Показати схожі тендери

Закупівля Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва від РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ) .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-007280-a
Id Tender f140f73ff03f468c93ebbd65e3f9a393
План UA-P-2025-07-23-008187-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 23.07.2025 14:32
Остання зміна 26.10.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
162 295 900 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
811 479.5 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 14:30 до 08.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 14:30
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 14:30
до 05.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:45
до 20.10.2025 14:20
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 16:36
до 26.10.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 20.10.2025 14:20
-
Період уточнень
з 23.07.2025 14:30 до 05.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 14:30 до 05.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:45 до 20.10.2025 14:20
Період кваліфікації
з 11.08.2025 14:45 до 20.10.2025 14:20
Основні параметри
Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
162 295 900 грн.
Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
Назва предмета закупівлі
Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
Очікувана вартість
162 295 900 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
811479,5
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
811 000
Аукціон
Cтарт аукціону
11.08.2025 14:16
Закінчення аукціону
11.08.2025 14:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
Код ДК 021:2015
45454000-4 - Перебудовування
Кількість
1
Одиниця виміру
лот
Адреса постачання
03039, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Байкова, 16
Дата постачання по
20.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БЛУ СКАЙ ТЕК"
Пропозиція:
156 500 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Ю ВАН ІНЖИНІРИНГ"
Пропозиція:
157 200 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР "ВЕКТОР"
Пропозиція:
156 499 998 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 11.08.2025 14:16
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 10:50
Оголошення про проведення закупівлі
23.07.2025 14:30
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Олександр Бутківський
Електронна пошта
Телефон
+380958371211
Замовник
ЄДРПОУ
05416768
Повна назва
РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Поштовий індекс
03039
Країна
Україна
Область або регіон
м. Київ
Населений пункт
м. Київ
Адреса
ВУЛИЦЯ БАЙКОВА будинок 16
Кваліфікація
Лот № 1 Реконструкція кремаційного обладнання з повною заміною кремаційних печей ритуальної служби спеціалізованого комунального підприємства «Київський крематорій» на вул. Байковій, 16 у Голосіївському районі м. Києва
Період вимог/скарг з 18.08.2025 16:36 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 14:45 по 09.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
18.08.2025 16:36
Повідомлення про рішення
16.08.2025 10:27
Електроний протокол про продовження строку
11.08.2025 14:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
У зв’язку із значним обсягом наданих документів та необхідністю проведення всебічного та повного аналізу та надання належної оцінки відповідності тендерної пропозиції Учасника умовам тендерної документації, наявна необхідність продовжити строк розгляду тендерної пропозиції учасника ПП “ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР “ВЕКТОР” до 22.08.2025 включно
Дата продовження строку розгляду
16.08.2025 10:17
Дата кінця розгляду
09.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У відкритих торгах найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ПП “ІНЖЕНЕРНО-ВИРОБНИЧИЙ ЦЕНТР “ВЕКТОР” (далі — Учасник), яка розглядається на відповідність вимогам тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості). Встановлено, що відсутні підстави для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей. Розглянуто тендерну пропозицію Учасника на відповідність Тендерній документації. 1. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання та техніки для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації, врахованих при розрахунку договірної ціни, із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (бухгалтерських регістрів, або правовстановлюючих документів, або договорів оренди, тощо). Учасником надано довідку № 73/1 від 07.08.2025 з інформацією про наявність на умовах отримання послуг техніки, але відсутня інформація про обладнання, що буде використовуватись Учасником для виконання робіт, і врахованого у відомості ресурсів. 2. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагались довідка, складена у довільній формі, із інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в т.ч. головного інженера, виконроба, інженера – проектувальника у частині кошторисної документації, інженера-геодезиста, електрозварника, не менше 5 робітників). У довідці № 73/2 від 07.08.2025 відсутня інформація щодо наявності головного інженера, інженера-геодезиста. Посади Манайло В.М., Дядєва Ю.В. зазначені в довідці, не відповідають посадам, зазначеним в наказах № 47-к від 31.10.2024 та № 48/1-к від 11.11.2024 віповідно. 3. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагались копію сертифікату інженера-геодезиста та копію посвідчення електрозварника/зварника. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, які надаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути чинними станом на кінцевий строк для подання тендерних пропозицій (якщо інший строк не визначений умовами тендерної документації). Копія сертифікату інженера-геодезиста відсутня. Долучене посвідчення електрогазозварника Манайло В.М. втратило чинність, оскільки не містить інформації про періодичну перевірку знань. 4. П. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці про аналогічний досвід, Учасник повинен надати документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до договору(ів) у повному обсязі, а саме: скановану копію відповідного(их) договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною його частиною. Договір № 476СП від 13.10.2023 містить посилання на додаток “Календарний графік виконання робіт”, який відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника. 5. П. 4 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась банківська гарантія. П. 3 розділу III. Тендерної документації визначено умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема: “3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, пунктом 5 розділу III. Тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей”. Банківська гарантія № 36489/72 від 07.08.2025 передбачає підставу неповернення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема: “3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (з урахуванням пункту 47 Особливостей)”. 6. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). П. 5.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась усі розрахунки у сканованих копіях. Розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат не містять підпису учасника/уповноваженої особи учасника. Файл “Кошторис” підписаний електронним підписом, але враховуючи, що у цьому файлі декілька документів, то є необхідність підписати, зокрема, сканований розрахунок загальновиробничих витрат та сканований розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат електронним підписом або власноручним. П. 43 Особливостей та п. 3 Розділу V. Тендерної документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно наявна необхідність розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу, уповноважена особа Ухвалила: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання та техніки для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації, врахованих при розрахунку договірної ціни, із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (бухгалтерських регістрів, або правовстановлюючих документів, або договорів оренди, тощо). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано довідку № 73/1 від 07.08.2025 з інформацією про наявність на умовах отримання послуг техніки, але відсутня інформація про обладнання, що буде використовуватись Учасником для виконання робіт, і врахованого у відомості ресурсів. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити інформацію про наявність обладнання, що буде використовуватись Учасником для виконання робіт, і врахованого у відомості ресурсів, із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагались довідка, складена у довільній формі, із інформацією про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід (в т.ч. головного інженера, виконроба, інженера – проектувальника у частині кошторисної документації, інженера-геодезиста, електрозварника, не менше 5 робітників). 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. У довідці № 73/2 від 07.08.2025 відсутня інформація щодо наявності головного інженера, інженера-геодезиста. Посади Манайло В.М., Дядєва Ю.В. зазначені в довідці, не відповідають посадам, зазначеним в наказах № 47-к від 31.10.2024 та № 48/1-к від 11.11.2024 віповідно. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку з інформацією щодо наявності головного інженера, інженера-геодезиста, а також інформацією щодо посад Манайло В.М. і Дядєва Ю.В., зазначених у відповідності до наказів № 47-к від 31.10.2024 та № 48/1-к від 11.11.2024 відповідно. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагались копію сертифікату інженера-геодезиста та копію посвідчення електрозварника/зварника. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, які надаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути чинними станом на кінцевий строк для подання тендерних пропозицій (якщо інший строк не визначений умовами тендерної документації). 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Копія сертифікату інженера-геодезиста відсутня. Долучене посвідчення електрогазозварника Манайло В.М. втратило чинність, оскільки не містить інформації про періодичну перевірку знань. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити копію сертифікату інженера-геодезиста та чинне посвідчення електрогазозварника Манайло В.М. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці про аналогічний досвід, Учасник повинен надати документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до договору(ів) у повному обсязі, а саме: скановану копію відповідного(их) договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною його частиною. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Договір № 476СП від 13.10.2023 містить посилання на додаток “Календарний графік виконання робіт”, який відсутній у складі тендерної пропозиції Учасника. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Долучити додаток “Календарний графік виконання робіт” до Договору № 476СП від 13.10.2023. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 4 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась банківська гарантія. П. 3 розділу III. Тендерної документації визначено умови неповернення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема: “3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, пунктом 5 розділу III. Тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей”. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Банківська гарантія № 36489/72 від 07.08.2025 передбачає підставу неповернення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема: “3) ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону (з урахуванням пункту 47 Особливостей)”. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Долучити Банківську гарантію / зміни до банківської гарантії з інформацією про підставу неповернення забезпечення тендерної пропозиції, зокрема: “3) ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений пунктом 47 Особливостей, пунктом 5 розділу III. Тендерної документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей”. 6.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). П. 5.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась усі розрахунки у сканованих копіях. 6.2. Перелік виявлених невідповідностей. Розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративних витрат не містять підпису учасника/уповноваженої особи учасника. Файл “Кошторис” підписаний електронним підписом, але враховуючи, що у цьому файлі декілька документів, то є необхідність підписати, зокрема, сканований розрахунок загальновиробничих витрат та сканований розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат електронним підписом або власноручним. 6.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Долучити сканований розрахунок загальновиробничих витрат та сканований розрахунок коштів на покриття адміністративних витрат підписані електронним підписом або власноручним.
Створено
16.08.2025 20:45
Надати до
17.08.2025 20:45
Період вимог/скарг з 21.08.2025 13:01 по 27.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 18.08.2025 16:36 по 26.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
21.08.2025 13:01
Довідка НАЗК
21.08.2025 13:01
Повідомлення про рішення
18.08.2025 16:38
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У відкритих торгах найбільш економічно вигідною є тендерна пропозиція ТОВ “"БЛУ СКАЙ ТЕК” (далі — Учасник), яка розглядається на відповідність вимогам тендерної документації згідно Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12.05.2023 № 471) (далі – Особливості). Встановлено, що відсутні підстави для відмови Учаснику в участі у процедурі закупівлі згідно пункту 47 Особливостей. Розглянуто тендерну пропозицію Учасника на відповідність Тендерній документації. 1. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання та техніки для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації, врахованих при розрахунку договірної ціни, із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (бухгалтерських регістрів, або правовстановлюючих документів, або договорів оренди, тощо). Довідка № 1 від 06.08.2025 не містить інформації про про статус наявного обладнання та техніки (власність, користування, інші права). Довідка № 1 від 06.08.2025 не містить інформації про наявність в Учасника техніки, зазначеної Учасником у рядках 69-73 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, що буде ним використовуватись для виконання робіт. 2. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагалась копію посвідчення електрозварника/зварника. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, які надаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути чинними станом на кінцевий строк для подання тендерних пропозицій (якщо інший строк не визначений умовами тендерної документації). Долучене посвідчення на Медведєва О.О. дійсне до 21.04.2025. Тобто нечинне. 3. П. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці про аналогічний досвід, Учасник повинен надати документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до договору(ів) у повному обсязі, а саме: скановану копію відповідного(их) договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною його частиною. Долучено Договір субпідряду № СТІ-0103/24 від 01.03.2024, невід’ємною частиною якого є Додаток № 1 “Договірна ціна”, який відсутній у складі пропозиції. 4. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). П. 5.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась, зокрема, локальні кошториси, IMD файл, а також усі розрахунки у сканованих копіях. Розрахунки не надано в сканованих копіях, надано в переведеному у pdf формат. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративнх витрат, розрахунок коштів на покриття додатковх витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не підписані представником учасника. Локальні кошториси №02-01-01 та №02-02-02 наявні у вигляді IMD файла, але відсутні у паперовому вигляді. 5. П. 7.4 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагався заповнений проєкт договору про закупівлю в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів. Учасником надано додатки до проєкту договору про закупівлю, які не містять інформації про місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів. П. 43 Особливостей та п. 3 Розділу V. Тендерної документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно наявна необхідність розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу, уповноважена особа Ухвалила: Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.1 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагались довідка, складена у довільній формі, з інформацією про наявність у власності, користуванні, на інших правах обладнання та техніки для підтвердження можливості виконання робіт за предметом закупівлі згідно Додатку № 1 до тендерної документації, врахованих при розрахунку договірної ціни, із долученням документів, що підтверджують їх наявність в учасника (бухгалтерських регістрів, або правовстановлюючих документів, або договорів оренди, тощо). 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. Довідка № 1 від 06.08.2025 не містить інформації про про статус наявного обладнання та техніки (власність, користування, інші права). Довідка № 1 від 06.08.2025 не містить інформації про наявність в Учасника техніки, зазначеної Учасником у рядках 69-73 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, що буде ним використовуватись для виконання робіт. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити довідку про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, скориговану в частині зазначення статусу наявного обладнання та техніки (власність, користування, інші права), а також з інформацією про наявність в Учасника техніки, зазначеної Учасником у рядках 69-73 Відомості ресурсів до зведеного кошторисного розрахунку, що буде ним використовуватись для виконання робіт. 2.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.2 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагалась копія посвідчення електрозварника/зварника. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, які надаються у складі тендерної пропозиції, повинні бути чинними станом на кінцевий строк для подання тендерних пропозицій (якщо інший строк не визначений умовами тендерної документації). 2.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучене посвідчення на Медведєва О.О. дійсне до 21.04.2025. Тобто нечинне. 2.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити чинне посвідчення електрозварника/зварника. 3.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1.1.3 Додатку № 4 до Тендерної документації визначено, що для документального підтвердження інформації, зазначеної в довідці про аналогічний досвід, Учасник повинен надати документи, що підтверджують факт виконання усіх видів робіт відповідно до договору(ів) у повному обсязі, а саме: скановану копію відповідного(их) договору(ів) з усіма додатками та додатковими угодами, які є невід’ємною його частиною. 3.2. Перелік виявлених невідповідностей. Долучено Договір субпідряду № СТІ-0103/24 від 01.03.2024, невід’ємною частиною якого є Додаток № 1 “Договірна ціна”, який відсутній у складі пропозиції. 3.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити Додаток № 1 “Договірна ціна” до Договору субпідряду № СТІ-0103/24 від 01.03.2024. 4.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 1 Розділу III. Тендерної документації визначено, що документи, що складаються учасником, повинні бути оформлені належним чином у відповідності до вимог чинного законодавства в частині дотримання письмової форми документу, в тому числі за власноручним підписом учасника/уповноваженої особи учасника. Вимога щодо засвідчення того чи іншого документу тендерної пропозиції власноручним підписом учасника/уповноваженої не застосовується до документів (матеріалів та інформації), що подаються у складі тендерної пропозиції, якщо такі документи (матеріали та інформація) надані учасником у формі електронного документа через електронну систему закупівель із накладанням електронного підпису на кожен з таких документів (матеріал чи інформацію). П. 5.2 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагалась, зокрема, локальні кошториси, IMD файл, а також усі розрахунки у сканованих копіях. 4.2. Перелік виявлених невідповідностей. Розрахунки не надано в сканованих копіях, надано в переведеному у pdf формат. Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративнх витрат, розрахунок коштів на покриття додатковх витрат, пов’язаних з інфляційними процесами не підписані представником учасника. Локальні кошториси №02-01-01 та №02-02-02 наявні у вигляді IMD файла, але відсутні у паперовому вигляді. 4.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Надати розрахунки в сканованих копіях. Надати підписані представником Учасника: Зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, розрахунок загальновиробничих витрат та коштів на покриття адміністративнх витрат, розрахунок коштів на покриття додатковх витрат, пов’язаних з інфляційними процесами. Надати в паперовому вигляді Локальні кошториси №02-01-01 та №02-02-02, що долучені у IMD файлі. 5.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 7.4 Додатку № 4 до Тендерної документації вимагався заповнений проєкт договору про закупівлю в частині місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів. 5.2. Перелік виявлених невідповідностей. Учасником надано додатки до проєкту договору про закупівлю, які не містять інформації про місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів. 5.3. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. Долучити додатки до проєкту договору про закупівлю інформацією про місцезнаходження учасника і його банківських реквізитів.
Створено
19.08.2025 20:18
Надати до
20.08.2025 20:18
Період вимог/скарг з 29.09.2025 19:21 по 05.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 14:51 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
29.09.2025 19:21
Повідомлення про рішення
29.09.2025 14:54
Витяг з ЄДР
Період вимог/скарг з 30.09.2025 19:36 по 06.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 29.09.2025 19:21 по 07.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.09.2025 19:36
Довідка НАЗК
30.09.2025 19:36
Повідомлення про рішення
29.09.2025 19:21
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Розглянуто тендерну пропозицію Учасника на відповідність Тендерній документації. П. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався гарантійний лист учасника про виконання робіт якісно, в обсягах та в терміни, визначені тендерною документацією, із посиланням на номер оголошення у цій процедурі відкритих торгів. У складі тендерної пропозиції Учасника наявний лист — гарантія № 4 від 06.08.2025 про виконання робіт якісно, в обсягах та в терміни, визначені тендерною документацією. Водночас, відповідний лист не містить посилання на номер оголошення у цій процедурі відкритих торгів. П. 43 Особливостей та п. 3 Розділу V. Тендерної документації визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Відповідно наявна необхідність розмітити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Керуючись п. 43 Особливостей, п. 3 Розділу V. Тендерної документації, Положенням про уповноважену особу, уповноважена особа Ухвалила Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, а саме: 1.1. Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності. П. 5.1 Додатку № 4 до Тендерної документації від учасників вимагався гарантійний лист учасника про виконання робіт якісно, в обсягах та в терміни, визначені тендерною документацією, із посиланням на номер оголошення у цій процедурі відкритих торгів. 1.2. Перелік виявлених невідповідностей. У складі тендерної пропозиції Учасника наявний лист — гарантія № 4 від 06.08.2025 про виконання робіт якісно, в обсягах та в терміни, визначені тендерною документацією. Водночас, відповідний лист не містить посилання на номер оголошення у цій процедурі відкритих торгів. 1.3. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей. Долучити лист — гарантію про виконання робіт якісно, в обсягах та в терміни, визначені тендерною документацією із долученням інформації про номер оголошення у цій процедурі відкритих торгів.
Створено
29.09.2025 19:32
Надати до
30.09.2025 19:32
Період вимог/скарг з 20.10.2025 14:12 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 13:58 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.10.2025 14:12
Повідомлення про рішення
20.10.2025 13:58
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 20.10.2025 14:17 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 14:12 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.10.2025 14:17
Повідомлення про рішення
20.10.2025 14:12
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період вимог/скарг з 20.10.2025 14:20 по 26.10.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 20.10.2025 14:17 по 28.10.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Документи кваліфікації
20.10.2025 14:20
Повідомлення про рішення
20.10.2025 14:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 14:30
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Торги не відбулися
Очікувана вартість
162 295 900 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 08:00
Замовник:
РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380958371211
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
162 295 900 грн.
Період подання пропозицій
до 08.08.2025 08:00
Замовник:
РИТУАЛЬНА СЛУЖБА СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КИЇВСЬКИЙ КРЕМАТОРІЙ" ВИКОНАВЧОГО ОРГАНУ КИЇВРАДИ (КИЇВСЬКОЇ МІСЬКОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ)
Контактний телефон:
+380958371211
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності