Показати схожі тендери

Закупівля Система радіоелектронної боротьби від УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-011318-a
Id Tender ea3949c05f964b6ca63bfe984c6d365f
План UA-P-2025-07-23-013535-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.07.2025 17:11
Остання зміна 01.08.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
258 928 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 294.64 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 17:11 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 17:11
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 17:11
до 28.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00
-
Період уточнень
з 23.07.2025 17:11 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 17:11 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00
Основні параметри
Система радіоелектронної боротьби
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
258 928 грн.
Система радіоелектронної боротьби
Назва предмета закупівлі
Система радіоелектронної боротьби
Очікувана вартість
258 928 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1294,64
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Система радіоелектронної боротьби
Код ДК 021:2015
35730000-0 - Електронні бойові комплекси та засоби радіоелектронного захисту
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
61052, Україна, м. Харків, вул. Полтавський Шлях, 20
Дата постачання по
30.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ДронХаб"
Пропозиція:
190 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталя Губіна
Електронна пошта
Телефон
+30577275359
Замовник
ЄДРПОУ
40108955
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
61052
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
місто Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ ПОЛТАВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 20
Кваліфікація
Лот № 1 Система радіоелектронної боротьби
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 00:00 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 17:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції Учасника були встановлені наступні невідповідності вимогам тендерної документації. Відповідно до вимог п. 9 Додатку № 3 до тендерної документації учасник повинен в складі його тендерної пропозиції подати інформацію в довільній формі (довідка або лист учасника) про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із обов’язковим зазначенням предмету договору, номера та дати укладення, назви, місцезнаходження контрагента, прізвища, імені, по батькові та номерів телефону контактних осіб замовника, якому здійснювалось постачання товару, що є предметом закупівлі; Станом на дату надання цієї інформації договір має бути виконаним, а зобов’язання учасника за ним – завершені. В порушення зазначеної вимоги, в складі тендерної пропозиції Учасника надано довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) від 29.07.2025 № 1329/07, в якій відсутня інформація про місцезнаходження контрагента, якому здійснювалось постачання товару, що є предметом закупівлі. Згідно з п. 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Відповідно до ч. 9 ст. 26 Закону, Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Виправлення вищевказаних невідповідностей не призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого Учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, відповідно застосування зазначеного механізму виправлення невідповідностей за 24 години є правомірним та таким, що передбачене Законом та Особливостями. Зважаючи на вищевикладене, для виправлення зазначених невідповідностей учасник ТОВ «ДронХаб» має протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей завантажити через електронну систему закупівель уточнені/нові інформацію та/або документи: 1) інформацію в довільній формі (довідка або лист учасника) про досвід виконання аналогічного за предметом закупівлі договору із обов’язковим зазначенням предмету договору, номера та дати укладення, назви, місцезнаходження контрагента, прізвища, імені, по батькові та номерів телефону контактних осіб замовника, якому здійснювалось постачання товару, що є предметом закупівлі.
Створено
01.08.2025 11:47
Надати до
02.08.2025 11:47
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
258 928 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+30577275359
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
258 928 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ПОЛІЦІЇ ОХОРОНИ В ХАРКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+30577275359
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності