Показати схожі тендери

Закупівля Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) (завершення робіт) від ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-008585-a
Id Tender f731bd8fd2be47f597d66f04a4112da3
План UA-P-2025-07-22-010290-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.07.2025 15:14
Остання зміна 03.09.2025 14:28
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
43 037 970 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
430 379.7 грн. (1 %)
Вартість подання пропозиції:
4 080 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 15:12 до 13.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 15:12
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 15:12
до 10.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 13.08.2025 15:20
до 19.08.2025 15:11
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 19.08.2025 15:11
до 25.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 19.08.2025 15:11
до 03.09.2025 14:28
Період уточнень
з 22.07.2025 15:12 до 10.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 15:12 до 10.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 13.08.2025 15:20 до 19.08.2025 15:11
Період кваліфікації
з 13.08.2025 15:20 до 19.08.2025 15:11
Основні параметри
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) (завершення робіт)
виконання будівельних робіт
роботи
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
43 037 970 грн.
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) (завершення робіт)
Назва предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) (завершення робіт)
Примітки
виконання будівельних робіт
Очікувана вартість
43 037 970 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
430379,7
1 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
13.08.2025 14:56
Закінчення аукціону
13.08.2025 15:20
Позиція
Опис предмета закупівлі
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) (завершення робіт)
Код ДК 021:2015
45216129-4 - Будівництво сховищ
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Адреса постачання
21019, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, вул. Барвиста,6-А
Дата постачання з
01.09.2025 00:00
Дата постачання по
31.05.2026 00:00
Умови оплати
Виконання робіт
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Опис:
згідно актів виконаних робіт щомісяця
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "В-БІЛДІНГ ГРУП"
Пропозиція:
42 747 325.6 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП БМП КЕНТАВР
Пропозиція:
42 480 078 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 13.08.2025 14:56
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
05.08.2025 12:25
Оголошення про проведення закупівлі
Критерії прийнятності
Тендерна документація
Технічний опис предмету закупівлі (опис об'єкту)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Слободяник Сергій Миколайович
Електронна пошта
Телефон
0681645011
Замовник
ЄДРПОУ
03084204
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
21050
Країна
Україна
Область або регіон
Вінницька область
Населений пункт
ВІННИЦЯ
Адреса
вул.Соборна, будинок 59
Кваліфікація
Лот № 1 Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) (завершення робіт)
Період вимог/скарг з 19.08.2025 15:11 по 25.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 13.08.2025 15:20 по 21.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
19.08.2025 15:11
Довідка НАЗК
19.08.2025 15:11
Повідомлення про рішення
Пропозиція, що перемогла
13.08.2025 15:20
Витяг з ЄДР
Договір
UA-2025-07-22-008585-a-b1
Підписаний і діє
Номер
02/09-25
42 480 078 грн.
35 400 065 грн.
З ПДВ
Підписано
02.09.2025
Строк дії договору з
03.09.2025
по
31.12.2026
Номенклатура
1 (роботи)
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) (завершення робіт)
Номенклатура
Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) (завершення робіт)
Кількість
1
Одиниця виміру
роботи
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
неділя, 31 травня 2026 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
03084204

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПП БМП КЕНТАВР
Повна назва
ПП БМП КЕНТАВР
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
36310360

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
03.09.2025 14:28
-
Додатки до договору
Додатки до договору
03.09.2025 14:27
Підписаний договір
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Додатки до договору
Підписаний договір
Моніторинги
Об'єкт моніторингу
Унікальний номер об'єкту моніторингу
UA-M-2025-09-05-000016
Дата створення проекту
05.09.2025 10:42
Статус
здійснення моніторингу
Дата публікації моніторингу
05.09.2025 11:57
Дата завершення моніторингу
27.09.2025 00:00
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу
Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівел
Етапи закупівельного процесу
Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Північно-східний офіс Держаудитслужби ( обл.)
Електронна пошта
Телефон
+38 (0 50) 140-96-88
Орган державного фінансового контролю
ЄДРПОУ
41127015
Назва
Північно-східний офіс Держаудитслужби
Країна
Ukraine
Населений пункт
Сєвєродонецьк
Рішення про початок моніторингу
Опис підстав для здійснення моніторингу
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЛУГАНСЬКІЙ ОБЛАСТІ Н А К А З 05.09.2025 № 37-З Сіверськодонецьк Про початок моніторингу закупівель Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 14 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2 зі змінами, внесеними наказом від 17 грудня 2018 року № 255 НАКАЗУЮ: 1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається. 2. Відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу. Начальник Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Тетяна ЖИХАР Додаток до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області від 05.09.2025 № 37-З Витяг з переліку процедур закупівель № з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 10. UA-2025-07-22-008585-a 22.07.2025 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель. Заступник начальника Управління - начальник відділу контролю у сфері закупівель Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Луганській області Ірина БУГЕРА
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу
05.09.2025 00:00
Документи рішення
05.09.2025 11:57
-
Повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури "Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) (завершення робіт)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-07-22-008585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступне питання: 1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? 2. Також просимо надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), та яка буде доступна для перегляду. У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
08.09.2025 14:14
Орган перевірки
12.09.2025 00:00
Документи повідомлення
08.09.2025 14:14
-
Відповідь
відповідь на запит
Розмір бюджетного призначення визначається на основі проектної документації, яка пройшла державну експертизу та затверджена в установленому порядку (висновок експертизи додається). Відповідно розмір очікуваної вартості предмету закупівлі визначається кошторисною документацією, яка є частиною проектної документації, додаванням таких глав зведеного кошторисного розрахунку: - вартість будівельних робіт; - вартість устаткування, меблів та інвентарю; - кошторисний прибуток; - кошти на покриття адміністративних витрат; - кошти на покриття ризиків будівельних робіт та устаткування; - кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами для будівельних робіт та устаткування; - ПДВ. Також інформуємо, що по об’єкту «Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування)» вже було оголошено відкриті торги з особливостями (ID: UA-2025-04-11-011684-a), за результатом проведення яких укладено договір на виконання будівельних робіт, а підрядником виконано частину робіт. Однак, проведеним ДЕРЖАВНОЮ АУДИТОРСЬКОЮ СЛУЖБОЮ УКРАЇНИ моніторингом закупівлі (Ідентифікатор моніторингу: UA-M-2025-05-26-000035) виявлено порушення законодавства у сфері публічних закупівель та оприлюднено висновок, згідно якого замовника зобов’язано здійснити заходи про усунення порушення шляхом розірвання договору підряду. Департаментом капітального будівництва Вінницької міської ради було повністю виконано зобов’язувальну частину висновку та розірвано укладений договір підряду. Враховуючи вищевказане, при визначені розміру очікуваної вартості предмету закупівлі було враховано вартість виконаних робіт по об’єкту. Також повідомляємо, що ознайомитись з проектною документацією можна в Єдиній державній електронній системі у сфері будівництва - реєстраційний номер PD01:5968-6978-0734-0569. Посилання на сторінку вебсайту - https://www.vmr.gov.ua/departament-kapitalnoho-budivnytstva#parentHorizontalTab8|undefined3
Рішеня
11.09.2025 11:35
Замовник
Документи повідомлення
Запит
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури "Нове будівництво споруди цивільного захисту, протирадіаційне укриття комунального закладу «Заклад дошкільної освіти №38 Вінницької міської ради» по вул. Барвиста, 6-А в м. Вінниці (Коригування) (завершення робіт)" (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID UA-2025-07-22-008585-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) на наступні питання: 1. Чому Замовником порушено вимогу абзацу десятого пункту 28 Особливостей у Додатку 2 «Підтвердження відповідності УЧАСНИКА (в тому числі для об’єднання учасників як учасника процедури) вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей» до тендерної документації та «Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності ПЕРЕМОЖЦЯ вимогам, визначеним у пункті 47 Особливостей»? 2. Чому в укладеному Договорі від 02.09.2025 року № 02/09-25 у пункті 4.1 Розділу 4 «Забезпечення виконання зобов’язань за договором» виконання зобов’язань Підрядника за договором забезпечується неустойкою у вигляді штрафних санкцій, а також застосування Замовником оперативно-господарських санкцій до Підрядника, передбачених ст.ст. 235-237 Господарського кодексу України, проте, як 28.18.2025 року Господарський кодекс України втратив чинність згідно ст.17 «Прикінцеві та перехідні положення» Закону України від 09.01.2025 року № 4196-IX «Про особливості регулювання діяльності юридичних осіб окремих організаційно-правових форм у перехідній період та об’єднань юридичних осіб»? 3. Чому в укладеному Договорі від 02.09.2025 року № 02/09-25 пункти 13.5.5, 13.5.5.1, 13.5.5.2, 13.5.6, 13.5.7, 13.6 Розділу 13 «Проведення розрахунків за виконання роботи» відсутні або відрізняються від Проекту договору Замовника? У разі, якщо оприлюднення запитуваної інформації може нести загрозу національній безпеці та / або громадській безпеці і порядку, просимо надати відповідь на зазначені запитання з приховуванням інформації з обмеженим доступом. Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. Відповідно до вимог статті 351-1 Кримінального кодексу України невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у його роботі, надання йому завідомо неправдивої інформації караються штрафом від ста до однієї тисячі неоподатковуваних мінімумів доходів громадян або пробаційним наглядом на строк до трьох років, або обмеження волі на той самий строк.
Рішеня
15.09.2025 16:32
Орган перевірки
19.09.2025 00:00
Документи повідомлення
15.09.2025 16:33
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 037 970 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
43 037 970 грн.
Період подання пропозицій
до 13.08.2025 00:00
Замовник:
ДЕПАРТАМЕНТ КАПІТАЛЬНОГО БУДІВНИЦТВА ВІННИЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
0681645011
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності