Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-009942-a
Id Tender 7ecf6b412d99435b8100e45ee94c9368
План UA-P-2025-07-23-010955-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.07.2025 22:01
Остання зміна 10.09.2025 14:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
104 647 766.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
523 238.83 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 22:00 до 07.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 22:00
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 22:00
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 08:00
до 27.08.2025 16:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 16:15
до 02.09.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 27.08.2025 16:15
до 10.09.2025 14:06
Період уточнень
з 23.07.2025 22:00 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 22:00 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 08:00 до 27.08.2025 16:15
Період кваліфікації
з 07.08.2025 08:00 до 27.08.2025 16:15
Основні параметри
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Обсяг робіт визначено у Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
104 647 766.4 грн.
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
104 647 766.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
523238,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
523 238.83
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79067, Україна, Львівська область, Львів, вул. Тракт Глинянський, 151-Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 14 календарних днів за умови поступлення коштів на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Пропозиція:
94 941 340.87 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 22:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шупер Олена
Електронна пошта
Телефон
380987728411
Замовник
ЄДРПОУ
02144743
Назва (англійською мовою)
Upravlinnya osvitnoyi infrastrukturi departamentu osviti ta kulturi Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Upravlinnya osvitnoyi infrastrukturi departamentu osviti ta kulturi Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Ринок, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 27.08.2025 16:15 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 08:00 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 16:15
Довідка НАЗК
27.08.2025 16:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.08.2025 19:01
Електроний протокол про продовження строку
14.08.2025 18:54
documentType.award.eligibilityDocuments
07.08.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 22:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 22:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 04.09.2025. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
Дата продовження строку розгляду
14.08.2025 19:00
Дата кінця розгляду
05.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей 1.1. У довідці учасника № 857 від 04.08.2025 р. «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (форма 1, перелік обладнання) у пункті 1.59 у графі «Назва техніки» зазначено навантажувач фронтальний, проте у графі «Зазначення належності» вказано «надання послуг оренди». Водночас у графі «Документ, що підтверджує належність» зазначено «власність ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», що також підтверджується поданими документами. Таким чином, наявна суперечність між даними довідки та підтвердними документами. 1.2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» подано лише витяги з протоколів перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки, охорони праці, цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях та з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями, без надання самих протоколів, які вимагаються тендерною документацією. 1.3. У довідці № 855 від 04.08.2025 р. «Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору» та у листі-відгуку щодо договору № 207 буд.сад.-23 від 06.04.2023 р. зазначено суму виконання – 6 088 946,27 грн, яка не відповідає даним актам виконаних робіт. Аналогічна невідповідність зафіксована й щодо договору № 207 буд.сад.-23/2 від 16.11.2023 р.: у відгуку та актах виконаних робіт сума становить 1 944 642,76 грн, тоді як у довідці № 855 від 04.08.2025 р. вказана інша сума – 1 973 616,78 грн. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності встановленим замовником кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Підпункт 1.1. «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідність критерію підтверджується поданням довідки за формою 1 із зазначенням належності техніки («власна» або «право користування» – договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством), а також документів, що підтверджують право власності чи користування обладнанням та матеріально-технічною базою. 2. Підпункт 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідність критерію підтверджується довідкою за формою 2 та наданням у складі тендерної пропозиції таких документів: • підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); • підтвердження перевірки знань з охорони праці не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); • підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту); • підтвердження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями як мінімум двох працівників учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки V (до 1000В). 3. Підпункт 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідність критерію підтверджується поданням довідки за формою 3 із зазначенням суми виконання аналогічних договорів, а також: • документів, які підтверджують виконання робіт за кожним із наданих договорів (акти виконаних робіт, сертифікати прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів); • не менше двох позитивних відгуків замовників про успішне та якісне виконання робіт за договорами, зазначеними у довідці. Відгуки повинні бути оформлені належним чином, містити повне найменування замовника, вихідний номер і дату їх оформлення, а також посилання на номер і дату укладення договору, предмет договору та суму виконаних робіт. 3. Перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1.Надати виправлену довідку № 857 від 04.08.2025 р. «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (форма 1 додаток 1 до тендерної документації) із уточненням інформації у підпункті 1.59 цієї довідки щодо навантажувача фронтального — із правильним зазначенням у графі «Зазначення належності»: «власність» або «оренда» (відповідно до підтвердних поданих документів у складі тендерної пропозиції). У разі, якщо техніка перебуває в оренді, додатково надати документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою. 3.2. Надати чинні протоколи перевірки знань щонайменше на двох працівників, зазначених у довідці № 856 від 04.08.2025 р. «З інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації», за кожним із напрямів: • з питань охорони праці; • з питань пожежної безпеки; • з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях; • з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями — із зазначенням групи з електробезпеки V (до 1000 В). 3.3. Надати виправлену довідку за № 855 від 04.08.2025 р. «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (форма 3 додаток 1 до тендерної документації) з достовірною інформацією щодо суми виконання договорів № 207 буд.сад.-23 від 06.04.2023 р. та № 207/23-2 від 16.11.2023 р., узгодженою з актами виконаних робіт та листами-відгуками замовників. У разі розбіжностей — надати оновлені листи-відгуки контрагентів із зазначенням фактичних сум виконання цих договорів та/або відповідні акти виконаних робіт. Суми виконаних робіт за вказаними договорами мають відповідати даним, зазначеним у довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», листах-відгуках замовників та актах виконаних робіт. У разі наявності розбіжностей необхідно надати обґрунтований лист-пояснення.
Створено
25.08.2025 17:41
Надати до
26.08.2025 17:41
Договір
UA-2025-07-23-009942-a-c1
Підписаний і діє
Номер
14-25
94 941 340.87 грн.
79 117 784.06 грн.
З ПДВ
Підписано
08.09.2025
Строк дії договору з
08.09.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Номенклатура
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Повна назва
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02144743

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Повна назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40266233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
10.09.2025 14:06
-
Додатки до договору
10.09.2025 12:29
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
09.09.2025 18:08
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
09.09.2025 17:50
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-10-07-000013
Дата створення проекту
07.10.2025 14:48
Статус
порушення не виявлені
Дата публікації моніторингу
07.10.2025 15:14
Дата публікації висновку про результати
23.10.2025 16:33
Дата завершення усунення порушень
29.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
29.10.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 297-02-35
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Західний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 32) 235-88-91
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40479801
Назва
Західний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Львів
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ НАКАЗ 07.10.2025 № 226 Львів Про початок моніторингу процедур закупівель/закупівель Відповідно до статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з врахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23. НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель/закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель/закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. Начальник Роман КРОЛЯК Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 07.10.2025 № 226. Витяг з переліку процедур закупівель/закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі/закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі/закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2025-07-23-009942-a, 23.07.2025. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Начальник відділу контролю у сфері закупівель Надія ЯРЕМА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
07.10.2025 00:00
Документи рішення
07.10.2025 15:14
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу процедури закупівлі та інформація про результати моніторингу процедури закупівлі в розрізі стадій проведення процедури закупівлі: 21 жовтня 2025 року. Предметом аналізу закупівлі були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності тендерної документації вимогам Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (у чинній для досліджуваної процедури закупівлі редакції, далі – Особливості №1178); правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції учасника; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік (UA-P-2025-07-23-010955-a); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерну документацію Замовника; реєстр отриманих тендерних пропозицій; протокол розкриття тендерної пропозиції; протокольні рішення уповноваженої особи Замовника від 14.08.2025 №41 (щодо продовження строку дії розгляду тендерної пропозиції та від 27.08.2025 №43 (щодо визначення переможця процедури закупівлі); тендерну пропозицію ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ»; опубліковане повідомлення з вимогами про усунення невідповідностей у тендерній пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» та опубліковані цим учасником документи на усунення таких невідповідностей; повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; оприлюдненні ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» як переможцем тендеру документи після оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю; договір про виконання підрядних робіт від 08.09.2025 №14-25, додаткову угоду від 08.09.2025 №1 до вказаного договору, а також повідомлення про внесення змін до договору, опубліковане разом з такою додатковою угодою; опубліковані під час моніторингу Замовником пояснення та документи на запити органу державного фінансового контролю.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю; відповідності тендерної документації вимогам Закону та Особливостей №1178; правильності заповнення документів, що оприлюднюються відповідно до Закону та Особливостей №1178; розгляду тендерної пропозиції учасника; надання переможцем тендеру документів; укладення договору про закупівлю та його оприлюднення; відповідності умов укладеного договору вимогам тендерної документації та тендерній пропозиції переможця тендеру; внесення змін до договору про закупівлю – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
21.10.2025 00:00
Дата публікації
23.10.2025 16:33
Документи висновку
23.10.2025 16:33
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 10.10.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-07-23-009942-a, яка проведена Управлінням освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. Зокрема, під час моніторингу досліджується питання розміщення та оприлюднення інформації про закупівлю. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступних питань: 1. Надати інформацію та відповідні документи (проєктно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати посилання на сторінку веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення). Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
10.10.2025 16:56
Орган перевірки
16.10.2025 00:00
Документи повідомлення
10.10.2025 16:56
-
Відповідь
Надання пояснень на Запит про надання пояснень
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради (далі – Замовник) щодо проведення моніторингу закупівлі: «Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (UA-2025-07-23-009942-a) повідомляє наступне: 1. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на основі Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва " Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б у м. Львові", що підтверджений Експертним звітом ТОВ «Експертна компанія «Основа» № 1870-ЕК-25 від 09 липня 2025. Реєстраційний номер EX01:6843-7295-6774-5189. Визначення Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта " Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б " здійснювалося із врахуванням понесених витрат, а саме: - загальна кошторисна вартість будівництва складає 134 981 775,00 грн; - в минулих роках виконано робіт на суму 27 567 548,00 грн; - зведений кошторисний розрахунок відкоригованої ПКД складає 134 981 775,00 – 27 567 548,00 = 107 414 227,00 грн; Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося шляхом сумування таких глав Зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта " Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б" із врахуванням понесених витрат: - Разом по главах 1-9: 76 377 039,00грн; - Кошторисний прибуток: 1 774 070,00 грн; - Кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій: 502 460,00 грн; - Кошти на покриття ризику всіх учасників будівництва: 1 527 541,00 грн; - Кошти на покриття додаткових витрат, повязаних з інфляційними процесами: 7 025 362,00 грн. - Податок на додану вартість: 17 441 294,40 грн; Всього: 104 647 766,40 грн. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі сформовані відповідно до затвердженої проектно-кошторисної документації та які зазначені в Технічному завданні додатку 2 до тендерної документації 2. Обґрунтуванням технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі: «Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи ідентифікаційний номер в електронній системі закупівель: ( UA-2025-07-23-009942-a ) на очікувану вартість 104 647 766,40 грн. можна ознайомитися за посиланням: https://www.osvitalviv.com.ua/rekonstrukcziya-z-dobudovoyu-gimnaziyi-provesin/
Рішеня
15.10.2025 22:40
Замовник
Запит
Запит про надання пояснень
Дата: 16.10.2025 Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України від 25.12.2015 №922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2025-07-23-009942-a, яка проведена Управлінням освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради (далі – Замовник), виникла необхідність в отриманні пояснень. В ході проведення моніторингу встановлено, що за вимогами підпункту 2.2. пункту 2 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» до тендерної документації Замовника для підтвердження відповідності учасника умовам технічної специфікації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати: договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови; пояснювальну записку; локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та інше; розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат (крім випадків застосування твердої ціни за укрупненими показниками вартості); інших підтверджувальних розрахунків витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови. Основні правила застосування кошторисних норм та нормативів з ціноутворення у будівництві для визначення вартості нового будівництва, реконструкції, капітального ремонту будинків, будівель і споруд будь-якого призначення, їх комплексів та частин, лінійних об’єктів інженерно-транспортної інфраструктури, а також реставрації пам’яток архітектури та містобудування визначено КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі – Настанова №281). При цьому, Настанова №281 є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Джерелом фінансування досліджуваної закупівлі є кошти місцевого бюджету. Відповідно до пункту 5.2. Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Одночасно, пунктом 5.10. Настанови №281 визначено, що поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та яка не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання: 1. Чи досліджувалось Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» дотримання останнім норм пункту 5.10. Настанови №281? Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження. Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Рішеня
16.10.2025 15:53
Орган перевірки
22.10.2025 00:00
Документи повідомлення
16.10.2025 15:54
-
Відповідь
ПОЯСНЕННЯ «Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи (UA-2025-07-23-009942-a )
Відповідно до пункту 5.10 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 №281 (далі — Настанова №281), поточні ціни на матеріальні ресурси приймаються на підставі проведеного учасником процедури закупівлі (підрядником) аналізу цін (при рівних якісних характеристиках), за обґрунтованою ціною матеріальних ресурсів, що склалася на дату оформлення ціни пропозиції та не повинна перевищувати середню ціну в регіоні. Таким чином, обов’язок здійснення аналізу цін на матеріальні ресурси покладено на учасника, а не на Замовника. Під час оголошення закупівлі Замовник керувався проектно-кошторисною документацією, яка пройшла експертизу у встановленому порядку, що підтверджує обґрунтованість технічних рішень, обсягів робіт і кошторисних розрахунків. Вимогами тендерної документації, зокрема підпунктом 2.2 пункту 2 Додатку №1 «Перелік документів та/або інформації, які подаються учасником у складі тендерної пропозиції», передбачено, що учасник повинен подати: • договірну ціну за формою, передбаченою відповідним додатком до Настанови; • пояснювальну записку; • локальні кошториси (повинні бути складені відповідно до технічної специфікації з урахуванням технологічного процесу) із зазначенням технічних характеристик матеріалів, устаткування та ін.; • розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат (крім випадків застосування твердої ціни за укрупненими показниками вартості); • інших підтверджувальних розрахунків витрат, включених до складу договірної ціни відповідно до Настанови. Зокрема, учасником/переможцем ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» подано у складі тендерної пропозиції пакет зазначених документів, складених відповідно до вимог Настанови та тендерної документації. Замовником під час розгляду тендерної пропозиції здійснювалась перевірка на відповідність вимогам Закону України «Про публічні закупівлі», постанови Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 та тендерної документації. При цьому, законодавство у сфері публічних закупівель, постанова №1178 та сама тендерна документація не передбачають підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника через рівень цін на матеріальні ресурси, оскільки їх обґрунтування належить до компетенції підрядника. Однак, згідно з пунктом 2.4 Договору № 14-25 від 08.09.2025, ціна договору може бути зменшена за погодженням сторін, зокрема у разі, якщо управлінням фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» буде виявлено завищення кошторисної вартості робіт. Так, відповідно до рішення Львівської міської ради №112 від 14.02.2020 «Про затвердження Порядку проведення перевірки управлінням фінансового контролю департаменту “Адміністрація міського голови” кошторисної документації», після укладення договору управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради надало на перевірку управлінню фінансового контролю договір із усіма додатками, зокрема кошторисною документацією ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ». Під час перевірки управління фінансового контролю здійснює повну оцінку кошторисної документації, включно з аналізом розцінок, вартості матеріалів, обладнання та устаткування, що плануються до використання на об’єкті. Для перевірки рівня вартості матеріалів управління користується збірником “Аналіз поточних цін на ринку будівельних матеріалів, виробів та комплектів”, розробленим ТОВ «Аналітичний центр “Будівництва сучасні технології”». За результатами перевірки управління фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови» скеровує Замовнику висновок, у якому підтверджується або не підтверджується обґрунтованість кошторисної вартості робіт. У разі виявлення зауважень щодо завищення кошторисної вартості робіт, Замовник, керуючись пунктом 19 Особливостей та пунктом 2.4, підпунктом 4 пункту 13.3. Договору, вживає заходів щодо внесення відповідних змін до договору, які підлягають оприлюдненню в електронній системі закупівель «Prozorro». Станом на сьогодні висновок за результатами перевірки управлінням фінансового контролю ще не надано. Таким чином, Замовником під час розгляду тендерної пропозиції не досліджувалось питання дотримання учасником ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» пункту 5.10 Настанови затвердженої наказом Мінінфраструктури 01.11.2021 № 281, оскільки це є сферою відповідальності учасника. Разом з тим, після укладення договору передбачено механізм незалежної перевірки кошторисної вартості управлінням фінансового контролю департаменту «Адміністрація міського голови», який здійснює оцінку достовірності визначення вартості робіт, включаючи перевірку розцінок, вартості матеріалів, устаткування та інших складових договірної ціни з урахуванням діючих ринкових показників. Додаток: 1. Копія тендерної документації (у частині Додатку №1). 2. Копія експертного звіту проектно-кошторисної документації.
Рішеня
21.10.2025 14:15
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
104 647 766.4 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 08:00
Замовник:
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380987728411
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
104 647 766.4 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 08:00
Замовник:
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380987728411
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності