Показати схожі тендери

Закупівля ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи) від Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-010996-a
Id Tender 977a466e522d4e3585de84f00aa837fe
План UA-P-2025-07-22-013177-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.07.2025 16:56
Остання зміна 19.08.2025 09:17
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 123.7 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
85.62 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 16:48 до 04.08.2025 09:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 16:48
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 16:48
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 05.08.2025 14:40
до 07.08.2025 16:37
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 07.08.2025 16:37
до 13.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 07.08.2025 16:37
до 19.08.2025 09:17
Період уточнень
з 22.07.2025 16:48 до 01.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 16:48 до 01.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 05.08.2025 14:40 до 07.08.2025 16:37
Період кваліфікації
з 05.08.2025 14:40 до 07.08.2025 16:37
Основні параметри
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи)
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
17 123.7 грн.
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи)
Назва предмета закупівлі
ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи)
Очікувана вартість
17 123.7 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
85,62
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
05.08.2025 14:05
Закінчення аукціону
05.08.2025 14:40
Позиції закупівлі 2
Позиція : №1 9 (штуки)
Штамп 60х40 мм
Опис предмета закупівлі
Штамп 60х40 мм
Код ДК 021:2015
30192153-8 - Штампи
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61096, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона, 132-А
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Позиція : №2 13 (штуки)
Печатка автоматична д45мм
Опис предмета закупівлі
Печатка автоматична д45мм
Код ДК 021:2015
30192153-8 - Штампи
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
61096, Україна, Харківська область, м. Харків, вул. Ньютона, 132-А
Дата постачання по
15.09.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунок за поставлену партію Товару здійснюється в розмірі 100 % упродовж 14 (чотирнадцяти) робочих днів з дати поставки Товару на адресу Покупця на підставі наданого оригіналу видаткової накладної Товару.
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ДЕНИСОВА ОЛЕНА ВАСИЛІВНА"
Пропозиція:
15 855 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ФОП Гудков Олексій Михайлович
Пропозиція:
11 100 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ АМЕТИСТ-М
Пропозиція:
12 600 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "Штемпельно-граверна майстерня "Лазер Лайн"
Пропозиція:
12 594 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 05.08.2025 14:05
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
30.07.2025 14:59
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Ірина Балєва
Електронна пошта
Телефон
+380577393276
Сайт:
http://kh.dsns.gov.ua
Замовник
ЄДРПОУ
38631015
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Поштовий індекс
61013
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
вул. Шевченка, 8
Кваліфікація
Лот № 1 ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи)
Період вимог/скарг з 07.08.2025 16:37 по 13.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 05.08.2025 14:40 по 13.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 16:48
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
На виконання вимог Закону України «Про публічні закупівлі» зі змінами (далі - Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану України та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості) Головним управлінням ДСНС України у Харківській області оголошено процедуру закупівлі – відкриті торги щодо закупівлі ДК 021:2015 – 30190000-7 Офісне устаткування та приладдя різне (печатки, штампи) Пунктом 43 Особливостей, визначено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та / або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Цим самим пунктом визначено, що саме може бути невідповідністю. Відповідно до вимог п.1 Розділу ІІІ тендерної документації Замовник вимагає від учасника: 2) тендерна пропозиція учасника повинна бути підписана кваліфікованим електронним підписом (КЕП); Тендерна пропозиція учасника підписана: Тип підпису: Удосконалений. Учаснику ФОП Гудков Олексій Михайлович необхідно: підписати тендерну пропозиція кваліфікованим електронним підписом (КЕП); Відповідно до вимог пп.2 п.4 Додатку 1 та п. 12 Додатку3: Повноваження учасника - фізичної особи, у тому числі фізичної особи-підприємця, що є громадянином України, підтверджується поданням у складі тендерної пропозиції копії паспорта (ця копія може не засвідчуватися учасником відповідно до умов тендерної документації) громадянина України (сторінки 1,2,3,4,5,6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, у випадку, якщо такий паспорт оформлено у вигляді книжечки, або копії обох сторін паспорта, якщо такий паспорт оформлено у формі ID-картки з безконтактним електронним носієм, або копії іншого документа, передбаченого статтею 13 Закону України «Про Єдиний державний демографічний реєстр та документи, що підтверджують громадянство України, посвідчують особу чи її спеціальний статус» від 20.11.2012 №5492-VI (із змінами)), у разі, якщо дані про реєстраційний номер облікової картки платника податків з Державного реєстру не внесені до паспорта громадянина України, надати копію документа, який підтверджує достовірність реєстраційного номера облікової картки платника податків (довідку про присвоєння ідентифікаційного номеру). Учасник ФОП Гудков Олексій Михайлович надав копію паспорта не в повному обсязі. Учаснику ФОП Гудков Олексій Михайлович необхідно: ... копії паспорта (ця копія може не засвідчуватися учасником відповідно до умов тендерної документації) громадянина України (сторінки 1,2,3,4,5,6, а також сторінка, що містить інформацію про останнє місце реєстрації особи, ...
Створено
06.08.2025 16:27
Надати до
07.08.2025 16:27
Договір
UA-2025-07-22-010996-a-c1
Підписаний і діє
Номер
254
11 099.98 грн.
11 099.98 грн.
Без ПДВ
Підписано
19.08.2025
Строк дії договору з
19.08.2025
по
15.12.2025
Номенклатура
9 (штуки)
Штамп 60х40 мм
Номенклатура
Штамп 60х40 мм
Кількість
9
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.
Номенклатура
13 (штуки)
Печатка автоматична д45мм
Номенклатура
Печатка автоматична д45мм
Кількість
13
Одиниця виміру
штуки
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
понеділок, 15 вересня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Повна назва
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
38631015

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП Гудков Олексій Михайлович
Повна назва
ФОП Гудков Олексій Михайлович
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
3150017593

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
19.08.2025 09:17
-
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 123.7 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Контактний телефон:
+380577393276
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 123.7 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 09:00
Замовник:
Головне управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій у Харківській області
Контактний телефон:
+380577393276
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності