Показати схожі тендери

Закупівля Комплект Райдер Husgvarna RC 320 Ts AWD + дека ріжуча Husgvarna (або еквівалент) від Комунальний заклад "Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з футболу" Закарпатської обласної ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-012198-a
Id Tender 816dabb1de724572a5215b1c331b65bf
План UA-P-2025-07-22-014895-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.07.2025 22:44
Остання зміна 01.08.2025 15:02
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
509 478 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 547.39 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 22:44 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 22:44
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 22:44
до 27.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00
-
Період уточнень
з 22.07.2025 22:44 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 22:44 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00
Основні параметри
Комплект Райдер Husgvarna RC 320 Ts AWD + дека ріжуча Husgvarna (або еквівалент)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
509 478 грн.
Комплект Райдер Husgvarna RC 320 Ts AWD + дека ріжуча Husgvarna (або еквівалент)
Назва предмета закупівлі
Комплект Райдер Husgvarna RC 320 Ts AWD + дека ріжуча Husgvarna (або еквівалент)
Очікувана вартість
509 478 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2547,39
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Комплект Райдер Husgvarna RC 320 Ts AWD + дека ріжуча Husgvarna (або еквівалент)
Код ДК 021:2015
16160000-4 - Садова техніка різна
Кількість
1
Одиниця виміру
комплект
Адреса постачання
88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, вул. Підградська, 33
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП ЛОСКІЙ ВОЛОДИМИР ДМИТРОВИЧ
Пропозиція:
509 478 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 22:44
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Траньович Роман Михайлович
Електронна пошта
Телефон
380500177173,380312631344
Замовник
ЄДРПОУ
20444745
Назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad "Specializovana dityacho-yunacka sportivna shkola olimpiiskogo rezervu z futbolu" Zakarpatskoyi oblasnoyi radi
Повна назва
Комунальний заклад "Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з футболу" Закарпатської обласної ради
Повна назва (англійською мовою)
Komunalnii zaklad "Specializovana dityacho-yunacka sportivna shkola olimpiiskogo rezervu z futbolu" Zakarpatskoyi oblasnoyi radi
Поштовий індекс
88000
Країна
Україна
Область або регіон
Закарпатська область
Населений пункт
Ужгород
Адреса
вул. Підградська, будинок 33
Кваліфікація
Лот № 1 Комплект Райдер Husgvarna RC 320 Ts AWD + дека ріжуча Husgvarna (або еквівалент)
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 00:00 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 00:02
Витяг з ЄДР
30.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
30.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 22:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 22:43
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД «СПЕЦІАЛІЗОВАНА ДИТЯЧО -ЮНАЦЬКА СПОРТИВНА ШКОЛА ОЛІМПІЙСЬКОГО РЕЗЕРВУ З ФУТБОЛУ» ЗАКАРПАТСЬКОЇ ОЬБЛАСНОЇ РАДИ КЗ «СДЮСШОР з футболу» Закарпатської обласної ради ПРОТОКОЛЬНЕ РІШЕННЯ (ПРОТОКОЛ) 31.07.2025 р. м. Ужгород №54/1 уповноваженої особи Порядок денний: 1. Про розгляд та затвердження вимоги про усунення невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником ФОП Лоскій Володимир Дмитрович (ідн. номер – 2145705333) (далі — Учасник) у складі тендерної пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією щодо закупівлі: «Комплект Райдер Husgvarna RC 320 Ts AWD + дека ріжуча Husgvarna (або еквівалент)» за ДК 021:2015: 16160000-4 – Садова техніка різна – (далі — Закупівля). 2. Розміщення в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей. Закупівля зареєстрована за ідентифікатором: № UA-2025-07-22-012198-a. Під час розгляду першого питання порядку денного: Відповідно до пункту 41 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), розгляд та оцінка тендерних пропозицій відбуваються відповідно до статті 29 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) та з урахуванням положень пункту 43 Особливостей. Згідно з пунктом 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо. Замовник не може розміщувати щодо одного й того ж учасника процедури закупівлі більш ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження. Відповідно до абзацу першого пункту 31 Особливостей тендерні пропозиції подаються відповідно до порядку, визначеного статтею 26 Закону, крім положень частин першої, четвертої, шостої та сьомої статті 26 Закону. Згідно з частиною дев’ятою статті 26 Закону учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Замовник розглядає подані тендерні пропозиції з урахуванням виправлення або невиправлення учасниками виявлених невідповідностей. На виконання норм пункту 43 Особливостей та статті 26 Закону є необхідність у затвердженні вимоги про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, такого змісту: 1. Відповідно до п.1 Додатку 1 Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору за процедурою відкриті торги з особливостями Учасник повинен був надати/підтвердити: Довідка за формою, яка наведена в Додатку 1.1 Аналогічним вважається договір: Договір про надання послуги, предмет якого по суті відповідає предмету закупівлі в цьому тендері та виконаний повністю. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; сканкопiєю(ями) актів здачі-приймання наданих послуг по договору(ах), якими підтверджується повне виконання договору (договорів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці; сканкопiєю(ями) листа-відгуку від контрагента(ів) за договором. 1. На виконання даної вимоги учасником ФОП Лоскій Володимир Дмитрович (ідн. номер – 2145705333) була надано довідка, яка не відповідає довідці за формою яка наведена в Додатку 1.1. 2. Відповідно до до пп.2 п.3 Додатку 1 за процедурою відкриті торги з особливостями Учасник повинен був надати/підтвердити: Повноваження щодо укладення договору про закупівлю підтверджується наступними документами (для фізичних осіб-підприємців): копія паспорту (засвідчені належним чином копії всіх сторінок із записом), та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. На виконання даної вимоги ФОП Лоскій Володимир Дмитрович (ідн. номер – 2145705333) було надано копія паспорту та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду без засвідчення належним чином копії всіх сторінок із записом. Замовник просить усунути виявлені недоліки у термін передбачений законом, та надати наступні документи: 1. Довідка, яка містить інформацію про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів); 2. Копія паспорту (засвідчені належним чином копії всіх сторінок із записом), та довідки про присвоєння ідентифікаційного коду. Вказаний перелік не є вичерпним, учасник вправі надавати, будь-які інші документи, які на його думку усуватимуть виявлені недоліки між вимогами тендерної документації та його пропозиції. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 43 Особливостей необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк не менше ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. ВИРІШИЛА: 1. Затвердити Вимогу про усунення невідповідностей в документах Учасника, поданих у складі тендерної пропозиції, щодо Закупівлі. 2. Розмістити в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей у строк, передбачений Особливостями. Провідний фахівець/юрисконсульт уповноважена особа Роман ТРАНЬОВИЧ
Створено
01.08.2025 00:24
Надати до
02.08.2025 00:24
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
509 478 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з футболу" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
380500177173,380312631344
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
509 478 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Комунальний заклад "Спеціалізована дитячо-юнацька спортивна школа олімпійського резерву з футболу" Закарпатської обласної ради
Контактний телефон:
380500177173,380312631344
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності