Показати схожі тендери

Закупівля «Капітальний ремонт частини приміщень загального користування(коридорів) першого поверху (Літера А) КЗВО «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради по вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород» від КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-003972-a
Id Tender 2a9129389c50467c90d4f08280e7f25e
План UA-P-2025-07-23-005104-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 23.07.2025 11:43
Остання зміна 19.08.2025 18:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 085 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
10 425 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 11:43 до 07.08.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 11:43
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 11:43
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 01:00
до 18.08.2025 10:06
Залишилось 3 днів 7 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 18.08.2025 10:06
до 24.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 18.08.2025 10:06
-
Період уточнень
з 23.07.2025 11:43 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 11:43 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 01:00 до 18.08.2025 10:06
Період кваліфікації
з 07.08.2025 01:00 до 18.08.2025 10:06
Основні параметри
«Капітальний ремонт частини приміщень загального користування(коридорів) першого поверху (Літера А) КЗВО «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради по вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород»
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
2 085 000 грн.
«Капітальний ремонт частини приміщень загального користування(коридорів) першого поверху (Літера А) КЗВО «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради по вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород»
Назва предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини приміщень загального користування(коридорів) першого поверху (Літера А) КЗВО «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради по вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород»
Очікувана вартість
2 085 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
10425,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
«Капітальний ремонт частини приміщень загального користування(коридорів) першого поверху (Літера А) КЗВО «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради по вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород»
Код ДК 021:2015
45000000-7 - Будівельні роботи
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ФІД"
Пропозиція:
2 067 560.54 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 11:43
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
23.07.2025 11:43
Тендерна документація
23.07.2025 11:43
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ігор Цмур
Електронна пошта
Телефон
+380506921182
Замовник
ЄДРПОУ
33165909
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
м. Ужгород
Адреса
вул. Гойди Юрія, 8
Кваліфікація
Лот № 1 «Капітальний ремонт частини приміщень загального користування(коридорів) першого поверху (Літера А) КЗВО «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради по вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород»
Період вимог/скарг з 18.08.2025 10:06 по 24.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 01:00 по 05.09.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
18.08.2025 10:06
Довідка НАЗК
18.08.2025 10:06
Повідомлення про рішення
13.08.2025 14:12
Електроний протокол про продовження строку
07.08.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 11:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 11:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Рішення про продовження строку розгляду
Обґрунтування продовження строку розгляду
Для належного виконання установою своїх функцій, 23 липня 2025 року Комунальною установою «Управління спільною власністю територіальних громад» Закарпатської обласної ради оголошено відкриті торги: «Капітальний ремонт частини приміщень загального користування(коридорів) першого поверху (Літера А) КЗВО «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради по вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород» (Згідно оголошення UA-2025-07-23-003972-a). Прийом пропозицій учасників здійснювався до 01:00 07.08.2025. Відповідно до пункту 35 Особливостей для проведення відкритих торгів із застосуванням електронного аукціону повинно бути подано не менше двох тендерних пропозицій. Електронний аукціон проводиться електронною системою закупівель відповідно до статті 30 Закону. Згідно з пунктом 36 Особливостей якщо була подана одна тендерна пропозиція, електронна система закупівель після закінчення строку для подання тендерних пропозицій, визначених замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, розкриває всю інформацію, зазначену в тендерній пропозиції, крім інформації, визначеної пунктом 40 цих особливостей, не проводить оцінку такої тендерної пропозиції та визначає таку тендерну пропозицію найбільш економічно вигідною. Протокол розкриття тендерних пропозицій формується та оприлюднюється відповідно до частин третьої та четвертої статті 28 Закону. Таким чином єдиною пропозицією визначено тендерну пропозицію Учасника Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІД» (Код ЄДРПОУ 42073537), 89440, Україна, Закарпатська область, Ужгородський район, село Великі Лази, вул. Першотравнева будинок 3, тел. 38098-964-82-57, e-mail: [email protected]. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Таким чином, відповідно до Протокольного рішення від 13.08.2025 у Замовника виникла потреба у наданні Учаснику Товариству з обмеженою відповідальністю «ФІД» (Код ЄДРПОУ 42073537) 24 годин на усунення невідповідностей. Оскільки повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей має бути розміщене в електронній системі закупівель у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій існує потреба у продовженні строку розгляду тендерної пропозиції Товариства з обмеженою відповідальністю «ФІД» (Код ЄДРПОУ 42073537). Відповідно до пункту 41 Особливостей розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону (положення частин другої, дванадцятої, шістнадцятої, абзаців другого і третього частини п’ятнадцятої статті 29 Закону не застосовуються) з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з частиною 10 статті 29 Закону строк розгляду тендерної пропозиції/пропозиції, що за результатами оцінки визначена найбільш економічно вигідною, не повинен перевищувати п’яти робочих днів з дня визначення найбільш економічно вигідної пропозиції. Такий строк може бути аргументовано продовжено замовником до 20 робочих днів. У разі продовження строку замовник оприлюднює повідомлення в електронній системі закупівель протягом одного дня з дня прийняття відповідного рішення.
Дата продовження строку розгляду
13.08.2025 14:12
Дата кінця розгляду
05.09.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Тендерною документацією передбачено: Учасник надає - Довідку в довільній формі про наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних за предметом закупівлі договорів. В довідці має міститися наступна інформація: Назва, адреса та код ЄДРПОУ замовника робіт; Дата, номер та предмет укладеного договору; Вартість договору, грн.; ПІБ, посада, номер телефону контактної особи замовника. - Документи щодо підтвердження досвіду виконання Учасником аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), а саме: Аналогічним є договір на виконання робіт з капітального ремонту/реконструкції/будівництва, виконаний у повному обсязі (не менше одного) за період 2020 -2024 роки. Для документального підтвердження наданої інформації, Учасник повинен надати: - скановану копію відповідного договору з усіма додатками та додатковими угодами; - скановану копію всіх актів - приймання виконаних робіт (акти виконаних робіт складених за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних робіт, складених за формою КБ-3). При цьому сума в актах має відповідати сумі аналогічного договору; - лист-відгук від колишнього замовника щодо Учасника, який стосуються результатів виконання Учасником вказаного аналогічного договору, де обов’язково зазначається посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, сума договору та сума виконаних робiт, а також iнформацiя про якiсть виконаних робiт, дотримання термінів виконання, щодо відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. 2. Тендерною документацією вимагалось надати: перелік документів, наданих у складі тендерної пропозиції із зазначенням назви документу та назви файлу, в якому він розміщений. 3. Учасником надано документ «Договірна ціна» в якому посадовими особами Учасника, відповідальними за складання документу, підписано такий документ неналежним чином (підпис посадової особи Учасника здійснено на місці підпису Замовника). Просимо усунути недоліки шляхом завантаження відсутніх та належним чином оформлених документів.
Створено
13.08.2025 14:13
Надати до
14.08.2025 14:13
Договір
UA-2025-07-23-003972-a-b1
Очікує підписання
2 067 560.54 грн.
2 067 560.54 грн.
З ПДВ
Номенклатура
1 (роботи)
«Капітальний ремонт частини приміщень загального користування(коридорів) першого поверху (Літера А) КЗВО «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради по вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород»
Номенклатура
«Капітальний ремонт частини приміщень загального користування(коридорів) першого поверху (Літера А) КЗВО «Академія культури і мистецтв» Закарпатської обласної ради по вул. Минайська, 38/80, м. Ужгород»
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Повна назва
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
33165909

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВ "ФІД"
Повна назва
ТОВ "ФІД"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
42073537

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 085 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380506921182
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
2 085 000 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 01:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "УПРАВЛІННЯ СПІЛЬНОЮ ВЛАСНІСТЮ ТЕРИТОРІАЛЬНИХ ГРОМАД" ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380506921182
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності