Показати схожі тендери

Закупівля Автоматизоване робоче місце, код за ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина) від КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ».

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-011695-a
Id Tender f274b5f4a7a746d3b5f9020b96ec14d7
План UA-P-2025-07-22-014224-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.07.2025 18:01
Остання зміна 20.08.2025 17:26
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
331 119 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 311.19 грн. (1,0 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 18:00 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 18:00
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 18:00
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 15:45
до 12.08.2025 17:36
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 05.08.2025 19:42
до 18.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 12.08.2025 17:36
до 20.08.2025 17:26
Період уточнень
з 22.07.2025 18:00 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 18:00 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 15:45 до 12.08.2025 17:36
Період кваліфікації
з 31.07.2025 15:45 до 12.08.2025 17:36
Основні параметри
Автоматизоване робоче місце, код за ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
331 119 грн.
Автоматизоване робоче місце, код за ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Назва предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце, код за ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Очікувана вартість
331 119 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3311,19
1,0 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
31.07.2025 15:04
Закінчення аукціону
31.07.2025 15:45
Позиція
Опис предмета закупівлі
Автоматизоване робоче місце, код за ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Код ДК 021:2015
30210000-4 - Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
3
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
04052, Україна, м. Київ, м. Київ, вулиця Глибочицька, 17-М
Дата постачання по
31.08.2025 18:04
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Одноразова поставка
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
Пропозиція:
321 288 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КОМПАКОМ"
Пропозиція:
299 998.92 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "СИСТЕМАТИКА УКРАЇНА"
Пропозиція:
315 693 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ДІАВЕСТЕНД КОМПЛЕКСНІ РІШЕННЯ"
Пропозиція:
321 300 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "ЮДІТРЕЙД"
Пропозиція:
318 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.07.2025 15:04
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 18:01
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Савенко Ольга Ігорівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Savenko Olga Igorivna
Електронна пошта
Телефон
+380674471691
Факс
+380442785991
Замовник
ЄДРПОУ
25195855
Назва (англійською мовою)
ME THE COMMUNAL ENTERPRISE OF KIEVAN CITY ADVICE "BROADCASTING COMPANY "KYIV"
Повна назва
КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Повна назва (англійською мовою)
ME THE COMMUNAL ENTERPRISE OF KIEVAN CITY ADVICE "BROADCASTING COMPANY "KYIV"
Поштовий індекс
01001
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
місто Київ
Адреса
вулиця Хрещатик, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 Автоматизоване робоче місце, код за ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Період вимог/скарг з 05.08.2025 19:42 по 11.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 15:45 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей а саме у зв‘язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Документи кваліфікації
05.08.2025 19:42
Повідомлення про рішення
05.08.2025 19:41
Пропозиція, що перемогла
31.07.2025 15:45
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 17:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 17:59
Період вимог/скарг з 07.08.2025 19:01 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 19:42 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей а саме у зв‘язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Документи кваліфікації
07.08.2025 19:00
Повідомлення про рішення
07.08.2025 18:58
Пропозиція, що перемогла
05.08.2025 19:42
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 17:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 17:59
Період вимог/скарг з 11.08.2025 14:55 по 17.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 07.08.2025 19:01 по 15.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 Особливостей;
Зміст
пропозиція підлягає відхиленню на підставі підпункту 2 пункту 44 Особливостей а саме у зв‘язку з тим, що тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей
Документи кваліфікації
11.08.2025 14:55
Повідомлення про рішення
11.08.2025 14:53
Пропозиція, що перемогла
07.08.2025 19:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 17:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 17:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання». Проте в наданій тендерній пропозиції вищезазначені документи відсутні. Відповідно до пункту 2 «Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» додатку 4 до тендерної документації, Учасник надає «інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару, із обов’язковим зазначенням найменування виробника і моделі (у разі наявності) пропонованого товару, найменування, моделі, артикулів складових товару, гарантійного строку (строків), згідно з вимогами, викладеними в додатку 2 до тендерної документації, а також іншої інформації, яка вимагається у додатку 2 до тендерної документації. До інформаційної довідки долучити інші документи та інформацію, що вимагається у додатку 2 до тендерної документації). На підставі вищевикладеного, прошу Учасника ТОВ "ЮДІТРЕЙД" (код ЄДРПОУ 42036301) усунути виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі: Автоматизоване робоче місце, код за ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-22-011695-a, а саме протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розмістити наступні документи та інформацію: «авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання»
Створено
07.08.2025 19:39
Надати до
08.08.2025 19:39
Період вимог/скарг з 12.08.2025 17:36 по 18.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 11.08.2025 14:55 по 19.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
12.08.2025 17:36
Довідка НАЗК
12.08.2025 17:36
Повідомлення про рішення
12.08.2025 17:34
Пропозиція, що перемогла
11.08.2025 14:55
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 17:59
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 17:59
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Відповідно до пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Відповідно до Додатку 2 до тендерної документації «Учасник закупівлі у складі тендерної пропозиції має надати Авторизаційний лист-підтвердження від офіційного ДИСТРИБ’ЮТОРА Microsoft в Україні про надання повноважень учаснику щодо постачання товару в необхідній кількості та якості, із вказівкою номера оголошення в системi Прозоро. Кожний примірник програмного забезпечення Windows має бути попередньо встановленим без його активації, з оригінальною наліпкою з наявним захисним шаром на номері. У разі, якщо програмне забезпечення встановлене безпосередньо виробником обладнання та було імпортовано у складі пристрою, Учасник у складі тендерної пропозиції має чітко вказати модель пристрою та надати посилання на цей пристрій на сайті виробника або лист вiд виробника, де вказано, що програмне забезпечення встановлене при виробництві обладнання». Серед наданих документів пропозиції наявний авторизаційний лист від компанії ТОВ «МТІ» від 28.07.2025 року Almex R#911/MTI-02/2025 Almes S№ 14916/2025. Проте не надано інформацію про те, що ТОВ «МТІ» є авторизованим дистриб‘ютором оригінальної продукції Microsoft в Україні. Відповідно до пункту 2 «Інформація та/або документи, які підтверджують відповідність тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним характеристикам та іншим вимогам до предмета закупівлі, установленим Замовником» додатку 4 до тендерної документації, Учасник надає «інформацію (довідку, складену у довільній формі, за підписом уповноваженої особи Учасника) про технічні, якісні, кількісні та інші характеристики пропонованого товару, із обов’язковим зазначенням найменування виробника і моделі (у разі наявності) пропонованого товару, найменування, моделі, артикулів складових товару, гарантійного строку (строків), згідно з вимогами, викладеними в додатку 2 до тендерної документації, а також іншої інформації, яка вимагається у додатку 2 до тендерної документації. До інформаційної довідки долучити інші документи та інформацію, що вимагається у додатку 2 до тендерної документації). На підставі вищевикладеного, прошу Учасника Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс" (код ЄДРПОУ 37500822) усунути виявлені невідповідності в інформації та документах, що подані ним у складі тендерної пропозиції процедури закупівлі: Автоматизоване робоче місце, код за ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина), ідентифікатор закупівлі UA-2025-07-22-011695-a, а саме протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей розмістити наступні документи та інформацію, які підтверджують, що ТОВ «МТІ» є авторизованим дистриб‘ютором оригінальної продукції Microsoft в Україні.
Створено
11.08.2025 15:33
Надати до
12.08.2025 15:33
Договір
UA-2025-07-22-011695-a-c1
Підписаний і діє
Номер
56(2)
321 288 грн.
267 740 грн.
З ПДВ
Підписано
20.08.2025
Строк дії договору з
20.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
3 (Одиниця)
Автоматизоване робоче місце, код за ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Номенклатура
Автоматизоване робоче місце, код за ДК 021:2015 - 30210000-4 — Машини для обробки даних (апаратна частина)
Кількість
3
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Повна назва
КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
25195855

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
Повна назва
Товариство з обмеженою відповідальністю "ІВК Сервіс"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
37500822

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
20.08.2025 17:26
Повідомлення про договір
20.08.2025 17:24
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
331 119 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Контактний телефон:
+380674471691
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
331 119 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
КП Київської міської ради «Телекомпанія «Київ»
Контактний телефон:
+380674471691
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності