Показати схожі тендери

Закупівля Послуга з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, право оренди на яку виставлятиметься на земельні торги окремими лотами від Виконавчий комітет Фастівської міської ради.

Тип закупівлі Відкриті торги з особливостями
Тендер UA-2025-07-22-006689-a
Id Tender 6c8995feff6c4108a5f0200496d3426e
План UA-P-2025-07-22-008308-a link
Статус Завершена закупівля
Дата публікації оголошення 22.07.2025 14:12
Остання зміна 13.08.2025 13:59
Перевірити КЕП
Очікувана вартість:
17 000 грн. (З ПДВ)
Розмір мінімального кроку пониження ціни:
85 грн. (0,5 %)
Вартість подання пропозиції:
20.4 грн.
Подання пропозицій ( Завершено )
з 22.07.2025 14:11 до 30.07.2025 00:00
Завершено
Період уточнень
з 22.07.2025 14:11
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період оскарження
з 22.07.2025 14:11
до 27.07.2025 00:00
Завершено
Період кваліфікації
з 30.07.2025 16:18
до 06.08.2025 15:33
Завершено
Період оскарження рішення на кваліфікації
з 06.08.2025 15:33
до 12.08.2025 00:00
Завершено
Підписання договору
з 06.08.2025 15:33
до 13.08.2025 13:59
Період уточнень
з 22.07.2025 14:11 до 27.07.2025 00:00
Період оскарження
з 22.07.2025 14:11 до 27.07.2025 00:00
Період кваліфікації
з 30.07.2025 16:18 до 06.08.2025 15:33
Період кваліфікації
з 30.07.2025 16:18 до 06.08.2025 15:33
Основні параметри
Послуга з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, право оренди на яку виставлятиметься на земельні торги окремими лотами
послуги
Конфігурації закупівлі
Мінімальна кількість пропозицій : 1
Тривалість оскарження відміни закупівлі : 10
Тривалість оскарження результатів кваліфікації : 0
Тривалість оскарження результатів визначення переможця : 5
Тривалість кваліфікації : 0
Кількість днів для надання пояснень на звернення : 3
Кількість днів між кінцевою датою оскарження умов та кінцевим строком подання пропозицій : 3
Опціональні параметри закупівлі
Шаблон договору:
Критерій оцінки пропозицій:
Лоти
Лот № 1 Статус - завершено лот закупівлі
17 000 грн.
Послуга з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, право оренди на яку виставлятиметься на земельні торги окремими лотами
Назва предмета закупівлі
Послуга з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, право оренди на яку виставлятиметься на земельні торги окремими лотами
Очікувана вартість
17 000 грн.
Розмір мінімального кроку пониження ціни
85,0
0,5 %
Гарантійне забезпечення тендерної пропозиції
Відсутнє
Аукціон
Cтарт аукціону
30.07.2025 15:49
Закінчення аукціону
30.07.2025 16:18
Позиція
Опис предмета закупівлі
Послуга з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, право оренди на яку виставлятиметься на земельні торги окремими лотами
Код ДК 021:2015
71250000-5 - Архітектурні, інженерні та геодезичні послуги
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Адреса постачання
Україна, Відповідно до документації
Дата постачання по
14.11.2025 00:00
Умови оплати
Надання послуг
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочі днів
Розмір оплати: 100,0 %
Порядковий номер: 1
Критерії лоту
Реєстр пропозицій
Учасник:
ТОВ "ГЕО-ЮНІТ"
Пропозиція:
16 000 грн.
Відповіді на критерії
Учасник:
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Гео Еко інжиниринг»
Пропозиція:
6 400 грн.
Аномально низька ціна
Відповіді на критерії
Учасник:
Фізична особа-підприємець Кравець Ярослав Ігорович
Пропозиція:
6 500 грн.
Відповіді на критерії
Посилання на аукціон Cтарт аукціону: 30.07.2025 15:49
Критерії закупівлі
Контактна особа
Відповідальний за закупівлю
Кондратович Наталія
Електронна пошта
Телефон
380456564554
Замовник
ЄДРПОУ
04054926
Повна назва
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Поштовий індекс
08500
Країна
Україна
Область або регіон
Київська область
Населений пункт
Фастів
Адреса
пл. Соборна, будинок 1
Кваліфікація
Лот № 1 Послуга з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, право оренди на яку виставлятиметься на земельні торги окремими лотами
Період вимог/скарг з 06.08.2025 15:33 по 12.08.2025 00:00
Період розгляду тендерної пропозиції з 30.07.2025 16:18 по 07.08.2025 00:00
Показати документи пропозиції
Відповіді на критерії
Документи кваліфікації
06.08.2025 15:33
Довідка НАЗК
06.08.2025 15:33
Повідомлення про рішення
06.08.2025 15:32
Пропозиція, що перемогла
30.07.2025 16:18
Витяг з ЄДР
Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі
1. Наявність впливу на прийняття рішення замовника
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо найму на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі або застосування замовником певної процедури закупівлі
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
2. Наявність зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Має надати підтвердження по критерію Замовник
Чого стосується критерій Тендер
Група вимог
Підтверджується, що
Вимога
Учасник процедури закупівлі є пов'язаною особою з іншими учасниками та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Тип даних
Ознака
Cтатус
Активна
Дата створення
22.07.2025 14:11
Спосіб підтвердження
Назва
Опис
Тип
Документ
Документи, що підтверджують відповідність
Вимога обгрунтування низької ціни
Зміст
найбільш економічно вигідна пропозиція є меншою на 40 або більше відсотків від середньоарифметичного значення ціни/приведеної ціни тендерних пропозицій інших учасників на початковому етапі аукціону
Створено
30.07.2025 16:18
Надати до
01.08.2025 00:00
Вимога про усунення невідповідностей
Зміст
Повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей: 1. ДОДАТОК 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» …. Наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід** ** Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців Учасник у складі пропозиції надає Довідку, складену за формою Таблиці 2: № з/п Посада П.І.Б. Освіта, (назва закладу, який особа закінчила) Досвід роботи, років Наявність кваліфікаційного сертифікату, диплому (серія, номер) Мінімальні вимоги: - Інженер-землевпорядник (сертифікований) - 1 особа; - Інженер-геодезист (сертифікований) – 1 особа. На підтвердження інформації, зазначеної у Довідці, учасник в складі тендерної пропозиції надає кваліфікаційні сертифікати відповідальних виконавців окремих видів робіт (послуг), зазначених учасником у Довідці. (посилання на вимогу (вимоги) тендерної документації, щодо якої (яких) виявлені невідповідності). Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано сертифікат № 003010 від 26.03.2013 (Поліщук Борис Аркадійович) та сертифікат № 014079 від 10.09.2018 (Семенова Тетяна Вікторівна). Замовником, у реєстрі сертифікатів інженерів-землевпорядників та інженері-геодезистів, перевірено вищезазначені сертифікати та виявлено наступну інформацію. Сертифікат № 003010 від 26.03.2013 (Поліщук Борис Аркадійович) 05.03.2025 призупинена дія кваліфікаційного сертифіката. Сертифікат № 014079 від 10.09.2018 (Семенова Тетяна Вікторівна) 12.02.2025 призупинена дія кваліфікаційного сертифіката. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати підтвердження чинності сертифікатів інженера-землевпорядника та інженера-геодезиста на момент участі у процедурі закупівлі «Послуга з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, право оренди на яку виставлятиметься на земельні торги окремими лотами». 2. ДОДАТОК 1 до тендерної документації «Перелік документів та/або інформації, які подаються Учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції» ….Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій** ** Під час закупівлі робіт або послуг у разі встановлення кваліфікаційного критерію, такого як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників / співвиконавці Учасник у складі пропозиції надає Довідку, складену за формою Таблиці 3: № з/п Назва обладнання, , механізму або устаткування Марка Стан (новий, справний, поганий), а також наявна кількість Власна, орендується чи лізинг (у кого) або поставляється (ким) Зазначену інформацію в таблиці 3 необхідно підтвердити одним із наступних документів: картками бухгалтерського обліку основних засобів/випискою з позабалансового рахунку/ видатковими накладними або сертифікатами; - орендовану техніку, прилади, інструменти: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт. - копії свідоцтва про повірку та/або калібровку робочих засобів вимірювальної техніки. Мінімальні вимоги щодо наявності обладнання: - GPS - приймач – 1 од. - Тахеометр – 1 од. - Плотер А1– 1 од. Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано Договір № 03/06/2024/2 від 03.06.2024р. на оренду Taxеометр eлектронний SET 630 RK та оренду Комплекту GPS/GNSS приймача Leica GS08 plus. Термін дії договору …7.1. Договір набуває чинності з моменту його підписання обома Сторонами і діє до 31.12.2024р. … 7.3. У разі, якщо за 30 днів до закінчення строку дії договору жодна із сторін не заявить про припинення договірних відносин, дія цього договору вважається продовженою на 1 рік. … Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати підтвердження не припинення договору на моменту участі у процедурі закупівлі «Послуга з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, право оренди на яку виставлятиметься на земельні торги окремими лотами». Учасником на виконання цієї вимоги у складі тендерної пропозиції надано «Свідоцтво про повірку законодавчо регульованого засобу вимірювальної техніки» № 0719/м від 28.05.2025р. у якому вказано Приймач GPS Leica GS08, а у наданій довідці № 03-24/07/25 від 24.07.2025 року «Наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та Договору № 03/06/2024/2 від 03.06.2024 зазначена марка Leica GS08 plus. Для усунення зазначеної невідповідності Учаснику необхідно у строк, визначений Особливостями надати свідоцтво про повірку на Приймач GPS Leica GS08 plus або підтвердити наявність на Приймач GPS Leica GS08 plus одним із наступних документів: картками бухгалтерського обліку основних засобів/випискою з позабалансового рахунку/ видатковими накладними або сертифікатами; - орендовану техніку, прилади, інструменти: договором (договорами) оренди, якщо залучається іншим чином – відповідним договором, який (які) повинен бути чинним на весь строк виконання робіт.
Створено
04.08.2025 15:12
Надати до
05.08.2025 15:12
Договір
UA-2025-07-22-006689-a-b1
Підписаний і діє
Номер
08-15/274
6 400 грн.
6 400 грн.
Без ПДВ
Підписано
13.08.2025
Строк дії договору з
13.08.2025
по
31.12.2025
Номенклатура
1 (послуга)
Послуга з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, право оренди на яку виставлятиметься на земельні торги окремими лотами
Номенклатура
Послуга з розробки проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності, право оренди на яку виставлятиметься на земельні торги окремими лотами
Кількість
1
Одиниця виміру
послуга
Ціна за одиницю
Валюта
UAH
Ознака ПДВ ціни за одиницю
Без ПДВ
Кінцева дата поставки
пʼятниця, 14 листопада 2025 р.

Покупець

Статус
В очікуванні
Коротка назва
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Повна назва
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
04054926

Постачальник

Статус
В очікуванні
Коротка назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Гео Еко інжиниринг»
Повна назва
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «Гео Еко інжиниринг»
Місцезнаходження
Україна
Реєстр
ЄДРПОУ
Код ЄДРПОУ
44213960

Інформація про підписанта

Інформація про підписанта

Документи договору
13.08.2025 13:59
-
13.08.2025 13:58
Підписаний договір
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Контактний телефон:
380456564554
Статус
Завершена закупівля
Очікувана вартість
17 000 грн.
Період подання пропозицій
до 30.07.2025 00:00
Замовник:
Виконавчий комітет Фастівської міської ради
Контактний телефон:
380456564554
label__
value__
Офіційний майданчик публічних закупівель
© 1997-2025 Всі права захищено. Політика конфіденційності