Показати схожі тендери

Закупівля Послуги з оренди та технічного супроводу звукотехнічного, світлотехнічного обладнання та бек лайну від КУ "Запорізький міський молодіжний центр" ЗМР.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-009718-a
Id Tender 5e267d935fdb4e4794a3d1f0dfa3635e
План UA-P-2025-07-22-008252-a link
Статус Торги відмінено
Дата публікації оголошення 22.07.2025 16:03
Остання зміна 31.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
647 650 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
3 238.25 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 16:03 до 30.07.2025 17:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 16:03
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 16:03
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 17:00
до 02.08.2025 23:13
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 02.08.2025 23:13
до 08.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 02.08.2025 23:13
-
Період уточнень
з 22.07.2025 16:03 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 16:03 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 17:00 до 02.08.2025 23:13
Період кваліфікації
з 30.07.2025 17:00 до 02.08.2025 23:13
Основні параметри
Послуги з оренди та технічного супроводу звукотехнічного, світлотехнічного обладнання та бек лайну
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - активний лот закупівлі
647 650 грн.
Послуги з оренди та технічного супроводу звукотехнічного, світлотехнічного обладнання та бек лайну
Назва предмета закупівлі
Послуги з оренди та технічного супроводу звукотехнічного, світлотехнічного обладнання та бек лайну
Очікувана вартість
647 650 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
3238,25
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуги з оренди та технічного супроводу звукотехнічного, світлотехнічного обладнання та бек лайну
Код ДК 021:2015
51310000-8 - Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
69006, Україна, Запорізька область, Запоріжжя, Фанатська, 11
Дата постачання по
19.12.2025 15:59
Документи позиції
Тендерна документація
Критерії оцінки
Критерії прийнятності
Критерії прийнятності
Технічні специфікації
Проект договору
Тендерна документація
Критерії прийнятності
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Умови поставки
Підписання договору
Тип оплати: Повторювана поставка
Період: 5 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП Таран Ігор Віталійович
Пропозиція:
647 650 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 16:03
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Скасування
31.08.2025 00:00
Процедуру закупівлі відмінено відповідно до частини першої статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» на виконання висновку Управління Східного офісу Державної аудиторської служби України в Запорізькій області від 15.08.2025 року, оприлюдненого в електронній системі закупівель
20.08.2025 13:44
Повідомлення про рішення
20.08.2025 13:39
-
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Михайлов Данило Володимирович
Електронна пошта
Телефон
+380500164013
Замовник
ЄДРПОУ
45672537
Повна назва
КУ "Запорізький міський молодіжний центр" ЗМР
Поштовий індекс
69006
Країна
Україна
Область або регіон
Запорізька область
Населений пункт
Запоріжжя
Адреса
Фанатська буд. 11
Інформація про підписанта
IBAN
UA878201720344230001000017595
ПІБ підписанта
Михайлов Данило Володимирович
Посада підписанта
В.о. директора
Діє на підставі
Статуту
Телефон
+380500164013
Електронна пошта
Кваліфікація
Лот № 1 Послуги з оренди та технічного супроводу звукотехнічного, світлотехнічного обладнання та бек лайну
Період вимог/скарг з 02.08.2025 23:13 по 08.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 17:00 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
02.08.2025 23:13
Довідка НАЗК
02.08.2025 23:13
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
Пропозиція, що перемогла
30.07.2025 17:00
Витяг з ЄДР
30.07.2025 17:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 15:55
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 15:55
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
У рамках розгляду вашої пропозиції як переможця відкритих торгів з особливостями, просимо протягом 24 годин з моменту отримання цього повідомлення надати наступні документи: Копію виконаного аналогічного договору (з підтвердженням виконання, наприклад: актом, накладною, листом-відгуком тощо), що підтверджує наявність досвіду виконання аналогічного предмета закупівлі.
Створено
01.08.2025 22:52
Надати до
02.08.2025 22:52
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-08-11-000087
Дата створення проекту
11.08.2025 17:17
Статус
порушення виявлені
Дата публікації моніторингу
11.08.2025 17:52
Дата публікації висновку про результати
15.08.2025 16:39
Дата завершення усунення порушень
30.08.2025 00:00
Дата завершення моніторингу
02.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 95) 234-11-70
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 61) 764-86-75
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127371
Назва
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
Країна
Ukraine
Населений пункт
Запоріжжя
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
Н А К А З 11.08.2025 № 89-З Запоріжжя Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, НАКАЗУЮ: 1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у додатку до цього наказу. В.о. начальника управління Віктор БОРОДІН Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області від 11.08.2025 № 89-З Перелік процедур закупівель, по яким проводиться моніторинг 8) UA-2025-07-22-009718-a, яка проведена КУ "Запорізький міський молодіжний центр" ЗМР;
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
11.08.2025 00:00
Документи рішення
11.08.2025 17:52
-
Висновок про результати моніторингу
Виявлено порушення
Типи порушень
conclusion.other
Інформація про результати моніторингу закупівлі у розрізі стадій проведення процедури закупівлі
Дата закінчення моніторингу: « 15 » серпня 2025 року. Предметом аналізу були питання: визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Особливостям здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженим Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – Особливості), розгляду тендерних пропозицій. Під час моніторингу проаналізовано: річний план закупівель Комунальної установи «Запорізький міський молодіжний центр» Запорізької міської ради (далі – Замовник) на 2025 рік; оголошення про проведення процедури закупівлі; тендерну документацію, затверджену рішенням уповноваженої особи від 21.07.2025 № б/н; тендерну пропозицію фізичної особи-підприємця Таран Ігор Віталійович (далі – ФОП Таран Ігор Віталійович); протокол щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 01.08.2025 № 02; повідомлення про намір укласти договір, оприлюднене в електронній системі закупівель 02 серпня 2025 року; пояснення Замовника на запит органу державного фінансового контролю, отримані через електронну систему закупівель 14.08.2025 о 20:55. В ході моніторингу досліджено тендерну пропозицію учасника ФОП Таран Ігор Віталійович та встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації, а саме: - За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника ФОП Таран Ігор Віталійович встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації); - Форма тендерної пропозиції не відповідає формі, встановленій Замовником у Додатку 5 до тендерної документації, та не містить повної інформації, визначеної Додатком 5 до тендерної документації; - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданий учасником у складі тендерної пропозиції, сформований 2020-му році, що не відповідає вимогам пункту 9 Додатку 6 до тендерної документації; - Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі від 24.07.2025 № 28 не містить всієї визначеної Замовником інформації, а саме: відсутні код за ЄДРПОУ, адреси замовника та прізвища, ім’я, по батькові, номеру телефону контактної особи цього замовника, якому надавались послуги. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (таблиця 1 Додатку 1 до тендерної документації). - Наданий учасником аналогічний договір від 10.10.2024 № ДП06/24 не відповідає умовам, встановленим Замовником в тендерній документації (таблиця 1 Додатку 1 до тендерної документації). На запит органу державного фінансового контролю стосовно вказаних вище невідповідностей, Замовником надано пояснення, що підписання Учасником тендерної пропозиції удосконаленим електронним підписом, а не кваліфікованим електронним підписом, є формальною (несуттєвою) помилкою, що пов’язана з оформленням тендерної пропозиції та не впливає на зміст пропозиції; форма тендерної пропозиції, подана Учасником, не повністю відповідає формі, встановленій Замовником у Додатку 5 до тендерної документації, проте містить усі обов’язкові відомості, передбачені зазначеним додатком; Замовником самостійно здійснено перевірку актуальності реєстраційних даних Учасника на момент розгляду його пропозиції та встановлено, що реєстраційні дані ФОП Тарана Ігоря Віталійовича залишаються чинними та відповідають відомостям, наданим у складі тендерної пропозиції; довідка надана Учасником про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі від № 28 від 24.07.2025 не містить всієї визначеної Замовником у Додатку 5 інформації, проте копія договору від 10.10.2024 № ДП 06/24, та акт наданих послуг № 1 від 11.10.2024 за договором від 10.10.2024 № ДП 06/24 на загальну суму 99900 грн., підтверджують інформацію зазначену в вищезазначеній довідці і містять всю необхідну інформацію згідно Додатку 5; копія договору від 10.10.2024 № ДП 06/24 не відповідає умовам, встановленим Замовником в тендерній документації (таблиця 1 Додаток 1), проте Учасником було надано акт наданих послуг № 1 від 11.10.2024 за договором від 10.10.2024 № ДП 06/на загальну суму 99900 грн, яким, на думку Замовника, підтверджено факт виконання аналогічного договору. Відповідно до пункту 43 Особливостей якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Слід зазначити, що Замовник не виявив невідповідності у тендерній пропозиції учасника ФОП Таран Ігор Віталійович та не оприлюднив в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей, а визначив ФОП Таран Ігор Віталійович переможцем і в електронній системі закупівель оприлюднив повідомлення 02 серпня 2025 року про намір укласти договір, чим порушив вимоги пункту 43 Особливостей. Крім того, моніторингом встановлено, що Замовником не відхилено переможця процедури закупівлі ФОП Таран Ігор Віталійович як такого, що не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документів, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 Особливостей. Згідно даних електронної системи закупівель, учасником ФОП Таран Ігор Віталійович, якого 02.08.2025 визнано переможцем торгів, вказані вище документи не оприлюднені в електронній системі закупівель. Підпунктом 3 пункту 44 Особливостей Замовника зобов’язано відхилити тендерну пропозицію у разі, коли переможець процедури закупівлі не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 пункту 47 цих Особливостей. Відповідна вимога також була передбачена Замовником у Додатку 2-1 до тендерної документації. Попри це, Замовником не відхилено тендерну пропозицію учасника ФОП Таран Ігор Віталійович з підстави не надання ним документів переможця, чим порушено вимоги підпункту 3 пункту 44 Особливостей. Згідно пояснень, наданих на запит органу державного фінансового контролю, через технічну неспроможність завантажити документ (витяг з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості») до системи, цей документ було надано Замовнику у паперовій формі. Разом з тим, Замовником було самостійно здійснено перевірку Учасника у відкритих реєстрах, зокрема: - Єдиному державному реєстрі осіб, які вчинили корупційні правопорушення; - інформаційно-аналітичній системі МВС України; - інших доступних державних ресурсах. За результатами перевірки жодних підстав для відхилення тендерної пропозиції Учасника відповідно до підпунктів 3, 5, 6 і 12 пункту 47 Особливостей не встановлено. Слід зазначити, що Довідки про притягнення до кримінальної відповідальності, відсутність (наявність) судимості або обмежень, передбачених кримінальним процесуальним законодавством України видаються у формі витягів з інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості» (далі - ІАС). Власником ІАС та володільцем інформації, що обробляється в ІАС, є Міністерство внутрішніх справ України. Процедуру доступу до відомостей ІАС визначено Порядком доступу до відомостей інформаційно-аналітичної системи «Облік відомостей про притягнення особи до кримінальної відповідальності та наявності судимості», який затверджено Наказом Міністерства внутрішніх справ України від 30.03.2022 № 207. За таких обставин, Замовник жодним чином не в змозі самостійно здійснити перевірку в інформаційно-аналітичній системі МВС України.
Зобов’язанння щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
За результатами аналізу питання розгляду тендерних пропозицій встановлено порушення вимог пункту 43 Особливостей та вимог абзацу третього підпункту 3 пункту 44 Особливостей. За результатами аналізу визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані, оприлюднення інформації щодо зазначеної закупівлі, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону та Особливостей - порушень не встановлено.
Висновок про наявність або відсутність порушень законодавства
З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни торгів та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
Дата висновку
15.08.2025 00:00
Дата публікації
15.08.2025 16:39
Документи висновку
15.08.2025 16:39
-
Інформація про усунення порушення
Зміст
На виконання висновку Управління Східного офісу Держаудитслужби України в Запорізькій області від 15.08.2025 року, оприлюдненого в електронній системі закупівель, Замовником вжито заходів щодо усунення виявлених порушень шляхом відміни процедури закупівлі.
Дата публікації
20.08.2025 13:27
Документи інформації про усунення порушення
Підтвердження інформації про усунення порушення
Зміст
Порушення усунуто шляхом відміни торгів
Результат
Усунуто
Дата публікації
03.09.2025 14:35
Інформація про результати по порушеннях
Документи інформації про усунення порушення
03.09.2025 14:35
-
Повідомлення
Запит
Про надання інформації
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі: «Послуги з оренди та технічного супроводу звукотехнічного, світлотехнічного обладнання та бек лайну» (код ДК 021:2015: 51310000-8: Послуги зі встановлення радіо-, телевізійної, аудіо- та відеоапаратури) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2025-07-22-009718-a), яка проводиться КУ «Запорізький міський молодіжний центр» ЗМР (далі – Замовник), та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), зі змінами, підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) з наступних питань. 1) Дослідженням тендерної пропозиції учасника ФОП Таран Ігор Віталійович встановлено її невідповідність вимогам тендерної документації: - За результатами перевірки на сайті центрального засвідчувального органу за посиланням https://czo.gov.ua/verify.» підпису Учасника ФОП Таран Ігор Віталійович встановлено, що тип носія особистого ключа - незахищений та тип підпису - удосконалений. Отже, такий підпис не може вважатися кваліфікованим електронним підписом з урахуванням роз’яснення Міністерства цифрової трансформації України №1/06-3-1587 від 16.02.2021. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (пункт 1 розділу 3 тендерної документації); - Форма тендерної пропозиції не відповідає формі, встановленій Замовником у Додатку 5 до тендерної документації, та не містить повної інформації, визначеної Додатком 5 до тендерної документації; - Витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, наданий учасником у складі тендерної пропозиції, сформований 2020-му році, що не відповідає вимогам пункту 9 Додатку 6 до тендерної документації; - Довідка про наявність досвіду виконання аналогічних договорів за предметом закупівлі від 24.07.2025 № 28 не містить всієї визначеної Замовником інформації, а саме: відсутні код за ЄДРПОУ, адреси замовника та прізвища, ім’я, по батькові, номеру телефону контактної особи цього замовника, якому надавались послуги. Вказане не відповідає вимогам тендерної документації (таблиця 1 Додатку 1 до тендерної документації); - Наданий учасником аналогічний договір від 10.10.2024 № ДП06/24 не відповідає умовам, встановленим Замовником в тендерній документації (таблиця 1 Додатку 1 до тендерної документації). З огляду на викладене, та враховуючі відсутність в повідомленні з вимогою про усунення невідповідностей до учасника вищеозначених невідповідностей, прошу пояснити рішення Замовника щодо визначення ФОП Таран Ігор Віталійович переможцем торгів. 2) Відповідно до Додатку 3 та пункту 13 Додатку 6 до тендерної документації, учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати розрахунки ціни пропозиції. Відтак, прошу Замовника зазначити, в якому документі (файлі) тендерної пропозиції ФОП Таран Ігор Віталійович містяться розрахунки ціни пропозиції? 3) Відповідно до пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, переможець процедури закупівлі у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, повинен надати замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 цього пункту. Відповідна вимога встановлена Замовником у Додатку 2-1 до тендерної документації. Проте, учасником ФОП Таран Ігор Віталійович, якого 02.08.2025 визнано переможцем торгів, вказані вище документи не оприлюднені в електронній системі закупівель. З урахуванням викладеного, прошу Замовника пояснити чому не відхилено тендерну пропозицію учасника-переможця ФОП Таран Ігор Віталійович з підстав не надання ним документів переможця. Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. За перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю передбачено відповідальність відповідно до статті 351-1 Кримінального кодексу України.
Рішеня
12.08.2025 09:14
Орган перевірки
16.08.2025 00:00
Документи повідомлення
12.08.2025 09:15
-
Відповідь
. Пояснення з приводу рішення про моніторинг
Надаю відповідь на пояснення з додатком
Рішеня
14.08.2025 20:55
Замовник
Документи повідомлення
Торги відмінено
Очікувана вартість
647 650 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 17:00
Замовник:
КУ "Запорізький міський молодіжний центр" ЗМР
Контактний телефон:
+380500164013
Статус
Торги відмінено
Очікувана вартість
647 650 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 17:00
Замовник:
КУ "Запорізький міський молодіжний центр" ЗМР
Контактний телефон:
+380500164013
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності