договору
23.07.2025 18:43
-
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Тетяна Лобова
Електронна пошта
Телефон
+380463131743, +380682769343
Замовник
ЄДРПОУ
38189181
Повна назва
4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (4 ДПРЗ ГУ ДСНС УКРАЇНИ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ)
Поштовий індекс
16600
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м.Ніжин
Адреса
вул. Студентська, будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт приміщення їдальні 15 державної пожежно-рятувальної частини (м. Бобровиця) 4 державного пожежно-рятувального загону Головного управління ДСНС України у Чернігівській області за адресою: 17400, Чернігівська область, м. Бобровиця, вул. Михайлівська, 101-А
Період вимог/скарг з 06.08.2025 10:05 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 10:00 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника виявлено невідповідності в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі, а саме: відповідно до пункту 1.3 додатку 1 до тендерної документації зазначені наступні вимоги: «У складі тендерної пропозиції Учасник процедури закупівлі надає документи для підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору) не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або (вибрати один із варіантів або залишити обидва). довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасник шляхом завантаження необхідних документів 30 липня 2025 року о 20:00 у складі тендерної пропозиції надав: довідку № 10/29 від 29 липня 2025 року «про виконання аналогічного договору», з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 16/06 від 16 червня 2025 року, який було укладено учасником з ТОВ «БК Будмонтажцентр», а на підтвердження інформації яка зазначена у довідці про виконання аналогічного договору учасник не надав жодних підтверджуючих документів. Відповідно до абзацу 1 пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми.
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 18:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 18:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: пункт 1.3, додатку 1 до тендерної документації 1.3. Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічний договір може надаватися без додатків, специфікацій, додаткових угод тощо до аналогічного договору, які зазначені в ньому як невід’ємні частини договору. Їх відсутність не буде вважатись невідповідністю тендерної пропозиції учасника. На підтвердження досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) Аналогічним вважається договір такий самий за предметом закупівлі з урахуванням коду за Єдиним закупівельним словником ДК 021:2015, Учасник має надати: Приклад: 1.1.1. довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору). 1.1.2. не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. 1.1.3. копії/ю документів/а на підтвердження виконання не менше ніж одного договору, зазначеного в наданій Учасником довідці. або (вибрати один із варіантів або залишити обидва). Приклад: 1.2.1 довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). 1.2.2 лист-відгук (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору. Учасником на виконання вимоги пункту 1.3, додатку 1 до тендерної документації у складі тендерної пропозиції надано довідку № 10/29 від 29 липня 2025 року «про виконання аналогічного договору», з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 16/06 від 16 червня 2025 року, який було укладено учасником з ТОВ «БК Будмонтажцентр», а на підтвердження інформації яка зазначена у довідці про виконання аналогічного договору учасник не надав жодних підтверджуючих документів. Учаснику необхідно було надати у складі тендерної пропозиції відомість з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору № 16/06 від 16 червня 2025 року. або Договір № 16/06 від 16 червня 2025 року з копією документів на підтвердження виконання такого договору; або Відгук від ТОВ «БК Будмонтажцентр», про належне виконання договору № 16/06 від 16 червня 2025 року. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями документи та/або інформацію, які підтверджує відповідність учасника кваліфікаційним критеріям, а саме наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у вигляді (на власний розсуд): ? довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з обов’язковим наданням підтвердження виконання такого договору, підтвердженням вважається не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. або ? довідки в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного за предметом закупівлі договору з листом-відгуком (або рекомендаційний лист тощо) (не менше одного) від контрагента згідно з аналогічним договором, який зазначено в довідці та надано у складі тендерної пропозиції про належне виконання цього договору.
Створено
04.08.2025 16:08
Надати до
05.08.2025 16:08
Торги не відбулися
Очікувана вартість
266 889.61 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 10:00
Замовник:
4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (4 ДПРЗ ГУ ДСНС УКРАЇНИ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ)
Контактний телефон:
+380463131743, +380682769343
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
266 889.61 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 10:00
Замовник:
4 ДЕРЖАВНИЙ ПОЖЕЖНО-РЯТУВАЛЬНИЙ ЗАГІН ГОЛОВНОГО УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ (4 ДПРЗ ГУ ДСНС УКРАЇНИ У ЧЕРНІГІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ)
Контактний телефон:
+380463131743, +380682769343
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності