Звернення:
За тендером : Послуги з поточного ремонту дорожнього покриття окремих ділянок вулиць комунальної власності (ямковий ремонт) у селищі Іванків Вишгородського р-ну Київської області
Тема:
Утилізація будівельних відходів
Зміст:
Доброго дня! Вимогою Додатку 2 ТД передбачено, що учасник має надати: "Копію чинного атестату виробництва, що засвідчує стан виробництва з утилізації та знищення будівельних відходів, які будуть утворюватися у ході виконання Робіт.
Якщо учасник не уповноважений на діяльність зі збирання, перевезення та утилізацію будівельного сміття, він у складі пропозиції повинен надати договір між Учасником та компанією- перевізником (приймальником) на вивіз (приймання) та утилізацію будівельного сміття згідно, а також чинний атестат виробництва виконавця (надавача) послуг з поводження з відходами, що засвідчує стан виробництва з утилізації та знищення будівельних відходів".
1. Чи достатньо надати в складі пропозиції договір між Учасником та компанією-перевізником (!!!приймальником!!!) саме на оброблення/захоронення відходів (!!!без перевезення!!!), оскільки Учасник самостійно планує вивозити будівельні відходи?
2. ЗУ "Про управління відходами" передбачається лише ДЕКЛАРАЦІЯ. Для утилізації відходів виробництва потрібно оформлювати не атестат, а декларацію про відходи. Декларація подається щорічно, якщо утворюються відходи, для яких показник загального утворення відходів становить від 50 до 1000 умовних одиниць. Власники відходів, діяльність яких призводить до утворення небезпечних відходів, або власники відходів, що не є небезпечними, річний обсяг утворення яких перевищує 50 тонн, також подають декларацію. Тож, керуючись ст. 45 ЗУ "Про управління відходами" чи буде достатньо надати лише відповідну декларацію? Дякуємо за відповідь!
Дата оприлюднення звернення:
25.07.2025 11:51
Добрий день!
Згідно п.11 ст. 26 Закону - Документи, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції/пропозиції та не вимагаються під час проведення переговорів з учасником (у разі застосування переговорної процедури закупівлі).
Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників - юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, у складі тендерної пропозиції/пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником.
П. 41 Особливостей вказує на те, що розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 цих особливостей.
Відповідно до п. 1 розділу 5 Тендерної документації - Оцінка тендерних пропозицій здійснюється на основі критерію "Ціна". Питома вага - 100 %.
Також, якщо Учасник має обгрунтовану відповідь щодо надання/не надання тих чи інших документів, передбачених Тендерною документацією, така Пропозиція буде прийнята до розгляду на основі принципів здійснення публічних закупівель.
Дякуємо за звернення!
Дата оприлюднення відповіді:
25.07.2025 16:00