Показати схожі тендери

Закупівля Adobe Creative Cloud for teams All Apps GOV (ДК 021:2015: 48320000-7 Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями) від ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-011076-a
Id Tender a56832e7142b416a8688d12f4ac7e16d
План UA-P-2025-07-23-011518-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.07.2025 16:56
Остання зміна 31.07.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
154 796.52 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 547.97 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 16:55 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 16:55
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 16:55
до 28.07.2025 00:00
Період уточнень
з 23.07.2025 16:55 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 16:55 до 28.07.2025 00:00
Основні параметри
Adobe Creative Cloud for teams All Apps GOV (ДК 021:2015: 48320000-7 Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями)
Планова закупівля на виконання вимог постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 “Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування” із змінами. Оголошення закупівлі на очікувану вартість згідно рапортів начальника центру оперативного зв’язку, електронних комунікацій та інформаційних технологій від 16.07.2025 року №Р-2660/47, від 21.07.2025 №Р-2731/47. Відповідно до роз’яснення Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 03 вересня 2020 року №3304-04/54160-06 “Щодо планування закупівель” Законом встановлено, що закупівля здійснюється відповідно до річного плану у разі: 1) виникнення нової чи додаткової потреби у товарах, роботах чи послугах, яку замовник не міг передбачити; 5) перерозподілу коштів, які було заплановано на закупівлю іншого(их) предмету(ів) закупівлі або фінансування інших видатків; 8) інших подібних випадках, замовник може вносити відповідні зміни до річного плану закупівель, шляхом створення нових та/або редагування/видалення існуючих рядків річного плану з інформацією про закупівлі.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
154 796.52 грн.
Adobe Creative Cloud for teams All Apps GOV (ДК 021:2015: 48320000-7 Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями)
Назва предмета закупівлі
Adobe Creative Cloud for teams All Apps GOV (ДК 021:2015: 48320000-7 Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями)
Примітки
Мова тендерної пропозиції - українська.
Очікувана вартість
154 796.52 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1547,97
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція Adobe Creative Cloud for teams All Apps GOV Subscription New MUE VIP MP Level 1 Number of days: 365
Код ДК 021:2015
48322000-1 - Пакети графічного програмного забезпечення
Кількість
3
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
28.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Послуг Виконавцю протягом семи робочих днів після їх приймання Замовником, у межах отриманого фінансування з Державного бюджету України. Розрахунок за надані Послуги здійснюється Замовником на підставі належним чином оформленого акту здачі-приймання послуг відповідно до статті 49 Бюджетного кодексу України. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривні в безготівковій формі.
Порядковий номер: 2
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 107 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Граничний строк надання Послуг Замовнику — “ 28 ” листопада 2025 року
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 16:56
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Анна Орлова
Електронна пошта
Телефон
+380432326461
Сайт:
https://vn.dsns.gov.ua/
Замовник
ЄДРПОУ
38635397
Повна назва
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Поштовий індекс
21021
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
м. Вінниця
Адреса
вул. 600-Річчя, буд. 11
Торги не відбулися
Очікувана вартість
154 796.52 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326461
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
154 796.52 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Контактний телефон:
+380432326461
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності