Звернення:
За лотом №1 позицією №1: Поточний ремонт автомобільної дороги державного значення Н-13 Львів-Самбір- Ужгород на ділянці км 221+900 - км 222+750 (Улаштування металевого бар'єрного дорожнього огородження).
Тема:
Надання роз’яснення щодо технічних характеристик предмета закупівлі
Зміст:
Шановні панове,
Виходячи з інформації, зазначеної в документах:
• Пункт 7 файлу «ТД Н-13 Пот.рем. бар'єрне огородження»:
Інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби) – НЕ вимагається.
• Файл 31_КД_BoQ.rtf:
Улаштування однобічного металевого бар'єрного дорожнього оцинкованого огородження 11ДО-2.0 установкою для забивання стояків, з відстанню між стояками 2 м (балка СБ-1, b=4.0 мм), 800 м.п.
• Файл 33_КД_ДФ_ПР_Н-13 км 221+900 – км 222+750:
Улаштування однобічного металевого бар’єрного дорожнього оцинкованого огородження установкою для забивання стояків, з відстанню між стояками 2 м (балка СБ-1, b=4.0 мм), вага 1 м.п. = 19,5 кг.
Висновок:
Запроєктоване бар’єрне огородження, що планується до встановлення на автомобільній дорозі Н-13 Львів – Самбір – Ужгород (км 221+900 – км 222+750):
• НЕ повинно мати протоколів натурних випробувань,
• Замовником чітко вказано:
o Крок стійок — 2 м,
o Балка СБ-1 — b = 4.0 мм,
o Вага 1 погонного метра — 19,5 кг.
________________________________________
Додатково інформуємо:
Відповідно до ДСТУ Б В.2.3–12:2004, основного нормативного документа в Україні для металевого бар’єрного огородження:
• П. 5.4: Огородження повинно відповідати вимогам стандарту, технічним умовам, мати паспорт та протокол натурних випробувань (або завірену копію).
• П. 7.1: Вимоги до надійності мають бути підтверджені випробуваннями в умовах експлуатації.
Також згідно з таблицею 3 цього стандарту встановлюється призначення навантаження відповідно до умов дорожнього руху.
________________________________________
Звертаємо увагу:
З 01.10.2020 р. в Україні чинний стандарт ДСТУ EN 1317-2:2018
(EN 1317-2:2010, IDT) «Дорожні стримувальні системи», який:
• Встановлює вимоги до ударних характеристик огороджень,
• Регламентує класи стримувальної здатності, робочу ширину, рівні проникнення, небезпеку удару.
Розділ 6 стандарту передбачає, що протокол випробувань повинен відповідати додатку А.
Таким чином, тільки натурні випробування (краш-тести) підтверджують ефективність огороджень. Огородження, що не пройшло випробування, несе реальну загрозу учасникам дорожнього руху.
________________________________________
Просимо внести зміни до технічного завдання, а саме:
1. Передбачити обов’язковість надання протоколу натурних випробувань (або копії) у складі тендерної пропозиції.
2. Чітко вказати технічні характеристики, яким має відповідати бар’єрне огородження:
o Стримувальна здатність
o Робоча ширина (W)
o Динамічний прогин
Дата оприлюднення звернення:
28.07.2025 21:49
Внесені відповідні зміни до Тендерної документації
Дата оприлюднення відповіді:
31.07.2025 10:27