Показати схожі тендери

Закупівля Лісзаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво від ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ".

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-007091-a
Id Tender 969bfc9e558c4825a37476146b07abad
План UA-P-2025-07-10-012398-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.07.2025 14:24
Остання зміна 15.08.2025 10:06
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
15 959 241 грн. (Без ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
27 391.31 грн. (0,17 %)
Вартість подання пропозиції:
8 160 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 14:27 до 04.08.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 14:27
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 14:27
до 01.08.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 04.08.2025 14:36
до 06.08.2025 10:55
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.08.2025 10:44
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.08.2025 10:55
до 15.08.2025 10:06
Період уточнень
з 22.07.2025 14:27 до 01.08.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 14:27 до 01.08.2025 00:00
Період кваліфікації
з 04.08.2025 14:36 до 06.08.2025 10:55
Період кваліфікації
з 04.08.2025 14:36 до 06.08.2025 10:55
Основні параметри
Лісзаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
10 480 980 грн.
Лот 1 Лісозаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Назва предмета закупівлі
Лот 1 Лісозаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Очікувана вартість
10 480 980 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
52404,9
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 14:13
Закінчення аукціону
04.08.2025 14:36
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісзаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
21 520
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
згідно Акту приймання-передачі робіт та послуг - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
згідно Акту приймання-передачі робіт та послуг - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "РУБАН ЛІДІЯ ІВАНІВНА"
Пропозиція:
10 323 765 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
10 427 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 14:13
Лот № 2 Статус - завершено лот закупівлі
5 478 261 грн.
Лот 2 Лісозаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Назва предмета закупівлі
Лот 2 Лісозаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Очікувана вартість
5 478 261 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
27391,31
0,50 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
04.08.2025 12:53
Закінчення аукціону
04.08.2025 13:16
Позиція
Опис предмета закупівлі
Лісзаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Код ДК 021:2015
77210000-5 - Лісозаготівельні послуги
Кількість
11 265
Одиниця виміру
метри кубічні
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
31.12.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 25 робочі днів
Розмір оплати: 90,0 %
Опис:
згідно Акту приймання-передачі робіт та послуг - у строк до 25 робочих днів з моменту отримання рахунку-фактури
Порядковий номер: 1
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 10,0 %
Опис:
згідно Акту приймання-передачі робіт та послуг - у строк до 15 робочих днів з дати складання Акту огляду місць використання лісових ресурсів
Порядковий номер: 2
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ФОП "ЛЯМІНА АЛІНА МИХАЙЛІВНА"
Пропозиція:
5 396 085 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ПП "-ВООЛ-"
Пропозиція:
5 478 000 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 04.08.2025 12:53
Критерії закупівлі
Документи закупівлі
22.07.2025 14:24
Оголошення про проведення закупівлі
Тендерна документація
Проект договору
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Галушка Олег Анатолійович
Електронна пошта
Телефон
380532601165
Замовник
ЄДРПОУ
45483786
Повна назва
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Поштовий індекс
36007
Країна
Україна
Область або регіон
Полтавська область
Населений пункт
Полтава
Адреса
вул. Гулака- Артемовського,22
Кваліфікація
Лот № 1 Лот 1 Лісозаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Період вимог/скарг з 06.08.2025 10:44 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 14:36 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати ФОП РУБАН ЛІДІЯ ІВАНІВНА (2346713204) переможцем процедури закупівлі за предметом: Лісозаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво (код ДК 021:2015: 77210000-5: Лісозаготівельні послуги), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-22-007091-a.
Документи кваліфікації
06.08.2025 10:44
Довідка НАЗК
06.08.2025 10:44
Повідомлення про рішення
04.08.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно пункту 2 Розділу І Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” учасник повинен надати «…1.2.2. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».» Учасником ФОП Рубан Лідія Іванівна не надано оригінал відгуку. 2. Згідно пункту 1 розділу ІІІ Інструкція з підготовки тендерної пропозиції тендерної документації «…Усі визначені цією тендерною документацією документи тендерної пропозиції завантажуються в електронну систему закупівель у вигляді сканованих оригіналів придатних для машинозчитування (файли мають бути з розширенням «PDF» та містити чітке, розбірливе зображення), зміст та вигляд яких повинен відповідати оригіналам відповідних документів. У разі відсутності оригіналу документа допускається надання належним чином засвідченої копії документа відповідно до норм чинного законодавства). Рекомендується іменувати завантажені файли відповідно до змісту документа.» Учасником ФОП Рубан Лідія Іванівна надано копію трудової книжки тракториста Рубан М.І., яка не засвідчена належним чином.
Створено
05.08.2025 09:51
Надати до
06.08.2025 09:51
Лот № 2 Лот 2 Лісозаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Період вимог/скарг з 06.08.2025 10:55 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 04.08.2025 14:36 по 12.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Тема
Визнаний переможцем
Зміст
Визнати ФОП ЛЯМІНА АЛІНА МИХАЙЛІВНА (2970518561) переможцем процедури закупівлі за предметом: Лісозаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво (код ДК 021:2015: 77210000-5: Лісозаготівельні послуги), унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель: UA-2025-07-22-007091-a.
Документи кваліфікації
06.08.2025 10:55
Довідка НАЗК
06.08.2025 10:55
Повідомлення про рішення
04.08.2025 14:36
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 14:18
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
1. Згідно пункту 2 Розділу І Перелік документів та інформації для підтвердження відповідності Учасника кваліфікаційним критеріям, визначеним у статті 16 Закону “Про публічні закупівлі” додатку 7 до тендерної документації учасник повинен надати «…1.2.2. Оригінал відгуку, наданого учаснику замовником, із зазначенням дати укладення і номеру договору, на який надано відгук, а також стану належного виконання договору стосовно якості і строків або повного виконання зобов’язань за договором. Відгук надається щодо договору копія якого надана учасником у складі тендерної пропозиції та має містити кваліфікований електронний підпис або удосконалений електронний підпис, що базується на кваліфікованому сертифікаті електронного підпису, особи яка його підписала, з урахуванням вимог Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» та Закону України «Про електронну ідентифікацію та електронні довірчі послуги».» Учасником ФОП Ляміна Аліна Михайлівна не надано оригінал відгуку. 2. Згідно розділу ІІІ Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку 7 до тендерної документації учасник повинен надати «…3.1.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо укладення договору про закупівлю, а саме: 3.1.1.2. для учасників фізичних осіб-підприємців: 3.1.1.2.1. копія Виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань»; Учасником ФОП Ляміна Аліна Михайлівна не надано копію виписки з єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань 3. Згідно розділу ІІІ Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку 7 до тендерної документації учасник повинен надати «…3.1.1. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо укладення договору про закупівлю, а саме: 3.1.1.2. для учасників фізичних осіб-підприємців: 3.1.1.2.2. Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України; 3.1.1.2.3. Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2024 рік з документальним підтвердженням про подання фінансової звітності до органів Державної податкової служби України або Державної служби статистики України або лист-роз’яснення в довільній формі в якому зазначає законодавчі підстави ненадання фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» 2024 рік»; Учасником ФОП Ляміна Аліна Михайлівна не надано Копії фінансової звітності «Баланс» та «Звіт про фінансові результати» за 2023 та 2024 роки; 4. Згідно розділу ІІІ Інша інформація встановлена відповідно до законодавства (для УЧАСНИКІВ — юридичних осіб, фізичних осіб та фізичних осіб — підприємців) додатку 7 до тендерної документації учасник повинен надати «…3.1.3. Тендерну пропозиція за формою, що наведена у Додатку 1 до тендерної документації. 3.1.4. Калькуляцію вартості послуг за формою, що наведена у Додатку 6 до тендерної документації та з урахуванням коефіцієнтів співвідношення складових лоту в залежності від умов, груп порід, видів рубок та об’ємів хлиста (згідно Розділу ІІ Додатку 3-4)» Учасником ФОП Ляміна Аліна Михайлівна надано тендерну пропозицію та калькуляцію не вірно заповнені.
Створено
05.08.2025 10:34
Надати до
06.08.2025 10:34
Угоди
UA-2025-07-22-007091-a-a1
Підписаний і діє
Номер
155-20250812-116-з
10 323 765 грн.
10 323 765 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.08.2025
Строк дії договору з
15.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
21 520 (метри кубічні)
Лісзаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Номенклатура
Лісзаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Кількість
21 520
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45483786

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "РУБАН ЛІДІЯ ІВАНІВНА"
Повна назва
ФОП "РУБАН ЛІДІЯ ІВАНІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2346713204

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.08.2025 09:43
-
UA-2025-07-22-007091-a-c2
Підписаний і діє
Номер
155-20250812-117-з
5 396 085 грн.
5 396 085 грн.
Без ПДВ
Підписано
12.08.2025
Строк дії договору з
15.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
11 265 (метри кубічні)
Лісзаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Номенклатура
Лісзаготівельні послуги Гадяцьке надлісництво
Кількість
11 265
Одиниця виміру
метри кубічні
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
середа, 31 грудня 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Повна назва
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
45483786

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ФОП "ЛЯМІНА АЛІНА МИХАЙЛІВНА"
Повна назва
ФОП "ЛЯМІНА АЛІНА МИХАЙЛІВНА"
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
2970518561

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
15.08.2025 10:06
-
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 959 241 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380532601165
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
15 959 241 грн.
Період подання пропозицій
до 04.08.2025 00:00
Замовник:
ФІЛІЯ "СЛОБОЖАНСЬКИЙ ЛІСОВИЙ ОФІС" ДЕРЖАВНОГО СПЕЦІАЛІЗОВАНОГО ГОСПОДАРСЬКОГО ПІДПРИЄМСТВА "ЛІСИ УКРАЇНИ"
Контактний телефон:
380532601165
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності