Показати схожі тендери

Закупівля ЦПС-25Т_011_ВО: Комплект типу А3 брусів дерев’яних не просочених обрізних (А) тип І ДСТУ ГОСТ 8816:2009, код за ДК 021:2015 – 03410000-7: «Деревина» від Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-009786-a
Id Tender 089f816ee53946cab4137eb5c332af63
План UA-P-2025-07-23-011401-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.07.2025 16:00
Остання зміна 31.07.2025 10:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
1 495 323.9 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
7 476.62 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 16:00 до 31.07.2025 10:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 16:00
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 16:00
до 28.07.2025 00:00
Період уточнень
з 23.07.2025 16:00 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 16:00 до 28.07.2025 00:00
Основні параметри
ЦПС-25Т_011_ВО: Комплект типу А3 брусів дерев’яних не просочених обрізних (А) тип І ДСТУ ГОСТ 8816:2009, код за ДК 021:2015 – 03410000-7: «Деревина»
Детальніше дивись тендерну документацію. Джерело фінансування – власні кошти. Мова, якою повинні готуватися пропозиції – українська. Процедура закупівлі проводиться відповідно до постанови КМУ від 12.10.2022 р. №1178 (зі змінами) "Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування"
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
1 495 323.9 грн.
ЦПС-25Т_011_ВО: Комплект типу А3 брусів дерев’яних не просочених обрізних (А) тип І ДСТУ ГОСТ 8816:2009, код за ДК 021:2015 – 03410000-7: «Деревина»
Назва предмета закупівлі
ЦПС-25Т_011_ВО: Комплект типу А3 брусів дерев’яних не просочених обрізних (А) тип І ДСТУ ГОСТ 8816:2009, код за ДК 021:2015 – 03410000-7: «Деревина»
Очікувана вартість
1 495 323.9 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
7476,62
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
ЦПС-25Т_011_ВО: Комплект типу А3 брусів дерев’яних не просочених обрізних (А) тип І ДСТУ ГОСТ 8816:2009
Код ДК 021:2015
03410000-7 - Деревина
Кількість
149.1
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 21 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Для платників ПДВ: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* за умови реєстрації податкової накладної не пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, та оформленої згідно з вимогами законодавства України, та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (*можливе застосування одного або двох документів). У випадку якщо податкова накладна зареєстрована пізніше ніж за 3 (три) календарні дні до дати оплати, визначеної цим пунктом, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати реєстрації податкової накладної. У випадку якщо на дату оплати реєстрацію податкової накладної зупинено, оплата здійснюється на 5 (п’ятий) календарний день з дати отримання ПОКУПЦЕМ на електронну адресу________________ повідомлення від ПОСТАЧАЛЬНИКА з копією квитанції про реєстрацію податкової накладної/розрахунку коригування кількісних і вартісних показників до податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних. Для неплатників ПДВ резидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати підписання Акта прийому-передачі товару або видаткової накладної* та відповідно до рахунку-фактури на поставлену партію ТОВАРУ. (*можливе застосування одного або двох документів) Для нерезидентів України: Оплата за кожну партію поставленого ТОВАРУ за цим Договором проводиться ПОКУПЦЕМ на 21 (двадцять перший) календарний день з дати поставки партії ТОВАРУ, відповідно до рахунку-фактури (інвойса) на поставлену партію ТОВАРУ. ***У разі якщо дата оплати припадає на вихідний, святковий, неробочий день, оплата здійснюється на наступний робочий день після вихідного, святкового, неробочого дня.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 16:00
Оголошення про проведення закупівлі
23.07.2025 16:00
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Аскерова Катерина
Електронна пошта
Телефон
380487270336
Замовник
ЄДРПОУ
45270820
Повна назва
Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Поштовий індекс
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 495 323.9 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 10:00
Замовник:
Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380487270336
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
1 495 323.9 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 10:00
Замовник:
Філія "Оператор припортових станцій" акціонерного товариства "Українська залізниця"
Контактний телефон:
380487270336
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності