Показати схожі тендери

Закупівля Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Труба профільна квадратна», код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави від ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-010782-a
Id Tender 6ec1a93dcd43420babde84a70f6e55f2
План UA-P-2025-07-22-006650-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.07.2025 16:39
Остання зміна 11.08.2025 10:40
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
21 259 507.8 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
106 297.54 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 16:38 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 16:38
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 16:38
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00
до 31.07.2025 16:12
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 31.07.2025 16:12
до 06.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 31.07.2025 16:12
до 11.08.2025 10:40
Період уточнень
з 22.07.2025 16:38 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 16:38 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00 до 31.07.2025 16:12
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00 до 31.07.2025 16:12
Основні параметри
Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Труба профільна квадратна», код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
21 259 507.8 грн.
Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Труба профільна квадратна», код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави
Назва предмета закупівлі
Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Труба профільна квадратна», код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави
Очікувана вартість
21 259 507.8 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
106297,54
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
425 190.16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Труба профільна квадратна
Код ДК 021:2015
14622000-7 - Сталь
Кількість
17 000
Одиниця виміру
Одиниця
Адреса постачання
Україна, Донецька область, м. Краматорськ
Дата постачання по
29.08.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Замовник здійснює оплату Постачальнику за поставлену партію Товару в розмірі 100 % протягом 90 (дев’яноста) банківських днів з дати підписання видаткової накладної на Товар та після перевірки відповідності Товару заявленим параметрам. У разі затримки фінансування Замовника, зокрема, з урахуванням підпункту 2 пункту 14 Прикінцевих та Перехідних положень Бюджетного кодексу України, розрахунки за поставлений Товар здійснюються протягом трьох банківських днів з дати отримання Замовником коштів для закупівлі на свій рахунок. Будь-які штрафні санкції в такому випадку до Замовника не застосовуються.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ"
Пропозиція:
20 945 700 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 16:39
Оголошення про проведення закупівлі
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Сілакова
Електронна пошта
Телефон
+380630568208
Замовник
ЄДРПОУ
36443329
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Поштовий індекс
84333
Країна
Україна
Область або регіон
Донецька область
Населений пункт
місто Краматорськ
Адреса
ВУЛИЦЯ АКАДЕМІЧНА будинок 11
Кваліфікація
Лот № 1 Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Труба профільна квадратна», код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави
Період вимог/скарг з 31.07.2025 16:12 по 06.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 00:00 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
31.07.2025 16:12
Довідка НАЗК
31.07.2025 16:12
Повідомлення про рішення
31.07.2025 16:12
-
30.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-22-010782-a-c1
Підписаний і діє
Номер
60/РМР
20 945 700 грн.
17 454 750 грн.
З ПДВ
Підписано
07.08.2025
Строк дії договору з
07.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
17 000 (Одиниця)
Труба профільна квадратна
Номенклатура
Труба профільна квадратна
Кількість
17 000
Одиниця виміру
Одиниця
Ціна за одиницю
0
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 29 серпня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36443329

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ"
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44429927

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
11.08.2025 10:40
-
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-19-000031
Дата створення проекту
19.08.2025 10:19
Статус
завершено
Дата публікації моніторингу
19.08.2025 11:21
Дата публікації висновку про результати
03.09.2025 16:41
Дата завершення усунення порушень
09.09.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
10.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 44) 425-51-73
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
40165856
Назва
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Київ
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ Н А К А З 18.08.2025 Київ № 216 Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, НАКАЗУЮ: 1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу. Голова Алла БАСАЛАЄВА Додаток до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур закупівель / закупівель» Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу 25 UA-2025-07-22-010782-a 22.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Директор Департаменту моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
18.08.2025 00:00
Документи рішення
19.08.2025 11:21
-
Висновок про результати моніторингу
Не виявлено порушення
Типи порушень
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: 02 вересня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (в редакції станом на дату початку проведення торгів) (далі – Особливості), розгляду тендерної пропозиції, своєчасності укладання договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця. Під час моніторингу проаналізовано: річний план Департаменту з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації (далі – Замовник) на 2025 рік, оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями, тендерну документацію, затверджену протоколом уповноваженої особи Замовника від 22.07.2025 № 118 (далі – тендерна документація), реєстр отриманих тендерних пропозицій, тендерну пропозицію товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ» (далі – ТОВ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ»), протокол розкриття тендерних пропозицій, протокол уповноваженої особи Замовника від 31.07.2025 № 122, повідомлення про намір укласти договір від 31.07.2025, договір про закупівлю від 07.08.2025 № 60/РМР на суму 20 945 700,00 грн., пояснення (інформація та документи) Замовника, отримані 25.08.2025 через електронну систему закупівель на запит Держаудитслужби.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питань дотримання Замовником законодавства у сфері публічних закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації про закупівлю, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей, розгляду тендерної пропозиції ТОВ «БУДІНВЕСТ ТОРГ КОМПАНІ», своєчасності укладання договору про закупівлю, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця – порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
-
Дата висновку
02.09.2025 00:00
Дата публікації
03.09.2025 16:41
Документи висновку
03.09.2025 16:41
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Труба профільна квадратна», код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-22-010782-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань: 1. Інформації та відповідних розрахунків з підтвердними документами (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товари, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість. 2. Інформації щодо оприлюднення на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначене запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеженням волі на той самий строк.
Рішеня
21.08.2025 09:22
Орган перевірки
27.08.2025 00:00
Документи повідомлення
21.08.2025 09:23
-
Відповідь
Про надання пояснень
На ваш запит від 21.08.2025 щодо надання пояснень в межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Труба профільна квадратна», код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави (ідентифікатор закупівлі - UA-2025-07-22-010782-a) Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької обласної державної адміністрації (далі – Департамент) повідомляє наступне. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі Департаментом визначено виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням норм чинного законодавства. Необхідні технічні характеристики предмета закупівлі передбачені у Додатку 2 до Тендерної документації «Інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі», а також проектом договору передбачено, що якість товару повинна відповідати нормам чинного законодавства та державним стандартам України до зазначеного предмета закупівлі, технічним умовам виробника тощо. У зв’язку з втратою чинності з 01.01.2018 Декрету Кабінету Міністрів України «Про стандартизацію і сертифікацію» від 10.05.1993 № 46-93 та втратою чинності наказу Державного комітету України з питань технічного регулювання та споживчої політики від 01.02.2005 № 28 «Про затвердження Переліку продукції, що підлягає обов’язковій сертифікації в Україні», зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 04.05.2005 за № 466/10746, згідно з наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 26.01.2018 № 93, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 16.02.2018 за № 194/31646, обов’язкова сертифікація продукції в державній системі сертифікації (Система УкрСЕПРО) скасована, тому якісні характеристики «Труба профільна квадратна», повинна відповідати чинним в Україні ДСТУ, ТУ підприємства- виробника. Обґрунтування розміру витрат (бюджетного призначення). Відповідно до розпорядження голови облдержадміністрації, начальника обласної військово адміністрації від 09.12.2024 № 815/5-24 «Про обласний бюджет на 2025 рік» (із змінами) на виконання заходів розділу 2.16 «Захист населення і територій від надзвичайних ситуацій» Програми економічного і соціального розвитку Донецької області на 2025 рік, затвердженої розпорядженням голови облдержадміністрації, начальника обласної військово адміністрації від 01.01.2025 № 1/5-25, Департаменту передбачено кошти субвенції за КПКВК 3018110 «Заходи із запобігання та ліквідації надзвичайних ситуацій та наслідків стихійного лиха» на поповнення регіонального матеріального резерву для запобігання і ліквідації наслідків надзвичайних ситуацій. Пунктом 2 розпорядження голови облдержадміністрації, керівника обласної військово-цивільної адміністрації від 09.10.2019 № 1066/5-19 «Про заходи щодо створення та використання регіонального матеріального резерву Донецької області для запобігання виникненню надзвичайних ситуацій і ліквідації їх наслідків» встановлено, що заходи зі створення та використання матеріальних цінностей регіонального матеріального резерву зокрема – будівельних матеріалів, паливно-мастильних матеріалів, засобів енергозабезпечення, засобів забезпечення аварійно-рятувальних робіт, предметів першої необхідності, речового майна, засобів обігріву Донецької області здійснює Департамент з питань цивільного захисту, мобілізаційної та оборонної роботи Донецької облдержадміністрації, відповідно до затвердженої Номенклатури та обсягів регіонального матеріального резерву Донецької області (далі – номенклатура). Номенклатурою визначено обсяг норми накопичення «Труба профільна квадратна» – 20 000 одиниць. Станом на дату планування та оголошення закупівлі, в регіональному матеріальному резерві зазначені матеріальні цінності обліковувалися «Труба профільна квадратна» – 0 одиниць. Так, завідувачем сектору господарського забезпечення департаменту було сформовано службову записку стосовно здійснення відповідної закупівлі. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі проведено методом порівняння ринкових цін, відповідно рекомендацій, викладених в Примірній методиці визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженій наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18 лютого 2020 року № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі», шляхом проведення аналізу ринку на сайтах постачальників, в електронній системі закупівель "Prozorro" та отримання цінових пропозицій від постачальників товару «Труба профільна квадратна», код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави, а саме ТОВ «СЛАВРЕСУРС ГРУП», ТОВ «ЛІДЕРБУД КОМПАНІ», ТОВ «ПРОМ ІНТЕР ТРЕЙД», ТОВ «АРСЕЛОР МЕТ» та ТОВ «ЮГСТАЛЬ». З метою приведення всіх цін, наведених у комерційних пропозиціях, до єдиних умов, аналізувалися загальні суми пропозицій, які розглядалися. За результатами застосування методу порівняння ринкових цін, очікувана вартість Товару для проведення процедури закупівлі склала 21 259 507,80 гривень з ПДВ. Щодо розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Відповідно до пункту 41 Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (далі – Постанова) зазначаємо, що пунктом 1 Постанови визначено: «Затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів, передбачених для утримання органів державної влади та інших державних органів, утворених органами державної влади підприємств, установ та організацій, які використовують кошти державного бюджету, згідно з додатком». Оскільки закупівля матеріальних цінностей для поповнення регіонального резерву Донецької області – Матеріали для здійснення заходів правового режиму воєнного стану «Труба профільна квадратна», код за ДК 021:2015: 14620000-3 Сплави, не відноситься до видатків для утримання органів державної влади та інших державних органів, тому оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі не є обов’язковим. В той же час Департамент за своєю власною ініціативою розміщує обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 Постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) за посиланням: https://dn.gov.ua/prozora-vlada/publichni-zakupivli/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli/departament-z-pitan-civilnogo-zahistu-mobilizacijnoyi-ta-oboronnoyi-roboti.
Рішеня
25.08.2025 12:07
Замовник
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 259 507.8 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380630568208
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
21 259 507.8 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ З ПИТАНЬ ЦИВІЛЬНОГО ЗАХИСТУ, МОБІЛІЗАЦІЙНОЇ ТА ОБОРОННОЇ РОБОТИ ДОНЕЦЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ
Контактний телефон:
+380630568208
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності