Показати схожі тендери
Закупівля Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області, за кодом (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»). від Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-008132-a
Id Tender 00b504fdc51c46c8a88b6118cbce9741
План UA-P-2025-07-22-010266-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.07.2025 15:08
Остання зміна 07.08.2025 12:32
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
82 034 917 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 050 873 грн. (2,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 15:01 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 15:01
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 15:01
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00
до 31.07.2025 13:56
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 13:56
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.07.2025 13:56
до 07.08.2025 12:32
Період уточнень
з 23.07.2025 15:01 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 15:01 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00 до 31.07.2025 13:56
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00 до 31.07.2025 13:56
Основні параметри
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області, за кодом (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»).
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
82 034 917 грн.
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області
Очікувана вартість
82 034 917 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2050873,0
2,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
2 460 000
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Дніпропетровська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області
Дата постачання по
22.09.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
Пропозиція:
77 680 294.8 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 15:08
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кримчак Павло
Електронна пошта
Телефон
+380636937329
Замовник
ЄДРПОУ
38598277
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Поштовий індекс
49101
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
м. Дніпро
Адреса
пр. Олександра Поля, 2
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області
Період вимог/скарг з 31.07.2025 13:56 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 00:00 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 13:56
Довідка НАЗК
31.07.2025 13:55
Повідомлення про рішення
31.07.2025 13:54
-
31.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-23-008132-a-c1
Підписаний і діє
Номер
20
77 680 294.8 грн.
64 733 579 грн.
З ПДВ
Підписано
06.08.2025
Строк дії договору з
06.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області
Номенклатура
Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 22 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Повна назва
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38598277

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРОБУД ПЛЮС"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34898640

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-12-000016
Дата створення проекту
12.08.2025 11:09
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
12.08.2025 12:29
Дата публікації висновку про результати
01.09.2025 17:39
Дата завершення усунення порушень
05.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
03.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 485-17-99
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 11.08.2025 Київ № 212 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, Розподілу обов’язків між Головою Державної аудиторської служби України та заступниками Голови, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 01 червня 2021 року № 165 (в редакції наказу Держаудитслужби від 06 січня 2025 року № 4), на період тимчасової непрацездатності Голови Державної аудиторської служби України БАСАЛАЄВОЇ Алли Валентинівни, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 11 UA-2025-07-23-008132-a 23.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
12.08.2025 12:29
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 29 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі – Особливості) (в редакції станом на дату проведення торгів), розгляду тендерних пропозицій, укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи від 23 липня 2025 року, реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «ЄВРОБУД ПЛЮС» (далі – ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС»), протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 31 липня 2025 року № 213, повідомлення про намір укласти договір від 31 липня 2025 року, договір від 06 серпня 2025 року № 20 на суму 77 680 294,80 гривень з ПДВ, пояснення та документи Замовника, надані 14 серпня 2025 року на запит Держаудитслужби через електронну систему закупівель.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЄВРОБУД ПЛЮС», укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця торгів – порушень не установлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
29.08.2025 00:00
Дата публікації
01.09.2025 17:39
Документи висновку
01.09.2025 17:39
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі послуг з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області, за кодом (ДК 021:2015: 45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь»).(інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2025-07-23-008132-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Повідомляємо, що за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
13.08.2025 15:12
Орган перевірки
19.08.2025 00:00
Документи повідомлення
13.08.2025 15:13
-
Відповідь
Відповідь на запит
У межах проведення моніторингу на закупівлю з поточного ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області (ДК 021:2015:45230000-8 «Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь») повідомляємо: 1. Стосовно питання про надання інформації та відповідних документів на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та визначено його очікувану вартість? Обґрунтування розміру очікуваної вартості, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі Замовником було здійснено на підставі розробленої кошторисної документації на «Поточний ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О040203 Васильківка-Письменне Дніпропетровської області» на 2025 рік, щодо якої була отримана експертна оцінка № 04-0073/03-25 від 27.06.2025. 2. Стосовно питання про надання інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду? Інформація щодо закупівель оприлюднюється на офіційному вебсайті за посиланням https://adm.dp.gov.ua/gromadyanam/pamyatki-ta-poradi/zakupivli/tenderi/depzhkhtabul До пояснення окремим файлом додається сканована копія експертної оцінки № 04-0073/03-25 від 27.06.2025
Рішеня
14.08.2025 10:27
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
82 034 917 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380636937329
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
82 034 917 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контактний телефон:
+380636937329
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності