Показати схожі тендери

Закупівля Капітальний ремонт ліфта КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Дрогобицька, 50 у м. Стрий, Львівської області від Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об"єднання "Стрийська міська об"єднана лікарня".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-003045-a
Id Tender b6db95b831e74344bf4631f88cf666b5
План UA-P-2025-07-23-002948-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.07.2025 11:19
Остання зміна 27.08.2025 15:30
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
2 386 035.6 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
11 930.18 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
2 040 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 11:19 до 07.08.2025 08:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 11:19
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 11:19
до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 07.08.2025 08:00
до 12.08.2025 16:51
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 12.08.2025 16:51
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.08.2025 16:51
до 27.08.2025 15:30
Період уточнень
з 23.07.2025 11:19 до 04.08.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 11:19 до 04.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 07.08.2025 08:00 до 12.08.2025 16:51
Період кваліфікації
з 07.08.2025 08:00 до 12.08.2025 16:51
Основні параметри
Капітальний ремонт ліфта КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Дрогобицька, 50 у м. Стрий, Львівської області
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
2 386 035.6 грн.
Капітальний ремонт ліфта КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Дрогобицька, 50 у м. Стрий, Львівської області
Назва предмета закупівлі
Капітальний ремонт ліфта КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Дрогобицька, 50 у м. Стрий, Львівської області
Примітки
Закупівля здійснюється відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням постанови Кабінету міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022 № 1178 (зі змінами)
Очікувана вартість
2 386 035.6 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
11930,18
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Капітальний ремонт ліфта КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Дрогобицька, 50 у м. Стрий, Львівської області
Код ДК 021:2015
45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
82400, Україна, Львівська область, м. Стрий, вул. Дрогобицька 50
Дата постачання по
31.12.2025 11:12
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Пропозиція:
2 372 316.78 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 11:19
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Василів Оксана Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380666053583
Замовник
ЄДРПОУ
01996958
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Поштовий індекс
82400
Країна
Україна
Область або регіон
Львівська область
Населений пункт
місто Стрий
Адреса
вулиця Дрогобицька 50
Кваліфікація
Лот № 1 Капітальний ремонт ліфта КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Дрогобицька, 50 у м. Стрий, Львівської області
Період вимог/скарг з 12.08.2025 16:51 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 08:00 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.08.2025 16:51
Довідка НАЗК
12.08.2025 16:51
Повідомлення про рішення
12.08.2025 16:50
Пропозиція, що перемогла
07.08.2025 08:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 11:08
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 11:08
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Шановний Учаснику! У складі вашої тендерної пропозиції наявні наступні невідповідності: 1. Згідно вимог ДОДАТКУ 1.1 до тендерної документації РОЗДІЛ 1. Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій вимагалося Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою Замовника «Таблиця «А» Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та / або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів (свідоцтв про реєстрацію) на кожну одиницю автотранспорту. У разі, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається в довідці, термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо)) повинен бути не меншим, ніж максимальний термін, встановлений цією тендерною документацією для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) по даній закупівлі у повному обсязі; Учасником не надано Довідку за формою Замовника «Таблиця А». Для усунення виявлених невідповідностей надати: Для підтвердження інформації, зазначеної в Таблиці «А» учасник повинен надати: - відповідні правовстановлюючі документи (договір купівлі-продажу (оренди, надання послуг, лізингу), свідоцтво про право власності, витяг з державного реєстру речових прав на нерухоме майно тощо). При цьому, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається у довідці, правовстановлюючі документи (договори) надаються у повному обсязі (з усіма додатками, додатковими угодами, специфікаціями, актами приймання-передачі тощо), а також мають містити необхідну інформацію про обладнання та / або матеріально-технічну базу та/або технології (найменування, рік випуску, реєстраційний номер тощо), що на підставі таких договорів залучаються. Наявність і правомірність експлуатації (застосування) учасником обладнання та матеріально-технічної бази, інформація про які зазначається у довідці, додатково підтверджується шляхом надання бухгалтерської довідки (оборотно-сальдової відомості) про знаходження основних засобів на балансі учасника (станом на перше число місяця подачі тендерної пропозиції), а також технічних паспортів (свідоцтв про реєстрацію) на кожну одиницю автотранспорту. У разі, якщо учасник не є власником обладнання та/або матеріально-технічної бази та/або технологій, інформація про які зазначається в довідці, термін дії наданих ним на підтвердження правовстановлюючих документів (договорів оренди (надання послуг, лізингу тощо)) повинен бути не меншим, ніж максимальний термін, встановлений цією тендерною документацією для поставки товару (виконання робіт, надання послуг) по даній закупівлі у повному обсязі; 2. Згідно вимог ДОДАТОКУ №1.1 до тендерної документації РОЗДІЛ 3. Інші документи та інформація пункт 10. Скан-копія проєкту договору, наведеного у Додатку №5 до тендерної документації, з підписами та печатками учасника на кожній сторінці проєкту договору подається в складі тендерної пропозиції. Кожна сторінка проєкту договору повинна бути засвідчена написом «З умовами договору згідні», підписом уповноваженої особи із зазначенням посади, ім’я та ПРІЗВИЩЕ, скріплена печаткою (за наявності). У складі пропозиції надано погодження з проєктом договору. Водночас у погодженому Вами проєкті договору зазначено терміни виконання робіт, що не відповідають термінам, визначеним Замовником у тендерній документації (проєкті договору, що є її складовою). Вимагається: Протягом 24 годин з моменту отримання цього повідомлення надати виправлений документ (погодження з проєктом договору), у якому викладені умови (зокрема терміни виконання робіт), що повністю відповідають проєкту договору, оприлюдненому Замовником у складі тендерної документації. У разі ненадання виправленого документа у визначений строк, Ваша пропозиція може бути відхилена на підставі невідповідності умовам тендерної документації згідно з чинним законодавством у сфері публічних закупівель. 3. Замовником згідно ДОДАТОКУ №1.1 до тендерної документації РОЗДІЛ 3.Інші документи та інформація 22. У складі пропозиції учасники надають оригінал довідки (або іншого документу) відповідного територіального органу ДПС України про наявність відкритих/зареєстрованих рахунків в банківських установах, видана не раніше січня 2025 року. У складі Вашої пропозиції надано лист-роз’яснення, в якому Ви посилаєтеся на вимогу Замовника, зазначену з некоректним формулюванням і не правильним посиланням на вимогу. Звертаємо Вашу увагу, згідно з Додатком №1.1 до тендерної документації, Розділ 3, пункт 22, вимагалося «У складі пропозиції учасники надають оригінал довідки (або іншого документу) відповідного територіального органу ДПС України про наявність відкритих/зареєстрованих рахунків в банківських установах, видана не раніше січня 2025 року.», а не як вказано Учасником: «пунктом 9 розділу 3 додатку 1 до тендерної документації Замовником вимагалося надання довідок з усіх обслуговуючих банків, що містять інформацію про наявність в учасника відкритого (тих) рахунку (ків) із зазначенням його номеру у форматі IBAN, та про наявність/відсутність простроченої заборгованості, та про суму залишку коштів на рахунку (ах), що видані не більше місячної давнини від дати оголошення цієї закупівлі. У зв’язку з викладеним, протягом 24 годин з моменту отримання цього повідомлення Вам необхідно надати уточнений документ. Просимо усунути ці невідповідністі шляхом надання у строк передбачений особливостями.
Створено
11.08.2025 16:34
Надати до
12.08.2025 16:34
Договір
UA-2025-07-23-003045-a-a1
Підписаний і діє
Номер
287
2 372 316.78 грн.
1 976 930.65 грн.
З ПДВ
Підписано
26.08.2025
Строк дії договору з
26.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (роботи)
Капітальний ремонт ліфта КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Дрогобицька, 50 у м. Стрий, Львівської області
Номенклатура
Капітальний ремонт ліфта КНП «ТМО «СМОЛ» по вул. Дрогобицька, 50 у м. Стрий, Львівської області
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Повна назва
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
01996958

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Повна назва
ПП "КОЛМАН ІНДАСТРІЗ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
41477255

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
27.08.2025 15:30
Повідомлення про договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
27.08.2025 15:23
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 386 035.6 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Контактний телефон:
+380666053583
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
2 386 035.6 грн.
Період подання пропозицій
до 07.08.2025 08:00
Замовник:
Комунальне некомерційне підприємство Стрийської міської ради "Територіальне медичне об'єднання "Стрийська міська об'єднана лікарня"
Контактний телефон:
+380666053583
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності