Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи від Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-009942-a
Id Tender 7ecf6b412d99435b8100e45ee94c9368
План UA-P-2025-07-23-010955-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.07.2025 22:01
Остання зміна 28.08.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
104 647 766.4 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
523 238.83 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 22:00 до 07.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 22:00
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 22:00
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 08:00
до 27.08.2025 16:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 27.08.2025 16:15
до 02.09.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 27.08.2025 16:15
-
Період уточнень
з 23.07.2025 22:00 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 22:00 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 08:00 до 27.08.2025 16:15
Період кваліфікації
з 07.08.2025 08:00 до 27.08.2025 16:15
Основні параметри
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Обсяг робіт визначено у Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації.
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
104 647 766.4 грн.
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Назва предмета закупівлі
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Очікувана вартість
104 647 766.4 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
523238,83
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
523 238.83
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
79067, Україна, Львівська область, Львів, вул. Тракт Глинянський, 151-Б
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки проводяться за фактично виконані роботи після підписання Замовником представлених Підрядником належно оформлених актів виконаних робіт (Форма КБ-2в) та довідки (Форма КБ-3), рахунку на оплату, шляхом проміжних платежів, протягом 14 календарних днів за умови поступлення коштів на рахунок Замовника.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Пропозиція:
94 941 340.87 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 22:01
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Шупер Олена
Електронна пошта
Телефон
380987728411
Замовник
ЄДРПОУ
02144743
Назва (англійською мовою)
Upravlinnya osvitnoyi infrastrukturi departamentu osviti ta kulturi Lvivskoyi miskoyi radi
Повна назва
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Повна назва (англійською мовою)
Upravlinnya osvitnoyi infrastrukturi departamentu osviti ta kulturi Lvivskoyi miskoyi radi
Поштовий індекс
79008
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
Львів
Адреса
площа Ринок, будинок 9
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Період вимог/скарг з 27.08.2025 16:15 по 02.09.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 08:00 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
27.08.2025 16:15
Довідка НАЗК
27.08.2025 16:14
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
14.08.2025 19:01
Електроний протокол про продовження строку
14.08.2025 18:54
documentType.award.eligibilityDocuments
07.08.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 22:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 22:00
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами й доповненнями) (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Відповідно до частини першої статті 29 Закону оцінка тендерних пропозицій проводиться автоматично електронною системою закупівель на основі критеріїв і методики оцінки, зазначеної замовником у тендерній документації, шляхом застосування електронного аукціону. Згідно з частиною дев’ятою статті 29 Закону з урахуванням Особливостей після оцінки тендерних пропозицій замовник розглядає на відповідність вимогам тендерної документації тендерну пропозицію, яка визначена найбільш економічно вигідною. Згідно з частиною десятою статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення. Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією визначено пропозицію, подану Учасником. У зв’язку із тим, що є необхідність детально розглянути достатньо великий обсяг документів, наданий в складі тендерної пропозиції Учасника, продовження строку розгляду тендерної пропозиції по процедурі щодо Закупівлі є вкрай необхідним задля дотримання норм чинного законодавства з питань публічних закупівель, зокрема в частині розгляду та оцінки тендерних пропозицій. Враховуючи викладене, є необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів, а саме до 04.09.2025. На виконання норм частини 10 статті 29 Закону з урахуванням Особливостей є необхідність оприлюднити повідомлення про продовження строку розгляду тендерної пропозиції Учасника до 20 робочих днів протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення у вигляді цього протоколу. ВИРІШИЛА: 1. Продовжити строк розгляду тендерної пропозиції Учасника, яка за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною під час проведення Закупівлі, до 20 робочих днів з дня визначення її як найбільш економічно вигідної.
Дата продовження строку розгляду
14.08.2025 19:00
Дата кінця розгляду
05.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей 1.Перелік виявлених невідповідностей 1.1. У довідці учасника № 857 від 04.08.2025 р. «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (форма 1, перелік обладнання) у пункті 1.59 у графі «Назва техніки» зазначено навантажувач фронтальний, проте у графі «Зазначення належності» вказано «надання послуг оренди». Водночас у графі «Документ, що підтверджує належність» зазначено «власність ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ», що також підтверджується поданими документами. Таким чином, наявна суперечність між даними довідки та підтвердними документами. 1.2. У складі тендерної пропозиції ТОВ «ВЕЛЬТ КАПІТАЛ» подано лише витяги з протоколів перевірки знань працівників з питань пожежної безпеки, охорони праці, цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях та з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями, без надання самих протоколів, які вимагаються тендерною документацією. 1.3. У довідці № 855 від 04.08.2025 р. «Довідка з інформацією про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) договору» та у листі-відгуку щодо договору № 207 буд.сад.-23 від 06.04.2023 р. зазначено суму виконання – 6 088 946,27 грн, яка не відповідає даним актам виконаних робіт. Аналогічна невідповідність зафіксована й щодо договору № 207 буд.сад.-23/2 від 16.11.2023 р.: у відгуку та актах виконаних робіт сума становить 1 944 642,76 грн, тоді як у довідці № 855 від 04.08.2025 р. вказана інша сума – 1 973 616,78 грн. 2. Посилання на вимоги тендерної документації, щодо яких виявлені невідповідності Розділом 1 Додатку 1 до тендерної документації визначено перелік документів, які учасник зобов’язаний надати у складі тендерної пропозиції для підтвердження відповідності встановленим замовником кваліфікаційним критеріям, а саме: 1. Підпункт 1.1. «наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій». Відповідність критерію підтверджується поданням довідки за формою 1 із зазначенням належності техніки («власна» або «право користування» – договір оренди, лізингу, надання послуг, субпідряду (підряду) або в інший спосіб, визначений законодавством), а також документів, що підтверджують право власності чи користування обладнанням та матеріально-технічною базою. 2. Підпункт 1.2. «Наявність в учасника процедури закупівлі працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід». Відповідність критерію підтверджується довідкою за формою 2 та наданням у складі тендерної пропозиції таких документів: • підтвердження перевірки знань з пожежної безпеки не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); • підтвердження перевірки знань з охорони праці не менше, ніж двома працівниками (надається чинний протокол про перевірку знань та видане на його підставі посвідчення); • підтвердження перевірки знань з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях як мінімум двома працівниками учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, які підтверджують кваліфікацію у сфері цивільного захисту); • підтвердження перевірки знань з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці при роботі з інструментом та пристроями як мінімум двох працівників учасника (надаються чинні протоколи про перевірку знань та видані на їх підставі посвідчення, де зазначено групу з електробезпеки V (до 1000В). 3. Підпункт 1.3. «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)». Відповідність критерію підтверджується поданням довідки за формою 3 із зазначенням суми виконання аналогічних договорів, а також: • документів, які підтверджують виконання робіт за кожним із наданих договорів (акти виконаних робіт, сертифікати прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об’єктів); • не менше двох позитивних відгуків замовників про успішне та якісне виконання робіт за договорами, зазначеними у довідці. Відгуки повинні бути оформлені належним чином, містити повне найменування замовника, вихідний номер і дату їх оформлення, а також посилання на номер і дату укладення договору, предмет договору та суму виконаних робіт. 3. Перелік документів та/або інформації, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей 3.1.Надати виправлену довідку № 857 від 04.08.2025 р. «Про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» (форма 1 додаток 1 до тендерної документації) із уточненням інформації у підпункті 1.59 цієї довідки щодо навантажувача фронтального — із правильним зазначенням у графі «Зазначення належності»: «власність» або «оренда» (відповідно до підтвердних поданих документів у складі тендерної пропозиції). У разі, якщо техніка перебуває в оренді, додатково надати документи, що підтверджують право власності/користування обладнанням та матеріально-технічною базою. 3.2. Надати чинні протоколи перевірки знань щонайменше на двох працівників, зазначених у довідці № 856 від 04.08.2025 р. «З інформацією щодо основних інженерних працівників відповідної кваліфікації», за кожним із напрямів: • з питань охорони праці; • з питань пожежної безпеки; • з питань цивільного захисту щодо дій у надзвичайних ситуаціях; • з правил експлуатації електрозахисних засобів, правил безпечної експлуатації електроустановок, правил охорони праці під час роботи з інструментом та пристроями — із зазначенням групи з електробезпеки V (до 1000 В). 3.3. Надати виправлену довідку за № 855 від 04.08.2025 р. «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору» (форма 3 додаток 1 до тендерної документації) з достовірною інформацією щодо суми виконання договорів № 207 буд.сад.-23 від 06.04.2023 р. та № 207/23-2 від 16.11.2023 р., узгодженою з актами виконаних робіт та листами-відгуками замовників. У разі розбіжностей — надати оновлені листи-відгуки контрагентів із зазначенням фактичних сум виконання цих договорів та/або відповідні акти виконаних робіт. Суми виконаних робіт за вказаними договорами мають відповідати даним, зазначеним у довідці «Про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного за предметом закупівлі договору», листах-відгуках замовників та актах виконаних робіт. У разі наявності розбіжностей необхідно надати обґрунтований лист-пояснення.
Створено
25.08.2025 17:41
Надати до
26.08.2025 17:41
Договір
UA-2025-07-23-009942-a-c1
Очікує підписання
94 941 340.87 грн.
94 941 340.87 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Номенклатура
Реконструкція з добудовою гімназії «Провесінь» ЛМР на вул. Тракт Глинянський, 151- Б» ДК 021:2015 - 45450000-6 Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Повна назва
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
02144743

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Повна назва
ТОВ "ВЕЛЬТ КАПІТАЛ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
40266233

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
104 647 766.4 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 08:00
Замовник:
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380987728411
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
104 647 766.4 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 08:00
Замовник:
Управління освітньої інфраструктури департаменту освіти та культури Львівської міської ради
Контактний телефон:
380987728411
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності