Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-006157-a
Id Tender 5f49063be63240698353afa158591822
План UA-P-2025-07-23-006489-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.07.2025 13:41
Остання зміна 29.09.2025 14:52
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 608 151.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
113 040.76 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 13:39 до 07.08.2025 12:39
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 13:39
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 13:39
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.08.2025 12:15
до 19.08.2025 09:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2025 09:15
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.08.2025 09:15
до 29.09.2025 14:52
Період уточнень
з 23.07.2025 13:39 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 13:39 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.08.2025 12:15 до 19.08.2025 09:15
Період кваліфікації
з 08.08.2025 12:15 до 19.08.2025 09:15
Основні параметри
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
22 608 151.2 грн.
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Очікувана вартість
22 608 151.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
113040,76
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
36 500
Аукціон
Cтарт аукціону
08.08.2025 11:46
Закінчення аукціону
08.08.2025 12:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ"
Пропозиція:
20 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕКО Л"
Пропозиція:
20 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
20 599 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.08.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 09:17
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло БРОВЧЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380964937627
Замовник
ЄДРПОУ
01994617
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Поштовий індекс
09119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Біла Церква
Адреса
вул. Зінича Ігоря, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Період вимог/скарг з 19.08.2025 09:15 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 12:15 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 09:16
Довідка НАЗК
19.08.2025 09:15
Повідомлення про рішення
16.08.2025 17:29
Електроний протокол про продовження строку
08.08.2025 12:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 13:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 13:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Опис невідповідності: У складі пропозиції учасника виявлено невідповідності вимогам пп. 1.2.1–1.2.4 тендерної документації, а саме: • Не надано довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за формою п. 1.2.1. • Надано лише один аналогічний договір замість двох, передбачених п. 1.2.2, строком давності не більше 4-х років. • Відсутні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) у повному обсязі (п. 1.2.3). • Відсутній лист-відгук від контрагента з інформацією, визначеною п. 1.2.4. Вимога щодо усунення невідповідностей: Протягом 24 годин з моменту отримання цього повідомлення учаснику необхідно: 1. Надати довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за формою п. 1.2.1. 2. Надати копію ще одного аналогічного договору з додатковими угодами (при наявності), що відповідає вимогам п. 1.2.2 та строку давності не більше 4-х років. 3. Надати документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) у повному обсязі відповідно до п. 1.2.3. 4. Надати лист-відгук від контрагента, оформлений згідно з вимогами п. 1.2.4
Створено
15.08.2025 16:22
Надати до
16.08.2025 16:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Учасником було завантажено документи на усунення невідповідностей у встановлений 24-годинний строк, однак час їх подання (о 16:30 в останній день розгляду) не дає можливості якісно та повноцінно перевірити надану інформацію у межах визначеного системою терміну до 00:00. З метою забезпечення об’єктивного, неупередженого та всебічного аналізу тендерної пропозиції, відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», термін розгляду пропозиції продовжено до 20.08.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
16.08.2025 17:28
Дата кінця розгляду
06.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-07-23-006157-a-b1
Підписаний і діє
Номер
132
20 599 999 грн.
17 166 665.83 грн.
З ПДВ
Підписано
29.09.2025
Строк дії договору з
29.09.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Номенклатура
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01994617

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45795996

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
29.09.2025 14:52
-
29.09.2025 14:51
Підписаний договір
29.09.2025 14:51
-
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-28-000013
Дата створення проекту
28.08.2025 18:08
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
28.08.2025 18:20
Дата публікації висновку про результати
22.09.2025 13:52
Дата завершення усунення порушень
07.10.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
19.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.08.2025 № 78-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.08.2025 № 78-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-07-23-006157-a 23.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.08.2025 00:00
Документи рішення
28.08.2025 18:20
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 18 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель КНП Білоцерківської міської ради «Білоцерківський пологовий будинок» (далі - Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів, тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи, реєстр отриманих тендерних пропозицій, протокол розкриття тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, тендерну пропозицію учасника-переможця торгів ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ», протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 19.08.2025 № 215, повідомлення про намір укласти договір, пояснення Замовника отримане через електронну систему закупівель 03.09.2025, 16.09.2025. За результатами розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено наступне. Замовник у Додатку 2 «Технічне завдання» до тендерної документації установив вимогу, що ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути розрахована відповідно до кошторисних норм України в будівництві «Настанова з визначення вартості будівництва», затвердженою Міністерством розвитку громад та території України від 01.11.2021 № 281 (далі – Настанова). Договірна ціна має бути складена відповідно до діючих стандартів України з ціноутворення у будівництві. У разі наявності у технічному завданні норм, що втратили чинність на момент складання пропозиції, учасник повинен надати у складі своєї пропозиції довідку з інформацією про зміну таких норм відповідно до діючих стандартів України в ціноутворення у будівництві. При цьому, відповідно до Пояснювальної записки, що міститься у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» при розрахунку договірної ціни, учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу в режимі повної занятості 171,75 людино-годин, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента від 15.07.2025 № 4524-IX, з 07.08.2025 до 05.11.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні - 173,17 людино-годин. Отже, учасником при розрахунку ціни пропозиції (договірної ціни) застосовано недіючий станом на дату подання пропозиції (07.08.2025) показник середньомісячної норми тривалості робочого часу. Слід зазначити, що відповідно до пункту 1.1 Настанови, ця настанова є обов’язковою для визначення вартості будівництва об’єктів, що споруджуються із залученням бюджетних коштів, коштів державних і комунальних підприємств, установ та організацій, а також кредитів, наданих під державні гарантії (далі – державні кошти). Відповідно до пункту 5.3 розділу V «Визначення вартості об’єкта будівництва при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни)» Настанови заробітна плата в складі прямих витрат розраховується учасником процедури закупівлі (підрядником) на підставі нормативних трудовитрат на певний обсяг робіт і вартості людино-години середнього нормативного розряду цих робіт для ланки робітників будівельників і монтажників та середнього нормативного розряду ланки робітників, зайнятих на керуванні та обслуговуванні будівельних машин і механізмів. Вартість людино-години, яка відповідає середньому нормативному розрядові робіт або за видами робіт, або по об’єкту будівництва в цілому, визначається виходячи з середньомісячної заробітної плати на одного працівника в режимі повної зайнятості, яку учасник процедури закупівлі (підрядник) планує отримувати на об’єкті замовлення, з урахуванням показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, встановленого центральним органом виконавчої влади з формування та забезпечення реалізації державної політики у сфері праці, зайнятості населення, трудової міграції, трудових відносин, соціального захисту, соціального діалогу і розраховується за відповідною формулою. Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», діють обмеження та особливості організації трудових відносин, встановлені Законом України «Про організацію трудових відносин в умовах воєнного стану» від 15 березня 2022 року № 2136-ІХ (далі - Закон № 2136-ІХ). Відповідно до частини шостої статті 6 Закону № 2136-ІХ у період дії воєнного стану не застосовуються норми статті 53, частини першої статті 65, частин третьої - п’ятої статті 67, статей 71, 73, 78-1 Кодексу законів про працю України (далі – КЗпП) та частини другої статті 5 Закону України «Про відпустки». Зокрема, не застосовуються норми, які встановлюють святкові, неробочі і вихідні дні та тривалість роботи напередодні святкових, неробочих і вихідних днів. Згідно з пунктом 3 розділу «Прикінцеві положення» Закону № 2136-ІХ цей Закон діє у період дії воєнного стану, введеного відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», та втрачає чинність з дня припинення або скасування воєнного стану. Тобто, на період дії воєнного стану положення КЗпП щодо скорочення роботи на одну годину напередодні святкових і неробочих днів, перенесення вихідного дня на наступний після святкового або неробочого, перенесення вихідних та робочих днів відповідно до рекомендації Кабінету Міністрів України, заборони залучення до робіт у вихідні, святкові і неробочі дні, не застосовуються. Збільшення кількості годин роботи, що мають відпрацювати працівники у період воєнного стану у порівнянні з мирним часом, не призводить до збільшення нормальної тривалості робочого часу на тиждень, встановленого частиною першою статті 50 КЗпП, відповідно до якої нормальна тривалість робочого часу працівників не може перевищувати 40 годин на тиждень. Крім того, слід зазначити, що у спеціалізованому щомісячному періодичному виданні «Ціноутворення у будівництві» (Збірник офіційних документів та роз’яснень), розробленого товариством з обмеженою відповідальністю «Науково-виробнича фірма «Інпроект», яке є базовою організацією у будівництві та здійснює науково-технічне, дослідне, методичне та інформаційне забезпечення нормування з питань економіки та ціноутворення у будівництві відповідно до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 28.08.2021 № 215 (у редакції наказу Міністерства розвитку громад, територій та інфраструктури України від 30.11.2023 № 1088), на регулярній основі публікуються інформаційні повідомлення щодо норми тривалості робочого часу на поточний рік з урахуванням терміну дії воєнного стану, наводяться дані щодо норми тривалості робочого часу в залежності від тривалості робочого тижня та повідомляється, що у випадку продовження воєнного стану можна перерахувати норму тривалості робочого часу з урахуванням терміну його дії. Таким чином, застосування учасником у розрахунках договірної ціни показника середньомісячної норми тривалості робочого часу, який не відповідає діючому законодавству, порушує вимоги пункту 5.3 Настанови, а отже, не відповідає вимогам Додатку 2 до тендерної документації Замовника. Відповідно до абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/ або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей. При цьому, невідповідності у розрахунках договірної ціни не є невідповідностями, які можуть бути усунені учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей. Однак, на порушення вимог абзацу другого підпункту 2 пункту 44 Особливостей Замовник не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» та визначив його переможцем торгів. Пояснення, надане Замовником під час проведення моніторингу процедури закупівлі, не обґрунтовує прийняте ним рішення щодо визначення переможцем торгів учасника ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ».
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій та визначення переможця торгів встановлено порушення підпункту 2 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, повноти відображення інформації про закупівлю, своєчасності надання інформації та документів у випадках, передбачених Законом, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом приведення у відповідність договірної ціни до договору, який буде укладений за результатами проведеної процедури закупівлі до вимог пункту 5.3 Настанови та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
18.09.2025 00:00
Дата публікації
22.09.2025 13:52
Документи висновку
22.09.2025 13:52
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання вимог, передбачених у висновку ДАСУ, Замовником: Проведено перерахунок договірної ціни відповідно до п. 5.3 Настанови з визначення вартості будівництва, затвердженої наказом Мінрегіону № 281 від 01.11.2021. Уточнено показник середньомісячної норми тривалості робочого часу — 173,17 год., що відповідає законодавству України з урахуванням дії воєнного стану. Узгоджено із переможцем закупівлі внесення змін до договірної ціни шляхом підписання договору із виправленою ціною.
Дата публікації
29.09.2025 14:56
Документи інформації про усунення порушення
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-23-006157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (дефектні акти, кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат, експертний звіт, комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). 2. Надати посилання на сторінку вебсайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.08.2025 11:50
Орган перевірки
04.09.2025 00:00
Документи повідомлення
29.08.2025 11:51
-
Відповідь
Пояснення на запит про надання інформації в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2025-07-23-006157-a
Надаємо пояснення на виконання запиту Державної аудиторської служби України, розміщеного в електронній системі закупівель Prozorro, щодо процедури закупівлі по предмету «Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква», повідомляємо наступне.
Рішеня
03.09.2025 14:49
Замовник
Документи повідомлення
03.09.2025 14:50
-
03.09.2025 14:50
-
03.09.2025 14:50
-
03.09.2025 14:50
-
03.09.2025 14:52
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-23-006157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» та правомірності обрання її переможцем, а саме: відповідно до пояснювальної записки, наданої у складі тендерної пропозиції 07.08.2025, даним учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 171,75 люд. год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента від 15.07.2025 № 4524-IX, з 07.08.2025 до 05.11.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні на 2025 рік та відповідно середньомісячна норма тривалості робочого часу – 173,17 людино-години. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.09.2025 12:20
Орган перевірки
17.09.2025 00:00
Документи повідомлення
11.09.2025 12:20
-
Відповідь
Пояснення на запит Держаудитслужби України.
У складі пропозиції ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» використано показник 171,75 год/міс. Тендерна документація не містила вимоги щодо конкретної норми, а законодавством вона також не встановлена. Відповідно до роз’яснення Мінекономіки (лист від 29.10.2024 № 4701-05/77010-09) підприємства самостійно визначають норму. Різниця між 171,75 та 173,17 год є несуттєвою та не впливає на результати. Підстав для відхилення пропозиції не було.
Рішеня
16.09.2025 15:03
Замовник
Документи повідомлення
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 608 151.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 12:39
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Контактний телефон:
+380964937627
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
22 608 151.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 12:39
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Контактний телефон:
+380964937627
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності