Зміст
За рішенням уповноваженої особи від 22.07.2025р. №103 оголошено проведення процедури відкритих торгів з урахуванням положень Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою КМУ від 12 жовтня 2022 року № 1178 (далі — Особливості), за предметом закупівлі “Послуги з утримання ліній зовнішнього освітлення на території Територіальної громади міста Вознесенська Миколаївської області” - код національного класифікатора України ДК 021:2015 “Єдиний закупівельний словник” – «50232100-1 - Послуги з технічного обслуговування систем вуличного освітлення», унікальний номер оголошення про проведення відкритих торгів, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-22-009240-a (далі — Закупівля).
У Закупівлі подано тендерні пропозиції учасників процедури закупівлі/учасника процедури закупівлі:
1) Товариство з обмеженою відповідальністю "РАЙАГРОРЕМЕНЕРГОМОНТАЖ".
Відповідно до пункту 43 Особливостей, якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерній пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Під час розгляду замовником тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі Товариство з обмеженою відповідальністю "РАЙАГРОРЕМЕНЕРГОМОНТАЖ" виявлено такі невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією:
Виявлені невідповідності:
- Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством.
Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством, по позиціям 9-16 Інформаційної довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником через електронну систему закупівель, Б/№ від 28.07.2025р., а саме: Дріль акумуляторна GRAND, Фен промисловий СТАРТ СПФ-2110, СПФ-2250, Перфоратор електричний ELTOS, Перфоратор електричний DNIPRОм RН-120М, Дріль ударна електрична ЗЕНИТ ЗД-1000, Шроборіз Sturm, Апарат ручний електродугової сварки GERRADO, Акумуляторний шурупокрут СТАЛЬ.
- Вимогою Замовника згідно тендерної документації було надати Інформаційну довідку щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно з предметом закупівлі (за формою 2). Надати завірену копію штатного розпису (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників) та завірені копії цивільно-правових договорів (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод.
Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши підтвердження, які засвідчують можливість використання праці працівників по позиціям 1,2,5 Довідки про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для виконання робіт, наданої Учасником через електронну систему закупівель, Б/№ від 28.07.2025р., а саме: Седлецький О.О. (надано штатний розпис від 03.01.2024р., однак посада даного працівника не відповідає вищевказаній довідці, а саме: в довідці вказано – Директор, а в штатному розписі – Директор – головний інженер проектувальник), Новіков В.М. (надано штатний розпис від 03.01.2024р., однак посада даного працівника не відповідає вищевказаній довідці, а саме: в довідці вказано – Виконроб, а в штатному розписі – Виконроб – майстер технологічної ділянки), Добріца О.О. (надано штатний розпис від 03.01.2024р., однак прізвище та посада даного працівника не відповідає вищевказаній довідці, а саме: в довідці вказано – Добріца О.О. - Водій автогідропідйомника, а в штатному розписі – Добриця О.О. - Водій автогідропідіймача – монтажник технологічного обладнання).
- Вимогою Замовника згідно тендерної документації було завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору.
Дану вимогу Тендерної документації Учасник виконав частково, не надавши Додатки до аналогічного договору №82 від 16.11.2023р. (Ідентифікатор закупівлі UA-2023-11-16-003270-a).
Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності:
- Пункт 1.1 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації;
- Пункт 1.2 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації;
- Пункт 1.3 Розділу 1 Додатка 1 до тендерної документації.
Інформація та/або документи, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей:
- Учасник повинен надати технічні паспорти або інші підтверджуючи документи на машини, механізми та техніку оригінал або копію, завірену згідно із законодавством, по позиціям 9-16 Інформаційної довідки щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, наданої Учасником через електронну систему закупівель, Б/№ від 28.07.2025р., а саме: Дріль акумуляторна GRAND, Фен промисловий СТАРТ СПФ-2110, СПФ-2250, Перфоратор електричний ELTOS, Перфоратор електричний DNIPRОм RН-120М, Дріль ударна електрична ЗЕНИТ ЗД-1000, Шроборіз Sturm, Апарат ручний електродугової сварки GERRADO, Акумуляторний шурупокрут СТАЛЬ.
- Інформаційна довідка щодо наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг згідно з предметом закупівлі (за формою 2). Надати завірену копію штатного розпису (з ретушуванням зарплатно-фінансових показників) та завірені копії цивільно-правових договорів (з ретушуванням персональних даних працівників) щодо працівників, найнятих на умовах цивільно-правових угод.
- Учасник повинен завантажити копію аналогічного договору (копії договорів), вказаного в довідці (форма 3) з Додатками, якщо такі Додатки зазначені в умовах Договору.
Замовник виявив невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, за 3 робочих дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель 31 липня 2025 року.