Показати схожі тендери

Закупівля «Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква» від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-006157-a
Id Tender 5f49063be63240698353afa158591822
План UA-P-2025-07-23-006489-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.07.2025 13:41
Остання зміна 19.08.2025 13:12
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
22 608 151.2 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
113 040.76 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 13:39 до 07.08.2025 12:39
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 13:39
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 13:39
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 08.08.2025 12:15
до 19.08.2025 09:15
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2025 09:15
до 25.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 19.08.2025 09:15
-
Період уточнень
з 23.07.2025 13:39 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 13:39 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 08.08.2025 12:15 до 19.08.2025 09:15
Період кваліфікації
з 08.08.2025 12:15 до 19.08.2025 09:15
Основні параметри
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
22 608 151.2 грн.
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Назва предмета закупівлі
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Очікувана вартість
22 608 151.2 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
113040,76
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
36 500
Аукціон
Cтарт аукціону
08.08.2025 11:46
Закінчення аукціону
08.08.2025 12:15
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Код ДК 021:2015
45450000-6 - Інші завершальні будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна
Дата постачання по
31.12.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТОРГОВИЙ ДІМ "ЮНІВЕРСАЛ ТРЕЙДІНГ КОМПАНІ"
Пропозиція:
20 600 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЕКО Л"
Пропозиція:
20 700 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Пропозиція:
20 599 999 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 08.08.2025 11:46
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
31.07.2025 09:17
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
-
-
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Павло БРОВЧЕНКО
Електронна пошта
Телефон
+380964937627
Замовник
ЄДРПОУ
01994617
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Поштовий індекс
09119
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
м. Біла Церква
Адреса
вул. Зінича Ігоря, будинок 7
Кваліфікація
Лот № 1 «Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Період вимог/скарг з 19.08.2025 09:15 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 08.08.2025 12:15 по 06.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 09:16
Довідка НАЗК
19.08.2025 09:15
Повідомлення про рішення
16.08.2025 17:29
Електроний протокол про продовження строку
08.08.2025 12:15
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 13:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 13:39
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Опис невідповідності: У складі пропозиції учасника виявлено невідповідності вимогам пп. 1.2.1–1.2.4 тендерної документації, а саме: • Не надано довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за формою п. 1.2.1. • Надано лише один аналогічний договір замість двох, передбачених п. 1.2.2, строком давності не більше 4-х років. • Відсутні документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) у повному обсязі (п. 1.2.3). • Відсутній лист-відгук від контрагента з інформацією, визначеною п. 1.2.4. Вимога щодо усунення невідповідностей: Протягом 24 годин з моменту отримання цього повідомлення учаснику необхідно: 1. Надати довідку про досвід виконання аналогічного (аналогічних) договору (договорів) за формою п. 1.2.1. 2. Надати копію ще одного аналогічного договору з додатковими угодами (при наявності), що відповідає вимогам п. 1.2.2 та строку давності не більше 4-х років. 3. Надати документи, що підтверджують виконання аналогічного договору (договорів) у повному обсязі відповідно до п. 1.2.3. 4. Надати лист-відгук від контрагента, оформлений згідно з вимогами п. 1.2.4
Створено
15.08.2025 16:22
Надати до
16.08.2025 16:22
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Учасником було завантажено документи на усунення невідповідностей у встановлений 24-годинний строк, однак час їх подання (о 16:30 в останній день розгляду) не дає можливості якісно та повноцінно перевірити надану інформацію у межах визначеного системою терміну до 00:00. З метою забезпечення об’єктивного, неупередженого та всебічного аналізу тендерної пропозиції, відповідно до частини 10 статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі», термін розгляду пропозиції продовжено до 20.08.2025 року.
Дата продовження строку розгляду
16.08.2025 17:28
Дата кінця розгляду
06.09.2025 00:00
Договір
UA-2025-07-23-006157-a-b1
Очікує підписання
20 599 999 грн.
20 599 999 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Номенклатура
«Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 31 грудня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01994617

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ТЕП КЕПІТАЛ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45795996

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-28-000013
Дата створення проекту
28.08.2025 18:08
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
28.08.2025 18:20
Дата завершення моніторингу
19.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 67) 930-19-69
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 056-29-89
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40913624
Назва
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Рівне
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 28.08.2025 № 78-з Рівне Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу. 3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою. Начальник Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Олександр МУРАВСЬКИЙ Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.08.2025 № 78-з. Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 3 UA-2025-07-23-006157-a 23.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Заступник начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області Людмила НИКИТЮК
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
28.08.2025 00:00
Документи рішення
28.08.2025 18:20
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-23-006157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. 1. Надайте інформацію та відповідні документи, на підставі яких здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість (дефектні акти, кошторисну частину проектної документації (пояснювальну записку, зведений кошторисний розрахунок, договірну ціну, локальні кошториси, підсумкову відомість ресурсів, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів, розрахунок загальновиробничих витрат, експертний звіт, комерційні пропозиції потенційних учасників, інші документи). 2. Надати посилання на сторінку вебсайту на якій розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
29.08.2025 11:50
Орган перевірки
04.09.2025 00:00
Документи повідомлення
29.08.2025 11:51
-
Відповідь
Пояснення на запит про надання інформації в межах проведення моніторингу процедури закупівлі ID: UA-2025-07-23-006157-a
Надаємо пояснення на виконання запиту Державної аудиторської служби України, розміщеного в електронній системі закупівель Prozorro, щодо процедури закупівлі по предмету «Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква», повідомляємо наступне.
Рішеня
03.09.2025 14:49
Замовник
Документи повідомлення
03.09.2025 14:50
-
03.09.2025 14:50
-
03.09.2025 14:50
-
03.09.2025 14:50
-
03.09.2025 14:52
-
Запит
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Реконструкція приміщення жіночої консультації КНП БМР «Білоцерківський пологовий будинок» за адресою: вул. Ярослава Мудрого, 44, м. Біла Церква» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2025-07-23-006157-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень. Просимо надати пояснення щодо розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» та правомірності обрання її переможцем, а саме: відповідно до пояснювальної записки, наданої у складі тендерної пропозиції 07.08.2025, даним учасником використано показник середньомісячної норми тривалості робочого часу 171,75 люд. год, в той час, як з урахуванням продовження воєнного стану в Україні згідно з Указом Президента від 15.07.2025 № 4524-IX, з 07.08.2025 до 05.11.2025, норма тривалості робочого часу при 40-годинному робочому тижні на 2025 рік та відповідно середньомісячна норма тривалості робочого часу – 173,17 людино-години. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 3511 Кримінального кодексу України.
Рішеня
11.09.2025 12:20
Орган перевірки
17.09.2025 00:00
Документи повідомлення
11.09.2025 12:20
-
Відповідь
Пояснення на запит Держаудитслужби України.
У складі пропозиції ТОВ «ТЕП КЕПІТАЛ» використано показник 171,75 год/міс. Тендерна документація не містила вимоги щодо конкретної норми, а законодавством вона також не встановлена. Відповідно до роз’яснення Мінекономіки (лист від 29.10.2024 № 4701-05/77010-09) підприємства самостійно визначають норму. Різниця між 171,75 та 173,17 год є несуттєвою та не впливає на результати. Підстав для відхилення пропозиції не було.
Рішеня
16.09.2025 15:03
Замовник
Документи повідомлення
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
22 608 151.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 12:39
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Контактний телефон:
+380964937627
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
22 608 151.2 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 12:39
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО БІЛОЦЕРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ "БІЛОЦЕРКІВСЬКИЙ ПОЛОГОВИЙ БУДИНОК"
Контактний телефон:
+380964937627
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності