Показати схожі тендери

Закупівля Закупівля моноблоків за кодом ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина) від МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-000713-a
Id Tender fb060202269d44258861a02ab2a3a3fc
План UA-P-2025-07-15-009104-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 23.07.2025 09:22
Остання зміна 07.08.2025 10:50
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
500 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 500 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 09:20 до 31.07.2025 01:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 09:20
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 09:20
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 01:00
до 01.08.2025 15:39
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 15:39
до 07.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 01.08.2025 15:39
до 07.08.2025 10:50
Період уточнень
з 23.07.2025 09:20 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 09:20 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 01:00 до 01.08.2025 15:39
Період кваліфікації
з 31.07.2025 01:00 до 01.08.2025 15:39
Основні параметри
Закупівля моноблоків за кодом ДК 021:2015:30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Строк (термін) поставки (передачі) Товару: з дати укладання Договору, але не пізніше 14.08.2025 року.
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
500 000 грн.
моноблоки, згідно ДК021:2015:30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)", в асортименті, за номенклатурою, у кількості та за ціною (10 комплектів)
Назва предмета закупівлі
моноблоки, згідно ДК021:2015:30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)", в асортименті, за номенклатурою, у кількості та за ціною (10 комплектів)
Примітки
Строк (термін) поставки (передачі) Товару: з дати укладання Договору, але не пізніше 14.08.2025 року.
Очікувана вартість
500 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2500,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Моноблоки згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання з
01.08.2025 00:00
Дата постачання по
14.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
2.2. Оплата Товару здійснюється у наступному порядку: 2.2.1. Розрахунок за поставлений товар проводиться шляхом безготівкових розрахунків на підставі пред’явленого рахунку та видаткової накладної. 2.2.2. Розрахунок за поставлений товар здійснюється Покупцем відповідно до вимог бюджетного законодавства, протягом 10 (десяти) банківських днів з дати фактичного отримання товару Покупцем за видатковою накладною, при надходженні фінансових/бюджетних асигнувань на рахунок Відділу. 2.2.3. У разі затримки бюджетного фінансування Покупець, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Продавця. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупця бюджетного фінансування на свій рахунок. 2.2.4. Оригінал рахунку та видаткова накладна надаються представнику Покупця під час передачі Товару. 2.2.5. Датою отримання Товару вважається дата його фактичної передачі та підписання накладних. 2.3. Покупець здійснює видатки з Державного бюджету України – за КЕКВ 3110 «Придбання обладнання та предметів довгострокового використання». 2.4. Ціна цього Договору включає вартість пакування Товару (тари, упаковки), його завантаження (розвантаження), доставка до місця поставки зазначеного у п. 10.1. цього Договору. 2.5. Будь-які розрахунки за цим Договором здійснюються у національній валюті України – гривні.. 2.6. У разі затримки бюджетного фінансування Покупець, в межах строків відведених для розрахунків за Товар, повідомляє про це Продавця. У такому разі, розрахунок здійснюється впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Покупцем бюджетного фінансування на свій рахунок.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРОВЕ МІСТО"
Пропозиція:
420 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 10:57
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ляхов Максим
Електронна пошта
Телефон
380979449308
Замовник
ЄДРПОУ
08220847
Повна назва
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ
Поштовий індекс
54030
Країна
Україна
Область або регіон
Миколаївська область
Населений пункт
Миколаїв
Адреса
ВУЛИЦЯ НІКОЛЬСЬКА, будинок 30
Кваліфікація
Лот № 1 моноблоки, згідно ДК021:2015:30210000-4 "Машини для обробки даних (апаратна частина)", в асортименті, за номенклатурою, у кількості та за ціною (10 комплектів)
Період вимог/скарг з 01.08.2025 15:39 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 01:00 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 15:39
Довідка НАЗК
01.08.2025 15:38
Повідомлення про рішення
31.07.2025 01:00
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-23-000713-a-c1
Підписаний і діє
Номер
27/08
420 000 грн.
350 000 грн.
З ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
10 (комплект)
Моноблоки згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Номенклатура
Моноблоки згідно ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник»: 30210000-4 Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
10
Одиниця виміру
комплект
Ціна за одиницю
35 000
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
четвер, 14 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ
Повна назва
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
08220847

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРОВЕ МІСТО"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦИФРОВЕ МІСТО"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45483409

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
07.08.2025 10:48
Підписаний договір
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000038
Дата створення проекту
11.08.2025 14:43
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 14:57
Дата публікації висновку про результати
20.08.2025 14:57
Дата завершення усунення порушень
04.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Дані автоматичних індикаторів ризиків
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 98) 065-88-20
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41168670
Назва
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Миколаїв
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В МИКОЛАЇВСЬКІЙ ОБЛАСТІ НАКАЗ 11.08.2025 № 86-З Миколаїв Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8, та на підставі даних автоматичних індикаторів ризиків, НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених в пункті 1 цього наказу. 3. Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедур закупівель оприлюднити в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів. 4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою. Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергія ЧЕРНОВОЛА від 11.08.2025. В.о. начальника Анатолій ВОЙЧЕНКО Додаток до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області від 11.08.2025 № 86-З Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № 1 UA-2025-07-23-000713-a 23.07.2025 Начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області Сергій ЧЕРНОВОЛ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 14:57
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 20 серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель; відповідності умов тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції на дату проведення процедури закупівлі) (далі – Особливості); внесення змін до тендерної документації; розгляду тендерної пропозиції; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовані: річний план закупівель на 2025 рік Миколаївського зонального відділу військової служби правопорядку (далі – Замовник); оголошення про проведення відкритих торгів; тендерна документація, затверджена рішенням уповноваженої особи від 23.07.2025 № 39 зі змінами, оприлюдненими 25.07.2025 в електронній системі закупівель (далі – тендерна документація); реєстр отриманих тендерних пропозицій; тендерна пропозиція товариства з обмеженою відповідальністю «ЦИФРОВЕ МІСТО» (далі – ТОВ «ЦИФРОВЕ МІСТО»); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою Замовника від 01.08.2025 № 41; повідомлення про намір укласти договір; договір про закупівлю товарів за державні кошти від 07.08.2025 № 27/08 (далі – Договір про закупівлю); пояснення, інформація та документи, надані Замовником через електронну систему закупівель. За результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що тендерна документація не відповідає вимогам Закону та Особливостей. Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Разом з цим, Замовник на порушення вимог абзацу восьмого пункту 28 Особливостей в додатках 3 та 5 до тендерної документації встановив вимогу щодо надання переможцем процедури закупівлі документів, які підтверджують відсутність підстави, визначеної абзацом чотирнадцятим пункту 47 Особливостей, в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 01.03.2024 № 237, яка на дату проведення процедури закупівлі втратила чинність на підставі постанови Кабінету Міністрів України від 02.04.2024 № 382. Під час моніторингу процедури закупівлі також встановлено наступне. Згідно абзацу десятого пункту 28 Особливостей тендерна документація повинна містити перелік документів та/або інформації, які подаються учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції. Зазначений перелік оформляється як окремий додаток до тендерної документації. Відповідно до пункту 44 Особливостей відсутність документів або інформації, що не передбачені додатками до тендерної документації, зазначеними в абзаці десятому пункту 28 цих особливостей, не є підставою для відхилення замовником тендерної пропозиції такого учасника процедури закупівлі відповідно до цього пункту. Замовник встановив вимоги у тендерній документації щодо надання учасниками процедури закупівлі документів, зазначених в пунктах 1 та 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації, а також в додатках № 1 та № 3 до тендерної документації. При цьому, пункти 1 та 6 розділу 3 «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» містять вимоги щодо надання документів у складі тендерної пропозиції, які не передбачені вказаними додатками. Отже, Замовником не забезпечено відображення всіх документів, які необхідно подати учасником у складі тендерної пропозиції та переможцем процедури закупівлі, в переліках документів, оформлених як окремі додатки, як це передбачено абзацом десятим пункту 28 Особливостей. Крім того, за результатами моніторингу процедури закупівлі встановлено, що 25.07.2025 до тендерної документації вносились зміни, зокрема в додатки 1 та 2 до тендерної документації. Проте, Замовник на порушення вимог абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЦИФРОВЕ МІСТО» встановлено наступне. Згідно додатків 3 та 5 до тендерної документації: «Переможець у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надає замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель: 1) витяг або довідку з Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні правопорушення; 2) повний витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості»; 3) довідку в довільній формі про те, що між ним і замовником не було укладено договору про закупівлю за яким переможець процедури закупівлі не виконав свої зобов’язання, що призвело до його дострокового розірвання, і було застосовано санкції у вигляді штрафів та/або відшкодування збитків – протягом трьох років з дати дострокового розірвання договору». У визначені Замовником терміни, а саме в період з 01.08.2025 по 05.08.2025, ТОВ «ЦИФРОВЕ МІСТО», як переможець процедури закупівлі, не оприлюднив в електронній системі закупівель вищезазначені документи. Враховуючи викладене, Замовник на порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей не відхилив тендерну пропозицію ТОВ «ЦИФРОВЕ МІСТО», як переможця, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 цих особливостей.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання відповідності умов тендерної документації вимогам Закону та Особливостей встановлено порушення абзаців 8 та 10 пункту 28 Особливостей. За результатами аналізу питання внесення змін до тендерної документації встановлено порушення абзацу четвертого пункту 54 Особливостей та пункту 3 частини першої статті 10 Закону. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «ЦИФРОВЕ МІСТО» встановлено порушення вимог підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі в річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю в електронній системі закупівель, своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору змісту тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Південного офісу Держаудитслужби в Миколаївській області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором про закупівлю товарів за державні кошти від 07.08.2025 № 27/08, укладеним з ТОВ «ЦИФРОВЕ МІСТО», з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушень законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень.
Дата висновку
20.08.2025 00:00
Дата публікації
20.08.2025 14:57
Документи висновку
20.08.2025 14:57
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
По факту виявлених порушень надаю протокол уповноваженої особи з закупівель про рішення розірвання договору.
Дата публікації
22.08.2025 17:25
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
-
Результат
Усунуто
Дата публікації
28.08.2025 10:00
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
28.08.2025 10:00
-
Повідомлення
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі моноблоків за кодом CPV за ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-000713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): 1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Надати інформацію щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. 3. Надати інформацію стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами (рішення, розпорядження, листування тощо) у тому числі із зазначенням відповідного КПКВК. 4. Надати інформацію, чи здійснювалося фінансування даної закупівлі на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.08.2025 09:57
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 09:58
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі моноблоків за кодом CPV за ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-000713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Згідно пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Згідно з інформацією, оприлюдненою в електронній системі закупівель, переможець ТОВ «Цифрове місто» 06.08.2025 оприлюднив документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, тобто на 5 день з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити причини невідхилення тендерної пропозиції ТОВ «Цифрове місто», який не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 6 і 12 пункту 47 Особливостей, протягом чотирьох днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.08.2025 12:47
Орган перевірки
20.08.2025 00:00
Документи повідомлення
14.08.2025 12:48
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі моноблоків за кодом CPV за ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-000713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): В додатку № 1 до тендерної документації замовник встановив наступну вимогу: «Учасник у документах, що містять технічний опис предмета закупівлі та додаються до тендерної пропозиції (інформації про відповідність тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим характеристикам), повинен чітко вказати специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації. Специфікації повинні бути вказані зі ступенем деталізації, достатнім для внесення специфікацій у договір про закупівлю, а також для виконання самого договору». Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, яким чином та на підставі яких документів (зазначити назву файлу) замовник встановив, що учасник ТОВ «Цифрове місто» виконав зазначену вимогу додатку № 1 до тендерної документації та надав у складі тендерної пропозиції документи, які містять інформацію щодо специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.08.2025 13:00
Орган перевірки
20.08.2025 00:00
Документи повідомлення
14.08.2025 13:01
-
Запит
Запит про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі моноблоків за кодом CPV за ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-23-000713-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів): Згідно пункту 54 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, зміни, що вносяться замовником до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів, розміщуються та відображаються в електронній системі закупівель у новій редакції зазначених документації та/або оголошення додатково до їх попередньої редакції. Замовник разом із змінами до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів в окремому документі оприлюднює перелік змін, що вносяться. Зміни до тендерної документації та/або оголошення про проведення відкритих торгів у машинозчитувальному форматі розміщуються в електронній системі закупівель протягом одного дня з дати прийняття рішення про їх внесення. Відповідно до інформації, оприлюдненої в електронній системі закупівель, замовник 25.07.2025 оприлюднив нову редакцію тендерної документації зі змінами. Враховуючи вищевикладене, пропонуємо пояснити, чому замовник разом із змінами до тендерної документації не оприлюднив в окремому документі перелік змін, що вносяться? Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351? Кримінального кодексу України.
Рішеня
14.08.2025 15:56
Орган перевірки
20.08.2025 00:00
Документи повідомлення
14.08.2025 15:57
-
Відповідь
Відповіді на запит
І. Миколаївським зональним відділом Військової служби правопорядку було здійснено визначення очікуваної вартості, який надається у файлах додатків та на сайтах мережі Інтернет: 1) https://hard.rozetka.com.ua/ua/532107994/p532107994/ 2)https://www.foxtrot.com.ua/uk/shop/monobloki_all_in_one_lenovo_thinkcentre_30a_27_gen_4_aio_12jv002tui.html 3) https://hard.rozetka.com.ua/ua/532105529/p532105529/ 4) https://soft.rozetka.com.ua/ua/microsoft_fqc_10557/p323698045/ Просимо звернути увагу, що на Інтернет ресурсах ціни можуть вказуватись з урахуванням тимчасових знижок. Ціни сформовані без урахування операційної системи. Крім того, під час здійснення методу порівняння ринкових цін були використані пошукові запити в додатку "Prozorro.Market" на онлайн платформі для здійснення закупівель "E-Tender". Результат за вказаними пошуковими параметрами - "За вибраними фільтрами нічого не знайдено". При визначенні очікуваної вартості предмету закупівлі до розрахунку брались до уваги комерційні пропозиції, які відповідали потребі та вимогам замовника, в частині обов'язкової наявності передвстановленої ліцензійної операційної системи Windows 11Pro та технічним характеристикам. Відповідно до штатної потреби Відділ потребує моноблоки з обов'язковою ліцензійною операційною системою, які відповідають технічним умовам на розгорнуті у Збройних Силах України інформаційно-комунікаційні системи для обробки великих об'ємів інформації зі значним навантаженням на оперативну пам'ять, процесор та відеоадаптер з візуалізацією на широкоформатному екрані. ІІ. Відповідно до вимог наказу Головнокомандувача Збройних Сил України від 12.06.2023, розпорядження начальника Генерального штабу Збройних Сил України від 20.06.2023 №6739/ЗПУ та з метою підвищення рівня інформаційної захищеності та недопущення здобуття спеціальними службами противника службової інформації, заборонено використовувати месенджери та соціальні мережі для передачі (публікації) будь-якої інформації, що стосується діяльності Збройних Сил України. ІІІ. Повідомляємо, що фінансування цієї закупівлі здійснюється за рахунок субвенції з місцевого бюджету на закупівлю моноблоків. Інформація стосовно джерела фінансування закупівлі з підтвердними документами наведені у файлах додатків (Рішення №2 - пункт 1; Рішення №3 - пункт 5.1.1; Рішення №7 - сторінки 17, 32). ІV. Фінансування даної закупівлі не здійснювалось на виконання заходів Плану України, затвердженого розпорядженням Кабінету Міністрів України від 18 березня 2024 року № 244-р, відповідно до інструменту Ukraine Facility.
Рішеня
14.08.2025 18:11
Замовник
Відповідь
Відповідь на запит
Учасник ТОВ «Цифрове місто» виконав зазначену вимогу додатку № 1 до тендерної документації та надав у складі тендерної пропозиції документи, які містять інформацію щодо специфікації продуктів, які будуть запропоновані замовнику, для задоволення технічних вимог тендерної документації у файлі "ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ (згідно додатку 2).pdf", а саме: в п.1, стовпець "Найменування товару" тендерної пропозиції чітко визначені параметри для внесення специфікацій у договір про закупівлю: Конструкція, Діагональ дисплея, Роздільна здатність дисплея, Тип матриці, Центральний процесор, Кількість ядер / потоків процесора, Тип та об'єм оперативної пам’яті, Тип та об'єм накопичувача, Wi-Fi адаптер, Web-камера, Програмне забезпечення (операційна система), наявність клавіатури та маніпулятора миша, Гарантійний строк. Крім того, ТОВ «Цифрове місто» надало порівняльну таблицю у складі тендерної пропозиції (файл "Порівняльна таблиця - додаток 2.pdf"), з якої видно, що пропозиції учасника задовольняють технічні вимоги замовника.
Рішеня
14.08.2025 18:44
Замовник
Документи повідомлення
14.08.2025 18:45
-
Відповідь
Надання пояснень
У тендерній документації не було конкретно визначено, що строк у «чотири дні» для подання переможцем документів слід рахувати як календарні дні. Замовником та учасником цей строк було розцінено як робочі дні, що відповідає поширеній практиці у публічних закупівлях та іншим випадкам застосування подібних строків. Повідомлення про намір укласти договір було опубліковано 01.08.2025 (п’ятниця). Наступні два дні - 02.08 та 03.08 - припадали на вихідні, і тому, виходячи з практичного підходу, замовник вважав відлік чотирьох днів з урахуванням робочих днів. Документи були подані 06.08.2025, що у такому розрахунку відповідає вимогам. Ми - замовник не вбачали підстав для відхилення пропозиції, оскільки: - документи були подані та за змістом відповідали вимогам; - формальне питання обчислення строку не вплинуло на прозорість та конкурентну спроможність закупівлі. Таким чином, замовник діяв добросовісно, керуючись наявною інформацією та практикою, і вважав, що учасник виконав умови тендерної документації. У зв'язку із веденням воєнного стану в країні Указом Президента від 24.02.2022 №64/2022, з метою підвищення обороноздатності сил оборони України постала нагальна потреба у розгортанні комплексу кібербезпеки з підвищеною можливістю обміну інформацією з обмеженим доступом під час управління підрозділами, який буде складатись із предмету закупівлі. Через відсутність інших пропозицій та можливої відміни торгів, що призведе до затягування процесу розгортання вищевказаного комплексу, мною, як уповноваженою особою на закупівлю товарів і послуг, було прийнято рішення щодо повідомлення про намір укласти договір незважаючи на можливе порушення строків надання документів визначених ст 47 Особливостей. Водночас, будь-які рішення щодо публічної закупівлі приймаються замовником самостійно з дотриманням принципів здійснення публічних закупівель та дотриманням вимог законодавства в цілому.
Рішеня
15.08.2025 16:31
Замовник
Документи повідомлення
15.08.2025 16:32
-
Відповідь
Надання пояснень щодо не внесення змін
У порушенні строків вину визнаю та не маю технічної можливості виправити порушення. Я, як уповноважена особа з закупівель у вказаний Вами період згідно бойових розпоряджень від 25.08.25 №2025/206/1/дск, від 26.08.25 №2025/207/1/дск, від 27.08.25 №2025/208/1/дск, від 28.08.25 №2025/209/1/дск начальника Миколаївського ЗВ ВСП виконував бойові (спеціальні) завдання у м. Очаків, відповідно до наказу Головнокомандувача від 05.08.2025 №375 м. Очаків визначена зоною бойових дій. Обов?язки уповноваженої особи із закупівель покладені на мене додатково до виконання обов?язків за посадою, грошове забезпечення за виконання обов?язків уповноваженої особи не отримую та додаткового часу для цього не передбачено. В умовах правового режиму воєнного стану виконання завдань за призначенням має більш високий пріоритет, ніж виправлення технічних помилок.
Рішеня
16.08.2025 12:32
Замовник
Документи повідомлення
16.08.2025 12:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 01:00
Замовник:
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ
Контактний телефон:
380979449308
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
500 000 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 01:00
Замовник:
МИКОЛАЇВСЬКИЙ ЗОНАЛЬНИЙ ВІДДІЛ ВІЙСЬКОВОЇ СЛУЖБИ ПРАВОПОРЯДКУ
Контактний телефон:
380979449308
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності