Показати схожі тендери

Закупівля Поточний ремонт із заміною газоходів, зривного клапана димових газів твердопаливних котлів Е1,0-0,9Р (Е) у котельні КНП "Христинівська багатопрофільна лікарня" Христинівської районної ради, Черкаської області від КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХРИСТИНІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ .

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-008700-a
Id Tender f289b20424654602ab8d6653400a9694
План UA-P-2025-07-22-006463-a link
Статус Торги не відбулися
Дата публікації оголошення 22.07.2025 15:20
Остання зміна 07.08.2025 00:00
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
273 911 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
1 369.56 грн. (0,50 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 15:17 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 15:17
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 15:17
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00
до 01.08.2025 14:09
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 14:09
до 07.08.2025 00:00
wait
Підписання договору
з 01.08.2025 14:09
-
Період уточнень
з 22.07.2025 15:17 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 15:17 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00 до 01.08.2025 14:09
Період кваліфікації
з 30.07.2025 00:00 до 01.08.2025 14:09
Основні параметри
Поточний ремонт із заміною газоходів, зривного клапана димових газів твердопаливних котлів Е1,0-0,9Р (Е) у котельні КНП "Христинівська багатопрофільна лікарня" Христинівської районної ради, Черкаської області
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - неуспішний лот закупівлі
273 911 грн.
Поточний ремонт із заміною газоходів, зривного клапана димових газів твердопаливних котлів Е1,0-0,9Р (Е) у котельні КНП "Христинівська багатопрофільна лікарня" Христинівської районної ради, Черкаської області
Назва предмета закупівлі
Поточний ремонт із заміною газоходів, зривного клапана димових газів твердопаливних котлів Е1,0-0,9Р (Е) у котельні КНП "Христинівська багатопрофільна лікарня" Христинівської районної ради, Черкаської області
Очікувана вартість
273 911 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
1369,56
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
Поточний ремонт із заміною газоходів, зривного клапана димових газів твердопаливних котлів Е1,0-0,9Р (Е) у котельні КНП "Христинівська багатопрофільна лікарня" Христинівської районної ради, Черкаської області
Код ДК 021:2015
50530000-9 - Послуги з ремонту і технічного обслуговування техніки
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
20001, Україна, Черкаська область, місто Христинівка, вул. Богдана Хмельницького, буд. 2
Дата постачання по
15.10.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 14 календарні днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НАУКОВО - ДОСЛІДНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТЕПЛОЛІДЕР"
Пропозиція:
273 911 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 15:20
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Наталія Рябець
Електронна пошта
Телефон
+474560205
Замовник
ЄДРПОУ
02005473
Повна назва
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХРИСТИНІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
20001
Країна
Україна
Область або регіон
Черкаська область
Населений пункт
Уманський р-н, м. Христинівка
Адреса
вул.Хмельницького Б., будинок 2
Кваліфікація
Лот № 1 Поточний ремонт із заміною газоходів, зривного клапана димових газів твердопаливних котлів Е1,0-0,9Р (Е) у котельні КНП "Христинівська багатопрофільна лікарня" Христинівської районної ради, Черкаської області
Період вимог/скарг з 01.08.2025 14:09 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 00:00 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Зміст
не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, та/або змінив предмет закупівлі (його найменування, марку, модель тощо) під час виправлення виявлених замовником невідповідностей, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей;
Документи кваліфікації
01.08.2025 14:09
Повідомлення про рішення
30.07.2025 00:01
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 15:17
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1) При розгляді тендерної пропозиції Учасника було встановлено його невідповідність в частині інформації та/або документах, що подані Учасником відповідно до п. 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування затверджених Постановою Кабінету Міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі – Особливості). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції: У складі тендерної пропозиції Учасника: - не надано довідку про місцезнаходження учасника; - надано довідки про наявність працівників та матеріально-технічної бази, не за формами передбаченими тендерною документацією; - не надано довідку з банківської установи, щодо наявності рахунку (надані в складі пропозиції документи не містять реквізитів, що підтверджують, що документ виданий саме банківською установою); - не надано ліцензію або лист пояснення про відсутність ліцензії. 2) посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності: Відповідно до Додатку 9 тендерної документації учасник повинен надати: 1. Довідка в довільній формі про те, що його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території. У разі, якщо місцезнаходження учасника зареєстроване на тимчасово окупованій території, учасник має надати підтвердження зміни податкової адреси на іншу територію України видане уповноваженим на це органом; 3. Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (Додаток 8); 4. Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника (Додаток 7). 6. Інформацію у довільній формі про наявність поточного рахунку Учасника торгів (в тому числі для учасників-фізичних осіб), що посвідчує можливість здійснення фінансових операцій, пов’язаних з розрахунками за результатами проведеної процедури закупівлі. Інформація про наявність поточного рахунку повинна бути підтверджена довідкою (оригінал або копія), виданою Учаснику банківською установою, у якій відкрито поточний рахунок. 13. Копія ліцензії на провадження господарської діяльності аналогічної предмету закупівлі, або лист в довільній формі з посиланням на інформацію щодо наявності «електронної» ліцензії або лист-пояснення про відсутність ліцензії. 3) перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей шляхом подання (до завантаження): - Довідка в довільній формі про те, що його місцезнаходження (місце проживання – для фізичних осіб-підприємців) не знаходиться на тимчасово окупованій території - Довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази за формою згідно Додатку 8 - Довідка про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, завірена власним підписом та печаткою учасника за формою згідно Додатку 7 - довідка (оригінал або копія), видана Учаснику банківською установою, у якій відкрито поточний рахунок; - копія ліцензії на провадження господарської діяльності аналогічної предмету закупівлі, або лист в довільній формі з посиланням на інформацію щодо наявності «електронної» ліцензії або лист-пояснення про відсутність ліцензії
Створено
30.07.2025 15:18
Надати до
31.07.2025 15:18
Торги не відбулися
Очікувана вартість
273 911 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХРИСТИНІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+474560205
Статус
Торги не відбулися
Очікувана вартість
273 911 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ХРИСТИНІВСЬКА БАГАТОПРОФІЛЬНА ЛІКАРНЯ" ХРИСТИНІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+474560205
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності