Показати схожі тендери

Закупівля Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт багатофункціональних пристроїв, принтерів, офісної техніки за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки від Міністерство фінансів України.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-010458-a
Id Tender 263bb001ba364f2c9216fc6ba8fd2a79
План UA-P-2025-06-23-005986-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.07.2025 16:27
Остання зміна 13.08.2025 16:37
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
652 576 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
6 525.76 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 16:27 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 16:27
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 16:27
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 14:39
до 04.08.2025 11:46
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 04.08.2025 11:46
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 04.08.2025 11:46
до 13.08.2025 16:37
Період уточнень
з 23.07.2025 16:27 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 16:27 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 14:39 до 04.08.2025 11:46
Період кваліфікації
з 31.07.2025 14:39 до 04.08.2025 11:46
Основні параметри
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт багатофункціональних пристроїв, принтерів, офісної техніки за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
652 576 грн.
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт багатофункціональних пристроїв, принтерів, офісної техніки за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Назва предмета закупівлі
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт багатофункціональних пристроїв, принтерів, офісної техніки за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Очікувана вартість
652 576 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
6525,76
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.07.2025 14:16
Закінчення аукціону
31.07.2025 14:39
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт багатофункціональних пристроїв, принтерів, офісної техніки
Код ДК 021:2015
50313000-2 - Технічне обслуговування і ремонт копіювально-розмножувальної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
04107; 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Отто Шмідта, 26; вул. Межигірська, 11.
Дата постачання по
24.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
Пропозиція:
607 275.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "В.М."
Пропозиція:
613 446 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.07.2025 14:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 16:27
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Когутюк Віталій Юрійович
Електронна пошта
Телефон
380442065783
Замовник
ЄДРПОУ
00013480
Повна назва
Міністерство фінансів України
Поштовий індекс
01008
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Грушевського, 12/2
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт багатофункціональних пристроїв, принтерів, офісної техніки за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки
Період вимог/скарг з 04.08.2025 11:46 по 10.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 14:39 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
1. Визначити учасника ТОВ «Інфотрейд» переможцем процедури закупівлі «відкриті торги з особливостями» за предметом закупівлі «Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт багатофункціональних пристроїв, принтерів, офісної техніки за кодом ДК 021:2015: 50310000-1 Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки» (номер оголошення UA-2025-07-23-010458-a), та прийняти рішення про намір укласти договір про закупівлю згідно з Законом та Особливостями.
Документи кваліфікації
04.08.2025 11:47
Довідка НАЗК
04.08.2025 11:46
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.07.2025 14:39
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 16:27
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
– перелік виявлених невідповідностей: при перевірці завантажених учасником файлів «sign - 2025-07-31T151459.823» (із назвою файлу в електронній системі закупівель «Електронний підпис») на сайті Центрального засвідчувального органу Міністерства цифрової трансформації України за посиланням: https://czo.gov.ua/verify виявлено, що тендерна пропозиція підписана удосконаленим (незахищеним) електронним підписом, про що свідчить результат перевірки підпису, а саме: «…Результат перевірки підпису: Підписувач: Насібуллін Ігор Фанілович; … Тип носія особистого ключа: НЕЗАХИЩЕНИЙ;… Тип підпису: УДОСКОНАЛЕНИЙ», що свідчить про невідповідність вимозі п. 2 розділу ІV. «Інша інформація, вимоги» тендерної документації. – посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: положеннями п. 2 розділу ІV. «Інша інформація, вимоги» тендерної документації установлено зокрема вимогу, що уповноважена особа учасника, яка має право підпису тендерної пропозиції, повинна накласти на тендерну пропозицію кваліфікований електронний підпис (КЕП) (тип носія особистого ключа повинен бути захищений (ЗНКІ), а тип підпису – кваліфікований). – перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: для усунення такої невідповідності уповноважена особа учасника, яка має право підпису тендерної пропозиції, ПОВИННА НАКЛАСТИ КВАЛІФІКОВАНИЙ ЕЛЕКТРОННИЙ ПІДПИС (КЕП) на тендерну пропозицію (тип носія особистого ключа повинен бути ЗАХИЩЕНИЙ (ЗНКІ), а тип підпису – КВАЛІФІКОВАНИЙ).
Створено
01.08.2025 10:51
Надати до
02.08.2025 10:51
Договір
UA-2025-07-23-010458-a-c1
Підписаний і діє
Номер
13110-05/159
607 275.6 грн.
506 063 грн.
З ПДВ
Підписано
11.08.2025
Строк дії договору з
11.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт багатофункціональних пристроїв, принтерів, офісної техніки
Номенклатура
Послуги із технічного обслуговування, поточний ремонт багатофункціональних пристроїв, принтерів, офісної техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 24 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Міністерство фінансів України
Повна назва
Міністерство фінансів України
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
00013480

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "Інфотрейд"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
30969602

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.08.2025 16:37
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
652 576 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
Міністерство фінансів України
Контактний телефон:
380442065783
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
652 576 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
Міністерство фінансів України
Контактний телефон:
380442065783
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності