Показати схожі тендери

Закупівля Комп'ютерні миші та клавіатури - код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання від Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-23-000628-a
Id Tender 5d9d8ff16746456189cd79b8cccc0cc3
План UA-P-2025-07-23-000421-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 23.07.2025 09:11
Остання зміна 01.08.2025 18:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
61 965 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
619.65 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
408 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 23.07.2025 09:10 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 23.07.2025 09:10
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 23.07.2025 09:10
до 28.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 31.07.2025 14:23
-
Залишилось 3 днів 23 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 15:44
до 07.08.2025 00:00
Період уточнень
з 23.07.2025 09:10 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 23.07.2025 09:10 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 14:23
Основні параметри
Комп'ютерні миші та клавіатури - код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
61 965 грн.
Комп'ютерні миші та клавіатури - код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Назва предмета закупівлі
Комп'ютерні миші та клавіатури - код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Очікувана вартість
61 965 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
619,65
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.07.2025 13:42
Закінчення аукціону
31.07.2025 14:23
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 140 (штуки)
Комп'ютерні миші
Опис предмета закупівлі
Комп'ютерні миші
Код ДК 021:2015
30237410-6 - Комп’ютерні миші
Кількість
140
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83 А
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Позиція : №2 41 (штуки)
Комп'ютерні клавіатури
Опис предмета закупівлі
Комп'ютерні клавіатури
Код ДК 021:2015
30237460-1 - Комп’ютерні клавіатури
Кількість
41
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
14005, Україна, Чернігівська область, місто Чернігів, вул. П'ятницька, 83 А
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "СІЕЙЧГРУП"
Пропозиція:
52 470 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРСЕНАЛ-ПОСТАЧ"
Пропозиція:
51 879 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
52 452 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Козловський Сергій Павлович
Пропозиція:
40 757.85 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП "МІЩЕНКО ОЛЕНА АНАТОЛІЇВНА"
Пропозиція:
59 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.07.2025 13:42
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
23.07.2025 09:11
Оголошення про проведення закупівлі
23.07.2025 09:10
-
23.07.2025 09:10
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
23.07.2025 09:10
-
23.07.2025 09:10
Проект договору
23.07.2025 09:10
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Людмила Петрівна Червинська
Електронна пошта
Телефон
+380462603457
Замовник
ЄДРПОУ
21390940
Повна назва
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Поштовий індекс
14005
Країна
Україна
Область або регіон
Чернігівська область
Населений пункт
м. Чернігів
Адреса
вул. П'ятницька, 83-А
Кваліфікація
Лот № 1 Комп'ютерні миші та клавіатури - код за ЄЗС ДК 021:2015 30230000-0 Комп'ютерне обладнання
Період вимог/скарг з 01.08.2025 15:44 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 14:23 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей
Документи кваліфікації
01.08.2025 15:44
Повідомлення про рішення
31.07.2025 14:23
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 09:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 09:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 15:44 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 15:44
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 09:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
23.07.2025 09:10
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Згідно Додатку 1 до тендерної документації учасник повинен зокрема надати: - аналогічний договір (договори) щодо предмету закупівлі з усіма додатками, додатковими угодами та документи, що підтверджують його (їх) виконання (накладну (накладні) або лист-відгук). Лист-відгук повинен містити інформацію про номер та дату укладення договору, інформацію про виконання договору в частині своєчасного надання послуг, відповідної якості та в повному обсязі. У складі тендерної пропозиції учасник надав: - Договір поставки від 28.10.2024 №241, видаткову накладну та лист-відгук. Наданий договір не є аналогічним по відношенню до предмета закупівлі, оскільки його предметом є принтери. Для усунення виявлених невідповідностей учасник повинен завантажити в електронну систему закупівель: - аналогічний договір (договори) щодо предмету закупівлі з усіма додатками, додатковими угодами та документи, що підтверджують його (їх) виконання (накладну (накладні) або лист-відгук). Лист-відгук повинен містити інформацію про номер та дату укладення договору, інформацію про виконання договору в частині своєчасного надання послуг, відповідної якості та в повному обсязі.
Створено
01.08.2025 15:46
Надати до
02.08.2025 15:46
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
61 965 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Контактний телефон:
+380462603457
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
61 965 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
Головне управління Пенсійного фонду України в Чернігівській області
Контактний телефон:
+380462603457
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності