Показати схожі тендери

Закупівля Алюхолст від Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-009411-a
Id Tender 3eeec01dfd9447fea19c1fb83fabd4b7
План UA-P-2025-07-23-011320-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.07.2025 15:47
Остання зміна 18.08.2025 10:34
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
138 000 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
690 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 15:47 до 02.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 15:47
до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 15:47
до 30.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 04.08.2025 12:07
-
Залишилось 5 днів 5 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 10:12
до 24.08.2025 00:00
Період уточнень
з 23.07.2025 15:47 до 30.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 15:47 до 30.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 12:07
Основні параметри
Алюхолст
код за ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
138 000 грн.
Алюхолст
Назва предмета закупівлі
Алюхолст
Примітки
код за ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали
Очікувана вартість
138 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
690,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 11:20
Закінчення аукціону
04.08.2025 12:07
Позиція
Опис предмета закупівлі
Алюхолст 140 г/м2
Код ДК 021:2015
44111520-2 - Термоізоляційні матеріали
Кількість
1 600
Одиниця виміру
метри квадратні
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
післяплата 30 к д
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГАЛАНТ"
Пропозиція:
104 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП ПОЛОНСЬКА ВІКТОРІЯ ЮРІЇВНА
Пропозиція:
86 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ФІНАНСОВО-ПРОМИСЛОВА КОМПАНІЯ «РЕСУРСГРУП»
Пропозиція:
137 920 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО-ВИРОБНИЧЕ ПІДПРИЄМСТВО "УКРАЇНСЬКА ІЗОЛЯЦІЯ"
Пропозиція:
93 360 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП САМОЙЛОВ ОЛЕКСІЙ АНАТОЛІЙОВИЧ
Пропозиція:
103 840 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ПОІНТ СЕРВІС ГРУП"
Пропозиція:
129 520 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 11:20
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
28.07.2025 16:35
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Проект договору
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Зіць Олексій Євгенович
Електронна пошта
Телефон
380444652095
Замовник
ЄДРПОУ
41149437
Повна назва
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Поштовий індекс
03035
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Київ
Адреса
вул. Гетьмана Павла Скоропадського, 61
Кваліфікація
Лот № 1 Алюхолст
Період вимог/скарг з 18.08.2025 10:12 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 12:07 по 02.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Цінова пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації, яка крім її заповнення вимагає від учасника: «УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП». Надати цінову пропозицію відповідно вимог тендерної документації з урахуванням вимог визначених у таблиці Додатку №4 та вимог щодо заповнення її кожного стовпчика та інших вимог тендерної документації. 2. Довідка з відомостями про учасника не відповідає вимогам Додатку №2 тендерної документації, яка вимагає від учасника: «Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП.». Надати довідку з відомостями про учасника за встановленою формою Додатку №2 з накладеним КЕП/УЕП. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасником надано документ «Цінова пропозиція», яка не відповідає тендерній документації, а саме: Замовником оголошена Закупівля за Кодом ДК 021:2015 - 44110000-4 Конструкційні матеріали, що є основною вимогою до визначення Товару, тобто документ «Цінова пропозиція» подана Учасником з невизначеним кодом ДК не відповідає технічним, якісним, вимогам предмета закупівлі тендерної документації та іншим вимогам тендерної документації.
Документи кваліфікації
18.08.2025 10:12
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
05.08.2025 07:48
Електроний протокол про продовження строку
04.08.2025 12:07
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значною кількістю документів, що подані Учасником, які потребують детального та всебічного вивчення, виникла необхідність у продовженні терміну розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
05.08.2025 07:48
Дата кінця розгляду
02.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Під час розгляду тендерної пропозиції, згідно пункту 43 Особливостей виявлено наступні невідповідності: 1. Цінова пропозиція Учасника не відповідає вимогам Додатку №4 тендерної документації, яка крім її заповнення вимагає від учасника: «УВАГА! Цінова пропозиція надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП / УЕП». Надати цінову пропозицію відповідно вимог тендерної документації з урахуванням вимог визначених у таблиці Додатку №4 та вимог щодо заповнення її кожного стовпчика та інших вимог тендерної документації. 2. Довідка з відомостями про учасника не відповідає вимогам Додатку №2 тендерної документації, яка вимагає від учасника: «Довідка з відомостями про учасника надається за формою, яка наведена нижче. Ця довідка надається окремим файлом у форматі Word з накладеним КЕП/УЕП.». Надати довідку з відомостями про учасника за встановленою формою Додатку №2 з накладеним КЕП/УЕП.
Створено
15.08.2025 15:23
Надати до
16.08.2025 15:23
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 10:12 по 16.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Розгляд подовжено
Зміст
У зв’язку із значною кількістю документів, що подані Учасником, які потребують детального та всебічного вивчення, виникла необхідність у продовженні терміну розгляду тендерної пропозиції.
Документи кваліфікації
18.08.2025 10:34
Електроний протокол про продовження строку
18.08.2025 10:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 15:47
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значною кількістю документів, що подані Учасником, які потребують детального та всебічного вивчення, виникла необхідність у продовженні терміну розгляду тендерної пропозиції.
Дата продовження строку розгляду
18.08.2025 10:34
Дата кінця розгляду
16.09.2025 00:00
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
138 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380444652095
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
138 000 грн.
Період подання пропозицій
до 02.08.2025 00:00
Замовник:
Філія «Центр будівельно-монтажних робіт та експлуатації будівель і споруд» Акціонерного товариства «Українська залізниця»
Контактний телефон:
380444652095
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності