Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги від ДП "Одеський морський торговельний порт".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-009099-a
Id Tender 065beaabec3544178742650ad0fbbb2d
План UA-P-2025-07-18-011513-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.07.2025 15:35
Остання зміна 14.08.2025 09:45
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
3 005 502.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
30 055.03 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 15:34 до 31.07.2025 09:30
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 15:34
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 15:34
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 09:30
до 06.08.2025 16:31
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.08.2025 16:31
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.08.2025 16:31
до 14.08.2025 09:45
Період уточнень
з 23.07.2025 15:34 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 15:34 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 09:30 до 06.08.2025 16:31
Період кваліфікації
з 31.07.2025 09:30 до 06.08.2025 16:31
Основні параметри
Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Місце надання послуг: 65082, Одеська обл, м. Одеса, Митна площа, 1, ДП «Одеський морський торговельний порт». Строк надання послуг: 2025, не повинен перевищувати 30 (тридцять) календарних днів. Мова(мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: всі документи, що мають відношення до тендерної пропозиції Учасника, складаються українською мовою. Більш детальна інформація стосовно мову (мови), якою (якими) повинні бути складені тендерні пропозиції в п.7 Розділу 1 Загальні положення Тендерної документації. Більш детальна інформація в тендерній документації.
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
3 005 502.6 грн.
Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Назва предмета закупівлі
Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Очікувана вартість
3 005 502.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
30055,03
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР»
Код ДК 021:2015
50241000-6 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування суден
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
65082, Україна, Одеська область, місто Одеса, Митна площа,1
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Аванс
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 20,0 %
Опис:
Передоплата 20% по Договірній відомості-кошторису вартості ремонту протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання рахунку Замовником.
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 80,0 %
Опис:
Остаточний розрахунок за цим Договором здійснюється на підставі Виконавчої відомістю-кошторисом вартості послуг, після підписання Акту приймання та здавання наданих послуг з урахуванням попередної оплати, здійсненої згідно з пп. 4.1.1. Договору. Оплата остаточної суми здійснюється Замовником протягом 10 (десять) календарних днів з дати отримання рахунку-фактури.
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС"
Пропозиція:
3 000 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Пейков
Електронна пошта
Телефон
+380487293824
Замовник
ЄДРПОУ
01125666
Повна назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Поштовий індекс
65026
Країна
Україна
Область або регіон
Одеська область
Населений пункт
Одеса
Адреса
Митна площа, 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР», Код ДК 021:2015 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Період вимог/скарг з 06.08.2025 16:31 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 09:30 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.08.2025 16:31
Довідка НАЗК
06.08.2025 16:31
Повідомлення про рішення
31.07.2025 09:30
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 15:34
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Вимога про усунення невідповідностей: 1. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про наявність у ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» обладнання, матеріально-технічної бази Вих. №140/01/25 від 30.07.2025 у якій пункти 34-36 у графі «Форма володіння» не містять найменування сторін за договором про надання послуг №23 від 29.07.2025 р. На виконання вимог пункту 1 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідка на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг), що є предметом закупівлі, у тому числі обов’язково зазначити наявність у Виконавця стенду регулювання регуляторів числа обертів WOODWARD. В довідці зазначається інформація щодо наявності обладнання та матеріально-технічна база, їх кількості та підстав користування (власне, орендоване, інше право користування, на підставі договору (із зазначенням дати, номеру та сторін за договором, а також терміну його дії). У якості документального підтвердження наявності власного обладнання та матеріально-технічної бази учасник надає довідку (виписку) за рахунками обліку основних засобів, або інший підтверджуючий документ. У разі відсутності власного обладнання та матеріально – технічної бази та/або використання їх на договірних умовах та/або отримання необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) робіт чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб, про це зазначається у довідці із наданням документів, що підтверджують право користування обладнанням та матеріально-технічною базою або наданням завірених учасником копій договорів на підставі яких учасник користується обладнанням чи матеріально – технічною базою та/або отримує необхідні для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) роботи чи послуги від інших фізичних/юридичних осіб. Документальне підтвердження щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для постачання товару (виконання робіт, надання послуг) надається по кожному пункту, зазначеному у довідці.» Пропоную надати довідку про наявність у ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС» обладнання, матеріально-технічної бази Вих. №140/01/25 від 30.07.2025, з урахуванням вимог тендерної документаціїї, а саме: у пунктах 34-36 у графі «Форма володіння» зазначити сторони за договором про надання послуг №23 від 29.07.2025 р. 2. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Вих. №140/03/25 від 30.07.2025 у якій: - в. п. 1 у графі «Предмет договору(ів)» зазначена інформація про предмет договору не відповідає в повному обсязі інформації в розділі 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» договору про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р., у якому зазначено наступне: «послуги з ремонтування злв «ПС -323» ЮФ ДП « АМПУ » (адміністрації МП « Южний »), найменування послуг згідно з ДК 021:2015 визначається як 50240000-9 Послуги з ремонту, технічного обслуговування морського транспорту і пов’язаного обладнання та супутні послуги.», тобто наявні невідповідності. - в п. 1 у графі «Вартість договору» зазначена наступна інформація: «5673600,00 з ПДВ» та у якості документального підтвердження учасником надано договір про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р., додаткова угода до договору №1 від 16.11.2028р., додаткова угода до договору №2 від 28.11.2018р., додаткова угода до договору №3 від 14.12.2018р., АКТ №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р.; в наданих документах зазначено: «загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 5575768,99 грн (П’ять мільйонів п’ятсот сімдесят п’ять тисяч сімсот шістдесят вісім гривень 99 копійок)», тобто наявна невідповідність; - в п. 1 у графі «Відомість про повне виконання договору» зазначена наступна інформація: «Акт №ОУ0000011 дачі-приймання (надання послуг) від 01.12.2018p.» та на підтвердження виконання робіт надано договір про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р. з АКТом №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р., тобто наявна невідповідність у назві акту; - в п. 2 у графі «Вартість договору» зазначена наступна інформація: «500 160,60 з ПДВ» та у якості документального підтвердження учасником надано договір підряду на проведення ремонту судна №09/19-24 від 02.12.2019р., додаткова угода до договору №1 від 11.01.2020р., АКТ №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р., у наданих документах зазначено: «загальна вартість робіт (послуг) з ПДВ 844'590.60 грн (Вісімсот сорок чотири тисячі п'ятсот дев'яносто гривень 60 копійок)», тобто наявна невідповідність; - в п. 2 у графі «Відомість про повне виконання договору» зазначена наступна інформація: «Акт №ОУ-0000001 дачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р.» та на підтвердження виконання робіт надано договір про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р. з АКТом №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р., тобто наявна невідповідність у назві акту. На виконання вимог пункту 3 Таблиці Розділу 1(Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності УЧАСНИКА кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі”) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Лист (довідка) в довільній формі за підписом учасника/уповноваженої особи учасника, з інформацією про наявність в Учасника документально підтвердженого досвіду виконаного аналогічного договору в обсязі не менше докового ремонту під наглядом Регістра судноплавства України не менше 2-х договорів/відгуків (обов’язково зазначити: найменування та місцезнаходження, код за ЄДРПОУ/ідентифікаційний код та контактний телефон замовника; предмет та вартість договору; номер, дату укладання та термін дії договору, найменування, місце розташування, відомості про повне виконання договору). Додатково Учасником для підтвердження виконання робіт за кожним з визначених у довідці договорів надаються оригінали або копії: договору у повному обсязі, документів, передбачених умовами договору (кошторисної документації на виконання робіт за договором, оформлених відповідним чином акту (ів) прийому-передачі, актів здачі-приймання робіт, позитивний відгук від замовника виконаних робіт (відгук має обов’язково містити номер та дату договору, вказаного в довідці, інформацію про повне виконання цього договору, інформацію про якість виконаних робіт).» Пропоную привести у відповідність інформацію довідці про досвід виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі Вих. №140/03/25 від 30.07.2025, а саме: - найменування предмету договору у п. 1 у графі «Предмет договору(ів)» із найменуванням предмету, яке зазначено у розділі 1 «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» у договорі про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р.; - інформацію у п. 1 у графі «Вартість договору» із інформацією, яка зазначена в договорі про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р. з усіма змінами та АКТі №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р. до договору; - найменування акту №ОУ-0000011 від 01.12.2018 р. у п. 1 у графі «Відомість про повне виконання договору» із наступним найменуванням: «Акт №ОУ-0000011 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 01.12.2018 р.», який надано до договору про надання послуг №207-В-ЮЖФ-18 від 25.07.2018 р.; - інформацію у п. 2 у графі «Вартість договору» із інформацією, яка зазначена в договорі підряду на проведення ремонту судна №09/19-24 від 02.12.2019р. та АКТі №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р. до договору; - найменування акту №ОУ-0000001 від 20.02.2020 р. в п. 2 у графі «Відомість про повне виконання договору» із наступним найменуванням: «Акт №ОУ-0000001 здачі-прийняття робіт (надання послуг) від 20.02.2020 р.», який надано до договору підряду на проведення ремонту судна №09/19-24 від 02.12.2019 р. 3. У складі тендерної пропозиції Учасник надав довідку (відомості про ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС») Вих. №140/04/25 від 30.07.2025 у якій в п. 5 зазначено: «ІПН: 387277726597» та надано витяг з реєстру платників податку на додану вартість за №1915524500202 від 12.06.2019 року у якому зазначено наступне: «Індивідуальний податковий номер 417385315535», тобто наявні невідповідності. На виконання вимог пункту 1 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Довідку на фірмовому бланку (у разі наявності таких бланків) в довільній формі за підписом керівника або уповноваженої особи учасника з відомостями про учасника. В довідці повинно бути зазначено: Повна назва учасника, юридична та поштова адреса, банківські реквізити обслуговуючого банку, код ЄДРПОУ, індивідуальний податковий номер, статус платника податку, контактний номер телефону, Е-mail, відомості про керівника, відомості про особу уповноважену від учасника на підписання тендерної пропозиції та відомості про підписанта договору про закупівлю.» Пропоную привести інформацію у довідці (відомості про ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС») Вих. №140/04/25 від 30.07.2025 у п. 5 «ІПН» з витягом з реєстру платників податку на додану вартість за №1915524500202 від 12.06.2019 року. 4. У складі тендерної пропозиції Учасник надав цінову пропозицію Вих. №140/06/25 від 30.07.2025, у якій найменування предмету закупівлі у першому абзаці та у Таблиці не відповідає Оголошенню про проведення відкритих торгів. Також, не заповнена загальна ціна пропозиції цифрами та прописом під таблицею та не заповнені наступні стовпці таблиці: «Ціна, грн без ПДВ», «Сума, грн без ПДВ», «Разом, грн без ПДВ», «ПДВ», Разом, грн з ПДВ». На виконання вимог пункту 8 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасником у складі тендерної пропозиції також надається Цінова пропозиція, складена за формою, що наведено у Додатку №5 до тендерної документації з урахуванням технічних вимог, що викладені у Додатку 3 до тендерної документації.» Пропоную надати: цінову пропозицію Вих. №140/06/25 від 30.07.2025 заповнену у повному обсязі та у відповідності до Оголошення про проведення відкритих торгів. 5. У складі тендерної пропозиції Учасник: - надав письмову згоду Учасника Вих. №140/12/25 від 30.07.2025 у якій предмет закупівлі не відповідає Оголошенню про проведення відкритих торгів ; - не надав заповнений проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку №4 до цієї Тендерної документації. На виконання вимог пункту 11 Розділу 2 (Інші документи які надаються учасником у складі тендерної пропозиції) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «При поданні пропозиції Учасник надає лист у довільній формі за підписом уповноваженої особи Учасника із зазначенням про погодження/ не погодження з Істотними умовами договору. У разі непогодження Учасника з істотними умовами договору Замовник може прийняти рішення відхилити таку пропозицію. Заповнення проекту договору є обов’язковим. Проект договору про закупівлю викладено у Додатку №4 до цієї Тендерної документації.» Пропоную надати: - письмову згоду Учасника Вих. №140/12/25 від 30.07.2025 із зазначенням назви предмету закупівлі відповідно до не відповідає Оголошенню про проведення відкритих торгів; - заповнений проект договору про закупівлю, який викладено у Додатку №4 до цієї Тендерної документації. 6. У складі тендерної пропозиції Учасник надав лист від 28.07.2025 г. у якому зазначено, що ТОВ «МОР-АВТО» даним листом надає згоду на залучення в якості субпідрядника ТОВ «МАРІН ТЕХ СЕРВІС», проте Учасником не надано інформації про те чи учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). На виконання вимог пункту 8 Розділу 3 (Перелік інших документів та/або інформації та/або вимог, які встановлено відповідно до законодавства для Учасників процедури закупівлі) Додатку 1 до тендерної документації учасники мали надати у складі тендерної пропозиції: «Учасник в складі тендерної пропозиції надає довідку з інформацією про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Зазначену інформацію (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт або надання послуг субпідрядників) Учасник надає у формі довідки, окремим документом. У разі зазначення Учасником про залучення субпідрядників/співвиконавців, додатково надати лист від кожного такого субпідрядника/співвиконавця про згоду на залучення для виконання робіт/послуг з цій закупівлі що будуть йому доручені..» Пропоную надати: - інформацію про повне найменування, місцезнаходження, код ЄДРПОУ та ПІБ керівника щодо кожного суб’єкта господарювання, якого учасник планує залучати до виконання робіт чи послуг як субпідрядника/співвиконавця у обсязі не менше ніж 20 відсотків від вартості договору про закупівлю (надається у разі залучення). Зазначену інформацію (або інформацію щодо не залучення до виконання робіт або надання послуг субпідрядників) Учасник повинен надати у формі довідки, окремим документом
Створено
05.08.2025 16:18
Надати до
06.08.2025 16:18
Договір
UA-2025-07-23-009099-a-a1
Підписаний і діє
Номер
СР-801
3 000 000 грн.
2 500 000 грн.
З ПДВ
Підписано
13.08.2025
Строк дії договору з
13.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР»
Номенклатура
Послуги з ремонту буксиру «НОВАТОР»
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Повна назва
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01125666

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС"
Повна назва
ТОВ "МАРІН ТЕХ СЕРВІС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41738536

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
14.08.2025 09:45
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 005 502.6 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 09:30
Замовник:
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Контактний телефон:
+380487293824
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
3 005 502.6 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 09:30
Замовник:
ДП "Одеський морський торговельний порт"
Контактний телефон:
+380487293824
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності