Показати схожі тендери

Закупівля "Послуги із благоустрою населених пунктів: відновлення покриття проїзної частини дороги по вул. Каштанова у м.Синельникове Дніпропетровської області" від УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-008392-a
Id Tender e9edabcd7ac74d12ba5e6fbdf4b00085
План UA-P-2025-07-22-005273-a link
Статус Пропозиції розглянуто
Дата публікації оголошення 22.07.2025 15:10
Остання зміна 01.08.2025 15:27
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
477 507.91 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
4 775.08 грн. (1,00 %)
Вартість подання пропозиції:
612 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 15:06 до 31.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 15:06
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 15:06
до 28.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00
до 01.08.2025 15:27
Залишилось 3 днів 1 год.
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 01.08.2025 15:27
до 07.08.2025 00:00
Поточний період
Підписання договору
з 01.08.2025 15:27
-
Період уточнень
з 22.07.2025 15:06 до 28.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 15:06 до 28.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00 до 01.08.2025 15:27
Період кваліфікації
з 31.07.2025 00:00 до 01.08.2025 15:27
Основні параметри
"Послуги із благоустрою населених пунктів: відновлення покриття проїзної частини дороги по вул. Каштанова у м.Синельникове Дніпропетровської області"
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 2 Статус - активний лот закупівлі
477 507.91 грн.
"Послуги із благоустрою населених пунктів: відновлення покриття проїзної частини дороги по вул.Каштанова у м.Синельникове Дніпропетровської області"
Назва предмета закупівлі
"Послуги із благоустрою населених пунктів: відновлення покриття проїзної частини дороги по вул.Каштанова у м.Синельникове Дніпропетровської області"
Очікувана вартість
477 507.91 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
4775,08
1,00 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Позиція
Опис предмета закупівлі
"Послуги із благоустрою населених пунктів: відновлення покриття проїзної частини дороги по вул.Каштанова у м.Синельникове Дніпропетровської області"
Код ДК 021:2015
45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.Каштанова
Дата постачання по
01.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківські днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Документи лота
Реєстр пропозицій
Учасник:
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК"
Пропозиція:
463 239.23 грн.
Відповіді на критерії
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 15:10
Оголошення про проведення закупівлі
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Вікторія Фінк
Електронна пошта
Телефон
+380566341550
Замовник
ЄДРПОУ
34701476
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Поштовий індекс
52500
Країна
Україна
Область або регіон
Дніпропетровська область
Населений пункт
місто Синельникове
Адреса
вулиця Довженка, будинок 36
Кваліфікація
Лот № 1 "Послуги із благоустрою населених пунктів: відновлення покриття проїзної частини дороги по вул.Каштанова у м.Синельникове Дніпропетровської області"
Період вимог/скарг з 01.08.2025 15:27 по 07.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 31.07.2025 00:00 по 08.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
01.08.2025 15:27
Довідка НАЗК
01.08.2025 15:27
Повідомлення про рішення
31.07.2025 00:00
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 15:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або
замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 15:06
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ ПРОТОКОЛ № 60 ЩОДО ПРИЙНЯТТЯ РІШЕННЯ УПОВНОВАЖЕНОЮ ОСОБОЮ « 31» липня 2025 року м.Синельникове Щодо виправлення виявлених замовником невідповідностей протягом 24 годин в закупівлі № UA-2025-07-22-008392-а-а Відповідно до статті 11 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон) відповідальною за організацію та проведення процедури закупівліє уповноважена особа. Рішення уповноваженої особи оформлюються протоколом із зазначенням дати прийняття рішення, який підписується уповноваженою особою. Закупівля здійснюється з урахуванням Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою КМУ від 12.10.22 № 1178. Пунктом 43 Особливостей передбачено, що якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під час розгляду пропозиції учасника ПВКП «Мелік»», код ЄДРПОУ 20264505 було виявлено наступні невідповідності: Перелік виявлених невідповідностей: Посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності Інформація щодо розрахунку договірної ціни (кошторису), Кошторисні розрахунки: Перелік інформації та/або документів, які повинен подати учасник для усунення виявлених невідповідностей: Інформація щодо розрахунку договірної ціни(кошторису), Кошторисні розрахунки. У відповідності до пункту 43 Особливостей, необхідно розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій. Керуючись вищезазначеними нормами уповноважена особа, вирішила: 1. Розмістити повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель вищевказаного змісту, у строк, що передбачений пунктом 43 Особливостей. Уповноважена особа Управління ЖКГ та КВ СМР Вікторія ФІНК
Створено
31.07.2025 15:23
Надати до
01.08.2025 15:23
Договір
UA-2025-07-22-008392-a-b1
Очікує підписання
463 239.23 грн.
463 239.23 грн.
З ПДВ
Номенклатура
5 (послуга)
"Послуги із благоустрою населених пунктів: відновлення покриття проїзної частини дороги по вул.Каштанова у м.Синельникове Дніпропетровської області"
Номенклатура
"Послуги із благоустрою населених пунктів: відновлення покриття проїзної частини дороги по вул.Каштанова у м.Синельникове Дніпропетровської області"
Кількість
5
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
З ПДВ
Кінцева дата поставки
субота, 1 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Повна назва
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
34701476

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК"
Повна назва
ПРИВАТНЕ ВИРОБНИЧО - КОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МЕЛІК"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
20264505

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
477 507.91 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380566341550
Статус
Пропозиції розглянуто
Очікувана вартість
477 507.91 грн.
Період подання пропозицій
до 31.07.2025 00:00
Замовник:
УПРАВЛІННЯ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА КОМУНАЛЬНОЇ ВЛАСНОСТІ СИНЕЛЬНИКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ
Контактний телефон:
+380566341550
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності