Показати схожі тендери
Закупівля код ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція: придбання багаторічних дерев (ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна австрійська чорна Pinus austriaca nigra (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: перовскія сорт Блю спаер (Blue Spire); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сніжноягідник сорт шено Хєнкок (Hancock); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна гірська (Mughus, Pumilio); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: лавровишня вузьколиста сорту Етна (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна гірська (Mughus, Pumilio)) від СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-010190-a
Id Tender 6a372b6906be40c5b78cb19329d27c76
План UA-P-2025-07-22-011904-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.07.2025 16:13
Остання зміна 01.08.2025 17:18
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
9 873 871.37 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
98 738.71 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 16:13 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 16:13
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 16:13
до 28.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 31.07.2025 13:34
-
Залишилось 4 днів 15 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 17:18
до 07.08.2025 00:00
Період уточнень
з 22.07.2025 16:13 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 16:13 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 13:34
Основні параметри
код ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція: придбання багаторічних дерев (ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна австрійська чорна Pinus austriaca nigra (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: перовскія сорт Блю спаер (Blue Spire); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сніжноягідник сорт шено Хєнкок (Hancock); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна гірська (Mughus, Pumilio); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: лавровишня вузьколиста сорту Етна (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна гірська (Mughus, Pumilio))
товари
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
9 873 871.37 грн.
код ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція: придбання багаторічних дерев (ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна австрійська чорна Pinus austriaca nigra (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: перовскія сорт Блю спаер (Blue Spire); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сніжноягідник сорт шено Хєнкок (Hancock); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна гірська (Mughus, Pumilio); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: лавровишня вузьколиста сорту Етна (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна гірська (Mughus, Pumilio))
Назва предмета закупівлі
код ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція: придбання багаторічних дерев (ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна австрійська чорна Pinus austriaca nigra (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: перовскія сорт Блю спаер (Blue Spire); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сніжноягідник сорт шено Хєнкок (Hancock); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна гірська (Mughus, Pumilio); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: лавровишня вузьколиста сорту Етна (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна гірська (Mughus, Pumilio))
Очікувана вартість
9 873 871.37 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
98738,71
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Наявне
Розмір гарантійного забезпечення тендерної пропозиції
220 000
Аукціон
Cтарт аукціону
31.07.2025 13:10
Закінчення аукціону
31.07.2025 13:34
Позиції закупівлі 8
Позиція : №1 16 (штуки)
Сосна австрійська чорна Pinus austriaca nigra (з системою фіксації рослин)
Опис предмета закупівлі
Сосна австрійська чорна Pinus austriaca nigra (з системою фіксації рослин)
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
16
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Позиція : №2 400 (штуки)
Перовскія сорт Блю спаер (Blue Spire)
Опис предмета закупівлі
Перовскія сорт Блю спаер (Blue Spire)
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
400
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Позиція : №3 5 000 (штуки)
Сніжноягідник сорт Шено Хєнкок (Hancock)
Опис предмета закупівлі
Сніжноягідник сорт Шено Хєнкок (Hancock)
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
5 000
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Позиція : №4 800 (штуки)
Сосна гірська (Mughus, Pumilio)
Опис предмета закупівлі
Сосна гірська (Mughus, Pumilio)
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
800
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Позиція : №5 3 (штуки)
Сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин)
Опис предмета закупівлі
Сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин)
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
3
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Позиція : №6 1 (штуки)
Сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин)
Опис предмета закупівлі
Сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин)
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
1
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Позиція : №7 200 (штуки)
Лавровишня вузьколиста сорту Етна (з системою фіксації рослин)
Опис предмета закупівлі
Лавровишня вузьколиста сорту Етна (з системою фіксації рослин)
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
200
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Позиція : №8 300 (штуки)
Сосна гірська (Mughus, Pumilio)
Опис предмета закупівлі
Сосна гірська (Mughus, Pumilio)
Код ДК 021:2015
03452000-3 - Дерева
Кількість
300
Одиниця виміру
штуки
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
20.10.2025 00:00
Умови оплати
Поставка товару
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 60 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
Розрахунки за цим Договором здійснюються в національній валюті України – гривні, у безготівковій формі, шляхом перерахування ЗАМОВНИКОМ грошових коштів на поточний рахунок ПОСТАЧАЛЬНИКА у порядку та на умовах, визначених цим Договором та Постановою Кабінету Міністрів України «Про затвердження Порядку виконання повноважень Державною казначейською службою в особливому режимі в умовах воєнного стану» від 09.06.2021 року №590. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 60 календарних днів з дня його отримання ЗАМОВНИКОМ на підставі видаткової накладної.
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Тендерна документація
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ"
Пропозиція:
8 580 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВ "КУЗНЕЦОВ ЛАНДШАФТНА СТУДІЯ"
Пропозиція:
9 842 234.4 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 31.07.2025 13:10
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
25.07.2025 18:39
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Критерії прийнятності
Проект договору
Тендерна документація
Тендерна документація
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кривоноженкова Надія Миколаївна
Електронна пошта
Телефон
380577250285
Замовник
ЄДРПОУ
03362152
Повна назва
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
61145
Країна
Україна
Область або регіон
Харківська область
Населений пункт
Харків
Адреса
ВУЛИЦЯ КЛОЧКІВСЬКА, будинок 195-А
Кваліфікація
Лот № 1 код ДК 021:2015: 03450000-9 — Розсадницька продукція: придбання багаторічних дерев (ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна австрійська чорна Pinus austriaca nigra (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: перовскія сорт Блю спаер (Blue Spire); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сніжноягідник сорт шено Хєнкок (Hancock); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна гірська (Mughus, Pumilio); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна звичайна Пінеа (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: лавровишня вузьколиста сорту Етна (з системою фіксації рослин); ДК 021:2015: 03452000-3 Дерева: сосна гірська (Mughus, Pumilio))
Період вимог/скарг з 01.08.2025 17:18 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 13:34 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
Зміст
Замовник у встановлений строк розмістив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей Учаснику. Згідно з частиною 9 статті 26 Закону України «Про публічні закупівлі» учасник процедури закупівлі виправляє невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій, шляхом завантаження через електронну систему закупівель уточнених або нових документів в електронній системі закупівель протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Учасник не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, що були зазначені в повідомленні, протягом 24 годин з моменту розміщення відповідного повідомлення, а саме: -відповідно до додатку 4 до тендерної документації та п.1 Розділу 3 тендерної документації вимагається: «..З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних, комунальних підприємств, установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію у відповідній сфері. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію..» Учасником вказаного документу не надано. Відповідно до підпункту 1 пункту 44 Особливостей замовник відхиляє тендерну пропозицію із зазначенням аргументації в електронній системі закупівель у разі, коли учасник процедури закупівлі не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи викладене, тендерна пропозиція Учасника підлягає відхиленню на підставі зазначеної норми. Під час розгляду другого питання порядку денного: Відповідно до пункту 46 Особливостей інформація про відхилення тендерної пропозиції, у тому числі підстави такого відхилення (з посиланням на відповідні положення цих особливостей та умови тендерної документації, яким така тендерна пропозиція та/або учасник не відповідають, із зазначенням, у чому саме полягає така невідповідність), протягом одного дня з дати ухвалення рішення оприлюднюється в електронній системі закупівель та автоматично надсилається учаснику процедури закупівлі / переможцю процедури закупівлі, тендерна пропозиція якого відхилена, через електронну систему закупівель. Таким чином, необхідно оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника у строки, встановлені зазначеною нормою. ВИРІШИЛА: 1. Відхилити тендерну пропозицію Учасника – ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ"; 2. Оприлюднити інформацію про відхилення тендерної пропозиції Учасника – ТОВАРИСТВА З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГОЛЛАНДСЬКІ ТРОЯНДИ" в електронній системі закупівель.
Документи кваліфікації
01.08.2025 17:18
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
31.07.2025 13:34
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 16:13
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Керуючись п.43 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12 жовтня 2022 р. № 1178, під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, а саме: Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається надати заповнену та підписану тендерну пропозицію за формою, наведеною у Додатку 7 до цієї тендерної документації. Надано форма «Тендерна пропозиція», в якій зазначений строк дії тендерної пропозиції, який не відповідає вимогам п.4 р.3 тендерної документації. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 та п.4 розділу 3 Тендерної документації. Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: привести форму тендерної пропозиції відповідно до умов встановлених у тендерній документації в частині строку дії тендерної пропозиції. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації та п.1 Розділу 3 тендерної документації вимагається: «..З метою формування етичних ділових відносин між учасниками ринку, викорінення корупції і підвищення відповідальності та довіри у сфері бізнесу, в роботі державних, комунальних підприємств, установ та громадських організацій учасник у складі пропозиції повинен надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію у відповідній сфері. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію..» Учасником вказаного документу не надано. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: згідно умов п.1 розділу 3 тендерної документації, додатку 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати підтвердження впровадження стандарту ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT) «Системи управління щодо протидії корупції. Вимоги та настанови щодо застосування» шляхом подання оригіналу або копії діючого сертифікату ДСТУ ISO 37001:2018 (ISO 37001:2016, IDT), виданого на ім‘я учасника відповідним органом сертифікації, що має державну акредитацію у відповідній сфері. Наданий документ повинен бути чинним на момент подачі тендерної пропозиції та протягом всього строку дії договору, що буде укладений за результатами торгів. Якщо дата видачі сертифікату більша ніж 12 місяців від дати подання тендерної пропозиції, додатково надається звіт за результатами наглядового аудиту, який виданий органом, що здійснював аудит і сертифікацію..» Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації та п.1 Розділу 3 тендерної документації вимагається надати гарантійний лист, яким учасник підтверджує, що учасник, засновник(и) учасника, кінцевий(і) бенефеціар(и) учасника, предмет закупівлі, запропонований на торги, не перебувають під дією спеціальних економічних та інших обмежувальних заходів чи спеціальних санкцій за порушення законодавства про зовнішньоекономічну діяльність, а також будь-яких інших обставин та заходів нормативного, адміністративного чи іншого характеру, що перешкоджають укладенню та/або виконанню договору про закупівлю, передбачених, зокрема, але не виключно, Законом України «Про санкції», Законом України «Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдження зброї масового знищення», постановою Кабінету Міністрів від 07.11.2014р. №595 «Деякі питання фінансування бюджетних установ, здійснення соціальних виплат населенню та надання фінансової підтримки окремим підприємствам і організаціям Донецької та Луганської областей, а також інших платежів з рахунків, відкритих в органах Казначейства», постановою Кабінету Міністрів від 16.12.2015р. №1035 «Про обмеження поставок окремих товарів (робіт, послуг) з тимчасово окупованої території на іншу територію України та/або з іншої території України на тимчасово окуповану територію», постановою Кабінету Міністрів України від 09.04.2022 №426 «Про застосування заборони ввезення товарів з Російської Федерації» з наданням копії(-й) паспорту засновника(засновників). Надано гарантійний лист, в якому відсутня інформація щодо засновник(и) учасника, кінцевого(і) бенефеціара(и) учасника. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: згідно п.1 Розділу 3 тендерної документації, додатку 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати гарантійний лист згідно вимог тендерної документації. Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 4 до тендерної документації вимагається проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника. Учасником надано проект договору з не заповненими пунктами 1.1., 4.2, 4.3 Проєкту договору Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 4 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати проект договору (без додатків та без цінових показників), підготовлений у відповідності з Додатком 3 до тендерної документації, який повинен бути заповнений для сторони учасника Перелік виявлених невідповідностей: відповідно до додатку 2 до тендерної документації вимагається довідка в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору); не менше однієї копії договору, зазначеного в довідці, в повному обсязі. Учасником надано довідку про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), в якій зазначено інформація щодо договору поставки №0504 від 05.04.2017 року; договір поставки №0504 від 05.04.2017 року з додатковими угодами. В довідці про наявність в учасника досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) зазначена сума договору 950 000, 00 грн. З урахуванням додаткової угоди №2 сума договору складає 927263, грн. Таким чином, Учасником невірно вказана сума договору у довідці. Посилання на вимогу тендерної документації, щодо якої виявлені невідповідності: додаток 2 до тендерної документації Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: надати довідку в довільній формі з інформацією про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) (не менше одного договору)
Створено
31.07.2025 17:11
Надати до
01.08.2025 17:11
Період розгляду тендерної пропозиції з 01.08.2025 17:18 по 09.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 17:18
Витяг з ЄДР
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 873 871.37 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577250285
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
9 873 871.37 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХАРКІВЗЕЛЕНБУД" ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
380577250285
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності