Показати схожі тендери
Закупівля Послуги з технічного обслуговування мережі вуличного освітлення доріг міста Дубно та місць загального користування на території підпорядкованій Замовнику за ДК 021:2015-50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги від Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради.
Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-009774-a
Id Tender 2d5bda8cd26d457b995a9783bc98cd90
План UA-P-2025-07-22-000125-a link
Статус Кваліфікація переможця
Дата публікації оголошення 22.07.2025 16:00
Остання зміна 31.07.2025 14:31
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
520 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
2 600 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 16:00 до 30.07.2025 07:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 16:00
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 16:00
до 27.07.2025 00:00
Поточний період
Період кваліфікації
з 30.07.2025 07:00
-
Період уточнень
з 22.07.2025 16:00 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 16:00 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 07:00
Основні параметри
Послуги з технічного обслуговування мережі вуличного освітлення доріг міста Дубно та місць загального користування на території підпорядкованій Замовнику за ДК 021:2015-50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Інформація про Технічне завдання предмета закупівлі наведені у Додатку 3 до тендерної документації
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
520 000 грн.
Послуги з технічного обслуговування мережі вуличного освітлення доріг міста Дубно та місць загального користування на території підпорядкованій Замовнику за ДК 021:2015-50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Назва предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування мережі вуличного освітлення доріг міста Дубно та місць загального користування на території підпорядкованій Замовнику за ДК 021:2015-50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Очікувана вартість
520 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
2600,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з технічного обслуговування мережі вуличного освітлення доріг міста Дубно та місць загального користування на території підпорядкованій Замовнику за ДК 021:2015-50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Код ДК 021:2015
50232100-1 - Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
35600, Україна, Рівненська область, м. Дубно, на території підпорядкованій Замовнику
Дата постачання по
31.10.2025 16:01
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно актів наданих послуг
Порядковий номер: 1
Реєстр пропозицій
Учасник:
КП "ДУБНОВОДОКАНАЛ" ДУБЕНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ"
Пропозиція:
520 000 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Гойник Тетяна Олександрівна
Відповідальний за закупівлю (англійською мовою)
Електронна пошта
Телефон
+380365632219
Факс
+380365632219
Замовник
ЄДРПОУ
25675957
Повна назва
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Поштовий індекс
35600
Країна
Україна
Область або регіон
Рівненська область
Населений пункт
Дубно
Адреса
вул.Замкова
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з технічного обслуговування мережі вуличного освітлення доріг міста Дубно та місць загального користування на території підпорядкованій Замовнику за ДК 021:2015-50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 07:00 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
30.07.2025 07:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 15:56
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 15:56
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: Згідно пп.3 в Додатку 1 до тендерної документації та п.1в Додатку 4 до тендерної документації “Учасник має надати довідку, складену учасником у довільній формі, про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, в якій обов’язково має бути зазначено наступну інформацію: ПІБ, посада працівників, досвід по супроводу та виконанню аналогічних договорів, та щодо кожного з таких працівників окремо; - копії дозвільних документів для працівників, які будуть безпосередньо надавати послуги, що є предметом даної закупівлі на виконання робіт з підвищеною небезпекою (сертифікати та/або дозволи, та/або посвідчення, тощо). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано ДОВІДКУ про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі, в якій зазначено інформацію: щодо водія Омелянчука Володимира Онуфрійовича (Досвід роботи в галузі технічного обслуговування електромереж, в т.ч. вуличного освітлення зазначено 8 років) та надано: наказ №107-к на прийняття Омельянчука Володимира Онуфрійовича з 01 серпня 2024 року, посвідчення водія на Омельянчука Володимира Онуфрійовича, що є відмінним даним вищезазначеної Довідки; крім того зазначено про наявність працівників інженерних та робітничих спеціальностей, водіїв спеціалізованих та автотранспортних засобів, відповідної кваліфікації, які працюють в галузі технічного обслуговування електромереж, в т.ч. вуличного освітлення упродовж 8-17 років. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно надати у строк, визначений Особливостями оновити/виправити/завантажити нову/внести зміни і підгрузити оновлену Довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг, що є предметом закупівлі щодо водія в частині прізвища і досвіду для надання послуг, що є предметом закупівлі та щодо інформації, яку Учасник зазначив в Довідці про наявність працівників інженерних та робітничих спеціальностей, водіїв спеціалізованих та автотранспортних засобів, відповідної кваліфікації, які працюють в галузі технічного обслуговування електромереж, в т.ч. вуличного освітлення упродовж 8-17 років, привести у відповідність до даних довідки або залишити без змін вищезазначену Довідку та надати інформацію в частині копії дозвільних документів для працівників, які будуть безпосередньо надавати послуги, що є предметом даної закупівлі на виконання робіт з підвищеною небезпекою (посвідчення, тощо) щодо водія.
Створено
31.07.2025 12:13
Надати до
01.08.2025 12:13
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
520 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 07:00
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактний телефон:
+380365632219
Статус
Кваліфікація переможця
Очікувана вартість
520 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 07:00
Замовник:
Управління архітектури, містобудування, житлово-комунального господарства та земельних відносин Дубенської міської ради
Контактний телефон:
+380365632219
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності