Показати схожі тендери

Закупівля Електротехнічні обстеження та випробування мереж і обладнання за кодом ДК 021:2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань від Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-010570-a
Id Tender eb559aede501457e992aa2cc3801f366
План UA-P-2025-07-23-012080-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.07.2025 16:46
Остання зміна 16.09.2025 13:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
300 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 16:44 до 19.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 16:44
до 16.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 16:44
до 16.08.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 19.08.2025 14:46
-
Залишилось 3 днів 14 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 25.08.2025 17:04
до 21.09.2025 00:00
Період уточнень
з 23.07.2025 16:44 до 16.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 16:44 до 16.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 19.08.2025 14:46
Основні параметри
Електротехнічні обстеження та випробування мереж і обладнання за кодом ДК 021:2015:71630000-3 - Послуги з технічного огляду та випробовувань
Мова тендерної пропозиції – українська. Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад іншою мовою. Визначальним є текст, викладений українською мовою.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
300 000 грн.
Електротехнічні обстеження та випробування мереж і обладнання
Назва предмета закупівлі
Електротехнічні обстеження та випробування мереж і обладнання
Очікувана вартість
300 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
19.08.2025 14:23
Закінчення аукціону
19.08.2025 14:46
Позиції закупівлі 3
Позиція : №1 1 (послуга)
Перевірка блискавкозахисту та заземлень електроустаткування на 39 об'єктах (при 71 комерційній точці обліку) Замовника
Опис предмета закупівлі
Перевірка блискавкозахисту та заземлень електроустаткування на 39 об'єктах (при 71 комерційній точці обліку) Замовника
Код ДК 021:2015
71632000-7 - Послуги з технічних випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №2 1 (послуга)
Вимір опору ізоляції на кабельних та інших лініях напругою до 1 кВ
Опис предмета закупівлі
Вимір опору ізоляції на кабельних та інших лініях напругою до 1 кВ
Код ДК 021:2015
71632000-7 - Послуги з технічних випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Позиція : №3 1 (послуга)
Виміри повного опору ланцюга «фаза-нуль»
Опис предмета закупівлі
Виміри повного опору ланцюга «фаза-нуль»
Код ДК 021:2015
71632000-7 - Послуги з технічних випробувань
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
76011, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Ботанічна, 2
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Оплата вартості наданих Виконавцем та прийнятих Замовником Послуг здійснюється Замовником упродовж 45 (сорока п’яти) календарних днів з дати підписання уповноваженими особами Сторін відповідного Акта приймання-передачі наданих послуг та на підставі наданого Виконавцем рахунку-фактури для оплати послуги.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ЕНЕРГОЕКСПЛУАТАЦІЯ"
Пропозиція:
180 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП Боден
Пропозиція:
179 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 19.08.2025 14:23
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
14.08.2025 15:28
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Даниловський Вадим Леонідович
Електронна пошта
Телефон
380503731867, 380342759261
Замовник
ЄДРПОУ
32360815
Назва (англійською мовою)
Ivano-Frankivskvodoekotekhprom Utility
Повна назва
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Повна назва (англійською мовою)
Ivano-Frankivskvodoekotekhprom Utility
Поштовий індекс
76011
Країна
Україна
Область або регіон
Івано-Франківська область
Населений пункт
Івано-Франківськ
Адреса
вулиця Ботанічна, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Електротехнічні обстеження та випробування мереж і обладнання
Період вимог/скарг з 25.08.2025 17:04 по 31.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 19.08.2025 14:46 по 27.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
25.08.2025 17:04
Довідка НАЗК
25.08.2025 17:04
Повідомлення про рішення
19.08.2025 14:46
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. В пункті 1 частини І Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалася довідка, яка містить відомості про учасника (за зразком). Учасником надана така довідка, але з невідповідностями, а саме: в підпункті 1.8 Довідки не зазначена контактна особа із зазначенням ПІБ, номера контактного телефону і E-mail. 2. В пункті 5 частини І Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалось надання виписки з протоколу зборів засновників або копії протоколу зборів засновників про призначення керівника учасника, або у випадку їх відсутності – інший чинний документ про призначення керівника учасника. Учасником не наданий відповідний документ. 3. В пункті 6 частини І Додатку 1 до тендерної документації Учасника зобов’язано документально підтвердити свій статус платника/неплатника ПДВ. В тендерній пропозиції відсутній такий документ. 4. В пункті 1.1 частини ІІ Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалася інформативна довідка про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного предмету закупівлі договору. Така довідка надана Учасником, але з невідповідностями, тобто в даній довідці в колонці 2 не вказані контактні дані уповноваженої на виконання такого договору особи, а також у колонці 5 не вказані відсотки виконання договору. 5. В пункті 2.1 частини ІІ Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалася довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше чотирьох), які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складена учасником за встановленою замовником формою. Учасником не надано даної довідки, а також не надані документи, що підтверджують досвід роботи працівників. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно: 1. Надати довідку, яка містить відомості про учасника (за зразком Додатку 1 до тендерної документації) з вказаною контактною особою (ПІБ, номер телефону, E-mail). 2. Надати виписку з протоколу зборів засновників про призначення керівника учасника або копію протоколу зборів засновників про призначення керівника учасника, а у разі їх відсутності – інший чинний документ про призначення керівника. 3. Документально підтвердити статус платника/неплатника ПДВ. 4. Надати інформативну довідку про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного предмету закупівлі договору, а саме: вказати в 2 колонці контактні дані уповноваженої на виконання такого договору особи, а в колонці 5 – відсотки виконання договору. 5. Надати довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше чотирьох), які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складена учасником за формою Додатку 1 тендерної документації, а також надати документи, що підтверджують досвід роботи працівників. Вимоги затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи № 266-т від 22.08.2025 р
Створено
22.08.2025 13:04
Надати до
23.08.2025 13:04
Період вимог/скарг з 15.09.2025 13:58 по 21.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 12.09.2025 11:19 по 20.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:56
Повідомлення про рішення
12.09.2025 11:19
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пунктом 2.1 частини ІІ Додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалась довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації (не менше чотирьох), які мають необхідні знання та досвід, та які будуть залучені до виконання робіт, що є предметом закупівлі, складена учасником за встановленою замовником формою з пітверджуючими документами. Разом з тим, відповідно до вимог Документації документом, що підтверджують досвід роботи визначено саме трудова книжка/витяг з трудової книжки/Договір ЦПХ. У складі Пропозиції Переможця щодо працівника Маритчак М.Б. відсутні саме трудова книжка/витяг з трудової книжки/Договір ЦПХ. 2. Пунктом 2.1. частини ІІ Додатку 1 до Тендерної документації вимагалось надання Протоколу засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці у відповідності до вимог п. 3.13. НПАОП 0.00-4.12-05 для осіб, які будуть залучені до виконання робіт. Протокол засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці стосовно 4 працівників відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника. 3. Додатком 4 Технічного завдання до закупівлі встановлено «Перелік документів, що надаються Учасником у складі тендерної пропозиції», зокрема: «Посвідчення про проходження навчання з перевірки знань з питань пожежної безпеки та охорони праці чинних на період виконання надання послуг заявлених в закупівлі мінімум для 4-ьох працівників (враховуючи кількість об'єктів, масштаби робіт та терміни виконання)» У складі Пропозиції Переможця відсутні посвідчення про проходження навчання з перевірки знань з питань пожежної безпеки та охорони праці саме щодо мінімум для 4-ьох працівників. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно: 1. Подати трудову книжку / витяг з трудової книжки /договір ЦПХ на працівника Маритчак М.Б. для підтвердження його досвіду роботи; 2. Надати протоколи засідання комісії з перевірки знань з питань охорони праці стосовно щонайменше 4 працівників, залучених до виконання робіт, У разі проходження навчання працівниками на підприємстві (а не в навчальному комбінаті або в органах Держпраці) – надати документи, що підтверджують легітимність роботи такої комісії з перевірки знань у відповідності до вимог тендерної документації). 3. Надати посвідчення про проходження навчання і перевірку знань з питань пожежної безпеки та охорони праці для щонайменше 4 працівників, що відповідає вимогам документації. Вимоги затверджені протокольним рішенням уповноваженої особи № 273-т від 12.09.2025 р.
Створено
12.09.2025 14:04
Надати до
13.09.2025 14:04
Період розгляду тендерної пропозиції з 15.09.2025 13:58 по 23.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
15.09.2025 13:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 16:42
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Перелік виявлених невідповідностей: 1. Пунктом 4 Розділу IV Додатку 1 Тендерної документації встановлено вимогу: «Учасник повинен підтвердити наявність власної або залученої виїзної електротехнічної лабораторії, яка буде використовуватись при наданні послуг, що є предметом закупівлі». Учасником надано документи на електротехнічну лабораторію, яка розташована за юридичною адресою у м. Київ на проспекті Маяковського, 1-В, кВ.113, проте жодним чином не підтверджено наявність виїзної лабораторії, яка буде використовуватись при наданні послуг в місті Івано-Франківську, що є предметом закупівлі. Отже Учасником не підтверджена вимога Тендерної документації. 2. Пунктом 4 розділу IV Додатку 1 до тендерної документації вимагалось надання учасниками закупівлі щорічного наглядового аудиту, який підтверджував би дію Свідоцтва про визнання вимірювальних можливостей на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 у 2025 році. Моніторинг (аудит) системи керування вимірюваннями на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 був проведений ДП «Київоблстандартметрологія» з видачею відповідного Звіту 08 квітня 2024 року у відповідності до Свідоцтва № 06-0011/2023 від 10.03.2023 р. Тобто через рік після видачі зазначеного Свідоцтва. Проте у 2025-му році такий аудит не проводився. Це підтверджується Інформаційною довідкою (вих. № 11 від 18.08.2025 р), наданою у складі тендерної пропозиції Учасника. Отже наявна невідповідність тендерної пропозиції вимогам тендерної документації. Для усунення зазначених невідповідностей Учаснику у строк, визначений Особливостями, необхідно: 1. Підтвердити наявність власної або залученої виїзної електротехнічної лабораторії, яка буде використовуватись при наданні послуги, що є предметом даної закупівлі, на об'єктах замовника. А також, для підтвердження технічної спроможності виїздної лабораторії, надати один із документів, визначених пунктом 4 розділу IV Додатку 1 до тендерної документації. 2 У випадку, якщо для підтвердження технічної спроможності виїздної лабораторії буде надано Свідоцтво про визнання вимірювальних можливостей на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005, видане акредитованим органом раніше 2025 року, то необхідно документально підтвердити проведення щорічного наглядового аудиту системи керування вимірюваннями на відповідність вимогам ДСТУ ISO 10012:2005 у 2025-му році. Дані вимоги затверджені протокольним рішенням УО №275-т від 15.09.2025р.
Створено
15.09.2025 14:04
Надати до
16.09.2025 14:04
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Контактний телефон:
380503731867, 380342759261
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
300 000 грн.
Період подання пропозицій
до 19.08.2025 00:00
Замовник:
Комунальне підприємство "Івано-Франківськводоекотехпром"
Контактний телефон:
380503731867, 380342759261
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності