Показати схожі тендери

Закупівля Програмна продукція у вигляді онлайн-сервісів (ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів) разом з доступом до них: Microsoft 365 Business Standard від Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-010811-a
Id Tender 9bf27b96ac314701bc429a6ced706d26
План UA-P-2025-06-26-004838-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.07.2025 17:14
Остання зміна 19.08.2025 16:24
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
60 030 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
600.3 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 17:13 до 31.07.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 17:13
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 17:13
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 01.08.2025 12:28
до 06.08.2025 12:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.08.2025 12:31
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.08.2025 12:31
до 19.08.2025 16:24
Період уточнень
з 23.07.2025 17:13 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 17:13 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 01.08.2025 12:28 до 06.08.2025 12:31
Період кваліфікації
з 01.08.2025 12:28 до 06.08.2025 12:31
Основні параметри
Програмна продукція у вигляді онлайн-сервісів (ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів) разом з доступом до них: Microsoft 365 Business Standard
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
60 030 грн.
Програмна продукція у вигляді онлайн-сервісів (ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів) разом з доступом до них: Microsoft 365 Business Standard
Назва предмета закупівлі
Програмна продукція у вигляді онлайн-сервісів (ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів) разом з доступом до них: Microsoft 365 Business Standard
Очікувана вартість
60 030 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
600,3
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
01.08.2025 11:59
Закінчення аукціону
01.08.2025 12:28
Позиція
Опис предмета закупівлі
Програмна продукція у вигляді онлайн-сервісів (ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів) разом з доступом до них: Microsoft 365 Business Standard.
Код ДК 021:2015
48310000-4 - Пакети програмного забезпечення для створення документів
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
01135, Україна, м. Київ, проспект Перемоги, 14
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості ПП, що поставляється за заявкою Замовника, здійснюється Замовником на підставі виставленого Постачальником рахунку та протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дня підписання Замовником акту прийому-передачі. Оплата вартості ПП здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Постачальника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Проект договору
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "ЛанТек"
Пропозиція:
51 915 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "СМАРТ БІЗНЕС"
Пропозиція:
49 500 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "САЙНТІС ЮА"
Пропозиція:
49 499 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 01.08.2025 11:59
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
24.07.2025 19:21
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Трушкова Наталія
Електронна пошта
Телефон
380939361292
Замовник
ЄДРПОУ
34963949
Назва (англійською мовою)
State Enterprise "Industry Center for Digitalization and Cybersecurity"
Повна назва
Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки"
Повна назва (англійською мовою)
State Enterprise "Industry Center for Digitalization and Cybersecurity"
Поштовий індекс
01135
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
проспект Перемоги, 14
Кваліфікація
Лот № 1 Програмна продукція у вигляді онлайн-сервісів (ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів) разом з доступом до них: Microsoft 365 Business Standard
Період вимог/скарг з 06.08.2025 12:31 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 12:28 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.08.2025 12:31
Довідка НАЗК
06.08.2025 12:30
Повідомлення про рішення
01.08.2025 12:28
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: У відповідності до вимог тендерної документації, а саме: 1. «Програмне забезпечення, яке запропоновує Учасник, повинно бути ліцензованим. Для підтвердження ліцензування, Учасник у складі своєї пропозиції повинен надати лист від виробника продукції або його офіційного представника на території України, а в разі його відсутності — від офіційного дистриб’ютора, в якому міститься інформація про виробника програмної продукції та можливість Учасника офіційно поставляти програмну продукцію виробника. Лист повинен бути адресований Замовнику, містити назву предмета закупівлі та посилання на номер оголошення.» (Додаток 5). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано лист від ТОВ «АНП Проміс Україна» про те, що дане товариство є офіційним дистриб’ютором програмної продукції корпорації Microsoft. Після перегляду на офіційних ресурсах Microsoft інформації про ТОВ «АНП Проміс Україна», як офіційного представника або дистриб’ютор Microsoft в Україні, такої інформації не знайдено. 2. Частина 2 статті 16 Закону передбачає, що Замовник установлює один або декілька кваліфікаційних критеріїв, а при проведенні процедури торгів з обмеженою участю — усі кваліфікаційні критерії відповідно до статті 16 Закону. Одним із таких критеріїв є наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (далі — критерій). Таким чином, відповідно до тендерної документації, а саме Додатку 3 Учасником необхідно було надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Учасник надав інформацію (довідка, договір, спеціфікація до договору, акт прийому-передачі програмного продукту) на постачання невиключених обмежених прав (ліцензій) на використання програмних продуктів – Visio Plan 2 – P1Y – Annual (Код ДК 021:2015 - 48320000-7 «Пакети програмного забезпечення для роботи з графікою та зображеннями). Згідно з наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження Порядку визначення предмета закупівлі» від 15.04.2020 № 708 предмет закупівлі визначається відповідно до Закону із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», що затверджений наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23.12.2015 № 1749, а також особливості визначення предмета закупівлі для окремих товарів, робіт і послуг. Відповідно до пункту 3 розділу І Порядку предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 та 34 частини 1 статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника. Отже, аналогічний договір — це договір, який відповідає предмету закупівлі за четвертою цифрою ДК 021:2015, якщо інше не зазначено в умовах документації. На підставі вищезазначеного, для усунення зазначених невідповідностей Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями наступну інформацію та/або документи: 1. Лист від Microsoft на ім’я організації, яка видала поточний лист (ТОВ «АНП Проміс Україна»), у якому підтверджується її статус як офіційного партнера, представника чи дистриб’ютора Microsoft в Україні. У листі має бути вказано, що дана організація має повноваження офіційно підтверджувати ліцензійність та можливість поставки програмного забезпечення Microsoft. 2. Надати інформацію про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного* (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) на постачання Програмної продукції у вигляді онлайн-сервісів разом з доступом до них: Microsoft 365 Business Standard» - Код ДК 021:2015 - 48310000-4 «Пакети програмного забезпечення для створення документів». Ненадання належних підтверджень у встановлений строк буде підставою для відхилення пропозиції Учасника відповідно до вимог тендерної документації.
Створено
04.08.2025 17:20
Надати до
05.08.2025 17:20
Договір
UA-2025-07-23-010811-a-a1
Підписаний і діє
Номер
21-ГЦЦК/2025
59 398.8 грн.
49 499 грн.
З ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
20 (штуки)
Програмна продукція у вигляді онлайн-сервісів (ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів) разом з доступом до них: Microsoft 365 Business Standard.
Номенклатура
Програмна продукція у вигляді онлайн-сервісів (ДК 021:2015 - 48310000-4 Пакети програмного забезпечення для створення документів) разом з доступом до них: Microsoft 365 Business Standard.
Кількість
20
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
494.99
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки"
Повна назва
Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34963949

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "САЙНТІС ЮА"
Повна назва
ТОВ "САЙНТІС ЮА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44882878

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 16:24
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
60 030 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 08:00
Замовник:
Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки"
Контактний телефон:
380939361292
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
60 030 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 08:00
Замовник:
Державне підприємство "Галузевий центр цифровізації та кібербезпеки"
Контактний телефон:
380939361292
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності